BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Forum regels - het hoe en waarom!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 18:42   quote  deeplink  
Boudewijn wat is er nou?????? Kon even niet vinden hoe ik je kon bereiken dus doe ik het even zo. Waarom haal je steeds meer reacties weg??? Zo veel bijzonders (slechts) stond er niet in. Discussies lopen wel eens hoog op, dat heb je met discussies. Of ontzeg mij en anderen waar je topics van verwijderd de toegang tot het forum of laat ze gewoon staan als er geen doodsbedreigingen of scheldwoorden in staan. Op deze manier ben je langzaam het forum aan het kapot maken. Is op het moment niet meer discussieren en je mening geven want we moeten steeds meer op onze tenen gaan lopen.

edit Boudewijn: de regels staan in het 3de bericht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2009 door Boudewijn --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 18:51   quote  deeplink  
Laat iedereen gewoon zijn gang gaan, zolang er nergens toe word aangezet, scheldwoorden in staan en geen doodsbedreigingen. Is iemand op zijn tere zieltje getrapt dan meld hij dat vanzelf.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 februari 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 18:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Laat iedereen gewoon zijn gang gaan, zolang er nergens toe word aangezet, scheldwoorden in staan en geen doodsbedreigingen.
In principe heb je het juist:
- geen scheldwoorden of andere negatieve verwensingen richting andere forummers
- schelden richting spelers of andere bekende(re) personen mag wel zolang het enigzins binnen de perken blijft
- geen bedreigingen, provocaties, uitlokken of 'aanzetten tot' in wat voor vorm dan ook
- geen offtopic geleuter tenzij het topic daar duidelijk voor gemaakt is
- bovenstaande geldt ook voor prive berichten
- en bovenal: gebruik je gezond verstand!

Reacties op verwijderde berichten worden (zonder bericht van mij) ook verwijderd ook al stond er niets verkeerds in, anders wordt de discussie voor andere forummers erg onlogisch.

3 voorbeelden:

Iemand een aap noemen omdat hij als nickname Bokito gebruikt mag omdat je er dan zelf om vraagt, zolang de rest van dat specifieke bericht dat je plaatst inhoud heeft en ontopic is. Iemand 'stomme aap' noemen omdat jij (heb het niet specifiek tegen iemand nu hoor) het niet eens bent met zijn of haar mening is onnodig en wordt verwijderd.

Als Feyenoorder in het Ajax forum bij een 'wat wordt de uitslag' topic zeggen dat je denkt dat Ajax verliest mag, maar '0-3 haha' is dan weer onnodig en voor de overgrote meerderheid uit dat forum provocerend want je weet dat Ajax fans daar op gaan reageren. '0-3 haha' in het Feyenoord forum plaatsen is geen probleem: weet waar je iets plaatst en gebruik je gezond verstand!

In een topic waar ik iets heb verwijderd een bericht plaatsen met de vraag waarom ik het verwijderd heb is offtopic en wordt dus ook verwijderd. Daar heb je prive-berichten voor (hoewel ik niet bij alles de exacte reden onthou waarom ik het verwijder).

