BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sponsors willen Feyenoord niet overnemen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 25 februari 2009 - 20:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Sponsors willen Feyenoord niet overnemen (VoetbalZone)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - woensdag 25 februari 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Sponsors willen Feyenoord niet overnemen

De groep investeerders die Feyenoord een stap vooruit wil laten maken is niet van plan om de club in haar totaal over te nemen. Ad Sint Nicolaas, die namens de sponsors aan tafel zal schuiven met de Rotterdamse clubleiding, zegt dat de geldschieters enkel wat zekerheden willen hebben. “Maar het is niet de bedoeling dat we de club overnemen”, zegt de zakenman in AD/Sportwereld.

Enkele weken geleden kwam het bericht door dat een aantal ondernemers uit Rotterdam bereid was om flink te investeren in Feyenoord, dat met financiële zorgen kampt. Voetbal International concludeerde daarna dat de sponsors de club helemaal zou willen overnemen, maar daarvan blijkt geen sprake. De investeerders prefereren een rol aan de zijlijn en willen niet in de bestuurskamer plaatsnemen.

De groep investeerders die zich begin deze maand bij Feyenoord heeft gemeld, zit donderdag voor het eerst met de Raad van Commissarissen van de club om de tafel. Sint Nicolaas zal namens de groep een businessplan voor de
komende vijf jaar presenteren. “Als Feyenoord in het nieuwe stadion speelt, moet er een kerngezonde organisatie staan” zegt Sint Nicolaas. “Dat is de insteek.”

Sint Nicolaas heeft de groep investeerders flink zien groeien: “Ik kan me niet herinneren dat er zoveel animo was. Er zijn inmiddels meer dan twintig partijen die mee willen doen.” Hoeveel geld zij in totaal in de club willen steken is niet bekend. Feyenoord kampt met een schuld van zeventien miljoen euro. “Van dat bedrag zijn we niet geschrokken”, aldus de zakenman, die zelf directeur is van Plan@Office.

Bron: Voetbalzone

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2009 door Het-Legioen.nl --
derq
 derq - woensdag 25 februari 2009 - 21:17   quote  deeplink  
ziek :D
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - woensdag 25 februari 2009 - 21:27   quote  deeplink  
goed nieuws en dan nog 20 groepen die geld in feyenoord wil stoppen en die schuld was een lachetje nou dan verwacht ik zeker dat er 60 mil of meer word geinversteerd
mdr8
 mdr8 - woensdag 25 februari 2009 - 21:40   quote  deeplink  
beter..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 februari 2009 - 21:45   quote  deeplink  
Mooi ...
derq
 derq - woensdag 25 februari 2009 - 21:51   quote  deeplink  
die 60 miljoen hoeft van mij niet dit seizoen gelijk opgemaakt te worden.. maar als het in de clubKAS komt is het prima
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 25 februari 2009 - 22:44   quote  deeplink  
Waarschijnlijk zal de schuld ook wel afgelost worden
De investeerders schrokken er niet van
Dus die wordt afgelost

Is ook wel logisch
Ze willen een goede organisatie
Schuldvrij is dan zeer positief
Scheelt gelijk weer rente
F.L.E
 F.L.E - woensdag 25 februari 2009 - 22:48   quote  deeplink  
En ik heb de hoop met Leo dat het geld eens een keer verstandig wordt uitgegeven. eerst eigen jeugd goede langdurige contracten en dan gericht een paar aankopen per jaar. Met Mario kan er dan binnen 2 a 3 jaar een echt goed elftal staan.
derq
 derq - woensdag 25 februari 2009 - 22:56   quote  deeplink  
maar iedereen moet niet verwachten dat het gelijk heel goed gaat...
Fonsie
 Fonsie - woensdag 25 februari 2009 - 22:58   quote  deeplink  
Ik ga er van uit dat er een kern van waarheid in zit, dan denk ik deze mensen zijn echt niet gek, als zij zorgen dat Feyenoord weer internationaal op de kaart prijkt verdiend het zich zo weer terug. Dat Feyenoord niet meer mee teld kost alleen maar geld , kansen genoeg. als ze maar benut worden, en straks helemaal met het nieuwe stadion.
derq
 derq - woensdag 25 februari 2009 - 23:02   quote  deeplink  
ik kijk daar ook echt naar uit, we moeten zorgen dat nederland weer op de kaart komt te staan, en daar zijn ook psv en ajax voor nodig.
hoe kut dat ook lijkt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2009 door derq --
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - woensdag 25 februari 2009 - 23:10   quote  deeplink  
idd derg
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - donderdag 26 februari 2009 - 02:51   quote  deeplink  
velthuizen

el ach hofland douglas fernandes

el amahdi

beerens gio

tomasson

amautrovic smolarek
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 26 februari 2009 - 06:22   quote  deeplink  
Mooi dan worden in ieder geval geen speeltje van de geldschieters
en blijft Feyenoord mooi van de supporters en nu maar hopen dat er iets mooi uit komt naar aanleiding van dit gesprek tussen sint Nicolaas en de directie van Feyenoord. Schuld inlossen hoeft van mij niet perse als men maar kan investeren in nieuwe goeie spelers.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 februari 2009 - 08:46   quote  deeplink  
ben ik ook blij om.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 februari 2009 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 - 06:22 schreef antoniorijen het volgende:
Mooi dan worden in ieder geval geen speeltje van de geldschieters
en blijft Feyenoord mooi van de supporters en nu maar hopen dat er iets mooi uit komt naar aanleiding van dit gesprek tussen sint Nicolaas en de directie van Feyenoord. Schuld inlossen hoeft van mij niet perse als men maar kan investeren in nieuwe goeie spelers.
hahahahahahahaha
De club is allang niet meer van de supporters.

maar goeie ontwikkeling zeker op de korte termijn, nu hoop ik maar dat op de lange termijn Feyenoord op eigen benen kan staan zonder steeds kapitaalkrachtige redders nodig te hebben.
Pietje1
 Pietje1 - zondag 01 maart 2009 - 21:47   quote  deeplink  
Ik denk dat dat een utopie is. In het hedendaagse voetbal kan een club niet zonder grote sponsors en geldschieters. Dat zal in de toekomst alleen nog maar erger worden. De spelers gaan meer kosten en meer salaris eisen, puur onmdat ze dat ergens anders wel krijgen. We zullen altijd afhankelijk blijven van geldschieters...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 - 23:02 schreef derq het volgende:
ik kijk daar ook echt naar uit, we moeten zorgen dat nederland weer op de kaart komt te staan, en daar zijn ook psv en ajax voor nodig.
hoe kut dat ook lijkt
Nederlandse ploegen hebben het de laatste jaren helemaal niet zo slecht gedaan in Europa!!! Hebben de laatste jaren (op dit jaar na) zowel een ploeg na de winterstop in de Championsleague en de UEFA cup gehad. Als ik me niet vergis zelfs in de kwartfinale van beide toernooien. Misschien dat ik me in een jaar vergist.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 - 23:02 schreef derq het volgende:
ik kijk daar ook echt naar uit, we moeten zorgen dat nederland weer op de kaart komt te staan, en daar zijn ook psv en ajax voor nodig.
hoe kut dat ook lijkt
Nederlandse ploegen hebben het de laatste jaren helemaal niet zo slecht gedaan in Europa!!! Hebben de laatste jaren (op dit jaar na) zowel een ploeg na de winterstop in de Championsleague en de UEFA cup gehad. Als ik me niet vergis zelfs in de kwartfinale van beide toernooien. Misschien dat ik me in een jaar vergist.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sponsors willen Feyenoord niet overnemen









0.0349321