BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 02 maart 2009 - 11:18   quote  deeplink  
Is het voor het belang vd club niet beter als Biseswar snel zijn beslissing laat weten of hij bij Feyenoord blijft. Anders kunnen Been en Beenhakker alvast op zoek naar een vervanger....
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 maart 2009 - 11:22   quote  deeplink  
ja dat zou het wel zijn, maar van mij mag ie wel weg
WilleM1000
 WilleM1000 - maandag 02 maart 2009 - 11:40   quote  deeplink  
graag of niet.
R()b
 R()b - maandag 02 maart 2009 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 11:40 schreef WilleM1000 het volgende:
graag of niet.
Ja idd graag of niet.
En een beetje op tijd laten weten!!!
G-child
 G-child - maandag 02 maart 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Alles in het werk zetten om hem te behouden, dat Makaay zijn ingevingen niet meer kan volgen is gewoon een feit. Biseswar is jong, volop in ontwikkeling en dit seizoen één van de weinig in het oog springende spelers... is zo makkelijk om te zeggen "graag of niet", maar zou ook niet zo huiverig zijn om bij Feyenoord te willen blijven, na zo'n seizoen... van afgedankt naar noodoplossing naar basisspeler en nu volop aanbiedingen. De schuld van o.a Bosz, maar daar zullen we nog wel langer de gevolgen van blijven zien. Groet
R()b
 R()b - maandag 02 maart 2009 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 11:56 schreef G-child het volgende:
Alles in het werk zetten om hem te behouden, dat Makaay zijn ingevingen niet meer kan volgen is gewoon een feit. Biseswar is jong, volop in ontwikkeling en dit seizoen één van de weinig in het oog springende spelers... is zo makkelijk om te zeggen "graag of niet", maar zou ook niet zo huiverig zijn om bij Feyenoord te willen blijven, na zo'n seizoen... van afgedankt naar noodoplossing naar basisspeler en nu volop aanbiedingen. De schuld van o.a Bosz, maar daar zullen we nog wel langer de gevolgen van blijven zien. Groet
Het lag anders ook aan zijn gedrag , en dat bij 3 verschillende clubs.
Dus hij mag zijn hand ook wel in eigen boezem steken.
Je moet blij zijn dat je bij Feyenoord kan spelen , en als je dat niet bent... ook best maar ga dan maar.
Jeli
 Jeli - maandag 02 maart 2009 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 11:56 schreef G-child het volgende:
Alles in het werk zetten om hem te behouden, dat Makaay zijn ingevingen niet meer kan volgen is gewoon een feit. Biseswar is jong, volop in ontwikkeling en dit seizoen één van de weinig in het oog springende spelers... is zo makkelijk om te zeggen "graag of niet", maar zou ook niet zo huiverig zijn om bij Feyenoord te willen blijven, na zo'n seizoen... van afgedankt naar noodoplossing naar basisspeler en nu volop aanbiedingen. De schuld van o.a Bosz, maar daar zullen we nog wel langer de gevolgen van blijven zien. Groet
Hèhè eindelijk een verstandige opmerking over Biseswar.
Spelers die zonder de hulp van medespelers kansen kunnen creëeren zijn heel schaars tegenwoordig. Ik zie hem graag de volgende seizoenen ook in de kuip.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 maart 2009 - 12:15   quote  deeplink  
*Biseswar-moe*
ovi
 ovi - maandag 02 maart 2009 - 12:38   quote  deeplink  
Graag of niet anders voor hem 10 anderen.
Het moet verdomme een EER zijn, omdat prachtige s-hirt
te dragen.
Jopie54
 Jopie54 - maandag 02 maart 2009 - 13:05   quote  deeplink  
Ja ben er ook helemaal klaar met deze soap. Maargoed media werkt hier ook niet mee. mensen laten zich te veel beinvloeden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 13:15   quote  deeplink  
Is nu leuk. Wil hem zien in een voetballend team. Ik denk dat je dan veel minder aan hem heb. Is een slechte teamvoetballer met geweldige ingevingen. wat heb je liever???? Ik zie er liever een teamvoetballer. Moet wel zegggen dat ik al een paar keer genoten heb van zijn ingevingen maar ,toch iets te weinig rendement.
ovi
 ovi - maandag 02 maart 2009 - 13:26   quote  deeplink  
Helemaal mee eens!Feyenoord till i die.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 13:31   quote  deeplink  
Type Leonardo!!!! Dat zie je nu ook bij 020. Man die wel belangrijk kan zijn, maar het in een sterk team vaak niet is.
King Yvo
 King Yvo - maandag 02 maart 2009 - 13:41   quote  deeplink  
weg ermee als je nu twijfelt heb je geen hart voor onze club is trouwens een waardeloze voetballer met geluks goals gaat alleen maar binnendoor omdat hij alleen een rechterbeen heeft en geen linker
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 maart 2009 - 14:05   quote  deeplink  
Denk gewoon dat ie er boven uitsteekt om dat de rest zo slecht speelt.
ovi
 ovi - maandag 02 maart 2009 - 15:28   quote  deeplink  
Ja inderdaad zwaar over schat en dan ster alure ook.
KKL
 KKL - maandag 02 maart 2009 - 15:46   quote  deeplink  
Prima voetballer, maar moet echt nog zoveel bijleren.
Eerste aanname, voorzet, linkerbeen en overzicht.
Deze jongen is nog lang niet uitgeleerd.