En als laatste maar ook zeer belangrijk:
Ik ben maar een klein gedeelte van de dag, de ene dag meer dan de andere, online en lees lang niet alles wat er geplaatst wordt dus er zal ongetwijfeld veel doorheen slippen.
Hiervoor heb ik het 'meld een bericht' linkje rechtsonder elk bericht gemaakt waarin je een reden kunt geven waarom je vindt dat het om een 'fout' bericht gaat. Deze ontvang ik per e-mail en zal ik uiteindelijk altijd lezen en zelf beoordelen.
Mocht er nou echt een heel fout bericht staan dan zouden 5 verschillende forummers het bericht kunnen melden en dan wordt dat bericht meteen uitgezet zonder tussenkomst van mij. In zo'n geval kan ik later alsnog het bericht weer activeren mocht ermee gekloot worden om iemand te negeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2009 door Boudewijn --
derq
 derq - vrijdag 27 februari 2009 - 21:02   quote  deeplink  
haha 0-3 :)
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 27 februari 2009 - 21:06   quote  deeplink  
Ik vind het een goed beleid Boudewijn
Alleen moeten wij als forumgenruikers iets oplettender worden
Want anders werkt het eigenlijk niet, omdat jij het niet 24/7 kan doen
(Wauw, er wordt dus zowaar verwacht dat wij forumgebruikers ons volwassen kunnen gedragen... Brr, eng hoor :P)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Ok dit is heel duidelijk. Is een goed systeem wat je ingesteld heb. snap ook de verwijdering voor of-topic maar, een discussie waar je iemand mee aan valt moet kunnen. Zo lang je iemand niet echt kwetst. Volgens mij is dat vaak niet echt het geval. Maar mij is nu een heleboel duidelijk. Zal er goed op letten. Maar wel wat Phyxsius zegt. Forum regels!!!! Had ik overigens niet in de naam van dit topic bij gezet!!!! Probeer die echt wel te respecteren maar, verken wel de de grenzen. Dus niet zo leuk dat je nu insinueer dat ik schijt op de regels door dit voor de topicnaam te zetten terwijl de start op mijn naam staat. Zal je denk ik geen erg in gehad hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Feyenoord till i die --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 februari 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dus niet zo leuk dat je nu insinueer dat ik schijt op de regels door dit voor de topicnaam te zetten terwijl de start op mijn naam staat. Zal je denk ik geen erg in gehad hebben.
ah, nee inderdaad, zal het aanpassen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 februari 2009 - 21:28   quote  deeplink  
Ach de 1 is wat grover als de ander.Als iemand mij een eikel noem kan ik dat beter verdragen als iemand die arrogant doet en alles denkt beter te weten.Ik vind het allemaal wel meevallen .Zelfs met die Bokito(aap) ben ik er uiteindelijk uitgekomen.En met Phyxie heb ik vandaag ook een zware dag achter de rug.Maar tis net een sprookje joh eind goed al goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Leon FR1908 --
fey21
 fey21 - vrijdag 27 februari 2009 - 21:32   quote  deeplink  
@boudewijn,

beheer jij deze site in je eentje??
dan kun je beter wat mensen zoeken die de boel in de gaten houden e.d.
Zo hoef jij niet de hele dag te patrouilleren.

en kan headliner groeien!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door fey21 --
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 27 februari 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ach de 1 is wat grover als de ander.Als iemand mij een eikel noem kan ik dat beter verdragen als iemand die arrogant doet en alles denkt beter te weten.Ik vind het allemaal wel meevallen .Zelfs met die Bokito(aap) ben ik er uiteindelijk uitgekomen.En met Phyxie heb ik vandaag ook een zware dag achter de rug.Maar tis net een sprookje joh eind goed al goed.
Soms moet je ook gewoon wat duidelijker zijn naar elkaar
En je moet vooral niet persoonlijk worden
Je mag het best oneens zijn men iemands mening
Je moet gewoon niet over de persoon zelf gaan zeiken
Zolang je elkaar met respect behandeld is het alleen maar leuk om het oneens te zijn
Dan blijft het interessant
Zou een saai forum worden als we het allemaal eens waren

En over onze zware slag:
Ik vond het wel leuk om met je te discussieren
En volgens mij hebben wij ons normaal naar elkaar gedragen
En uiteindelijk waren we het ook wel eens
Wat is nou leuker dan op zon manier een discussie voeren?
(antwoord: De Coolsingel op met de schaal)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 februari 2009 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:32 schreef fey21 het volgende:
@boudewijn,

beheer jij deze site in je eentje??
dan kun je beter wat mensen zoeken die de boel in de gaten houden.
zo hoef jij niet de hele dag te patrouilleren.

en kan headliner groeien!
Open solicitatie????
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 februari 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:32 schreef fey21 het volgende:
@boudewijn,

beheer jij deze site in je eentje??
dan kun je beter wat mensen zoeken die de boel in de gaten houden.
zo hoef jij niet de hele dag te patrouilleren.

en kan headliner groeien!
Ja, ik doe het helemaal in m'n eentje dus je hebt helemaal gelijk maar omdat ik dit forum ook helemaal zelf geprogrammeerd heb zodat het zeer makkelijk in de algemene Headliner sectie geintegreerd wordt en ook een stuk sneller is dan andere forums missen er sommige belangrijke functies nog zoals een moderator systeem. Uitbreiding staat al lange tijd op de todo maar moet nog gedaan worden.
De creditcrisis zorgt er alleen voor dat ik omkom in het werk want iedereen wil meer online gaan doen met hun webshop en dan komen ze bij mij uit :)

