BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cruijff: 'Feyenoord te veel oog voor financiën'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 02 maart 2009 - 13:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Cruijff: 'Feyenoord te veel oog voor financiën' (VoetbalZone)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 02 maart 2009 - 13:36   quote  deeplink  
Cruijff: 'Feyenoord te veel oog voor financiën'

Johan Cruijff vindt dat de wederopbouw van Feyenoord te veel gepaard gaat met ‘financieel denken’. De oud-speler van de Rotterdammers is van mening dat het bestuur veel meer naar voetbaltechnische zaken moet kijken, in plaats van de focus vooral op het economische aspect te leggen.

“Zo kan ik me nog herinneren, hoe Feyenoord een paar jaar geleden de jeugdopleiding ging inkrimpen. Het werd later weer wat bijgesteld, maar het zei wel iets over hoe er op dat moment binnen de club werd gedacht”, aldus Cruijff in zijn wekelijkse bijdrage voor De Telegraaf. "Ik heb daar toen enkele kritische columns aan besteed, vooral vanwege het signaal dat daarmee werd afgegeven.”

“Naast de aantasting van de opleiding werd eraan voorbijgegaan dat juist jeugdelftallen in de regio en ook daarbuiten enorme ambassadeurs voor je club kunnen zijn”, aldus voormalig Oranjecaptain. “Met andere woorden, het was een indicatie dat het kader binnen de club te weinig vanuit een sportdenkwijze functioneerde.”

“Hetzelfde gebeurde al jarenlang bij Valencia. Dat daarmee uiteindelijk veel te grote risico’s heeft genomen”, aldus Cruijff. “Ze vragen me wel eens wat ik hiermee bedoel. Ik geef dan altijd een simpel voorbeeld. Wat voor een clubarts heb je liever bij je club, een dokter die in sport geïnteresseerd is of een sporter die dokter is geworden? Het lijkt hetzelfde, maar er zit een wereld van verschil tussen. Dat geldt dus ook voor de leiding van een club.”