Voor zijn ontwikkeling nog zeker 3 jaar bij Feyenoord blijven.

Maar ja helaas z'n kop wordt gek gemaakt door z'n vader en zaakwaarnemer dus
die gaat weg en daar hoor je nooit meer iets van.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 16:06   quote  deeplink  
dat klopt ook nog eens KKL!!
sevillana
 sevillana - maandag 02 maart 2009 - 16:16   quote  deeplink  
Laat Don Leo maar eerst eens met hem babbelen, een aai over z'n bol geven, misschien dat het helpt! (Naast vertrouwen dus ook verantwoordelijkheid geven?)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 16:25   quote  deeplink  
Zie hem liever vertrekken Sevillana. Smolarek terug halen!!!!
Jeli
 Jeli - maandag 02 maart 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 14:05 schreef hotjumper het volgende:
Denk gewoon dat ie er boven uitsteekt om dat de rest zo slecht speelt.
Heel misschien is dit zo (denk het zelf niet), maar is het dan niet verstandiger om de rest af te danken?

En nog even over de reacties van (anderen) dat spelers het een eer moeten vinden om voor Feyenoord te mogen spelen etc. etc.; wake up, dergelijke spelers bestaan niet meer!
ronnie 70
 ronnie 70 - maandag 02 maart 2009 - 19:26   quote  deeplink  
v d gun op de plek van wieisindewar want hij moet wel effe laten weten wat hij nou denkt te gaan doen ...ja toch?? en trouwens feyenoord afhankelijk van wieisindewar? whaaah ha ha ha
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 02 maart 2009 - 19:31   quote  deeplink  
Laat maar lekker gaan, was afgelopen zondag weer lekker egoistisch bezig, hij had te weinig oog voor zijn medespelers. Gaat weer naar zijn oude niveau toe met vedette neigingen helaas. Hij denkt weer dat hij het is ................................
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 02 maart 2009 - 19:40   quote  deeplink  
ja hoor hij MAG best blijven maar k zal er ook géén traan om laten als hij vertrekt. Leuke speler maar ook niet meer dan dat.
Mike-Fr
 Mike-Fr - maandag 02 maart 2009 - 19:56   quote  deeplink  
gaat dalijk naar 020

