BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Guzman kon voor 14 miljoen naar City

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 februari 2009 - 21:54   quote  deeplink  
De Guzman kon naar City voor 14 miljoen euri`s.Gudde en bosz namen het bod niet serieus en dat was het wel.Toen Bosz en Gudde alsnog wilden reageren trok City het aanbod in en trok Wright Philips aan.
Dit is een van de redenen waarom Poelmann is opgestapt.Poelmann vond dat Feyenoord afscheid moest nemen van de huidige directie.

Goede reden van Poelman en denk dat Gudde hierbij het volgende target wordt van het legioen.Wat denken jullie??
ove kuijt
 ove kuijt - zaterdag 28 februari 2009 - 22:26   quote  deeplink  
raar verhaal. Dit speelde voor de start van het seizoen en nu vind Nijnatten dat hij een nieuwtje heeft. Waarom stapt Poelman nu pas op? Ik vind het een achterhaald argument en nu niet meer terzake
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 februari 2009 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 22:26 schreef ove kuijt het volgende:
raar verhaal. Dit speelde voor de start van het seizoen en nu vind Nijnatten dat hij een nieuwtje heeft. Waarom stapt Poelman nu pas op? Ik vind het een achterhaald argument en nu niet meer terzake
Als het waar is lijkt het mij op een politiek spelletje.En dan mag Poelmann als winnaar uit de bus komen.Hij schijnd namelijk als enige een behoorlijk bedrag in feyenoord te hebben gestoken van alle RvC leden.Maar Ove waarschijnlijk heb je gelijk want het AD en de waarheid gaan normaal gesproken niet samen.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 28 februari 2009 - 22:42   quote  deeplink  
ag schij toch eens uit ze hadden die 14 miljoen gewoon moeten pakken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 februari 2009 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 22:42 schreef scf-rotterdam het volgende:
ag schij toch eens uit ze hadden die 14 miljoen gewoon moeten pakken
Als het waar is zeker en mag Gudde nog niet eens zijn spullen meer pakken.
derq
 derq - zondag 01 maart 2009 - 07:02   quote  deeplink  
het gaat niet om fucking gudde... wat hier duidelijk gesteld is door poelmann, is dat de hele RVC constructie nergens op slaat! mannen zonder verantwoordelijkheid die wel verantwoordelijk willen lijken! bosz, de grootste blunders komen achteraf aan het licht.... Jonathan, een superballer, beter dan welk talent dan ook in de eredivisie, wordt zwaar genaaid door ons... ik neem het hem en diego niet kwalijk als ze niet bijtekenen. x
derq
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 01 maart 2009 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 - 22:26 schreef ove kuijt het volgende:
raar verhaal. Dit speelde voor de start van het seizoen en nu vind Nijnatten dat hij een nieuwtje heeft. Waarom stapt Poelman nu pas op? Ik vind het een achterhaald argument en nu niet meer terzake
dit is een van de dingen die heeft gespeeld je moet het verhaal wel verder lezen
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 01 maart 2009 - 09:13   quote  deeplink  
Poelman is uit op de functie Algemeen Direkteur. Let maar op. Hij schrijft soms komen er tweede kansen. Hij kan moeilijk Gudde ontslaan en dan zich zelf aanstellen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 01 maart 2009 - 09:21   quote  deeplink  
die 14 milj. is geboden via via en niet door City zelf vandaar dat ze t gesprek niet zijn aangegaan , is wat voor te zeggen , City komt elke dag in het nieuws als zouden ze een flink bod op een speler hebben gedaan..............
F.L.E
 F.L.E - zondag 01 maart 2009 - 09:36   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik dat Poelman de slappe houding inzake het conflict tussen de spelersgroep en Verbeek kwalijk neemt. Er is daarin, zowel door de directie Bosz en Gudde en de RvC veel te laat en te slap op gereageerd.
Poelman wil , net zoals de nieuwe investeerders , een daadkrachtige RvC.En daar komt dan dat verhaal met de Guzman bij.
Uit alles wat naar buiten komt blijkt dat er gewoon een stelletje slapende slappe zakken op cruciale positie's binnen Feyenoord zitten.
Snel opruimen die lui en met Mario, Leo en de investeerders een nieuwe start maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2009 door F.L.E --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 10:12   quote  deeplink  
Was toen al bekent en toen begreep ik het al niet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 10:13   quote  deeplink  
dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5994
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Guzman kon voor 14 miljoen naar City









0.0116949