|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
'Verbeek naar de Graafschap'
Gertjan Verbeek is de belangrijkste kandidaat om Henk van Stee op te volgen als hoofdtrainer van De Graafschap. Dat meldt De Telegraaf. Verbeek zit zonder club, sinds hij in januari ontslagen werd als coach van Feyenoord.
Voordat De Graafschap Verbeek kan aanstellen, moet de ploeg uit Doetinchem echter met de ontslagen Van Stee overeenstemming bereiken over de financiële afwikkeling van zijn contract. Beide partijen slaagden er de afgelopen dagen niet in om het eens te worden, waardoor een arbitragezaak mogelijk uitkomst moet bieden.
Wens 'm veel succes, jammer dat het bij Feyenoord niet gelukt is... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
De Graafschap is niet de enige die Verbeek hebben wil NEC is ook in de race En ik sluit utrecht ook niet uit ALS de KNVB voet bij stuk houdt en niet akkoord gaat met Du Chatiner |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooi laat hem daar maar de geestelijke gesteldheid van spelers kapot maken met die gepantserde staalplaat voor zijn kop. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Denk dat GJV wel iets geleerd heeft , hij is doorgeslagen in t realiseren van een topsport klimaat , hier zal hij bij een club als Graafschap geen last van hebben , gewoon lekker trainen,voetballen en alles boven plek 17 is goed! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 14:10 schreef Leon FR1908 het volgende:Mooi laat hem daar maar de geestelijke gesteldheid van spelers kapot maken met die gepantserde staalplaat voor zijn kop. Laten we nou gewoon eens ophouden over Verbeek Zijn periode is geweest Laten we ons richtten op het heden en volgend seizoen Wat jij doet is gewoon na trappen |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ik had liever verbeek gezien dan mario been eigenlijk hoor. maar we zullen zien of we deze jaren weer iets op kunnen krabbelen om vervolgens weer in het diepe te vallen..
(want dat gebeurt er nu verbeeks visie niet wordt doorgetrokken)
topsport is topsport. ik hoop dat ze dat gaan beseffen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 14:16 schreef derq het volgende:ik had liever verbeek gezien dan mario been eigenlijk hoor. maar we zullen zien of we deze jaren weer iets op kunnen krabbelen om vervolgens weer in het diepe te vallen.. (want dat gebeurt er nu verbeeks visie niet wordt doorgetrokken) topsport is topsport. ik hoop dat ze dat gaan beseffen. Ben jij een van de weinige feyenoorders die dit vind denk ik. 10x liever Been dan Verbeek |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Persoonlijk was/ben ik erg voor Verbeek Maar ik kan mij geen coach voorstellen die ik liever zie komen dan Been Ook Verbeek niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 14:13 schreef Phyxsius het volgende:[..] Laten we nou gewoon eens ophouden over Verbeek Zijn periode is geweest Laten we ons richtten op het heden en volgend seizoen Wat jij doet is gewoon na trappen Dan zal ik Hofs maar de groeten doen van jou he.Ps wel klappen he voor Jorien bij zijn afscheid. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hofs mag je de groeten doen Kwalitatief niet goed genoeg maar prima mentaliteit
En als Jorien nog een afscheid gaat krijgen zou dat diep triest zijn Alleen als hij zijn excuses aanbied voor de malaise die hij heeft aangericht en het geld dat hij ten onrechte heetf evrdiend aan de club terugbetaalt zal ik respect voor hem kunnen opbrengen Maar klappen voor hem? Nooit meer!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
die woekerrente is leuk maar anders hadden we nooit geen lening meer gekregen. Dus je kan ook blij zijn dat hij het dan zo gedaan heeft. Wat is overigens de rente bij een lening van een bank dan???? als je die al had gekregen. zo niet en ook geen lening van de GKL had einde Feyenoord geweest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 18:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:die woekerrente is leuk maar anders hadden we nooit geen lening meer gekregen. Dus je kan ook blij zijn dat hij het dan zo gedaan heeft. Wat is overigens de rente bij een lening van een bank dan???? als je die al had gekregen. zo niet en ook geen lening van de GKL had einde Feyenoord geweest. Wederom heb je weer helemaal gelijk. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 18:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:die woekerrente is leuk maar anders hadden we nooit geen lening meer gekregen. Dus je kan ook blij zijn dat hij het dan zo gedaan heeft. Wat is overigens de rente bij een lening van een bank dan???? als je die al had gekregen. zo niet en ook geen lening van de GKL had einde Feyenoord geweest. Kijk maar in het andere topic en reageer daar maar En kijk dan vooral naar de reactie van FLE en de mijne hierop |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Jorien heeft een hoop slechte dingen gedaan maar ook een heleboel belangrijke goede dingen en die worden door de slechte dingen snel vergeten. Kan iemand mij vertellen hoeveel de rente bij een bank is bij zo'n hoge lening???? Ben ik toch benieuwt naar. Als je als burger nu een lening wil afsluiten ben je al snel 13.5% rente kwijt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 20:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:Jorien heeft een hoop slechte dingen gedaan maar ook een heleboel belangrijke goede dingen en die worden door de slechte dingen snel vergeten. Kan iemand mij vertellen hoeveel de rente bij een bank is bij zo'n hoge lening???? Ben ik toch benieuwt naar. Als je als burger nu een lening wil afsluiten ben je al snel 13.5% rente kwijt. Ik wil nog één keer hier reageren verder gewoon in het goede forum
Onder welke steen leef jij?!?!? Bij de Becam leen je voor 6,8 % Bij de Rabo voor 7,5% Etc |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
dubbele post
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 - 20:21 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ik wil nog één keer hier reageren verder gewoon in het goede forum Onder welke steen leef jij?!?!? Bij de Becam leen je voor 6,8 % Bij de Rabo voor 7,5% Etc Ik leen sowieso niet, maar op dit moment zie ik toch veel rentes rond de 13% staan bij bedrijven waar je kan lenen.(kredietscrisis???) Ik heb trouwens geen steen meer om onder te leven. hebben ze laatst naar de ME gegooid!!!! Hahahahaha. Gaan door op ander topic. |
|
|
|