BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Poelmann uit de Raad van commissarissen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 27 februari 2009 - 07:15   quote  deeplink  
Nou daar begint het gezeik al binnen de directie van Feyenoord. Ik hoop dat dit ten gunste van de nieuwe investeerders is! En ik hoop niet van een nieuw begin met sores in de kuip, dus afwachten maar.........
Want Boudewijn gaat weg vanwege het verschil over het te voeren beleid
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 februari 2009 - 07:46   quote  deeplink  
Ben ook benieuwd, wat nou de ware reden is, er beginnen zich al weer allerlei doem scenario's te vormen in mijn hoofd....
waaronder het verkwanselen van toekomstige belangen in het nieuwe stadion, waardoor de inkomsten daarvan voor Feyenoord wel eens kunnen gaan tegenvallen...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 februari 2009 - 07:59   quote  deeplink  
Ik had nog nooit van deze man gehoord......
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 februari 2009 - 08:36   quote  deeplink  
hahahahaha
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 27 februari 2009 - 08:41   quote  deeplink  
Zonde. Volgens mij is deze man zeer capabel en vooral commercieel erg inventief. Slecht teken als zo iemand na verschillen van inzicht vertrekt.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 februari 2009 - 10:23   quote  deeplink  
volgens mij is het een witz.... maar ik ken niemand bij feyenoord alleen de gasten waarmee ik altijd ga rellen
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 27 februari 2009 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 09:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]
FYI ik kan heel weinig namen noemen van de RvC.
Daarentegen kan ik je bijvoorbeeld zo'n beetje wel elk staf en selectielid opnoemen en welke mensen aktief zijn binnen de FSV.

Het is maar waar je prioriteiten liggen.
Oke dat is ook mooi, maar de RvC is degene die alles beslissen en niet de FSV , want ook die is van de RvC
afhankelijk dus het is maar net waar jij je prioriteiten leg!! Kijk binnen de FSV kunnen die mensen veel regelen/doen maar met betrekking tot Feyenoord heb je wel weer de RvC nodig.....................
Kijk de FSV doe absoluut goeie dingen daar ben ik heel blij mee en mooi dat je daar de mensen kan opnoemen die actief zijn des te meer zou jij dan ook moeten weten wie er in de RvC zitten als jij je er zo mee bezig hou

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Boudewijn --
Nop
 Nop - vrijdag 27 februari 2009 - 11:39   quote  deeplink  
ruzie zoeken via Prive bericht is veel persoonlijker ;)

