BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OPROEP

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ricardo
 ricardo - dinsdag 24 februari 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Beste Feyenoord supporters,
Zoals iedereen weet mogen wij niet meer naar de wedstrijden van AjAx ( uitwedstrijden )
Morgen is de dag dat wij gaan protesteren tegen de burgemeester over de 5jaar regel,
Ik wil bij dit bericht alle Feyenoorders oproepen om morgen middag om 16.00 bij het stadhuis te protesteren. Maar 1 belangrijke oproep daarvoor. Als je komt voor narigheid blijf dan arstublieft thuis, de afgelopen dagen hebben wij Feyenoorders de club al genoeg ten schade gebracht.
Ik hoop dat mensen spandoeken meenemen. En als we het netjes houden krijgen we misschien wel te spreken met onze burgemeester.
Tot morgen 16.00

Reactie burgemeester
De burgemeester heeft signalen dat woensdag opnieuw een demonstratie in de stad plaatsvindt. ,,Dat wil ik niet ontmoedigen. Iedereen heeft recht om te demonstreren, maar daarbij mogen de grenzen die de wet stelt, niet worden overschreden.'' Aboutaleb kondigde dan ook aan dat de politie hard optreedt, mochten de betogers zich misdragen.Met de supporters die zich niet van hun slechte kant lieten zien en niet demonstreerden, wil de burgemeester een debat aangaan. Daarin moet worden besproken wat al dan niet acceptabel is rond de voetbalwedstrijden.
Bokito
 Bokito - dinsdag 24 februari 2009 - 21:37   quote  deeplink  
goed oproep ! vooral dat van geen narigheid veroorzaken.
hoop dat het lukt.
komen de echte supporters ook eens in het nieuws op een positieve manier in plaats van dat zootje.
helaas kan ik morgen zelf niet komen, maar ik ewnes jullie veel succes toe.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
ja heel mooi , hoop dat de opkomst laag is en dat Abou alle politie voor niets in zet en dan binnenkort onverwacht weer een grote aktie , staat ie mooi voor LUL , betreft de Aktie : Succes maar t zal echt niets helpen , dit is een politieke beslissing die ze al lang eerder wilden nemen maar ze zochten een aanleiding en die vonden ze nu blijkbaar , het gaat uiteindelijk om de centjes , ze zetten elke klassieker een paar honderd man ME en Politie in maar ze hebben nog nooit de echte raddraaiers eruit kunnen plukken , de stumperds! Zou wat zijn : stel je krijgt enorm veel bankovervallen en ze kunnen de daders niet pakken , dan verbieden ze toch gewoon iedereen om naar de bank te gaan? oeps ik dwaal af.............
Bokito
 Bokito - dinsdag 24 februari 2009 - 22:06   quote  deeplink  
waarom willen zoveel supporters alleen maar rotzooi schoppen ?
ze snappen toch zeker wel dat dat de club niet helpt, maar het alleen maar moeilijker maakt.
wat is er mis met vreedzaam demonstreren ?
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 22:13   quote  deeplink  
voetbalsupporters moeten in een stadion hun club aanmoedigen , en niet als een stel simpele zielen op woensdagmiddag op de Coolsingel tegen een niet terug te draaien besluit gaan reageren.
Bokito
 Bokito - dinsdag 24 februari 2009 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:13 schreef jantje 1974 het volgende:
voetbalsupporters moeten in een stadion hun club aanmoedigen , en niet als een stel simpele zielen op woensdagmiddag op de Coolsingel tegen een niet terug te draaien besluit gaan reageren.
mee eens , maar wat bedoel je dan met die actie ?
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 22:18 schreef Bokito het volgende:

[..]

mee eens , maar wat bedoel je dan met die actie ?
welke actie????????? komt dit door je achterstand??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OPROEP









0.0090689