BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DE vraag!!! Doen we volgend jaar weer mee om het kampioenschap???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 13:05   quote  deeplink  
ik denk het wel. misschien niet tot het einde. moeten natuurlijk wel afwachten wie er nog binnengehaald worden maar, ik heb een groot vertrouwen in Mario en Leo. Sowieso als Mario het niet goed doet hakt Leo in op zijn benen. (Been-Beenhakker) hahahaha!!! zonder gein. Ik denk dat we weer top 3 moeten kunnen draaien. Zeker als de investeerders daadwerkelijk investeren.
Els
 Els - zaterdag 28 februari 2009 - 13:07   quote  deeplink  
Ja, dat denk ik overigens elk jaar
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 13:11   quote  deeplink  
Ik ook. Alleen zonder Been, Beenhakker en investeerders had ik daar toch sceptischer tegenover gestaan. Moeten nu wel van ver komen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 28 februari 2009 - 13:35   quote  deeplink  
lijkt me niet dat we gelijk weer meedoen om de titel , zou wel vreemd zijn als je zomaar uit het niets meedoet om t kampioenschap , nee dat zal wel iets langer in beslag nemen..........................
R!ck
 R!ck - zaterdag 28 februari 2009 - 13:41   quote  deeplink  
Laten we eerst maar eens zorgen dat we bij de top 5 komen en zo gaan opbouwen, ieder jaar denk ik we strijden mee maar dan kom je er aardig lullig uit als 6e, 7e of zelfs 11e.
Fr08kevin
 Fr08kevin - zaterdag 28 februari 2009 - 13:45   quote  deeplink  
Ik denk dat het domste wat we kunnen doen is dat we gelijk weer gaan roepen dat we kampioen worden. Laten we reeel blijven want dat doen we al 9jaar! En elk jaar weer zijn we ervan overtuigd. 2jaar geleden roy makaay etc. vorig jaar Gertjan! ik riep ook hard mee dat we kampioen zouden worden maar denk dat we dat vooral nu niet moeten doen!
kammetje
 kammetje - zaterdag 28 februari 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Zou zo maar kunnen. Vorig jaar stond AZ er net zo rot voor als Feyenoord nu. Kijk waar ze nu staan. En zo veel is er in dat elftal niet veranderd. Een goaltjesdief erbij zoals El Hamdaoui maakt het verschil.
vriend
 vriend - zaterdag 28 februari 2009 - 14:36   quote  deeplink  
Mijne heren
klets toch niet zoveel wie we gaan kopen en klets ook niet zoveel over been en beenhakker.
Kijk liever naar de top waar de Hr. Poelman vertrokken is
De echte top is nog steeds rot Vraag maar aan de investeerders
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 14:36 schreef vriend het volgende:
Mijne heren
klets toch niet zoveel wie we gaan kopen en klets ook niet zoveel over been en beenhakker.
Kijk liever naar de top waar de Hr. Poelman vertrokken is
De echte top is nog steeds rot Vraag maar aan de investeerders
Moeten het toch ergens over hebben op een forum???? Kampioen worden we trouwens ook niet maar, volgend jaar moeten we wel lang mee kunnen doen. Als inderdaad het geld vrij komt dan.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 28 februari 2009 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 14:06 schreef kammetje het volgende:
Zou zo maar kunnen. Vorig jaar stond AZ er net zo rot voor als Feyenoord nu. Kijk waar ze nu staan. En zo veel is er in dat elftal niet veranderd. Een goaltjesdief erbij zoals El Hamdaoui maakt het verschil.
Maar AZ had wel een echt goede ploeg maar t zat hen gewoon tegen , bij Feyenoord is t echt een puinhoop en dat los je niet zomaar even op , zet de selecties van Az en Fey naast elkaar en je moet constateren dat wij echt 3 , 4 klassen minder zijn ...............................
