BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DIRK KUYT TERUG BIJ FEYENOORD

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 28 februari 2009 - 00:31   quote  deeplink  
ja dat zou mooi zijn hahahahahaahaha en toen was ik wakker
derq
 derq - zaterdag 28 februari 2009 - 00:34   quote  deeplink  
je bent echt de eerste die dit doet! +1 voor de originaliteit.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 28 februari 2009 - 00:36   quote  deeplink  
haha als dat zou gebeuren he zou een wereld aankoop zijn
derq
 derq - zaterdag 28 februari 2009 - 00:39   quote  deeplink  
zou zonde voor dirk zijn, kan nog lekker wat geld verdienen, en zou voor feyenoord ook een kut aankoop zijn, want hij is nog veel te duur voor wat hij ons op moet leveren. dirkie is ook al wat? bijna 29? nou als je daar nu 8 miljoen voor neer moet tellen ben je niet goed bezig.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 28 februari 2009 - 00:48   quote  deeplink  
ja dat is wel zo maar het is toch een harde werker en pak zijn doelpuntjes mee
R()b
 R()b - zaterdag 28 februari 2009 - 00:50   quote  deeplink  
Ik mis hem best wel!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 08:55   quote  deeplink  
Laat hem met Liverpool maar de championsleague en de premierleague winnen dit jaar want, dan is een terugkomst al weer een stukje dichterbij.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 28 februari 2009 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 00:39 schreef derq het volgende:
zou zonde voor dirk zijn, kan nog lekker wat geld verdienen, en zou voor feyenoord ook een kut aankoop zijn, want hij is nog veel te duur voor wat hij ons op moet leveren. dirkie is ook al wat? bijna 29? nou als je daar nu 8 miljoen voor neer moet tellen ben je niet goed bezig.
volgens mij zitten er bij jouw een paar stekkers los! Al zou je Kuyt kunnen kopen voor 8 milj. is natuurlijk een werelddeal! hij gaat nog zeker 5 jaar mee op topnivo , dat is 1,6 per jaar + 2 milj. salaris = 3,6 milj. per jaar : dat geld is hij 3 dubbel en dars waard!

Nu even de realiteit : Dirk blijft natuurlijk nog zeker 3 jaar weg , hij zit bij een fantastische club in een fantastische competitie met een fantastisch salaris , speelt elk jaar CL dus noem 1 reden waarom hij terug zou keren??????????????????????
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 februari 2009 - 11:07   quote  deeplink  
Die denkt er nog niet aan om terug naar Nederland te keren om bij Feyenoord te gaan voetballen!!!!!! Al zou ik het heel graag willen laat daar geen misverstand over zijn
derq
 derq - zaterdag 28 februari 2009 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 11:00 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

volgens mij zitten er bij jouw een paar stekkers los! Al zou je Kuyt kunnen kopen voor 8 milj. is natuurlijk een werelddeal! hij gaat nog zeker 5 jaar mee op topnivo , dat is 1,6 per jaar + 2 milj. salaris = 3,6 milj. per jaar : dat geld is hij 3 dubbel en dars waard!

tuurlijk dus na 5 jaar ben je 27 miljoen kwijt aan kuyt alleen. bij mij zit er dan misschien een stekker los, jij mist een hele accu.
Marciano
 Marciano - zaterdag 28 februari 2009 - 11:25   quote  deeplink  
als ik hem zo zag spelen tegen Real denk ik dat we nog wel ff moeten wachten!
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 28 februari 2009 - 12:03   quote  deeplink  
5 x 3,6 miljoen is geen 27 miljoen hoor!
maar 18 miljoen, zo ik als FEYENOORD er zeker voor over hebben!
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 februari 2009 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 11:23 schreef derq het volgende:

[..]

tuurlijk dus na 5 jaar ben je 27 miljoen kwijt aan kuyt alleen. bij mij zit er dan misschien een stekker los, jij mist een hele accu.
Hoe kom ji aan € 27 miljoen? Met die 1,6 Miljoen euro per jaar bedoel hij de aankoopprijs van € 8 miljoen. Dat is 8 miljoen delen door 5 jaar is : 1,6 Miljoen en dan een jaarsalaris van 2 miljoen kom je op een totaal investering van 5 jaar x 2 miljoen is : 10 miljoen plus 8 miljoen aanschafprijs is totaal 18 miljoen investering!!
Maar voor 8 miljoen krijg je Kuyt nu niet terug gekocht!!!
Want dan weet ik wel iemand die dat wil betalen ......
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 februari 2009 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 12:03 schreef PieterBos het volgende:
5 x 3,6 miljoen is geen 27 miljoen hoor!
maar 18 miljoen, zo ik als FEYENOORD er zeker voor over hebben!
Maar hij denkt 18 plus 8 is 27 miljoen hahaha lachertje
Is wel van een bedenkelijk niveau dan niet??
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 februari 2009 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 11:23 schreef derq het volgende:

[..]

tuurlijk dus na 5 jaar ben je 27 miljoen kwijt aan kuyt alleen. bij mij zit er dan misschien een stekker los, jij mist een hele accu.
dan zit er bij jou een hele rits stekkers los hoor.
Het totaal is 18 miljoen........................
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 28 februari 2009 - 12:12   quote  deeplink  
ja en 1 x kwalificatie CL levert 15 miljoen op , een andere spits zal ook 1,5 a 2 milj per jaar kosten en dan heb je een gok , Kuyt is zekerheid en levert ook weer meer seiz.krtverkoop op.
t valt dus wel mee met die Accu van me!haha
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 28 februari 2009 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 11:23 schreef derq het volgende:

[..]

tuurlijk dus na 5 jaar ben je 27 miljoen kwijt aan kuyt alleen. bij mij zit er dan misschien een stekker los, jij mist een hele accu.
als je nou reageert moet je eerst effe nadenken , even narekenen en dan pas blaffen ! 3,6 x 5 = 18 miljoen , daarvoor zou je dan verzekerd zijn van 5 jaar topspeler,20goals per seizoen , grotere kans op CL kalificatie á 15milj startgeld , extra verkoop seizoenskaarten. Nu jij weer , let el even goed op voor je reageert!
sevillana
 sevillana - zaterdag 28 februari 2009 - 12:34   quote  deeplink  
Dream on! Gaat iig voorlopig nog niet gebeuren hoor! Goed scouten (ook dus op amateur-niveau) en misschien kan er dan wel een nieuw type voetballer als Kuyt gevonden worden.
derq
 derq - zaterdag 28 februari 2009 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 12:09 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

dan zit er bij jou een hele rits stekkers los hoor.
Het totaal is 18 miljoen........................
mongool, je moet ook nog de afkoopsom betalen.

hoe dan ook , 18 miljoen is ook al teveel.. shit man wat een visie heb jij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2009 door derq --
Els
 Els - zaterdag 28 februari 2009 - 12:48   quote  deeplink  
Derq, je suggereert zelf dat de afkoopsom 8 miljoen zou kunnen zij. Of heb je meer afkoopsommen in gedachte?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 12:43 schreef derq het volgende:

[..]

mongool, je moet ook nog de afkoopsom betalen.

hoe dan ook , 18 miljoen is ook al teveel.. shit man wat een visie heb jij
Ben het niet snel eens met Antonio maar jij moet echt snel aan de oplader. Gisteren laat geworden ofzo??? Ook al zijn we wel het geld kwijt wat jij berekent (niet dus) is hij het nog steeds dubbel en dwars waard. zulke spelers leveren ook een hoop geld op. Bijvoorbeeld door behalen van de championsleague. door een speler met zo'n inzet gaat de rest van het team ook eerder op scherp. Dus jou visie klopt geen klote van. Misschien 1600 uur cup a soup???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2009 door Feyenoord till i die --
derq
 derq - zaterdag 28 februari 2009 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 12:48 schreef Els het volgende:
Derq, je suggereert zelf dat de afkoopsom 8 miljoen zou kunnen zij. Of heb je meer afkoopsommen in gedachte?
ze vragen voor kuyt een bedrag van rond de 8 miljoen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 12:54   quote  deeplink  
Denk toch dat die afkoopsom een stuk hoger ligt!!! Hoe kom je aan die informatie???
Els
 Els - zaterdag 28 februari 2009 - 12:55   quote  deeplink  
ok, dus 8 miljoen afkoopsom, en een geschat salaris van 2 miljoen per jaar, over een periode van 5 jaar. Kom ik op 18 miljoen. Ongetwijfeld nog wat kosten aan premies en loonbelasting. Je hebt gelijk dat het ws meer zal zijn dan de genoemde 18 miljoen, maar het is toch een onvoldoende afwijking om iemand als mongool te kwalificeren. Wat mis ik nog in de bedragen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Vedient hij dubbel en dwars terug Els. Kuyt is een typisch geval van een dragende speler. Is een jongen die een heel elftal naar een hoger niveau kan trekken. zijn nog vele dingen waardoor hij ons veel geld op zou leveren. Derq is het spoor echt even bijster. Met Kuyt erbij moet je ook eens kijken hoeveel spelers het ineens een stuk aantrekkelijker vinden om naar Feyenoord te komen. Heeft veel meer voordelen dan nadelen.
Els
 Els - zaterdag 28 februari 2009 - 13:03   quote  deeplink  
Kijk naar mijn commentaar in andere topics. Als ik geld had, was mijn 1e actie Feyenoord kopen en de 2e een ticket laten boeken naar Liverpool(ik heb dan nl ook een personal assistant aagenomen, dat was actie anderhalf) Voor Feyenoord, het elftal en de supporters zou het mooiste wat er zou kunnen gebeuren, een terugkeer van Dirk zijn. Laat die helikopter maar komen...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 13:09   quote  deeplink  
Word pas een issue als hij prijzen gepakt heeft met Liverpool. Laat hem daarom dit jaar ook maar de championsleague en premiership winnen. Hij zal dan eerder aan een terugkeer denken dan als hij met lege handen staat. Zeker omdat hij de championsleaguefinale al eens verloren heeft. Hoop wel op een snelle terugkeer maar, ik gun hem ook zeker die prijzen!
smoor
 smoor - zaterdag 28 februari 2009 - 13:14   quote  deeplink  
Laat Dirk gewoon nog maar bij Liverpool of eventueel ergens anders bij een grote top club
spelen.
Feyenoord is Dirk niet waardig. In dit geval is Dirk wel groter dan de club.
Het zou fantastisch zijn als ie terug komt, maar laat Feyenoord dan eerst z`n zaakjes voor elkaar hebben.
Want een goeie Dirk Kuyt verbloemd veel zoniet alles en dan sta je uiteindelijk weer jaren lang naar de concurrentie te kijken en lopen wij weer achter de feiten aan.