Maarja eentje weg zou juist goed kunnen zijn, stemmingen hebben er genoeg plaats moeten vinden, iemand kan zijn werk goed doen maar erg terughoudens kunnen zijn en niet besluitvaardig, denk dat wij nooit zullen weten waarom die weg is, ws. om een beslissing die om geld vs. zeggenschap in de club is gegaan.
Zolang er maar snel geld komt en we met de eerste training dit jaar weer het gevoel hebben we kampioen van Nederland kunnen worden vindt ik het best, 2 van dit soort seizoenen vindt ik wel weer genoeg, maarja mijn seizoenkaart verleng ik hoe dan ook weer met alle plezier!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 februari 2009 - 13:40   quote  deeplink  
Als ik het goed begrijp was het dus Poelman die Woerts buitenspel heeft gezet.V.Wel zegt dat Poelman strooide met commerciëlen ideën.Dat houd dus in dat Woerts alleen nog maar kon duimendraaien.We mogen hem dus dankbaar zijn.Aan de anderekant zijn deze mensen aangesteld om Feyenoord er weer bovenop te helpen door te zoeken naar investeerders.Dat is niet echt gelukt want de investeerders die nu voor de deur staan zijn vermogende Feyenoordsupporters die het leed niet meer konden aanzien.Dat heeft Feyenoord te danken aan (die) eigen trouwe supporters en niet aan de RvC.Het Feyenoordhart van de investeerders moeten zeer groot zijn omdat ze slechts inspraak willen hebben over het ingezetten geld en dat is niet teveel gevraagd.Hoe kan Poelman het nu niet eens zijn en zeggen dat hij terug treed omdat er een meningsverschil is???Vergeet niet dat die Poelman zo rijk is dat hij Feyenoord zelf al had kunnen kopen.Het enige is dat hij 1 certificaat heeft van de talentpool maakt hem een veel mindere speler dan de nieuwe investeerders.Ik vind het allemaal vreemd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Leon FR1908 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 13:40 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als ik het goed begrijp was het dus Poelman die Woerts buitenspel heeft gezet.V.Wel zegt dat Poelman strooide met commerciëlen ideën.Dat houd dus in dat Woerts alleen nog maar kon duimendraaien.We mogen hem dus dankbaar zijn.Aan de anderekant zijn deze mensen aangesteld om Feyenoord er weer bovenop te helpen door te zoeken naar investeerders.Dat is niet echt gelukt want de investeerders die nu voor de deur staan zijn vermogende Feyenoordsupporters die het leed niet meer konden aanzien.Dat heeft Feyenoord te danken aan (die) eigen trouwe supporters en niet aan de RvC.Het Feyenoordhart van de investeerders moeten zeer groot zijn omdat ze slechts inspraak willen hebben over het ingezetten geld en dat is niet teveel gevraagd.Hoe kan Poelman het nu niet eens zijn en zeggen dat hij terug treed omdat er een meningsverschil is???Vergeet niet dat die Poelman zo rijk is dat hij Feyenoord zelf al had kunnen kopen.Het enige is dat hij 1 certificaat heeft van de talentpool maakt hem een veel mindere speler dan de nieuwe investeerders.Ik vind het allemaal vreemd.
Eens!!!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 27 februari 2009 - 13:52   quote  deeplink  
Ik weet niet wat we van Poelman moeten denken
Hij was een grote man met veel connecties
maar sinds zijn aantreden is hij nooit meer met feyenoord in het nieuws geweest
Althans niet met financiële zaken
En daar was hij voor gehaald
Hij heeft niks wezenlijks bereikt
Dus ik denk dat hij niet echt gemist zal worden
Ik had althans meer van hem verwacht dan hij de afgelopen anderhalf jaar heeft laten zien
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 februari 2009 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 13:52 schreef Phyxsius het volgende:
Ik weet niet wat we van Poelman moeten denken
Hij was een grote man met veel connecties
maar sinds zijn aantreden is hij nooit meer met feyenoord in het nieuws geweest
Althans niet met financiële zaken
En daar was hij voor gehaald
Hij heeft niks wezenlijks bereikt
Dus ik denk dat hij niet echt gemist zal worden
Ik had althans meer van hem verwacht dan hij de afgelopen anderhalf jaar heeft laten zien
Mee eens..
derq
 derq - vrijdag 27 februari 2009 - 14:32   quote  deeplink  
hij is denk ik op zn centjes getrapt en zn eigenlijke prioriteiten liggen misschien wel ergens anders...
sowieso moet die hele RVC constructie gewoon weg... niets schadelijker dan dat...
mannetjes die overal boven denken te staan, maar geen directe verantwoording afleggen, terwijl zij wel de eindverantwoordelijke zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door derq --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 14:32 schreef derq het volgende:
hij is denk ik op zn centjes getrapt en zn eigenlijke prioriteiten liggen misschien wel ergens anders...
sowieso moet die hele RVC constructie gewoon weg... niets schadelijker dan dat...
mannetjes die overal boven denken te staan, maar geen directe verantwoording afleggen, terwijl zij wel de eindverantwoordelijke zijn.
Eens!!
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 februari 2009 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 13:52 schreef Phyxsius het volgende:
Ik weet niet wat we van Poelman moeten denken
Hij was een grote man met veel connecties
maar sinds zijn aantreden is hij nooit meer met feyenoord in het nieuws geweest
Althans niet met financiële zaken
En daar was hij voor gehaald
Hij heeft niks wezenlijks bereikt
Dus ik denk dat hij niet echt gemist zal worden
Ik had althans meer van hem verwacht dan hij de afgelopen anderhalf jaar heeft laten zien
Daar vergis jij je eigen in !! Deze man is opgestapt om de rest van de RvC niet adequaat wil optreden!! Hij wil Eric Gudde en Onno Jacobs weg hebben. Het zou mij niet verbazen dat de investeerders eisen dan Boudewijn Poelmann terug komt in de RvC en dat Dick van Well en Jos van de Vegt wordt gevraagd of zij willen opstappen samen met Eric Gudde en Onno Jacobs dan worden de lijnen veel korter en overzichterlijker en misschien dat de RvC dan uitgebreid wordt met 3 man. Dan komt het als volgt uit te zien:
- Boudewijn Poelmann
- technisch directeur ( Leo Beenhakker )
- financieel directeur ???
- afgevaardige investeerders
- afgevaardige investeerders
- Mark van Beek ( afgevaardige supporters )

We zullen wel zien hoe het verder afloop, maar dat er iets moet gebeuren dat staat buiten kijf
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 februari 2009 - 12:26   quote  deeplink  
Ik zie dat ik ben vergeten om een algemeen directeur te noemen voor de RvC , dus dan krijgen we totaal 7 mensen die het beleid bepalen en voeren.
Dit is wat normaal bij een bedrijf ook gebeurt en er moet altijd een meerderheids belang zijn bij de stemming. Of we kunnen Mark van Beek eraf halen zodat we 5 man hebben die de belangrijkste beslissingen nemen en dat Mark van Beek alleen aansluit bij supporters zaken en dat een van deze 5 mannen de algemeen directeur wordt. Alleen moet men Leo Beenhakker uisluiten voor deze functie die moet zich puur op het technisch gebied richten. En 5 man is toch beter dan 7 man scheelt weer in vergoedingen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 12:53   quote  deeplink  
Zijn we het alweer eens Antonio. Dit gaan we toch niet door trekken??? Geestverruimende middelen gehad? Of was ik dat nu?? Hahahahaha!!``
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 februari 2009 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 12:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zijn we het alweer eens Antonio. Dit gaan we toch niet door trekken??? Geestverruimende middelen gehad? Of was ik dat nu?? Hahahahaha!!``
ik heb net een jointje achter de rug hahahaha

Nee lachen zo toch
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 14:49 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ik heb net een jointje achter de rug hahahaha

Nee lachen zo toch
Is weer eens wat anders inderdaad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Poelmann uit de Raad van commissarissen









0.0059158