BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nicky Hofs!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 maart 2009 - 20:36   quote  deeplink  
Kom op nou Nicky Hofs had toch gewoon dit seizoen het mooie Feyenoordshirt moeten dragen .Of ben ik nou echt 1 van de weinige die dat vind.Hij had toch zeker Fer of El Ahmadi op de bank gehouden.Hij durft teminste te zuigen en te zeiken tegen de scheids en haald het bloed onder de nagels van de tegenstander.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 01 maart 2009 - 20:39   quote  deeplink  
En ik garandeer je dat hij dit seizoen de eerste speler was geweest die geblesseerd was
Hij heeft 4 jaar bij ons gespeeld
4 jaar was hij tweederde van de tijd geblesseerd
Hij speelt op een niveau lager (minder druk) en hij is blessure vrij
Welke aanwijzingen heb jij nog meer nodig om in te zien dat Nicky het niveau van Feyenoord fysiek niet aan kan?
suffering
 suffering - zondag 01 maart 2009 - 20:44   quote  deeplink  
Niveau lager? Kijk eens naar de ranglijst. Maar goed, Hofs hoort bij Vitesse en is daar het beste op zijn plaats
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 maart 2009 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 20:39 schreef Phyxsius het volgende:
En ik garandeer je dat hij dit seizoen de eerste speler was geweest die geblesseerd was
Hij heeft 4 jaar bij ons gespeeld
4 jaar was hij tweederde van de tijd geblesseerd
Hij speelt op een niveau lager (minder druk) en hij is blessure vrij
Welke aanwijzingen heb jij nog meer nodig om in te zien dat Nicky het niveau van Feyenoord fysiek niet aan kan?
Hey Phyxie
Voordat Nicky naar Feyenoord ging was hij ook al bijna een jaar geblesseerd aan zijn enkel he.Dus dat kwam ook niet door Feyenoord toen.Hij hoeft niet gekocht te worden hij is al van ons.En als hij toch van ons is zie ik hem liever als Fer of Ahmadi op het middenveld.Op Rijnmond vertelde Nicky dat hij geen vertrouwen kreeg van Verbeek maar als hij dat wel van Been krijg staat hij mooi weer op het veld volgend seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2009 door Leon FR1908 --
sevillana
 sevillana - zondag 01 maart 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 20:44 schreef suffering het volgende:
Niveau lager? Kijk eens naar de ranglijst. Maar goed, Hofs hoort bij Vitesse en is daar het beste op zijn plaats
Zou kunnen natuurlijk dat hij zich in Arnhem beter voelt en daardoor misschien beter presteert. Al blijf ik wel van mening dat hij vorig seizoen met Makaay wel leuke dingen heeft laten zien, en hij is meestal wel nadrukkelijk aanwezig op het veld. Dat missen we misschien tegenwoordig wel een beetje. Ik zelf zie liever Hofs ipv El Dramadi.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 maart 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 21:02 schreef sevillana het volgende:

[..]

Zou kunnen natuurlijk dat hij zich in Arnhem beter voelt en daardoor misschien beter presteert. Al blijf ik wel van mening dat hij vorig seizoen met Makaay wel leuke dingen heeft laten zien, en hij is meestal wel nadrukkelijk aanwezig op het veld. Dat missen we misschien tegenwoordig wel een beetje. Ik zelf zie liever Hofs ipv El Dramadi.
Idd en aan die samenwerking kwam een einde vanwegen een blessure.Maar nu is hij niet geblesseerd en had zeker wat kunnen betekenen voor ons.
sevillana
 sevillana - zondag 01 maart 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 21:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Idd en aan die samenwerking kwam een einde vanwegen een blessure.Maar nu is hij niet geblesseerd en had zeker wat kunnen betekenen voor ons.
Mee eens
wderuit
 wderuit - zondag 01 maart 2009 - 22:10   quote  deeplink  
mee eens
King Yvo
 King Yvo - zondag 01 maart 2009 - 22:17   quote  deeplink  
veel te licht weg ermee 7-8 kaarten per jaar
sevillana
 sevillana - zondag 01 maart 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 22:17 schreef King Yvo het volgende:
veel te licht weg ermee 7-8 kaarten per jaar
Vandaag iig dus niet, maar wel gescoord, en op een heel fraaie wijze, die kwaliteit heeft hij ook.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 01 maart 2009 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 20:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hey Phyxie
Voordat Nicky naar Feyenoord ging was hij ook al bijna een jaar geblesseerd aan zijn enkel he.Dus dat kwam ook niet door Feyenoord toen.Hij hoeft niet gekocht te worden hij is al van ons.En als hij toch van ons is zie ik hem liever als Fer of Ahmadi op het middenveld.Op Rijnmond vertelde Nicky dat hij geen vertrouwen kreeg van Verbeek maar als hij dat wel van Been krijg staat hij mooi weer op het veld volgend seizoen.
Ik denk dat jij mij wel begrijpt maar niet begrijpen wil
Ondanks de stand op de rangljst is Feyenoord gewoon één of meerdere niveau's hoger dan Vitesse
Er zijn zat spelers die het bij top clubs niet waarmaken
Maar bij een niveau lager zijn ze wel fantastisch

