BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Overzicht gele en rode kaarten Feyenoorders

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Alex
 Alex - vrijdag 27 februari 2009 - 08:36   quote  deeplink  
Feyenoord heeft al een aantal schorsingen dit jaar opgelopen door zowel rode als gele kaarten. Andre Bahia kreeg de meeste gele kaarten en staat ook op scherp voor de volgende wedstrijd. Bahia staat in de top 10 van de meeste gele kaarten van de eredivisie spelers, op plaats 9. Feher van NAC voert de lijst aan met 8 gele kaarten.

Verder staan Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland op scherp. Feyenoord heeft dit seizoen 3 rode kaarten ontvangen, de Guzman, Hofland en Nieveld. Zie hieronder het complete overzicht van gele en rode kaarten dit seizoen.
nr. naam gele kaarten wedstrijden
1 André Bahia 6 21
2 Karim El Ahmadi 5 17
3 Kevin Hofland 5 16
4 Luigi Bruins 5 17
5 Giovanni van Bronckhorst 4 19
6 Tim de Cler 3 14
7 Dwight Tiendalli 3 16
8 Serginho Greene 2 7
9 Andwélé Slory 2 13
10 Theo Lucius 2 13
11 Leroy Fer 2 23
12 Kevin Wattamaleo 1 3
14 Diego Biseswar 1 19
15 Henk Timmer 1 22
16 Georginio Wijnaldum 1 23

nr. naam rode kaarten wedstrijden
1 Jonathan de Guzman 1 2
2 Norichio Nieveld 1 3
3 Kevin Hofland 1 16

Bron: www.feyenoordrotterdam.net

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Alex --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 februari 2009 - 10:26   quote  deeplink  
winnen we nu de fair play cup
Nop
 Nop - vrijdag 27 februari 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Hofland alweer op scherp heb ik wat gemist tegen 020 was hij geschorst wegens 5e gele kaart of ben ik nou gek???
opa
 opa - vrijdag 27 februari 2009 - 11:44   quote  deeplink  
nee dit klopt niet
kammetje
 kammetje - vrijdag 27 februari 2009 - 11:52   quote  deeplink  
Klopt wel denk ik. Rode kaart voor Hofland was 2 keer geel, dus in feite heeft hij 6 gele kaarten. Bij de 7e volgt weer schorsing en verder bij de 9e, de 11e en daarna na elke gele kaart, dus 12, 13 enz.
Nop
 Nop - vrijdag 27 februari 2009 - 11:56   quote  deeplink  
en er staat 4...... pffff

wat een topic....
opa
 opa - vrijdag 27 februari 2009 - 12:00   quote  deeplink  
dan klopt het tog niet joh aad. als hij dr 6 heeft dan zou er 6 moeten staan en niet 4 ... maaja t boeit me niet
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 12:53   quote  deeplink  
Klopt niet!!!! Verhaal van Hofland kan ik geen touw aan vast knopen. Overigens kreeg Hofland toch in een keer rood????? weet het even niet meer. Dacht zelf neerhalen doorgebroken speler!!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 27 februari 2009 - 13:49   quote  deeplink  
Hof land heeft een keer rood gehad tegen Groningen
Verder kloppen de statistieken van hem inderdaad niet
Hij mistte de wedsrijd tegen Ajax door zijn 5e gele kaart tegen Groningen
Nieveld was de speler met rood tegen Groningen

Dus dit is een vrij onzinnig topic dat ook nog eens gebaseerd is op achterhaalde statistieken
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 13:52   quote  deeplink  
Snapte het ook al niet.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 27 februari 2009 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 13:49 schreef Phyxsius het volgende:
Hof land heeft een keer rood gehad tegen Groningen
Verder kloppen de statistieken van hem inderdaad niet
Hij mistte de wedsrijd tegen Ajax door zijn 5e gele kaart tegen Groningen
Nieveld was de speler met rood tegen Groningen