Hand op je hart en vuist omhoog voor Feyenoord!

Greetz...
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 28 februari 2009 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 12:43 schreef derq het volgende:

[..]

mongool, je moet ook nog de afkoopsom betalen.

hoe dan ook , 18 miljoen is ook al teveel.. shit man wat een visie heb jij
mongool? die afkoopsom is toch 8 miljoen? nou die zit in die 18 miljoen ! (5 x 1,6 miljoen)

blijkt maar weer uit je reactie dat je weer begint te brullen zonder na te denken , zegt weer genoeg over je IQ
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 13:33 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

mongool? die afkoopsom is toch 8 miljoen? nou die zit in die 18 miljoen ! (5 x 1,6 miljoen)

blijkt maar weer uit je reactie dat je weer begint te brullen zonder na te denken , zegt weer genoeg over je IQ
Welkom in de wereld die Derq heet!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 01 maart 2009 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 15:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Welkom in de wereld die Derq heet!!!!
pfffffffff wat een mongool zeg , heeft echt de hersens van een snelkookpan.....................
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 01 maart 2009 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 13:03 schreef Els het volgende:
Kijk naar mijn commentaar in andere topics. Als ik geld had, was mijn 1e actie Feyenoord kopen en de 2e een ticket laten boeken naar Liverpool(ik heb dan nl ook een personal assistant aagenomen, dat was actie anderhalf) Voor Feyenoord, het elftal en de supporters zou het mooiste wat er zou kunnen gebeuren, een terugkeer van Dirk zijn. Laat die helikopter maar komen...
Hallo Els, wat mij betreft kan Kuijt niet snel genoeg terug komen!! Daar ben ik het HELEMAAL met jou eens.
Maar vanmiddag weer gezellig naar de kuip en hopen dat we weer 3 punten pakken dat stijgen we weer een plaatsje.
En Els ik zit vandaag in vak N
In ieder geval veel plezier vanmiddag...........
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 01 maart 2009 - 09:56   quote  deeplink  
Ik heb vernomen dat onze Dirkie vanmiddag ook in de kuip aanwezig is .
Ik hoop het van harte, blijkt dan toch maar weer een echte feyenoorder
Els
 Els - zondag 01 maart 2009 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 09:55 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Hallo Els, wat mij betreft kan Kuijt niet snel genoeg terug komen!! Daar ben ik het HELEMAAL met jou eens.
Maar vanmiddag weer gezellig naar de kuip en hopen dat we weer 3 punten pakken dat stijgen we weer een plaatsje.
En Els ik zit vandaag in vak N
In ieder geval veel plezier vanmiddag...........
Fijne middag!
Hoop dat Nicky het niet op z'n heupen krijgt
Pietje1
 Pietje1 - zondag 01 maart 2009 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 12:51 schreef derq het volgende:

[..]

ze vragen voor kuyt een bedrag van rond de 8 miljoen.
Hoe kom je daar bij? Kuijt speelt elke wedstrijd en Benitez heeft al vaker gezegd dat Kuijt zijn vaste keuze is samen met Torres. Denk je nou ecut dat hij voor 8 miljoen weg gaat? Ik denk dat hij eerder 18 miljoen moet kosten alleen al aan transfergeld. Hmmm dan komt jouw 27 miljoen al weer dichterbij ;-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 22:02 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Kuijt speelt elke wedstrijd en Benitez heeft al vaker gezegd dat Kuijt zijn vaste keuze is samen met Torres. Denk je nou ecut dat hij voor 8 miljoen weg gaat? Ik denk dat hij eerder 18 miljoen moet kosten alleen al aan transfergeld. Hmmm dan komt jouw 27 miljoen al weer dichterbij ;-)
Is hij het nog steeds dubbel en dwars waard.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DIRK KUYT TERUG BIJ FEYENOORD









0.0064010