Denk maar aan:
Sibon
Mislukt bij Ajax en PSV
Geweldenaar bij Heerenveen

Kennedy
Geweldenaar bij Twente
Prutser bij Ajax (slecht enkele goede momenten)

Leonardo
Fantastisch bij NAC
Prutser bij Ajax (slechts enkel goede momenten)

Bij Feyenoord hebben we er ook te veel gehad om op te noemen, boschaart bijvoorbeeld

Het is gewoon niet anders
Bij ons komt hij niet goed uit de verf
Bij Vitesse is het een genot om naar te kijken
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 01 maart 2009 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2009 - 20:44 schreef suffering het volgende:
Niveau lager? Kijk eens naar de ranglijst.
Als jij gelijk heb staat alles al naar één wedstrijd vast
Want als de stand op de ranglijst het niveau bepaald zou ADO kampioen zijn
Zij stonden na 3 wedstrijden boven aan
En volgens jouw logica was er geen club die een beter niveau had
Waarom staan ze nu dan weer laag?

Je kan het niveau van een club niet bepalen met een paar wedstrijden
Zelfs niet met de ranglijst van een heel jaar
Kijk maar naar AZ
Vrijwel dezelfde ploeg als vorig jaar en toen waren ze 11

Hamdoui en Ari hadden toen samen nog geen 10 goals
En hoe doen ze het nu?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2009 door Phyxsius --
Sjaakie
 Sjaakie - maandag 02 maart 2009 - 08:50   quote  deeplink  
Laat Hofs maar lekker hier in arnhem daar doet hij het goed
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 09:58   quote  deeplink  
Is een leuke voetballer maar echt teveel geblesseerd. Kunnen ze hem beter in een ruil voor v.Wolfswinkel en Velthuizen betrekken. en dan nog ergens een echte kuitenbijter voor op het middenveld vandaan halen.
Ronneke
 Ronneke - maandag 02 maart 2009 - 22:04   quote  deeplink  
Komt te kort voor hoger niveau, dus lekker in dat mooie geel/zwart gestreepte shirt laten spelen. Verder beste jongen, maar als ze willen verbeteren bij feyenoord is het geen goed idee om hem terug te halen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 maart 2009 - 14:27   quote  deeplink  
In een ruil met v.Wolfswinkel betrekken.
Danny.K
 Danny.K - dinsdag 03 maart 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Ronald de boer ging ook een jaar naar Twente toe, toen werd hij ook terug gehaalt door ajax dus zou best kunnen dat Hofs ook zo'n jaar nodig had.
En heel vaak hoor ik hier op topics we hebben een speler nodig die niet bang is om hard een duel in te gaan, nou ja hier heb je er 1.
Mensen die hier over kaarten zeuren die hij krijgt per seizoen, nou sorry maar bij Henk Fraser regende het kaarten en hij was de held van het Legioen.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 03 maart 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Kaarten krijgen kun je afleren
Blessures krijgen niet
danny four
 danny four - dinsdag 03 maart 2009 - 18:41   quote  deeplink  
We moeten van dat afdankertjes syndroom af zien te komen,want we halen steeds weer van die spelers die bij het zien van de kuip meteen wonderlijke kwalen krijgen en vervolgens hier tijden in de lappemand hangen om daarna uitgerust voor een prikkie bij de concurrent de sterren wel van de hemel schieten...tegen ons nog wel!!!
Ze moeten frisse jongens met lef halen die goed in hun testosteron zitten en der in knallen en niet van die wonderlijke wijfen die altijd lopen jeuzelen dat de druk zo groot is en de kuip ook.bah weg met die kwasten..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 maart 2009 - 19:12   quote  deeplink  
Je hebt gelijk maar het blijft altijd een gok. Daarom heb ik al eens geopperd om Derek Ogilvie, Peter Powers, Uri Geller en dat soort mensen in de scouting te zetten. Die kunnen tenminste meteen in je geest kijken!!! hahahahahaha!!!
danny four
 danny four - dinsdag 03 maart 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Wahahaha wij snappen elkaar..een idd mooi gerenomeerd stel sterrewiggelaars die de beste talenten bij elkaar glazebollen..hhaaa dikke lol Feyenoord till i die..hahahaha
Snoek
 Snoek - dinsdag 03 maart 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Hofs verkopen of terughalen hangt mede af van de investeringsmogelijkheden en wat je voor Hofs kan vangen en welke spelers evt vertrekken bijv de Guzman is een concurrent voor de aanvallende positie . mensen zien hem liever als El Ahmady en Fer , maar dit zijn beide controlerende spelers .