Martijn
 Martijn - zaterdag 28 februari 2009 - 15:03   quote  deeplink  
Ik heb er ook niet zoveel vertrouwen in dat we volgend jaar om het kampioenschap strijden, AZ en Twente zijn als club al veel verder en dat haal je niet met een paar aankopen in. Dat duurt 2-3 jaar met echte goede aankopen voordat Feyenoord daar is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 14:41 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Maar AZ had wel een echt goede ploeg maar t zat hen gewoon tegen , bij Feyenoord is t echt een puinhoop en dat los je niet zomaar even op , zet de selecties van Az en Fey naast elkaar en je moet constateren dat wij echt 3 , 4 klassen minder zijn ...............................
Op het moment wel!!! Wonderen zijn de wereld niet uit.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 28 februari 2009 - 19:37   quote  deeplink  
nee, zeg ik nu. Ja zeg ik waarschijnlijk aan het begin van het nieuwe seizoen, dan ben ik, als recht geaarde Feyenoorder altijd eerg positief.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2009 - 19:54   quote  deeplink  
Ik ook. Alleen ik bekijk het nu nog zwart-wit. Wie denkt niet in het begin van seizoen dat we kampioen worden. Moeten alleen nu wel van erg ver komen.
Nop
 Nop - zaterdag 28 februari 2009 - 23:34   quote  deeplink  
eerste training heb ik altijd het geloof dat het nu een keer gaat lukken,
dus aankomende keer denk ik dat zeker weer, heerlijk gevoel! :)
derq
 derq - zondag 01 maart 2009 - 07:03   quote  deeplink  
shezus doe even normaal.... 4e plek doelstelling.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 01 maart 2009 - 07:39   quote  deeplink  
Eerst maar eens zien wat en wie er mogelijk zijn voor Feyenoord en of er nog een grondige reoganisatie plaats vind binnen de directie en de RvC.
Maar eens afwachten hoe het allemaal gaat aflopen met de investeerders,directie en RvC
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 01 maart 2009 - 07:40   quote  deeplink  
Op dit moment mogen we blij zijn met een doelstelling van plaats 9 en dat wordt met dit materiaal komende seizoen ook al moeilijk genoeg
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 01 maart 2009 - 09:19   quote  deeplink  
Volgend jaar zijn de jonge spelers die dit seizoen voor de leeuwen zijn geworpen een ervaring rijker. Na de zomerstop even het hoofd legen en allemaal met frisse moet er tegen aan. Je kunt moeilijk beweren dat de spelers die Feyenoord heeft er niets van kunnen. Enkele zijn overbodig en die weten dat zelf ook dus die worden vervangen en de blijvers moeten vanzelfsprekend voor het hoogste gaan.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 01 maart 2009 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 07:40 schreef antoniorijen het volgende:
Op dit moment mogen we blij zijn met een doelstelling van plaats 9 en dat wordt met dit materiaal komende seizoen ook al moeilijk genoeg
Sorry hoor, maar met dit materiaal hadden we eigenlijk bij de eerste 5 moeten staan
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 01 maart 2009 - 10:23   quote  deeplink  
dat heb ik ook lang gedacht.......................
Mike-Fr
 Mike-Fr - zondag 01 maart 2009 - 10:27   quote  deeplink  
met dit materiaal hadden we vijf jaar geleden bovenaan gestaan als ze die oudjes een tikkie jonger waren geweest
darbij heb ik het over makaay,landzaat de cler en nog een paar
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 01 maart 2009 - 10:27   quote  deeplink  
volgend mogen ze niet bij de top 5 eindigen dan moeten ze daar eindigen als dat niet zo is nou dan weet ik het niet meer
Collin
 Collin - zondag 01 maart 2009 - 11:36   quote  deeplink  
en we winnen ook gelijk de beker en als we europees voetbal halen winnen we ook de uefa cup..
Collin
 Collin - zondag 01 maart 2009 - 11:37   quote  deeplink  
hahahahahaha lachen man.. denk elk jaar dat we om de prijzen mee doen...
