BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Utrecht wil Nicky Hofs

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 april 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 - 09:49 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dat blijkt , Hofs heeft het niet gered bij Feyenoord , was of geblesseerd of hij speelde 2x goed en daarna weer drama , ook zijn vrije trappen : om je dood te ergeren. Ik snap echt jouw mening niet al respecteer ik hem wel natuurlijk , je kan Hofs niet vergelijken met Fer en El Ahmadi , dat zijn centrale middenvelders , Hofs is een "10" en daar hebben we Tomasson,Guzman,Bruins,Wijnaldum ook al voor ik zal niet zeggen dat hij slechter is dan laatste 3 maar zeker niet BETER dan Guzman, Wijnaldum.
Tja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 april 2009 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 - 13:47 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

nee leon je snapt t echt niet.........Gini en Fer zijn DE toekomst , el Ahmadi heeft mij ook nog niet echt bekoren maar Hofs heeft dat ook nooit over een langere periode en verder is Hofs een andere speler dan ahmadi.
1,5 maand later
Tja hahaha
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 10 april 2009 - 22:14   quote  deeplink  
traag internet he.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 april 2009 - 22:17   quote  deeplink  
Het vuur dat Hofs bezit het overzicht dat Hofs bezit de felheid dat Hofs bezit de steekpass die Hofs bezit het voorop in de strijd gaan dat Hofs bezit.
Tja Gini en Fer komen er natuurlijk aan zo ook heb ik vertrouwen dat het goed komt met Karim.Maar Hofs doet niet onder voor deze spelers eerlijk is eerlijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 april 2009 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 - 22:14 schreef hotjumper het volgende:
traag internet he.
Met een digitale postduif?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 10 april 2009 - 22:19   quote  deeplink  
hahahahahahahahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 10 april 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het vuur dat Hofs bezit het overzicht dat Hofs bezit de felheid dat Hofs bezit de steekpass die Hofs bezit het voorop in de strijd gaan dat Hofs bezit.
Tja Gini en Fer komen er natuurlijk aan zo ook heb ik vertrouwen dat het goed komt met Karim.Maar Hofs doet niet onder voor deze spelers eerlijk is eerlijk.
wat Krunk heeft met stekelenburg heb jij met Hofs , je ziet dingen die er niet zijn....................

dat hij niet onder doet voor bovenstaande 3 is jouw mening maar al zou hij gelijkwaardig zijn aan Wijnaldum ben je toch gek om Hofs te houden terwijl hij nu nog centjes opbrengt?
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 10 april 2009 - 22:23   quote  deeplink  
stond vorige week bij G-voetbal te kijken daar zag ik 22 Hofsies: korte pootjes , lang bovenlichaam en grote kop .........hahaha alleen die hadden geen blessures!hahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 10 april 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

1,5 maand later
Tja hahaha
en nog steeds dezelfde mening dus wat?

op moment dat ik reageerde besefte ik niet dat dit een oud topic was waarop ik reageerde , maar je ziet mijn mening blijft gelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 april 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 - 22:25 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

en nog steeds dezelfde mening dus wat?

op moment dat ik reageerde besefte ik niet dat dit een oud topic was waarop ik reageerde , maar je ziet mijn mening blijft gelijk.
Ja nog steeds de zelfde mening en dat is standvastig.Alleen volgens mij ben ik de volgende die een ban krijg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2009 door Thomas --
Thomas
 Thomas - zondag 12 april 2009 - 19:28   quote  deeplink  
En nu weer ontopic graag.
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 april 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Hofs gaat of naar vitas of naar het buitenland.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 09:32   quote  deeplink  
Thomas komt ook eens kijken en gaat direct eisen stellen!!!

Edit:
@Feyenoord till i die: Tja, dat heb je als je als moderator bent aangesteld ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door Thomas --
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 12:52   quote  deeplink  
is Thomas de nieuwe moderator?
Thomas
 Thomas - maandag 13 april 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 12:52 schreef jantje 1974 het volgende:
is Thomas de nieuwe moderator?
Offtopic gepraat is natuurlijk best, maar houd daar wel het juiste topic voor aan. Zo blijft enige structuur nog behouden binnen het forum, zowel voor jullie als voor nieuwkomers die graag mee willen discussieren.

Houd dit topic dus ontopic en bespreek alles met betrekking tot Hofs en actuele ontwikkelingen, mocht het niet in een apart topic komen te staan.

