BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 06 maart 2009 - 17:03   quote  deeplink  
Best wel grappige mensen, die supporters
Biseswar staat in de belangstelling van tientallen clubs
Allemaal staan ze nu hoger dan wij
Met clubs uit Engeland kunnen wij niet eens concurreren

En ondanks dat al die clubs in Biseswar geintreseerd zijn veel mensen erva overtuigd dat Biseswar overschat is

Rare jongens die supporters...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 17:03 schreef Phyxsius het volgende:
Best wel grappige mensen, die supporters
Biseswar staat in de belangstelling van tientallen clubs
Allemaal staan ze nu hoger dan wij
Met clubs uit Engeland kunnen wij niet eens concurreren

En ondanks dat al die clubs in Biseswar geintreseerd zijn veel mensen erva overtuigd dat Biseswar overschat is

Rare jongens die supporters...
Wat dacht je van die Romeinen dan?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 18:51   quote  deeplink  
Die Galliers kunnen er ook wat van!!! Even zonder gein. Biseswar gaat niet slagen in het buitenland.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 11 augustus 2011 - 15:04   quote  deeplink  
hahahaha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 11 augustus 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 - 15:04 schreef obiku010 het volgende:
hahahaha
?????
daar zat al een geroest slot op man!! Haal jij h`m er weer af!!
Zo schieten we toch niet op man! ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 14:02   quote  deeplink  
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/24631__rss.php

Na de sluiting van de transfermarkt wil Martin van Geel zo snel mogelijk om de tafel met Diego Biseswar, zo laat Van Geel weten in de nieuwe uitgave van Voetbal International. "Deze jongen heeft heel veel potentie. Ik ga graag met Diego praten om te horen wat hij wil. Je hebt ook te maken met de speler zelf. Ziet hij hier wat ontstaan? Heeft hij het naar zijn zin? Die signalen krijg ik wel."
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 31 augustus 2011 - 17:19   quote  deeplink  
Top ik zeg bijtekenen voor hetzelfde salaris of minder
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 17:55   quote  deeplink  
Biseswar gaan we nog een hoop plezier aan beleven,met Guidettie en Bakal denk ik ,hoop ik
Ronneke
 Ronneke - donderdag 01 september 2011 - 15:56   quote  deeplink  
Hoop op bijtekenen, zijn acties en vooral voorzetten moeten garantie voor goals zijn als Guidetti zo goed is als men denkt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 september 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/24631__rss.php

Na de sluiting van de transfermarkt wil Martin van Geel zo snel mogelijk om de tafel met Diego Biseswar, zo laat Van Geel weten in de nieuwe uitgave van Voetbal International. "Deze jongen heeft heel veel potentie. Ik ga graag met Diego praten om te horen wat hij wil. Je hebt ook te maken met de speler zelf. Ziet hij hier wat ontstaan? Heeft hij het naar zijn zin? Die signalen krijg ik wel."
Gemengde gevoelens..
Aan de enne kant heeft hij best vaak lopen kloten maar
toch ben ik gek op de speler.
Hij mocht weg maar wou blijven en tekende wel bij ondanks
zijn gesprekken bij Psv en Twente.....
Ja doe maar want hij deed wat die andere nalieten...
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gemengde gevoelens..
Aan de enne kant heeft hij best vaak lopen kloten maar

lijkt nu toch wel op het juiste pad te zitten, zonde als je hem nu laat lopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 september 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:34 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

lijkt nu toch wel op het juiste pad te zitten, zonde als je hem nu laat lopen.
ja dat begrijp ik maar hij is de duurste speler met 9 ton per jaar...
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja dat begrijp ik maar hij is de duurste speler met 9 ton per jaar...
wat??? 9 ton?
wat verdiend de rest dan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 september 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:37 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

wat??? 9 ton?
wat verdiend de rest dan?
tot 5 ton he,alleen de vrij en vlaar zijn opgewaardeerd en vlaar zal best in de buurt komen nu maar de rest tot 5 ton...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