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door Mike-Fr --
sevillana
 sevillana - maandag 02 maart 2009 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 19:56 schreef Mike-Fr het volgende:
gaat dalijk naar 020
Ach, nou ja, dan is er weer eentje terug thuis
Ronneke
 Ronneke - maandag 02 maart 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 11:18 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
Is het voor het belang vd club niet beter als Biseswar snel zijn beslissing laat weten of hij bij Feyenoord blijft. Anders kunnen Been en Beenhakker alvast op zoek naar een vervanger....
Oprotten met die gast, als je echt denkt dat je te goed bent voor feyenoord, dan moet je dat in het veld laten zien. Leuke acties zonder rendement is hetgene wat hij nu presteerd. Nogmaals graag of niet en van mij mag hij weg.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 maart 2009 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 22:01 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Oprotten met die gast, als je echt denkt dat je te goed bent voor feyenoord, dan moet je dat in het veld laten zien. Leuke acties zonder rendement is hetgene wat hij nu presteerd. Nogmaals graag of niet en van mij mag hij weg.
Geen rendement?!?!
Hij heeft na Makaay het meest gescoord
Wat vind jij dan van de andere spelers?
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 02 maart 2009 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 22:48 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Geen rendement?!?!
Hij heeft na Makaay het meest gescoord
Wat vind jij dan van de andere spelers?
rendement kan nog vele malen hoger als ie eens serieus gaat voetballen om te presteren en niet al denk: ik ben het, i am the boss!!
Fuck him and let him go to 020 if he wants
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 03 maart 2009 - 12:02   quote  deeplink  
Het kan hoger inderdaad
Maar zeggen dat het geen rendement heeft getuigd van weinig verstand
Hij komt niet vaak in scoringspositie
Dus zijn rendement is prima
PVDD
 PVDD - dinsdag 03 maart 2009 - 12:33   quote  deeplink  
Ik word wel een beetje moe van het niet kunnen beslissen van hem. (en ik denk niet ingeroepen maar ingeschreeuwd door zijn manager dat hij beter kan verkassen). Ik hoop dat hij ook het besef heeft welke club nog in hem geloofde. In juli kon men hem niet aan de straanstenen kwijt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 maart 2009 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 22:48 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Geen rendement?!?!
Hij heeft na Makaay het meest gescoord
Wat vind jij dan van de andere spelers?
Dat is omdat de rest zo slecht voetbalt en niet omdat hij zo goed is. Is een eenling. Absoluut geen teamspeler. Is een buitenspeler die er geloof ik 8 gemaakt heeft. Hoeveel assists heeft hij op zijn naam???? Vind ik namelijk veel belangrijker van een buitenspeler. Als hij meer assists heeft dan hij doelpunten maakt is zijn rendement goed. is nu alleen maar bezig om naar binnen te komen en op doel te schieten. Gaat overigens 10 keer meer mis dan het goed gaat. Zie liever Smolarek of Pranjic op die plaats.
Jeli
 Jeli - dinsdag 03 maart 2009 - 20:12   quote  deeplink  