Als de Guzman en Biseswar verlengen waar het nog niet naar uitziet dan mag wat mij betreft Hofs bij Vitesse blijven
G-child
 G-child - woensdag 04 maart 2009 - 09:17   quote  deeplink  
Ga allemaal eens nadenken en voetbal kijken op een kritische manier... wat moet Feyenoord met Hofs als de doelstelling van volgend jaar weer top drie wordt?? Deze jongen is leuk voor Vitesse... maar toch niet voor Feyenoord, zeg nogmaals... uit die tunnel!!
danny four
 danny four - woensdag 04 maart 2009 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 09:17 schreef G-child het volgende:
Ga allemaal eens nadenken en voetbal kijken op een kritische manier... wat moet Feyenoord met Hofs als de doelstelling van volgend jaar weer top drie wordt?? Deze jongen is leuk voor Vitesse... maar toch niet voor Feyenoord, zeg nogmaals... uit die tunnel!!
Goed gezegd wakker worden kwasten.
G-child
 G-child - woensdag 04 maart 2009 - 09:27   quote  deeplink  
Thanx Danny
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 09:17 schreef G-child het volgende:
Ga allemaal eens nadenken en voetbal kijken op een kritische manier... wat moet Feyenoord met Hofs als de doelstelling van volgend jaar weer top drie wordt?? Deze jongen is leuk voor Vitesse... maar toch niet voor Feyenoord, zeg nogmaals... uit die tunnel!!
zelfde geldt voor een aantal spelers in de huidige selectie
Hofs heeft daar, wat mij betreft, nog een streepje op voor omdat hij één van de weinigen was die nog wat gif in zijn spel had. Zijn blessure gevoeligheid is echter zijn zwakke punt.
G-child
 G-child - woensdag 04 maart 2009 - 09:51   quote  deeplink  
+ hij kan maar voetballen met één been... soort Rosales... draaien draaien draaien en geen resultaat...
danny four
 danny four - woensdag 04 maart 2009 - 09:53   quote  deeplink  
Puntje op de i door jou hotjumper..zo is,t.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 maart 2009 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 09:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

zelfde geldt voor een aantal spelers in de huidige selectie
Hofs heeft daar, wat mij betreft, nog een streepje op voor omdat hij één van de weinigen was die nog wat gif in zijn spel had. Zijn blessure gevoeligheid is echter zijn zwakke punt.
helemaal eens!!! Betrekken in ruil voor v. Wolfswinkel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2009 door Feyenoord till i die --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 juni 2013 - 16:31   quote  deeplink  
Oud-Feyenoorder Hofs stopt met betaald voetbal

images?q=tbn:ANd9GcQ5hAy75lrBLeCs0Yu_kT3gvzCWfM9gKxlBIM26Ax9qvCusr8hE

Nick Hofs stopt per direct met het spelen van betaal voetbal. De oud-Feyenoorder blijft wel actief in "het wereldje". Hij wordt jeugdtrainer bij Vitesse. Vitesse verhuurde Hofs de afgelopen maanden aan Willem II, waarmee hij degradeerde naar de eerste divisie. Wegens blessureleed zet hij nu een punt achter zijn loopbaan. In zijn carriere speelde Hofs ook voor AEL Limassol en kwam hij één keer uit voor het Nederlands elftal.
Bron:Rijnmond
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 04 juni 2013 - 20:43   quote  deeplink  
Gefeliciteerd!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nicky Hofs!!!!









0.0065009