tot 5 ton he,alleen de vrij en vlaar zijn opgewaardeerd en vlaar zal best in de buurt komen nu maar de rest tot 5 ton...
Ja hij had nog een bosz salaris, vrag me af of hij gaat inleveren, zou hem wel meteen de heldenstatus inschieten.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

tot 5 ton he,alleen de vrij en vlaar zijn opgewaardeerd en vlaar zal best in de buurt komen nu maar de rest tot 5 ton...
en je vergeet el ahmadi..
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 01 september 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja hij had nog een bosz salaris, vrag me af of hij gaat inleveren, zou hem wel meteen de heldenstatus inschieten.
ik zie inleveren en verlengen(openbreken) niet zo snel hand in hand gaan..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 september 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja hij had nog een bosz salaris, vrag me af of hij gaat inleveren, zou hem wel meteen de heldenstatus inschieten.
ja dat is nu de vraag of hij toen bij twente en psv minder ging verdienen en ook hij
voor de munten ging...Eerlijk gezegt was hij toen al een held voor me maar die 9 ton
zou wel eens de belangerijkste reden geweest kunnen zijn..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 september 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:41 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

en je vergeet el ahmadi..
jep maar niet zoveel als diego...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja dat is nu de vraag of hij toen bij twente en psv minder ging verdienen en ook hij
voor de munten ging...Eerlijk gezegt was hij toen al een held voor me maar die 9 ton
zou wel eens de belangerijkste reden geweest kunnen zijn..
Misschien had zn vader dan zn poten gebroken, die is Feyenoorder....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 september 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Misschien had zn vader dan zn poten gebroken, die is Feyenoorder....
Ja klopt ,dat gaf hij als voornamelijk reden aan..
Tramchauffeur lijn 14 en collega van Co stompie
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 september 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Biseseswar vind ik altijd klinken als een geslachtsziekte.
Dokter ik heb Biseswar en ik raak het maar niet kwijt.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 september 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Daar kan ik me niet in vinden, sorry :P
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 22:03 schreef piet de paler het volgende:
Biseseswar vind ik altijd klinken als een geslachtsziekte.
Dokter ik heb Biseswar en ik raak het maar niet kwijt.
Dat heb ik altijd met van gaal
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 september 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 22:09 schreef Bosifyable het volgende:
Daar kan ik me niet in vinden, sorry :P
o.k Biseswar is niet als een geslachtsziekte
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 september 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 22:09 schreef Bosifyable het volgende:
Daar kan ik me niet in vinden, sorry :P
+1
King - 010
 King - 010 - vrijdag 02 september 2011 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

+1
Biseswar is een vloek die op je afkomt (bedoeld voor de tegenstander).
Oh jee, we gaan straks last krijgen van een Biseswar.
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 02 september 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 09:38 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Biseswar is een vloek die op je afkomt (bedoeld voor de tegenstander).
Oh jee, we gaan straks last krijgen van een Biseswar.
-1
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 oktober 2011 - 08:08   quote  deeplink  
Biseswar in belangstelling Glasgow rangers

Diego Biseswar beschikt over een aflopend contract bij Feyenoord en weet dat Martin van Geel de samenwerking wil verlengen. Biseswar kan er echter ook voor kiezen om zijn loopbaan voort te zetten in Schotland: Glasgow Rangers, dat in de zomer al interesse had, volgt de rechtsbuiten nog altijd. Mogelijk gaat de Schots landskampioen in januari een nieuwe poging wagen om Biseswar binnen te halen.