Blijkbaar zijn er erg weinig echte voetballiefhebbers ons. Ik weet dat reageren geen zin heeft maar ik wil toch maar een keer aangeven dat ik Biseswar één van de weinige lichtpuntjes in dit seizoen vind. En dan moet of mag die weg van mijn medesupporters met als argumenten; geen teamspeler, te weinig rendement, verkeerde afkomst (!), geen Feyenoord-hart etc etc. Ik hoop maar dat de beleidsbepalers van Feyenoord geen oor hebben voor deze supporters.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 maart 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 20:12 schreef Jeli het volgende:
Blijkbaar zijn er erg weinig echte voetballiefhebbers ons. Ik weet dat reageren geen zin heeft maar ik wil toch maar een keer aangeven dat ik Biseswar één van de weinige lichtpuntjes in dit seizoen vind. En dan moet of mag die weg van mijn medesupporters met als argumenten; geen teamspeler, te weinig rendement, verkeerde afkomst (!), geen Feyenoord-hart etc etc. Ik hoop maar dat de beleidsbepalers van Feyenoord geen oor hebben voor deze supporters.
Ik denk dat iedereen Diego wel wil behouden net als ik,maar alles klopt wel een beetje wat iedereen hier zegt.Dus ook wat jij schrijft over Diego,want ik vind het ook het enige lichtpuntje dit seizoen.Maar als dat naar binnen trekken nu eens een keertje niet lukt probeer dan de bal eens af te spelen.Hij heeft 2,5 jaar lopen kloten bij de Graafschap Hercules Almelo en Feyenoord,hij moet niet vergeten dat hij in die 2,5 jaar ruimschoots is betaald door de club.Ik zou dan een beetje dankbaar zijn als ik van de 3 jaar eindelijk eens een halfjaar mijn best heb gedaan en daar dan een gebaar uitbrengen richting de club die mij deze mooie kans heeft gegeven.Hij geeft notabene zelf toe dat hij niet zo best bezig was geweest.Als hij niet bijtekend ben ik blij dat hij oprot want dan toond hij zijn ware aard.Iemand als bv Castelen ging ook vrij vroeg weg maar die had teminsten een paar seizoenen laten zien dat hij zijn best deed.
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 03 maart 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 22:48 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Geen rendement?!?!
Hij heeft na Makaay het meest gescoord
Wat vind jij dan van de andere spelers?
Gescoord met een aantal zondags schoten en dan heeft hij ineens talent, kom op zeg. De rest is ook niet echt om over naar huis te schrijven maar ze moeten niet speculeren dat biseswar nu ineens een topper is. Als je dat bent dan moet je toch iets meer uit je acties halen en draaien, keren en vallen (beetje suares duikjes) helpt daar niet bij.
Laatste 5 wedstrijden bakt hij er weinig van op de pass op wijnaldum na dan.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 03 maart 2009 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 22:25 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Gescoord met een aantal zondags schoten en dan heeft hij ineens talent, kom op zeg. De rest is ook niet echt om over naar huis te schrijven maar ze moeten niet speculeren dat biseswar nu ineens een topper is. Als je dat bent dan moet je toch iets meer uit je acties halen en draaien, keren en vallen (beetje suares duikjes) helpt daar niet bij.
Laatste 5 wedstrijden bakt hij er weinig van op de pass op wijnaldum na dan.
Ik geloof niet dat jij de situatie van Biseswar kent
Ineens heetf hij talent?!?!?
Als sinds hij 16 jaar is egt iedereen dat hij talent heeft
Alle kenners vinden hem ene groot talent
Het kwma er alleen niet uit
Dus zijn talent was echt niet ineens
derq
 derq - dinsdag 03 maart 2009 - 22:57   quote  deeplink  
baseswier...