Maar het komt er ooit nog wel van :) Eerst een herdesign van 'de algemene' Headliner want die layout is al sinds 2001 onveranderd...
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 27 februari 2009 - 21:37   quote  deeplink  
Als het alleen om het bekijken van gepaste taal gaat zullen er genoeg mensen zijn om te helpen
Ik zou dat ook wel kunnen/willen
Ik bedoel, ik lees alles toch al
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 februari 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:37 schreef Phyxsius het volgende:
Als het alleen om het bekijken van gepaste taal gaat zullen er genoeg mensen zijn om te helpen
Ik zou dat ook wel kunnen/willen
Ik bedoel, ik lees alles toch al
graag, zelfregulering van forummers onderling werkt altijd veel beter dan dat ik als agentje ga optreden dus mocht je zin hebben dan kun je die persoon altijd terecht wijzen door bijvoorbeeld naar dit topic te verwijzen (en voor de zekerheid mij ook even een berichtje sturen)
fey21
 fey21 - vrijdag 27 februari 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Open solicitatie????
hihi...
ik weet niet of ik daar wel geschikt voor zou zijn.

@boudewijn

is het trouwens verboden livestreams te posten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door fey21 --
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 27 februari 2009 - 21:42   quote  deeplink  
Maar dan zul jij die mensen wel moeten aanstellen
Ik bedoel als ik nu tegen iemand zeg: haal dat uit je reactie
Dan zal die persoon zich daar niet veel van aantrekken
En dat geldt denk ik voor iedereen
Als jij er een aantal benoemd (hoef ik niet per se te zijn) zal dat meer indruk maken
Geeft meer gezag
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 februari 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:33 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Soms moet je ook gewoon wat duidelijker zijn naar elkaar
En je moet vooral niet persoonlijk worden
Je mag het best oneens zijn men iemands mening
Je moet gewoon niet over de persoon zelf gaan zeiken
Zolang je elkaar met respect behandeld is het alleen maar leuk om het oneens te zijn
Dan blijft het interessant
Zou een saai forum worden als we het allemaal eens waren

En over onze zware slag:
Ik vond het wel leuk om met je te discussieren
En volgens mij hebben wij ons normaal naar elkaar gedragen
En uiteindelijk waren we het ook wel eens
Wat is nou leuker dan op zon manier een discussie voeren?
(antwoord: De Coolsingel op met de schaal)
Hahaha zo is het hoor .
Ik vond het ook leuk vooral van je kennis heb ik genoten .Kon er weinig in brengen vandaag.Morgen beter hoop ik :}
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 21:46   quote  deeplink  
Ja maar je moet mekaar ook weleens flink kunnen afzeiken. Antoniorijen bijvoorbeeld. Die heeft er naar mijn mening geen last van dat iedereen hem afzeikt. (Volgens mij eerder leuk)doet hij toch ook bij anderen? Doen het beiden naar mekaar zonder scheldwoorden of bedreigingen. Of je moet moraalridder, stumper, dwaas en dat soort worden al scheldwoorden vinden. als je door blijf etteren en bijna iedereen tot iedereen is het met je oneens, kan je er soms ook op wachten dat je het over je heen krijgt. Is bij mij ook een paar keer gebeurt. Dat hoort erbij zolang je geen doodsbedreiging en geen enge ziektes naar je hoofd krijgt. hoort dat erbij op een forum vind ik. Die mensen zoeken het vaak zelf op en die heb je ook wel eens nodig om de discussie aan te slingeren. Daarvoor zoek ik vaak naar de grenzen. En ja ,dat word door sommige niet gewaardeert maar ieder zijn ding. Is nooit mijn bedoeling om iemand echt te kwetsen of het moet een neus zijn met een grote bek. dat laatste is helaas een aangeboren afwijking.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 februari 2009 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:42 schreef fey21 het volgende:

[..]