Bovenstaand bericht komt van de wandelgangen op Voetbalzone.nl. Het is niet de meest betrouwbare bron, maar we wilden jullie dit bericht niet onthouden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door Bosifyable --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 02 oktober 2011 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 08:08 schreef Bosifyable het volgende:
www.fr12.nl/nieuws/nieuws/16002--biseswar-in-belangstelling-glasgow-rangers-.html Biseswar in belangstelling Glasgow Rangers

Diego Biseswar beschikt over een aflopend contract bij Feyenoord en weet dat Martin van Geel de samenwerking wil verlengen. Biseswar kan er echter ook voor kiezen om zijn loopbaan voort te zetten in Schotland: Glasgow Rangers, dat in de zomer al interesse had, volgt de rechtsbuiten nog altijd. Mogelijk gaat de Schots landskampioen in januari een nieuwe poging wagen om Biseswar binnen te halen.

Bovenstaand bericht komt van de wandelgangen op Voetbalzone.nl. Het is niet de meest betrouwbare bron, maar we wilden jullie dit bericht niet onthouden.
zou mooi ruk zijn. we hebben nu wel genoeg spelers voor op de rechterflank maar zie hem er graag bij.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 oktober 2011 - 08:13   quote  deeplink  
Ach, ik zie het wel. Deed het vorig seizoen ij de tweede helft goed omdat hij sinds de komst van Ryo daar ook de gelegenheid voor kreeg.

Verwacht dat hij graag weer op het veld staat, want er liggen nu ook veel mogelijkheden voor 'm.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door Bosifyable --
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 oktober 2011 - 08:37   quote  deeplink  
Gewoon verkopen.
Veel te grillig en wisselvallig
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 oktober 2011 - 08:56   quote  deeplink  
Ff afwachten wat ze willen betalen. Is eind dit seizoen transfervrij natuurlijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 oktober 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 08:37 schreef Stylzz het volgende:
Gewoon verkopen.
Veel te grillig en wisselvallig
zijn contract loopt af... daar vang je niets voor. Ik zeg verlengen tegen een iets schappelijker salaris.

Dat gerucht van Glasgow Rangers loopt al jaren trouwens. Betwijfel of hij dat als verbetering ziet, want de schotse competitie stelt al helemaal geen reet meer voor.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 15 oktober 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2969043/2011/10/15/Diego-wil-hogerop-met-of-zonder-Feyenoord.dhtml

'Diego wil hogerop, met of zonder Feyenoord'

media_xl_976526.jpg
Diego Biseswar heeft komende week een langverwacht gesprek met technisch directeur Martin van Geel over een langer verblijf bij Feyenoord. De vleugelspits heeft een contract dat aan het einde van dit seizoen afloopt.

media_l_976527.jpg
'Diego wil hogerop, met of zonder Feyenoord', zegt zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf tegen NUsport. 'De afgelopen jaren heeft hij bij de club extremen beleefd, met ups en downs. Hij is eigenlijk alleen maar bezig geweest om het ongelijk van de trainer te bewijzen.'

Koeman
'Nu is het afwachten of hij na de trainerswissel en zijn blessure zijn basisplaats terugkrijgt', gaat de belangenbehartiger verder. Ook trainer Ronald Koeman heeft een contract tot volgen jaar zomer in De Kuip. 'Het is dus niet duidelijk welke trainer er volgend seizoen bij Feyenoord voor de groep staat. Diego's situatie is daarom zeer complex.'

Clasie en Ramsteijn
Van Geel verwacht deze week een antwoord van Jordy Clasie, die een aanbieding voor het openbreken van zijn tot 2014 lopende contract heeft. De Brabander praat ook met Kaj Ramsteijn, die ondanks een zware knieblessure zijn tot 2012 lopende verbintenis kan verlengen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 oktober 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Hogerop ... 3e ring ofzoiets
JanM
 JanM - zondag 16 oktober 2011 - 18:08   quote  deeplink  
Voorlopig staat 'ie met Feyenoord al een aantal plaatsen hoger dan vorig seizoen. Hij kan er zelf mede voor zorgen dat dat zo blijft! GWMD!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 26 november 2011 - 08:50   quote  deeplink  
Feyenoord trekt de aanbieding voor contractverlenging aan Diego Biseswar in

Feyenoord trekt de aanbieding voor contractverlenging aan Diego Biseswar in. Dat is de uitkomst van gesprekken tussen technisch directeur Martin van Geel, de 23-jarige aanvaller en diens zaakwaarnemer. Biseswar liet tijdens het gesprek weten nog geen beslissing te kunnen nemen. Van Geel heeft Biseswar daarop medegedeeld dat Feyenoord haar aanbieding voor contractverlenging in zal trekken.