Ben je het er niet mee eens, PM me maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door Thomas --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 13 april 2009 - 20:24   quote  deeplink  
Nieuwkomers moeten zich bezig houden met de titel van een topic en het laatste bericht wat on-topic is en niet met de vaste bewoners van dit forum!!! Nogmaals off-topic moet kunnen als het maar niet alleen maar off-topic iis anders zou je nergens meer een geintje van kunnen maken!! Dat je mijn vraag ontwijkt voor welke club je bent doet trouwens het ergste vrezen!!! Nogmaals voor welke club ben jij eigenlijk???? Boudewijn is tenminste wel eerlijk!!!
Thomas
 Thomas - maandag 13 april 2009 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 20:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Nieuwkomers moeten zich bezig houden met de titel van een topic en het laatste bericht wat on-topic is en niet met de vaste bewoners van dit forum!!! Nogmaals off-topic moet kunnen als het maar niet alleen maar off-topic iis anders zou je nergens meer een geintje van kunnen maken!! Dat je mijn vraag ontwijkt voor welke club je bent doet trouwens het ergste vrezen!!! Nogmaals voor welke club ben jij eigenlijk???? Boudewijn is tenminste wel eerlijk!!!
Als het einde van het topic vol staat met offtopic gepraat (zoals in dit topic het geval was), dan is er voor nieuwkomers geen beginnen aan. Ik ben niet tegen wat offtopic, maar houdt het binnen de perken. Het probleem is alleen dat wanneer 1 iemand offtopic gaat, er velen op reageren (logisch uiteraard). Daarmee verliest het topic zijn waarde. Het forum is niet alleen voor vaste bewoners, maar voor iedereen die eraan mee wilt doen. Dit houdt het voor iedereen leuk.

Nogmaals, ben je het niet eens met een beslissing, PM me. Dan komen we er gemakkelijk uit.

En omdat je het zo graag wilt weten: ik zit elke 2 weken in Arnhem op de tribune.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door Thomas --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 13 april 2009 - 21:15   quote  deeplink  
mmmmmmmmm........had erger gekunt:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door Jappie_FEY --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 20:34 schreef Thomas het volgende:

[..]

.....
En omdat je het zo graag wilt weten: ik zit elke 2 weken in Arnhem op de tribune.
Vandaar dat je het zo graag over Hofs wilt hebben.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 09:00   quote  deeplink  
HAHAHAHAHA..........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 april 2009 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 20:34 schreef Thomas het volgende:

[..]

Als het einde van het topic vol staat met offtopic gepraat (zoals in dit topic het geval was), dan is er voor nieuwkomers geen beginnen aan. Ik ben niet tegen wat offtopic, maar houdt het binnen de perken. Het probleem is alleen dat wanneer 1 iemand offtopic gaat, er velen op reageren (logisch uiteraard). Daarmee verliest het topic zijn waarde. Het forum is niet alleen voor vaste bewoners, maar voor iedereen die eraan mee wilt doen. Dit houdt het voor iedereen leuk.

Nogmaals, ben je het niet eens met een beslissing, PM me. Dan komen we er gemakkelijk uit.

En omdat je het zo graag wilt weten: ik zit elke 2 weken in Arnhem op de tribune.
Vandaar op het topic over Hofs!!! Hahahahaha!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2009 door Feyenoord till i die --
Thomas
 Thomas - dinsdag 14 april 2009 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 10:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Vandaar op het topic over Hofs!!! Hahahahaha!!
Ik zie em idd liever bij Vitesse spelen dan in Rotterdam ;) Is het kleinste manneke van het veld, maar heeft wel de grootste bek van allemaal. Bevalt me wel.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 10:39   quote  deeplink  
dat is de reden waarom ie van mij wel mag blijven.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 10:40   quote  deeplink  
voor de rest is het een vrij beperkte voetballer...........
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 10:42   quote  deeplink  
ben ik niet met je eens, hij heb een lekker steekpas en een goed voetbal inzicht. ziet zijn medespelers tenminste wél staan.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 10:46   quote  deeplink  
fysiek stelt het niks voor, snelheid: nog nooit van gehoord...........

in het hedendaagse voetbal de 2 belangrijkste eigenschappen die een voetballer moet hebben..........
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 10:46 schreef Jappie_FEY het volgende:
fysiek stelt het niks voor, snelheid: nog nooit van gehoord...........

in het hedendaagse voetbal de 2 belangrijkste eigenschappen die een voetballer moet hebben..........
tsja voetbal verstand, hebben ze niet meer nodig daar hebben we td's voor.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 11:16   quote  deeplink  
gelukkig hadden wij een hele goeie wat dat betreft......................

trouwens, wat als leo volgend jaar niet bij feyenoord blijft, wie wordt dan de TD?????
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 april 2009 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 10:38 schreef Thomas het volgende:

[..]

