BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boudewijn Poelmann terug in de RvC

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 februari 2009 - 10:33   quote  deeplink  
Boudewijn Poelmann, vertrekkend commissaris bij Feyenoord, wil het plotselinge afscheid van zijn geliefde club niet uitgebreid toelichten. Dat is zijn goed recht.

Maar zijn mysterieuze opstappen kan nadelig uitpakken voor de besprekingen tussen Feyenoord en zijn nieuwe, hoogst noodzakelijke financiers. De geldschieters stelden van alle bestuurders het meeste vertrouwen in Poelmann. Ze zagen in hem een geestverwant, niet alleen omdat hij als enige van de Raad van Commissarissen met een substantiële hoeveelheid geld ‘in’ Feyenoord zit.

Binnen de RvC is overigens wél bekend waarom Poelmann opstapt. In een brief aan zijn collega’s maakte Poelmann duidelijk, dat ‘de directie’ op een nette manier en binnen afzienbare tijd weg moest bij de club.

Daar had Poelmann een aantal redenen voor. Het meest stak het hem dat hij als commissaris door algemeen directeur Eric Gudde en eerder door technisch manager Peter Bosz niet, te laat of verkeerd was voorgelicht over het functioneren van Gertjan Verbeek. Ook was bij Poelmann de irritatie groot over de wijze waarop een transfer van Jonathan de Guzman in de zomer van 2008 door Gudde en Bosz is behandeld.

Manchester City bood via een tussenpersoon 14 miljoen euro. Daarbij wilde die makelaar een premie van 1 miljoen euro voor zichzelf. Gudde en Bosz durfden het spel niet aan te gaan. Toen na enkele dagen bleek dat het bod van City serieus was, wilde de directie van Feyenoord tóch onderhandelen.

Het was echter te laat. City trok Shaun Wright-Phillips aan voor 15 miljoen euro. Het kostte Poelmann moeite begrip op te brengen voor het beleid van zijn directie. Het kostte hem nóg meer moeite dat diezelfde directie hem op afstand wilde houden. Hem restte niks anders dan op te stappen en aan te blijven als geldschieter. ,,Maar soms komen er tweede kansen,’’ zei hij donderdagavond.

Wat mij betreft moet Boudewijn Poelmann zo snel mogelijk terug in de Raad van Commissarissen en dan de 2 huidige leden van RvC: Dick van Well en Jos van der Vegt vervangen door 2 leden van de groep inversteerders die geld in Feyenoord willen steken. En verder moet men de directie van Feyenoord gewoon opdoeken en iemand uit de RvC algemeen directeur maken. Dus de huidige directie bestaand uit: Eric Gudde,Onno Jacobs en normaal per 01-04-2009 Mark Koevermans per direct op non-actief zetten . Dus gewoon de RvC het beleid en de beslissingen laten nemen en voor de supporters belangen de pas gekozen Mark van Beek en laat het technisch beleid maar over aan Leo Beenhakker voor de eerste 2 a 3 jaar, dan heb je op hoogste organisatorisch niveau maar met in totaal 4 mensen te maken te weten de volgende 4: Boudewijn Poelmann, 2 gezetenen namens de investeerders en Leo Beenhakker en bij tijde komt dan Mark van Beek namens de supporters de vergadering bijwonen. Alleen moet er dan nog een financieel sterke man komen maar die zou eventueel ook een lid van de RvC kunnen zijn.
En de investeerders zijn gelukkig mensen met een Feyenoord hart en geen arabs of russen die met hun portefeuille zwaaien.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 13:01   quote  deeplink  
Ben nu wel dubbel bezig. Dit zelfde verhaal staat ook al een beetje in je andere topic. Maar ben het wel met je eens.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 februari 2009 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 13:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ben nu wel dubbel bezig. Dit zelfde verhaal staat ook al een beetje in je andere topic. Maar ben het wel met je eens.
Dat is waar ik kan het niet genoeg formuleren, misschien moeten wij ( de supporters ) het aftreden gaan eisen van het huidige RvC en directie
vriend
 vriend - zaterdag 28 februari 2009 - 14:57   quote  deeplink  
aftreden met die rotte hap
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 14:48 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Dat is waar ik kan het niet genoeg formuleren, misschien moeten wij ( de supporters ) het aftreden gaan eisen van het huidige RvC en directie
Zorgen de investeerders wel voor.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 februari 2009 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 14:57 schreef vriend het volgende:
aftreden met die rotte hap
Welke rotte appel bedoel jij?
danny four
 danny four - zaterdag 28 februari 2009 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 14:48 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Dat is waar ik kan het niet genoeg formuleren, misschien moeten wij ( de supporters ) het aftreden gaan eisen van het huidige RvC en directie
Ondanks soms een verschil van mening vind ik dat je hier een perfecte analyze geeft van de werkelijke oorzaak van alle problemen.
Ook in de door jou aangedragen optie protest te voeren kan ik me helemaal vinden teneinde de werkelijke verantwoordelijken te laten aftreden en ruim baan te maken voor vakbekwame mensen.
De spijker op de kop antonio.goed gedaan.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 28 februari 2009 - 19:00   quote  deeplink  
gewoon een schande feyenoord had gewoon 14 miljoen kunnen vangen voor de guzman dat is 1 van de reden dat poelman is opgestapt en hij was ook de rijkste en de inversteerders hadden vertrouwen in hem maar nu dat hij weg is kan het alleen maar fout aflopen met die inversteerders dus hoop dat het door gaat
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 28 februari 2009 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 18:44 schreef danny four het volgende:

[..]