Wat Diego Biseswar betreft hoeft het opschorten van de contractonderhandelingen allerminst te betekenen dat hij aan zijn laatste seizoen bij Feyenoord bezig is. Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad en ik heb, ondanks het feit dat ik momenteel geen basisspeler ben, veel vertrouwen in trainer Ronald Koeman. Maar ik ben er gewoon nog niet uit wat nu het beste voor mijn carrière is. Hoe gaat het hier volgend seizoen, wat voor ploeg staat er dan? Is dit het moment om een stap naar het buitenland te zetten of niet? Ik ben er gewoon nog niet uit en daarom kan ik de knoop nu nog niet doorhakken.

Wij hebben Diegos standpunt vernomen en respecteren dat. Maar zeker gezien onze situatie is het voor ons van groot belang om in een vroeg stadium te weten waar we aan toe zijn voor komend seizoen, licht Martin van Geel de beslissing om de onderhandelingen te staken toe. Daarom hebben we aan de aanbieding aan Diego net als bij de andere spelers met wie we momenteel in onderhandeling zijn een uiterste datum gekoppeld. Het is Diegos goed recht om er niet op in te gaan, het betekent wel dat wij nu eerst verder gaan kijken.

Met de hoogte van de aanbieding heeft het opschorten van de onderhandelingen volgens Biseswar niet te maken. Dit is een tijd waarin iedereen moet inleveren en ik dus ook, zegt de langst dienende speler in de selectie van Feyenoord. Dat zie ik ook niet als het grootste probleem. Ik heb gewoon méér tijd nodig om tot een besluit te komen. Mocht de club later in het seizoen alsnog de gesprekken willen heropenen, dan sta ik daar van mijn kant zeker voor open.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 26 november 2011 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 - 08:50 schreef Bosifyable het volgende:
Feyenoord trekt de aanbieding voor contractverlenging aan Diego Biseswar in

Feyenoord trekt de aanbieding voor contractverlenging aan Diego Biseswar in. Dat is de uitkomst van gesprekken tussen technisch directeur Martin van Geel, de 23-jarige aanvaller en diens zaakwaarnemer. Biseswar liet tijdens het gesprek weten nog geen beslissing te kunnen nemen. Van Geel heeft Biseswar daarop medegedeeld dat Feyenoord haar aanbieding voor contractverlenging in zal trekken.

Wat Diego Biseswar betreft hoeft het opschorten van de contractonderhandelingen allerminst te betekenen dat hij aan zijn laatste seizoen bij Feyenoord bezig is. Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad en ik heb, ondanks het feit dat ik momenteel geen basisspeler ben, veel vertrouwen in trainer Ronald Koeman. Maar ik ben er gewoon nog niet uit wat nu het beste voor mijn carrière is. Hoe gaat het hier volgend seizoen, wat voor ploeg staat er dan? Is dit het moment om een stap naar het buitenland te zetten of niet? Ik ben er gewoon nog niet uit en daarom kan ik de knoop nu nog niet doorhakken.

Wij hebben Diegos standpunt vernomen en respecteren dat. Maar zeker gezien onze situatie is het voor ons van groot belang om in een vroeg stadium te weten waar we aan toe zijn voor komend seizoen, licht Martin van Geel de beslissing om de onderhandelingen te staken toe. Daarom hebben we aan de aanbieding aan Diego net als bij de andere spelers met wie we momenteel in onderhandeling zijn een uiterste datum gekoppeld. Het is Diegos goed recht om er niet op in te gaan, het betekent wel dat wij nu eerst verder gaan kijken.