Ik zie em idd liever bij Vitesse spelen dan in Rotterdam ;) Is het kleinste manneke van het veld, maar heeft wel de grootste bek van allemaal. Bevalt me wel.
Eigenlijk dus een Feyenoorder!!!!! hahahahaha!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 april 2009 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 11:16 schreef Jappie_FEY het volgende:
gelukkig hadden wij een hele goeie wat dat betreft......................

trouwens, wat als leo volgend jaar niet bij feyenoord blijft, wie wordt dan de TD?????
is die peter bosz niets dan? Feyenoorder geweest enz...
Schijnt momenteel niets te doen te hebben.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 april 2009 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 10:46 schreef Jappie_FEY het volgende:
fysiek stelt het niks voor, snelheid: nog nooit van gehoord...........

in het hedendaagse voetbal de 2 belangrijkste eigenschappen die een voetballer moet hebben..........
Fysiek is hij juist pittig!!! Wel klein maar durft!!!! Een hoop grotere jongens doen het minder!!! Snelheid is niets mis mee!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 11:26   quote  deeplink  
ik weet niet welke hofs jij voor je heb, maar ik zie een hele andere hofs!!!!!HAHAHAHA

als ie fysiek iets probeert te doen, krijgt ie meteen een overtreding tegen omdat het dan meteen weer lomp is...........
en wat betreft snelheid, onmogelijk met zijn bouw en korte pootjes.......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 april 2009 - 18:34   quote  deeplink  
Korte pootjes zijn juist vaak een garantie voor explosiviteit!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 14 april 2009 - 18:43   quote  deeplink  
dan moet ie in het leger!

maar idd niet echt snuggere opmerking over snelheid en korte pootjes..........

hij is zeker Messi,Overmars,Tahamata,Moulijn en zo nog wel tig namen vergeten, haha

waar hij wel gelijk in heeft is dat je in t hedendaagse voetbal meer atleet moet zijn en dat een groot sterk lichaam daarvoor beter is , echter als een kleine speler zoooo goed is dat ie dat niet nodig heeft wordt t anders , Hofs heeft prima mentaliteit en alles maar is gewoon niet goed genoeg om onze nr 10 vd toekomst te worden , prima voor clubs als Vitesse en Utrecht maar voor ons vind ik hem niet goped genoeg.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 april 2009 - 18:49   quote  deeplink  
klopt maar dit team heeft wel jongens met zijn mentaliteit erbij nodig!! En dringend ook!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 18:43 schreef jantje 1974 het volgende:
dan moet ie in het leger!

maar idd niet echt snuggere opmerking over snelheid en korte pootjes..........

hij is zeker Messi,Overmars,Tahamata,Moulijn en zo nog wel tig namen vergeten, haha

waar hij wel gelijk in heeft is dat je in t hedendaagse voetbal meer atleet moet zijn en dat een groot sterk lichaam daarvoor beter is , echter als een kleine speler zoooo goed is dat ie dat niet nodig heeft wordt t anders , Hofs heeft prima mentaliteit en alles maar is gewoon niet goed genoeg om onze nr 10 vd toekomst te worden , prima voor clubs als Vitesse en Utrecht maar voor ons vind ik hem niet goped genoeg.
met het laatste ben ik het helemaal eens!!!!!!........
maar hofs is dan wel klein, maar gewoon totaal niet snel. hij heeft gewoon de verkeerde bouw.........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 14 april 2009 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 18:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:
klopt maar dit team heeft wel jongens met zijn mentaliteit erbij nodig!! En dringend ook!!!
mentaliteit, kwaliteit en fysiek. dat zijn de 3 kenmerken waar je over moet besckikken om een echt goede voetballer te zijn. tenzij iemand in 1 of 2 van die kenmerken zo uitzonderlijk goed is, maar dat is hofs niet.........dus komt ie te kort

mentaliteit is ie goed in, kwaliteit voldoende en fysiek onvoldoende. conclusie: modale voetballer
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 15 april 2009 - 13:26   quote  deeplink  
Laat hem lekker bij Vitesse spelen (hij is die-hard fan) en ruil hem in voor Nilsson en Stefanovic. Die heb ik liever dan vd Gun en Vorm. Vd Gun presteert niks meer de laatste tijd. heeft een paar leuke wedstrijden gehad, verder niet.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 15 april 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Hij heeft trouwens alleen maar lopen zeiken op Feyenoord, dat hij niet beter geworden is bla bla bla. net als de Guzman. Daar ben je gvd zelf bij. moet je na de training door gaan en niet bij de andere losers achter de spelcomputer duiken. alle grote namen trainden zich de pleuris om beter te zijn dan de rest. Dus zeik niet over niet beter geworden zijn bij een club.

Zo dat moest er even uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2009 door Thomas --
KKL
 KKL - woensdag 15 april 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 13:26 schreef Pietje1 het volgende: Vd Gun presteert niks meer de laatste tijd.
Klopt helemaal wat je zegt.

Van der Gun is nl geblesseerd ....hij heeft sinds 8 maart (volendam uit) geen wedstrijd meer gespeeld.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 april 2009 - 18:38   quote  deeplink  
100x ......??????!!!!!!!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 15 april 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 15:24 schreef KKL het volgende:

[..]

Klopt helemaal wat je zegt.

Van der Gun is nl geblesseerd ....hij heeft sinds 8 maart (volendam uit) geen wedstrijd meer gespeeld.
Tja, dan presteer je niet veel meer. Zijn vriendin zei afgelopen nacht ook dat hij niets meer presteerde. ;-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 15 april 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 18:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:
100x ......??????!!!!!!!
En nog eens 100x ......?????????!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Utrecht wil Nicky Hofs









0.0073149