Kom het Technisch beleid maar doen samen met Beenhakker...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 13:45   quote  deeplink  
Wil niet horen of lezen wat hij over ons te zeggen heeft. Komt een jaartje bij ons voetballen om 020 te pesten en dan word hij nog binnengehaald bij het jubileum als "de messias". Rot op zeg, rasneus!!!! Hij zal het wel weer weten. Als hij het allemaal zo goed weet moet ie zelf weer eens ergens aan het roer gaan staan. Beste stuurlui staan aan wal!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 maart 2009 - 14:01   quote  deeplink  
precies, wordt altijd een beetje moe van die analfabeet uit betondorp, ga je lekker tegen je barcelona lopen aan bemoeien. Op verschillende forums wordt dit al jaren geroepen door supporters.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Als ik die man hoort praten dan weet je al genoeg. Lult soms maar wat rare taal en dan beweren sommige meteen dat hij een genie is!!! Eerst zien en dan geloven. Voorlopig heeft hij het alleen nog maar met Barcelona gepresteerd.
MarkFR
 MarkFR - maandag 02 maart 2009 - 17:19   quote  deeplink  
Als die man zn eigen is bemoeid met dat clubje uit 020 en zn vriendje Marco gaat lastigvallen ofzo.
danny four
 danny four - maandag 02 maart 2009 - 17:23   quote  deeplink  
Bah...oud wijf.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 maart 2009 - 19:52   quote  deeplink  
Waarom kunnen wij hier zo makkelijk praten?
Omdat wij geen verantwoordelijkheden hebben naar de supporters
Eigenlijk is Cruijf al jaren niks anders dan een fan met grootheidswaanzin
Als hij nou nog een keer een beetje verantwoordelijkheid had gehad de afgelopen 10 jaar
DAN had ik misschien nog iets van zijn gemekker aangetroken
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 maart 2009 - 14:28   quote  deeplink  
typisch snavelgedrag!!! grote bek achter het hek!!! veel geschreeuw maar weinig wol!! Of hoe je het ook wil noemen.
danny four
 danny four - dinsdag 03 maart 2009 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 14:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:
typisch snavelgedrag!!! grote bek achter het hek!!! veel geschreeuw maar weinig wol!! Of hoe je het ook wil noemen.
IDD bij 020 uit de vunzige kliko getrapt,en nu weer hier in de kuip willen hangen te walmen...bah net derksen.
derq
 derq - dinsdag 03 maart 2009 - 14:51   quote  deeplink  
laat hem lekker 020 pesten :)
R()b
 R()b - dinsdag 03 maart 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Ten 1e is het een bericht van de Telegraaf , die ik never geloof met zijn stemmingmakerij!
En Cruijff moet lekker ze papegaaien bek houden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 maart 2009 - 19:16   quote  deeplink  
Wat een voordeel is van zo'n snavel is dat je als het goed is, ook goed kan dichtbinden!!! Is misschien wel een goed idee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Els
 Els - dinsdag 03 maart 2009 - 19:59   quote  deeplink  
grappig dat dat verwijt nou juist van hem komt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 maart 2009 - 20:13   quote  deeplink  
JAAAAARRRRRRREN terug vond Cruijff het al geen goed idee dat Feyenoord de jeugdopleiding ging halveren of zelfs ging stoppen.Dat is niet gebeurd uiteindelijk en misschien wel dankzij zijn comentaar??En ja hij was op het eeuwfeest maar waar was onze Willem????Ik vind het nou juist geen probleem als een man als Cruijff zich bezig houd met Feyenoord.Iedereen die begaan is met of suggesties heeft over Feyenoord is welkom.Zeker als ze nog enig verstand hebben ook.Hij heeft prijzen gepakt met Feyenoord en toen stond ik ook te juichen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 maart 2009 - 23:29   quote  deeplink  
Willem had zijn redenen om niet te gaan en heeft dat ook uitgelegd, (toevallig ook de reden waarom ik niet aan al die jubileum fratsen heb meegedaan). Cruijff hadden ze best mogen vragen maar nooit zo prominent naar voren moeten schuiven, hij heb maar 1 jaartje bij ons gespeeld...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 maart 2009 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 23:29 schreef hotjumper het volgende:
Willem had zijn redenen om niet te gaan en heeft dat ook uitgelegd, (toevallig ook de reden waarom ik niet aan al die jubileum fratsen heb meegedaan). Cruijff hadden ze best mogen vragen maar nooit zo prominent naar voren moeten schuiven, hij heb maar 1 jaartje bij ons gespeeld...
Willem had 40.000 redenen om wel te komen vind ik.Wat betreft de aanwezigheid van Cruijff en de manier waarop ben ik wel met jou eens.Alleen dat jaartje bracht ons prijzen,hoevaak is ons dat overkomen???Enig respect heb ik daarom wel voor hem,maar meer ook niet .Gullit was toen mijn favoriet maar heeft het later ook flink af laten weten.Eigenlijk allemaal overlopers uit dat dorp nu ik erover na denk.
danny four
 danny four - woensdag 04 maart 2009 - 00:44   quote  deeplink  
Cruijff: 'Feyenoord heeft te veel oog voor financiën
Ja zal wel...en jij ken niet verfen wonderlijke kwast.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=7705
Danny.K
 Danny.K - woensdag 04 maart 2009 - 01:14   quote  deeplink  
Wat een domme reacties hier zeg echt uit het jaar nul, Cruyf heeft gewoon gelijk wat hij bedoelt kijk naar wat er in de jeugt speelt en koop daar op in daarin doelt hij op ajax wat 35 mil verspeelt en op niks uitloopt. Hij waarschuwt en heeft gewoon gelijk het begint bij de jeugt en niet op aankopen kijk naar Chelsy, Marco heeft Johan de deur gewezen je ziet het resultaat of niet.