Dus dit is een vrij onzinnig topic dat ook nog eens gebaseerd is op achterhaalde statistieken
Beetje onduidelijk met Groningen
Voor de duidelijkheid
Hofland kreeg rood in de euroborg aan het begin van het seizoen
Nieveld kreeg rood in de Kuip en daar kreeg Hofland geel
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Ik snap. Ik begrijp. Maar ik niet kan volgen!!!!! hahahahaha
Was mij duidelijk!!
Alex
 Alex - vrijdag 27 februari 2009 - 14:09   quote  deeplink  
Ik dacht ook dat Hofland geschorst was vanwege een 5e gele kaart, maar ik kan dat nergens terug vinden, overigens een rode kaart telt niet mee in de gele kaarten schorsing en gele kaarten aantal, ook bij 2 x geel niet. dit staat in de reglementen van de knvb. ik tel maar 3 gele kaarten voor Hofland als ik alle competitiewedstrijden op de officiele feyenoord site af gaat. Behalve Hofland dan, klopt het wel toch ? Ik heb alle gele kaarten handmatig geteld en later geverifieerd met nos voetbal statistieken, dus dan hebben die het volgens jullie ook mis: http://voetbal.nos.nl/statistieken/statistieken/overzicht/gelekaarten/club/Feyenoord
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 27 februari 2009 - 14:11   quote  deeplink  
Volgens mij heb je verder wel gelijk
maar bij Hofland zit je er 100% zeker naast
En dan de NOS dus ook
Alex
 Alex - vrijdag 27 februari 2009 - 14:12   quote  deeplink  
Volgens feyenoord.netwerk heb ik gelijk, Kevin Hofland heeft 3 gele kaarten in de eredivisie wedstrijden behaald en 1 in de beker. http://feyenoord.netwerk.to/algemeen/speler.php?rugnummer=3. Op de officiele feyenoord site staat wel dat hij dankzij die gele kaart tegen groningen geschorst is, nu snap ik het dus niet meer. Want pas bij je 5e gele kaart wordt je geschorst. Tellen de gele kaarten in de Gatorado cup trouwens ook mee als schorsing voor de competitie ?
Alex
 Alex - vrijdag 27 februari 2009 - 14:16   quote  deeplink  
Ik lees op meerdere sites, ook goal.com, dat Hofland dit seizoen 4 gele kaarten heeft gehad en 1 rode kaart. Volgens mij heb ik het dus wel goed, maar als iemand een site heeft waar het tegendeel staat wil ik die graag zien. Bij Hofland's 5e gele kaart is hij volgens mij weer geschorst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Alex --
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 27 februari 2009 - 14:17   quote  deeplink  
Zoek het anders eens op bij de KNVB
Die hebben hem geschorst voor Ajax
En Feyenoord heeft niet geprotesteerd
Dus de KNVB en Feyenoord vinden allebei dat Hofland 5 gele kaarten heeft gehad
En ik vind de mening van de KNVB en de club in dit geval wel ietsje belangrijker dan de mening van NOS

Of denk jij dat Feyenoord niet tegen de schorsing had geprotesteerd als hij niet terecht was geweest?
Clubs houden dat soort dingen zelf ook bij
Voor elke kaart moeten ze een boete betalen aan de KNVB
Alex
 Alex - vrijdag 27 februari 2009 - 14:33   quote  deeplink  
op de knvb site kan ik daar niks over vinden, weet niet of je daar een account voor nodig hebt maar dat lijkt mij niet. in mijn verdere zoektocht kwam ik op rijnmond site 6e gele kaart tegen van dit seizoen, die maken het helemaal bont.
goal.com meld in een nieuwsbericht de 5e gele kaart, dat is de 1e site die ik zie die het aantal vermeld. Dan houd ik dat maar aan dan. Ik ben benieuwd in welke 5 wedstrijden hij dit seizoen geel heeft gekregen, ik tel er maar 4.
Alex
 Alex - vrijdag 27 februari 2009 - 14:41   quote  deeplink  
ik begin het te snappen, de laatste 2 wedstrijden van het vorige seizoen neem je mee naar dit seizoen, daarin heeft Hofland dus 1 x geel gehad, Bruins zelfs 2x. Dus die moet ik er nog bij optellen. Dit is een stukje uit het KNVB reglement:

Artikel 29 - Waarschuwingen gegeven in competitiewedstrijden van de KNVB
1 (...)
d. Behoudens het hierna onder e. bepaalde, vervallen door de aanklager geregistreerde waarschuwingen gegeven in competitiewedstrijden van de KNVB, waarop geen uitsluiting is gevolgd, na afloop van het desbetreffende seizoen.
e. Door de aanklager geregistreerde waarschuwingen in de laatste twee competitiewedstrijden van de KNVB, waarop geen uitsluiting is gevolgd, gelden als geregistreerd in het daaropvolgende seizoen.

De gele kaarten die Hofland dit seizoen ontvangen heeft zijn:
020-thuis, Roda-uit en Groningen-thuis + 1 van vorig seizoen,
dan die 5e gele kaart twijfel ik over, ik las ergens Utrecht-thuis of de bekerwedstrijd tegen HHC uit.
Alex
 Alex - vrijdag 27 februari 2009 - 15:19   quote  deeplink  
ja utrecht thuis was hofland's 4e gele kaart en groningen uit de 5e dus, klopt idd toch dan. ik was verward doordat ik niet wist dat de 2 laatste wedstrijden van vorig seizoen meetellen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 18:31   quote  deeplink  
klopt het allemaal weer.
Nop
 Nop - vrijdag 27 februari 2009 - 18:50   quote  deeplink  
meest verwarrende topic ooit :)

en ook totaal niet boeiend :)

wat wel boeiend is met hoeveel winnen we zondag van fietstas?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 18:50 schreef Nop het volgende:
meest verwarrende topic ooit :)

en ook totaal niet boeiend :)

wat wel boeiend is met hoeveel winnen we zondag van fietstas?
We winnen, maar wel met doelpunt tegen want v. Wolfswinkel zal zich alvast bewijzen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Overzicht gele en rode kaarten Feyenoorders









0.0057730