Ondanks soms een verschil van mening vind ik dat je hier een perfecte analyze geeft van de werkelijke oorzaak van alle problemen.
Ook in de door jou aangedragen optie protest te voeren kan ik me helemaal vinden teneinde de werkelijke verantwoordelijken te laten aftreden en ruim baan te maken voor vakbekwame mensen.
De spijker op de kop antonio.goed gedaan.
Hallo Danny, als iedereen hetzelfde dacht dan is het toch niet leuk meer maar we moeten met zijn alle Feyenoord op een positieve beter zien te maken !!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 17:18   quote  deeplink  
RvC??? Weg ermee!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 03 maart 2009 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 17:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
RvC??? Weg ermee!!!!
En wat dan?? Weet jij het zoveel beter!!!
Nee de RvC uitbreiden en de directie opzouten dat is de beste oplossing. Maar ik weet niet wat jij weet van bestuurlijk niveau?? Maar mijn ervaring dat of alleen een RvC of alleen een directie om te besturen/beslissen en dan zo klien mogelijk met een oneven aantal met een onafhankelijk lid.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 maart 2009 - 19:10   quote  deeplink  
Ik had het over huidige RvC!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 19:27   quote  deeplink  
Boudewijn Poelmann met per direct terug.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 19:28   quote  deeplink  
V Kerkum moet per direct met pensioen.Zoek voor hem een geschikt bejaardentehuis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 19:28   quote  deeplink  
Voor Jacobs is er nog wel een functie als assistent boekhouder bij de Sligro.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 19:30   quote  deeplink  
En Gudde kan altijd nog bij de gemeente werken.Chef sociaalwerken zeer geduldige persoonlijkheid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 19:31   quote  deeplink  
V Well gaat maar weer lekker heien in de polder.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 19:31   quote  deeplink  
Feyenoord moet back to basics.Een sterk beleid met sterke persoonlijkheden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2009 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 19:43   quote  deeplink  
eens
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 19:43   quote  deeplink  
eens
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 19:43   quote  deeplink  
eens
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 19:43   quote  deeplink  
eens
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 19:44   quote  deeplink  
eens
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 19:44   quote  deeplink  
eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 19:58   quote  deeplink  
Zie je nou wel ik heb nu al 5 stemmen voor hahaha
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 20:31   quote  deeplink  
je moet een publieke omroep beginnen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 20:31 schreef hotjumper het volgende:
je moet een publieke omroep beginnen
Ben druk bezig TOLPA RADIO
En natuurlijk TALPO TV

De kleinste club van Nederland.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 21:08   quote  deeplink  
goed zo
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 04 maart 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 19:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik had het over huidige RvC!!!!
Sorry dan had ik je verkeerd begrepen ..... zou Boedewijn zijn opgestapt omdat men geld moet lenen??
danny four
 danny four - donderdag 05 maart 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 14:48 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Dat is waar ik kan het niet genoeg formuleren, misschien moeten wij ( de supporters ) het aftreden gaan eisen van het huidige RvC en directie
Antonio je hebt helemaal gelijk,het word tijd voor aktie want we gaan mede door het lekken van vertrouwelijke stukken compleet met feyenoord aan de landelijke schandpaal.
Nogmaals je hebt volkomen gelijk met je analyze en
door een interne machtstrijd word de club de verdoemenis
in gekiepert.

Grote schande dit bestuurlijke broddelwerk!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 maart 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Is al jaren zo. Zij zouden de club er wel weer even boven op helpen. Naar mijn mening is het er echt niet beter op geworden.
danny four
 danny four - donderdag 05 maart 2009 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 18:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Is al jaren zo. Zij zouden de club er wel weer even boven op helpen. Naar mijn mening is het er echt niet beter op geworden.
Dan weer een week klamme handen want we moeten winnen van de graafschap,(veredelde amateur club)gloeiende kon je vroeger a1 wel heen sturen..en nu dit weer.
Nee Feyenoord till i die t,is er zeker niet beter opgeworden,nu worden we wekelijks te kak worden gezet in de media.bah dikke troep
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 11:45   quote  deeplink  
Precies!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boudewijn Poelmann terug in de RvC









0.0071229