|
|
nieuwerbrug
|
|
|
Het leek wel of Piet Veldhuizen al thuis speelde hij liet zich vandaag tot zijn genoegen toe juichen door de feyenoord supporters |
|
|
|
|
suffering
|
|
|
Als dat zo is dan is dat respectloos naar Vitesse toe |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
ik heb het zelf gezien ,een aantal site's melden dit ook |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
hij heeft tegen feyenoord supporters bekend als het aan hem legt speelt hij volgend seizoen voor feyenoord |
|
|
|
|
Ettenleurse Zot
|
|
|
Zou me niks verbazen, hij kreeg vrijdag te horen dat zijn trainer Lambert Jager weg móet! Jager was de reden dat Piet bij ons bleef, hij heeft in hem vertrouwen. Ga er dus maar vanuit dat Piet aan zijn laatste seizoen bezig is. |
|
|
|
|
Sjaakie
|
|
|
Ik denk dat het ook wel een goeie stap voor hem is , maar dan zullen ze toch wel met wat geld moeten komen ben ik bang voor
Maar we hebben nog een goeie keeper op de bank zitten graafland |
|
|
|
|
Ettenleurse Zot
|
|
|
Klopt, een sterk onderschatte doelman destijds bij Excelsior. Zou vandaag een scan van zijn knie laten maken, ben benieuwd. |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
nou wat heb ik jullie gezegd |
|
|
|
|
Ettenleurse Zot
|
|
|
Het hing al ff in de lucht, beide clubs hebben geen geld en kunnen zich zo gratis versterken, en lambert Jager is door Vitesse op straat gezet wat Piet pijn deed. Room is een geschikte vervanger, heeft zich in mijn ogen aardig bewezen en ik vind hem feller ogen dan trage Piet. Goede ruil!! |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Vraag me alleen af of een ruil waarin ook Mulder wordt betrokken zo'n beste zet is, zoals de geruchten zijn. Mulder is wel een aardige keeper, maar waarom zou Vitesse Room dan niet een goede kans geven? Of is Mulder zoveel verder? |
|
|
|
|
Ettenleurse Zot
|
|
|
Misschien als vervanger voor Graafland die geopereerd is en wellicht gaat stoppen. |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Lijkt me niet dat Mulder dat wil doen. Is voor zijn ontwikkeling beter wanneer hij vaak speelt. Ik snap de constructie dus niet helemaal. |
|
|
|