hihi...
ik weet niet of ik daar wel geschikt voor zou zijn.
Ik denk het wel jongen.
Het gaat om het niet kwetsen van mensen ,dus je zal mij ook wel eens op mijn vingers moeten wijzen.Ik ben niet altijd even heilig.Jij ben geschikt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Leon FR1908 --
fey21
 fey21 - vrijdag 27 februari 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk het wel jongen.
Het gaat om het niet kwetsen van mensen ,dus je zal mij ook wel eens op mijn vingers moeten wijzen.Ik ben niet altijd even heilig.Jij ben
kheb me anders ook aardig misdragen een aantal maanden geleden.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 februari 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ja maar je moet mekaar ook weleens flink kunnen afzeiken. Antoniorijen bijvoorbeeld. Die heeft er naar mijn mening geen last van dat iedereen hem afzeikt. (Volgens mij eerder leuk)doet hij toch ook bij anderen? Doen het beiden naar mekaar zonder scheldwoorden of bedreigingen. Of je moet moraalridder, stumper, dwaas en dat soort worden al scheldwoorden vinden. als je door blijd=f etteren en bijna iedereen tot iedereen is het met je oneens kan je er soms ook op wachten dat je het over je heen krrijgt. Is bij mij ook een paar keer gebeurt. Dat hoort erbij zolang je geen doodsbedreiging en geen enge ziektes naar je hoofd krijgt. hoort dat erbij op een forum vind ik. Die mensen zoeken het vaak zelf op en die heb je ook wel eens nodig om de discussie aan te slingeren. Daarvoor zoek ik vaak naar de grenzen. En ja ,dat word door sommige niet gewaardeert maar ieder zijn ding. Is nooit mijn bedoeling om iemand echt te kwetsen of het moet een neus zijn met een grote bek. dat laatste is helaas een aangeboren afwijking.
Ik had ook het idee dat het Antoniorijen niet zo veel uitmaakt en dat hij er wel tegen kan maar ik heb enkele reacties in zijn discussies van hem en anderen verwijderd omdat het alleen offtopic berichten waren.

Offtopic is altijd zo zonde en het weerhoud nieuwe forummers er vaak van om mee te doen in een discussie die ze wel interessant vinden omdat het altijd vrij moeilijk is om als nieuw persoon je plekje te vinden bij een min of meer 'gesettelde' gebruikersgroep.

Offtopic mag best, maar maak dan even een algemeen topic aan waarin je over alle onzin van het leven kunt lullen.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 februari 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:42 schreef Phyxsius het volgende:
Maar dan zul jij die mensen wel moeten aanstellen
Ik bedoel als ik nu tegen iemand zeg: haal dat uit je reactie
Dan zal die persoon zich daar niet veel van aantrekken
En dat geldt denk ik voor iedereen
Als jij er een aantal benoemd (hoef ik niet per se te zijn) zal dat meer indruk maken
Geeft meer gezag
wie meldt zich nog meer aan?
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 27 februari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:49 schreef fey21 het volgende:

[..]

kheb me anders ook aardig misdragen een aantal maanden geleden.
Dan weet je waar je op moet letten
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Genoeg, inclusief ik!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 27 februari 2009 - 21:54   quote  deeplink  
Ik meld me natuurlijk aan
Ben leraar
Dat betekent dat ik genoeg vrije tijd heb alle reacties te bekijken
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Alhoewel ik daar denk niet zo voor geschikt ben.
fey21
 fey21 - vrijdag 27 februari 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:54 schreef Phyxsius het volgende:
Ik meld me natuurlijk aan
Ben leraar
Dat betekent dat ik genoeg vrije tijd heb alle reacties te bekijken
ik ben leerling.
huiswerk, huiswerk, huiswerk!

welk vak geef je?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 februari 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wie meldt zich nog meer aan?
ik ben ongeschikt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 februari 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 21:49 schreef fey21 het volgende:

[..]

kheb me anders ook aardig misdragen een aantal maanden geleden.
Voetbal is emotie.En als jij Bosz een zak hooi vind of een l8l moet dat gewoon kunnen toch.
fey21
 fey21 - vrijdag 27 februari 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Voetbal is emotie.En als jij Bosz een zak hooi vind of een l8l moet dat gewoon kunnen toch.
maar dan ben jij toch ook niet ongeschikt?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Ga doen wat Boudewijn voorstelde. Komt een speciale afzeiktopic. merk je dat het of topic gaart spreek je af om daar op mekaar te zeiken. KOMT ERAAN!!
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 27 februari 2009 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik ben ongeschikt.
Ik ook
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 februari 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 22:06 schreef fey21 het volgende:

[..]

maar dan ben jij toch ook niet ongeschikt?
Ik 40 jaar en heb net een beetje leren schrijven omdat ik het jaren niet had gedaan hahaha.Bij sommige woorden moet ik een minuut nadenken.Ik ben ongeschikt Whahaha Oja en het aard van het beesie verander je niet zomaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Leon FR1908 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 februari 2009 - 22:16   quote  deeplink  
Hij is klaar!!!!
fey21
 fey21 - vrijdag 27 februari 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 22:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik 40 jaar en heb net een beetje leren schrijven omdat ik het jaren niet had gedaan hahaha.Bij sommige woorden moet ik een minuut nadenken.Ik ben ongeschikt Whahaha Oja en het aard van het beesie verander je niet zomaar.
mjah, dan heb je wel gelijk..
denk ik..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door fey21 --
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 27 februari 2009 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 22:00 schreef fey21 het volgende:

[..]

ik ben leerling.
huiswerk, huiswerk, huiswerk!

welk vak geef je?
Het mooiste vak dat er bestaat natuurlijk
En dan kunnen we toch alleen maar geschiedenis bedoelen?
(Maar nu gaan we weer offtopic, had eigenlijk in een PM gemoeten)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2009 door Phyxsius --
fey21
 fey21 - vrijdag 27 februari 2009 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 22:50 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Het mooiste vak dat er bestaat natuurlijk
En dan kunnen we toch alleen maar geschiedenis bedoelen?
(Maar nu gaan we weer offtopic, had eigenlijk in een PM gemoeten)
heb je gelijk in mijn fout...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 17:25   quote  deeplink  
Nu maar proberen om het met zijn allen na te leven!!!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 28 februari 2009 - 19:33   quote  deeplink  
gezellig
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 20:02   quote  deeplink  
Grenzen blijf ik verkennen hoor. Dus gezellig blijft het wel.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 01 maart 2009 - 09:34   quote  deeplink  
gelukkig kunnen Feyenoorders onder elkaar wel wat verdragen , er mag best s een beetje gekankerd worden dat is nou eenmaal beetje rotterdams.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 10:13   quote  deeplink  
Gelukkig wel!!
Krunk
 Krunk - donderdag 02 april 2009 - 17:31   quote  deeplink  
Prima boudy
danny four
 danny four - donderdag 02 april 2009 - 18:16   quote  deeplink  
Lekker ding...
danny four
 danny four - vrijdag 03 april 2009 - 09:43   quote  deeplink  
Je moet ergens een grens trekken dat begrijp ik maar juist hier..boudewyn dat kan je mij toch niet aandoen he..
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 05 april 2009 - 22:56   quote  deeplink  
Zoals iedereen wel zal snappen is het openbaar maken van prive gegevens van anderen zonder goedkeuring van hij of zij uitdrukkelijk verboden!
Vandaar ook dat er soms gebruikers het recht wordt ontnomen om te kunnen posten. Dit kan bij de eerste keer een dag duren, een paar dagen of wellicht wel een week. Bij herhaling wordt het een permanente ban.

Dit lijkt me duidelijk voor iedereen...
El
 El - zondag 05 april 2009 - 23:00   quote  deeplink  
Misschien een vreemde vraag, maar hoe komen ze dan aan die prive gegevens?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 05 april 2009 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 23:00 schreef El het volgende:
Misschien een vreemde vraag, maar hoe komen ze dan aan die prive gegevens?
Via hyves, zoeken via google of gewoon lief vragen met de bedoeling deze later te kunnen gebruiken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 april 2009 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2009 - 22:56 schreef Boudewijn het volgende:
Zoals iedereen wel zal snappen is het openbaar maken van prive gegevens van anderen zonder goedkeuring van hij of zij uitdrukkelijk verboden!
Vandaar ook dat er soms gebruikers het recht wordt ontnomen om te kunnen posten. Dit kan bij de eerste keer een dag duren, een paar dagen of wellicht wel een week. Bij herhaling wordt het een permanente ban.

Dit lijkt me duidelijk voor iedereen...
Eerst een waarschuwing dus voor Jantje.Nou tot volgende week dan Jantje en onthoud het goed in dit geval heb je in de wedstrijd 1x geel gehad kloothommel hahaha.Wel scherp blijven he volgende week anders krijg je ROOD hahaha
Gelukkig komt het allemaal goed.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 06 april 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Zo , jantje is er weer ! De ban is ingetrokken door Boudewijn en met Moa ook geen enkel probleem meer , heb hem uitgelegd dat ik zijn manier niet waardeer maar verder wel zal respecteren , Boudewijn heeft mij uitgelegd dat ik de regels heb overtreden en daar kan ik beetje inkomen (al zou ik t zo weer doen als iemand mij op deze manier uitdaagd) in principe ga ik dus weer netjes zijn maar ik zal scherp blijven schrijven en irritante mensen (in mijn ogen dan,haha) ook de volle lading geven maar zal proberen netjes te houden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Forum regels - het hoe en waarom!









0.0098309