Met de hoogte van de aanbieding heeft het opschorten van de onderhandelingen volgens Biseswar niet te maken. Dit is een tijd waarin iedereen moet inleveren en ik dus ook, zegt de langst dienende speler in de selectie van Feyenoord. Dat zie ik ook niet als het grootste probleem. Ik heb gewoon méér tijd nodig om tot een besluit te komen. Mocht de club later in het seizoen alsnog de gesprekken willen heropenen, dan sta ik daar van mijn kant zeker voor open.
geen woorden maar daden! BAM!!!!
Els
 Els - zaterdag 26 november 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 - 08:50 schreef Bosifyable het volgende:
Feyenoord trekt de aanbieding voor contractverlenging aan Diego Biseswar in

Feyenoord trekt de aanbieding voor contractverlenging aan Diego Biseswar in. Dat is de uitkomst van gesprekken tussen technisch directeur Martin van Geel, de 23-jarige aanvaller en diens zaakwaarnemer. Biseswar liet tijdens het gesprek weten nog geen beslissing te kunnen nemen. Van Geel heeft Biseswar daarop medegedeeld dat Feyenoord haar aanbieding voor contractverlenging in zal trekken.

Wat Diego Biseswar betreft hoeft het opschorten van de contractonderhandelingen allerminst te betekenen dat hij aan zijn laatste seizoen bij Feyenoord bezig is. Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad en ik heb, ondanks het feit dat ik momenteel geen basisspeler ben, veel vertrouwen in trainer Ronald Koeman. Maar ik ben er gewoon nog niet uit wat nu het beste voor mijn carrière is. Hoe gaat het hier volgend seizoen, wat voor ploeg staat er dan? Is dit het moment om een stap naar het buitenland te zetten of niet? Ik ben er gewoon nog niet uit en daarom kan ik de knoop nu nog niet doorhakken.

Wij hebben Diegos standpunt vernomen en respecteren dat. Maar zeker gezien onze situatie is het voor ons van groot belang om in een vroeg stadium te weten waar we aan toe zijn voor komend seizoen, licht Martin van Geel de beslissing om de onderhandelingen te staken toe. Daarom hebben we aan de aanbieding aan Diego net als bij de andere spelers met wie we momenteel in onderhandeling zijn een uiterste datum gekoppeld. Het is Diegos goed recht om er niet op in te gaan, het betekent wel dat wij nu eerst verder gaan kijken.

Met de hoogte van de aanbieding heeft het opschorten van de onderhandelingen volgens Biseswar niet te maken. Dit is een tijd waarin iedereen moet inleveren en ik dus ook, zegt de langst dienende speler in de selectie van Feyenoord. Dat zie ik ook niet als het grootste probleem. Ik heb gewoon méér tijd nodig om tot een besluit te komen. Mocht de club later in het seizoen alsnog de gesprekken willen heropenen, dan sta ik daar van mijn kant zeker voor open.
Prima, is een duidelijk standpunt van directie. Respect voor.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 26 november 2011 - 09:35   quote  deeplink  
Wat Diego Biseswar betreft hoeft het opschorten van de contractonderhandelingen allerminst te betekenen dat hij aan zijn laatste seizoen bij Feyenoord bezig is. Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad en ik heb, ondanks het feit dat ik momenteel geen basisspeler ben, veel vertrouwen in trainer Ronald Koeman. Maar ik ben er gewoon nog niet uit wat nu het beste voor mijn carrière is. Hoe gaat het hier volgend seizoen, wat voor ploeg staat er dan? Is dit het moment om een stap naar het buitenland te zetten of niet? Ik ben er gewoon nog niet uit en daarom kan ik de knoop nu nog niet doorhakken.