Wie Cruyf niet serieus kan nemen loop dan ook niet te zeiken dat we maar 1 keer in de 10 jaar kampioen worden. Ik hou van iedereen die voor Feyenoord gespeelt heeft maar om je oren gesloten te houden voor kritiek kan ik niet tegen ga dan maar naar ajax.
Gezeik om Willem van Hanegem hij was uitgenodigt dan kan je toch komen of niet Cruyf heeft maar 1 jaar gespeelt maar komt toch opdagen zegt toch wel iets of niet.
danny four
 danny four - woensdag 04 maart 2009 - 09:24   quote  deeplink  
Stuur hem maar naar V Gaal met zijn morningafter meur verhaal.bah
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 23:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Willem had 40.000 redenen om wel te komen vind ik.Wat betreft de aanwezigheid van Cruijff en de manier waarop ben ik wel met jou eens.Alleen dat jaartje bracht ons prijzen,hoevaak is ons dat overkomen???Enig respect heb ik daarom wel voor hem,maar meer ook niet .Gullit was toen mijn favoriet maar heeft het later ook flink af laten weten.Eigenlijk allemaal overlopers uit dat dorp nu ik erover na denk.
Over Willem dacht ik eerst het zelfde maar ik vind zijn uitleg waarom hij niet was gekomen een goede reden.
Ik ben nog steeds van mening dat dat ene jaartje Cruyff ons een aantal kampioenschappen heeft gekost. Wellicht waren we dan dat jaar geen kampioen geworden maar als men het teaam had uitgebouwd wat er een jaar daarvoor stond, hadden we denk ik een leuke reeks neer kunnen zetten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 09:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Over Willem dacht ik eerst het zelfde maar ik vind zijn uitleg waarom hij niet was gekomen een goede reden.
Ik ben nog steeds van mening dat dat ene jaartje Cruyff ons een aantal kampioenschappen heeft gekost. Wellicht waren we dan dat jaar geen kampioen geworden maar als men het teaam had uitgebouwd wat er een jaar daarvoor stond, hadden we denk ik een leuke reeks neer kunnen zetten.
Nog nooit over nagedacht eigenlijk,maar een jaar daarop ging Ruudje toch ook naar Psvee???
Wat Willem betreft hij blijft ons icoontje ,maar maakt toch ook wel eens foutjes.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 10:29   quote  deeplink  
het blijft natuurlijk speculeren, maar vraag me af of hij ook was weggegaan als hij met Feyenoord goeie kansen had gezien om prijzen te pakken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 10:29 schreef hotjumper het volgende:
het blijft natuurlijk speculeren, maar vraag me af of hij ook was weggegaan als hij met Feyenoord goeie kansen had gezien om prijzen te pakken.
Ja dat zullen wij nooit te weten komen ,maar Hotjumper we moeten nu vooruit kijken ,morgen is het donderdag hahaha : }
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 11:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat zullen wij nooit te weten komen ,maar Hotjumper we moeten nu vooruit kijken ,morgen is het donderdag hahaha : }
dat betekend dat het bijna zondag is (heb jaren gehad dat ik daar met meer plezier naar uit keek)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 11:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat betekend dat het bijna zondag is (heb jaren gehad dat ik daar met meer plezier naar uit keek)
Nog niet eens zolang geleden eigenlijk ,maar het lijkt alweer lichtjaren terug.Waar is die tijd toch gebleven joh pfffffffffff
Ik kijk nog uit naar Psvee thuis en dan naar het einde van het seizoen ......
Meer kan ik ook niet doen hahaha
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 11:25   quote  deeplink  
precies.... (ik hoop zelfs dat ze de play-offs niet halen)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 11:25 schreef hotjumper het volgende:
precies.... (ik hoop zelfs dat ze de play-offs niet halen)
Ik ook niet en hoop op frisse nieuwe start met Mario volgend seizoen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 11:44   quote  deeplink  
precies rustig bouwen aan het team, met een rustig programma.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 11:44 schreef hotjumper het volgende:
precies rustig bouwen aan het team, met een rustig programma.
Zo is het en met een jaar of 3 kan niemand wederom meer om Feyenoord heen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 maart 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Iedereen die v.Hanegem hier afvalt heeft een bord voor zijn kop. De reden waarom v.Hanegem niet kwam, heb ik ook het jubileum voor geboycot. Niets van Feyenoord uit. Heel het feest werd door het bedrijfsleven georganiseerd. Cruyf die als de messias werd binnengehaald. (is maar een messias en dat is Wimpie Janssen die ons van degradatie weer in de top heeft gekregen) De dag van het echte jubileum werd er voor de bobo's van alles georganiseerd en de supporters stonden daar dan bij het maasgebouw. Is schaamteloos hoe Feyenoord met zijn supporters en iconen om springt. Dat Cruyf naar Rotterdam kwam, was alleen maar om ze in 020 te pesten. jullie hebben geen bord vor je kop maar een hele bunker om je taas!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 16:04   quote  deeplink  
gaf ik ook al aan, had helemaal niks met de jubileum activiteiten. Ben alleen naar het tournooi geweest. enige leuke was dat er een paar goeie boeken zijn verschenen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 maart 2009 - 18:58   quote  deeplink  
precies!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cruijff: 'Feyenoord te veel oog voor financiën'









0.0065469