maar hij heeft ook wel gelijk, t is geen topper hoor...
gewoon een leuke voetballer.

heeft wat meer kracht gekregen sinds verbeek, mja, wel houden, maar niet ten koste van alles

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2009 door derq --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 maart 2009 - 23:22   quote  deeplink  
ik heb een beetje het idee dat ie weer stil valt, of de tegenstanders hebben zn moves door.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 04 maart 2009 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 23:22 schreef hotjumper het volgende:
ik heb een beetje het idee dat ie weer stil valt, of de tegenstanders hebben zn moves door.
Dat dacht ik laatste ook
Maar toen prikte hij er weer eentje in
En in de laatste wedstrijd gaf hij een assist
Die zijn ook belangrijk
F.L.E
 F.L.E - woensdag 04 maart 2009 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 11:58 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat dacht ik laatste ook
Maar toen prikte hij er weer eentje in
En in de laatste wedstrijd gaf hij een assist
Die zijn ook belangrijk
Hij wilde de bal op Makaay geven en niet op Wijnaldum.
Hoeveel assists heeft hij dit seizoen op zijn naam staan?
Gewoon een zwaar overschatte momenten voetballer, niet te veel woorden aan vuil maken. Tekent hij bij is het goed doet hij het niet, ook goed. We doen net of Feyenoord afhankelijk is van Biseswar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 12:10 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Hij wilde de bal op Makaay geven en niet op Wijnaldum.
Hoeveel assists heeft hij dit seizoen op zijn naam staan?
Gewoon een zwaar overschatte momenten voetballer, niet te veel woorden aan vuil maken. Tekent hij bij is het goed doet hij het niet, ook goed. We doen net of Feyenoord afhankelijk is van Biseswar.
Het is natuurlijk wel altijd fijn dat je de meest gedreven spelers vast kan houden.Vooral als je als club Feyenoord heet.Verders geef ik je wel gelijk.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 04 maart 2009 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 12:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel altijd fijn dat je de meest gedreven spelers vast kan houden.Vooral als je als club Feyenoord heet.Verders geef ik je wel gelijk.
Dat is ook wel zo,maar er wordt nu net gedaan of hij een speler van de "buiten catagorie" is. Gewoon een aardige voetballer maar ook niet meer dan dat. En dat weten hij en zijn zaakwaarnemer waarschijnlijk zelf ook en daarom proberen ze nu in 1 keer een financieele klapper te maken. En ook daarom gaat hij niet naar Ajax, PSV of Twente.
Een middelmatige buitenlandse club uit een groot voetballand betaald al een veelvoud aan tekengeld en salaris.
Zou mij niet verbazen als hij uiteindelijk tekent bij een club als bv Everton.
En als ik eerlijk ben kan ik hem nog geen eens ongelijk geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2009 door F.L.E --
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 04 maart 2009 - 13:24   quote  deeplink  
idd , we maken ons TE druk om deze jongen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 maart 2009 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 18:50 schreef Jeli het volgende:

[..]

Heel misschien is dit zo (denk het zelf niet), maar is het dan niet verstandiger om de rest af te danken?

En nog even over de reacties van (anderen) dat spelers het een eer moeten vinden om voor Feyenoord te mogen spelen etc. etc.; wake up, dergelijke spelers bestaan niet meer!
Gio??????? Kuyt?????? Tomasson???? Buijs????? Boschaart????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 16:07   quote  deeplink  
Bosschaart, Danny Buys??? volgens mij heeft alleen Bahia dat gevoel nog (van de spelers die niet uit de eigen opleiding komen)
Ronneke
 Ronneke - donderdag 05 maart 2009 - 15:55   quote  deeplink  
Biseswaar gaat hij heen, blijven doet hij zeker niet, aan rond dwarrelende, duikende en wisselvallige spelers hebben we niets. Constant presteren moet op dit niveau, daar betalen wij onze dure kaartjes voor. Laat hem maar lekker gaan, naar top clubs kan hij niet, net als drenthe, die komt nu niet meer verder als de drempel van de kleedruimte. Geld en snel binnen zijn is belangrijker als voetballen.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 05 maart 2009 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 12:10 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Hij wilde de bal op Makaay geven en niet op Wijnaldum.
Hoeveel assists heeft hij dit seizoen op zijn naam staan?
Gewoon een zwaar overschatte momenten voetballer, niet te veel woorden aan vuil maken. Tekent hij bij is het goed doet hij het niet, ook goed. We doen net of Feyenoord afhankelijk is van Biseswar.
Biseswar is echt overschat
Bij Twente en PSV hebben ze er totaal geen verstand van...
Harm 023
 Harm 023 - donderdag 05 maart 2009 - 19:40   quote  deeplink  
Hij gaat naar Engeland!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 maart 2009 - 21:57   quote  deeplink  
mooi veel plezier diego.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Zie hem wel snel weer terug in het shirt van ADO ofzo!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5134
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar









0.0187211