Lees ik het verkeerd of niet. Ik zie staan : Ben altijd goed behandelt door de club een riant salaris ontvangen, maar wil eerst kijken of ik ergens anders meer eurotjes kan vangen. Is dat niet het geval dan teken ik dat klote contract wel waar ik nog maar 5 ton per jaar verdien.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 26 november 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 - 09:35 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Wat Diego Biseswar betreft hoeft het opschorten van de contractonderhandelingen allerminst te betekenen dat hij aan zijn laatste seizoen bij Feyenoord bezig is. Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad en ik heb, ondanks het feit dat ik momenteel geen basisspeler ben, veel vertrouwen in trainer Ronald Koeman. Maar ik ben er gewoon nog niet uit wat nu het beste voor mijn carrière is. Hoe gaat het hier volgend seizoen, wat voor ploeg staat er dan? Is dit het moment om een stap naar het buitenland te zetten of niet? Ik ben er gewoon nog niet uit en daarom kan ik de knoop nu nog niet doorhakken.

Lees ik het verkeerd of niet. Ik zie staan : Ben altijd goed behandelt door de club een riant salaris ontvangen, maar wil eerst kijken of ik ergens anders meer eurotjes kan vangen. Is dat niet het geval dan teken ik dat klote contract wel waar ik nog maar 5 ton per jaar verdien.
Je leest niet ver genoeg door

quote:

Met de hoogte van de aanbieding heeft het opschorten van de onderhandelingen volgens Biseswar niet te maken. Dit is een tijd waarin iedereen moet inleveren en ik dus ook, zegt de langst dienende speler in de selectie van Feyenoord. Dat zie ik ook niet als het grootste probleem. Ik heb gewoon méér tijd nodig om tot een besluit te komen. Mocht de club later in het seizoen alsnog de gesprekken willen heropenen, dan sta ik daar van mijn kant zeker voor open.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 november 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Wel volwassen reactie hoor.
De Spot
 De Spot - zaterdag 26 november 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Ik vind het jammer,en ook wel tekenend voor zijn metaliteit..knok je gewoon terug man..je hebt de kwaliteiten!!!
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 26 november 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 - 10:04 schreef Stylzz het volgende:
Wel volwassen reactie hoor.
Eens, zo kunnen we ook met elkaar omgaan; "no hard feelings"
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 26 november 2011 - 12:19   quote  deeplink  
wat een verademing die Van Geel.Gewoon duidelijk. Ben elke keer weer blij dat die beunhaas van een Beenhakker weg is...
En Diego houdt zijn opties open, zijn goed recht, maar hij gaat er spijt van krijgen dat hij niet meteen heeft toegehapt. Let maar op. Hij speelt nl als een krant de laatste tijd. Zelfs in een goed draaiend team tegen Vitesse, laat staan als het wat minder gaat.
Zijn teringzaakwaarnemer hoopt natuurlijk ook op een transfer, daar verdient ie meer aan dan aan gewoon verlenging - en ook nog verlaging - van contract.
Jammer allemaal. Af en toe kon ik wel genieten van Diego, maar te weinig voor dat salaris.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 26 november 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 - 09:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Je leest niet ver genoeg door

[..]

dank u, was nog vroeg hé.
sevillana
 sevillana - zaterdag 26 november 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 - 11:28 schreef De Spot het volgende:
Ik vind het jammer,en ook wel tekenend voor zijn metaliteit..knok je gewoon terug man..je hebt de kwaliteiten!!!
heeft tot nog toe, afgezien van wat zondagschoten, veel te weinig laten zien voor het salaris wat hij heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 november 2011 - 16:47   quote  deeplink  
Met Biseswar heb je geen winnaar.
referee1
 referee1 - zaterdag 26 november 2011 - 18:46   quote  deeplink  
lekker laten gaan heeft geen meer waarde

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar









0.0069341