Harm 023
 Harm 023 - zondag 01 maart 2009 - 16:08   quote  deeplink  
Nee.
mainK
 mainK - zondag 01 maart 2009 - 18:10   quote  deeplink  
ja
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 maart 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Misschien
sevillana
 sevillana - zondag 01 maart 2009 - 21:08   quote  deeplink  
Ach, het zal waarschijnlijk toch wel beter gaan dan dit seizoen? Kampoenschap is misschien gelijk wat hoog ingezet maar Europees voetbal halen zal misschien wel gaan lukken.
Kadaver
 Kadaver - zondag 01 maart 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 18:59 schreef Stylzz het volgende:
Misschien
Je beter je naam veranderen in 'Safe(zz)'. ;]
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 maart 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 21:15 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Je beter je naam veranderen in 'Safe(zz)'. ;]
Ja nee, je gaat lekker heel hard Ja of Nee roepen hier terwijl we geen idee hebben wie er nu weer in ons shirt mogen lopen volgend jaar.

Zot! :-)
Pietje1
 Pietje1 - zondag 01 maart 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 21:08 schreef sevillana het volgende:
Ach, het zal waarschijnlijk toch wel beter gaan dan dit seizoen? Kampoenschap is misschien gelijk wat hoog ingezet maar Europees voetbal halen zal misschien wel gaan lukken.
Zeggen we dat niet elk jaar? Bijna iedereen was er van overtuigd dat we dit jaar mee zouden doen om het kampioenschap en iets van tweede of derde eindigen. Als we dit jaar niet degraderen en we krijgen veel, heel veel geld waar we hele goede spelers mee binnen halen die elkaar erg goed aanvullen dan heel misschien maken we een klein kansje. Anders gewoon niet. Maar... in augustus zeg ik net als iedereen weer keihard: Feyenoord kampioen!!
sevillana
 sevillana - zondag 01 maart 2009 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 21:53 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Zeggen we dat niet elk jaar? Bijna iedereen was er van overtuigd dat we dit jaar mee zouden doen om het kampioenschap en iets van tweede of derde eindigen. Als we dit jaar niet degraderen en we krijgen veel, heel veel geld waar we hele goede spelers mee binnen halen die elkaar erg goed aanvullen dan heel misschien maken we een klein kansje. Anders gewoon niet. Maar... in augustus zeg ik net als iedereen weer keihard: Feyenoord kampioen!!
Heel veel geld en hele goede spelers? Zou best kunnen, maar ik denk zelf dat het meer te maken heeft met een goed team formeren uit spelers die goed kunen voetballen en ook het nodige voor elkaar over hebben. En daarop vertrouw ik dus met Mario, en minder op goede spelers die veel geld kosten en te veel van zichzelf zijn overtuigd, snappo?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2009 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 maart 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 22:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

Heel veel geld en hele goede spelers? Zou best kunnen, maar ik denk zelf dat het meer te maken heeft met een goed team formeren uit spelers die goed kunen voetballen en ook het nodige voor elkaar over hebben. En daarop vertrouw ik dus met Mario, en minder op goede spelers die veel geld kosten en te veel van zichzelf zijn overtuigd, snappo?
Idd Mario zou bij een hoekschop van de tegenstander echt niet zijn hele elftal in laten zakken in de eigen 16.Tiendalli had vandaag gewoon rechtsback geweest.Van Leerdam is een jong talent die rustig gebracht moet worden.En Mario durft Roy Makaay wel te wisselen na een half uur als hij dramatisch is.Dus met een paar goede aankopen en het creƫren van een goed team biedt mogenlijkheden om te strijden voor de eerste plaats.Of je aan het einde op nr1 staat is dan slechts afwachten.Als het iig maar weer spannend wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2009 door Leon FR1908 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 10:05   quote  deeplink  
Mario is een echte Rotterdammer die er gewoon geen doekjes om wind. Ik denk dat als iemand er bij ons een team van kan maken dat dat Mario is. Dus ik heb vertrouwen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 10:05   quote  deeplink  
Dubbelpost!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DE vraag!!! Doen we volgend jaar weer mee om het kampioenschap???









0.0064299