BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dudek terughalen : daar gaan we wéér...........

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 02 maart 2009 - 16:46   quote  deeplink  
Op veel sites wordt gezegd dat Dudek terugkeert bij Feyenoord , iedereen zal hier zijn mening hebben : mijn mening is: ik sta er niet om te springen , we gaan 37 jarige wegdoen om er een 35 jarige voor terug te halen? gaan we dan niet weer dezelfde fout als 2 jr geleden maken? Ik wil gewoon de herinnering aan Dudek houden zoals ie was maar de toekomst is volgens mij Mulder,Vorm,Krul of Veldhuizen!
R()b
 R()b - maandag 02 maart 2009 - 16:54   quote  deeplink  
Ik denk dat je met Dudek niet op leeftijd moet kijken , maar naar zijn kwaliteiten.
Zelfs een 40 jarige Dudek , met 1 hand op de rug gebonden is beter dan Timmer.
Conclusie een meesterzet om een ervaren rot te halen , die ook nog eens voor rust en organisatie zorgt achterin.
Fey08
 Fey08 - maandag 02 maart 2009 - 16:57   quote  deeplink  
Precies wat je zegt 'Jantje 1974', Mulder is de TOEKOMST. Juist daarom is het aantrekken van Dudek een slimme move. Dudek kan als ervaren kracht mooi twee jaar als eerste keeper fungeren met Mulder als tweede man achter zich. Die kan op zijn beurt weer worden klaargestoomd als opvolger van Dudek, zodat hij over twee jaar op het gewenste niveau zit. Is bovendien een risicoloze stap, aangezien Dudek transfervrij is, je weet wat je in huis haalt en je niet het risico loopt op een eventuele miskoop met een Vorm of Veldhuizen waar je een hoop geld voor moet neerleggen. Dus nogmaals, een verstandige keuze naar mijn mening. Bovendien schat ik Dudek toch wel van een hoger niveau dan Timmer, zelfs op deze leeftijd...
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 02 maart 2009 - 17:00   quote  deeplink  
Ik vind dat als Mulder geen 1e keeper wordt hij beter verhuurd kan orden , wat leert hij ervan om achter een 35 jarige keeper op de bank te zitten??

verder betwijfel ik of Dudek wel een echte aanwinst is hij heeft al zeker 5 jaar geen seizoen meer gekeept! Wij verwachtten de Dudek die wij ons herinneren maar dat is alweer héél wat jaren geleden.................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door jantje 1974 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Op zich ben ik het met je eens maar, zo heb je twee jaar om Mulder klaar te stomen. Is wel inderdaad de vraag of hij nog wel goed genoeg is. Hij is overigens wel gratis dus waarom niet de kans geven. is hij niet goed genoeg meer kan je hem misschien wel weer met winst verkopen. vind het op zich geen slecht idee als ik kijk naar Mulder. Als je een andere jonge keeper haalt is hij misschien ook snel geneigd om de overstap naar een andere club te maken. Financieel gezien vind ik het geen slecht idee. Dudek is gratis en je geeft Mulder een toekomstperspectief waardoor hij waarschijnlijk voor de club behouden blijft.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 17:00 schreef jantje 1974 het volgende:
Ik vind dat als Mulder geen 1e keeper wordt hij beter verhuurd kan orden , wat leert hij ervan om achter een 35 jarige keeper op de bank te zitten??

verder betwijfel ik of Dudek wel een echte aanwinst is hij heeft al zeker 5 jaar geen seizoen meer gekeept! Wij verwachtten de Dudek die wij ons herinneren maar dat is alweer héél wat jaren geleden.................
Is dan ook de bedoeling om Mulder te verhuren. Heeft Lodewijks al langere tijd geleden aangegeven. Maar dan wel aan eredivisieclub. Vind hier goed over nagedacht. zijn niveau is gegarandeerd beter dan Timmer. Is een redelijk allround keeper. Daarmee kan hij dingen compenseren. Dudek heeft overigens drie jaar geleden nog de Championsleague voor Liverpool gepakt. Dus die vijf jaar klopt niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door Feyenoord till i die --
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 02 maart 2009 - 17:10   quote  deeplink  
drie jaar geleden was Dudek ook al géén basiskeeper hoor! toevallig wel die finale maar verder niet!
t was trouwens in Mei 2005 dus alweer bijna 4 jaar geleden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door jantje 1974 --
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 02 maart 2009 - 17:12   quote  deeplink  
Ik vind dat we nu echt een goed team moeten neerzetten en niet spelers voor 1 of 2 jr halen omdat we dan talent kunnen laten rijpen...........
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 02 maart 2009 - 17:13   quote  deeplink  
als Don Leo hem zo goed vind waarom staat ie niet in t Poolse elftal???
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 17:15   quote  deeplink  
Dan nog!!! Basiskeeper of niet, maar hij pakte die Championsleague voor Liverpool. Geen basisspeler in het eerste dat klopt ook. Keepte altijd nog in het tweede. Als Real Madrid je contract wil verlengen heb je denk toch wel nog wat in je mars. Dat je de strijd om de basisplek van Casillas verliest is denk geen schande. Heb hier wel vertrouwen in. Ook omdat ik vertrouwen in het inzicht van Mario en Leo heb.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door Feyenoord till i die --
MarkFR
 MarkFR - maandag 02 maart 2009 - 17:18   quote  deeplink  
Jerzy is nog steeds een geweldige keeper die WEL punten voor ons kan pakken ipv Timmer. Laat hem maar naar De Kuip komen wen we shall see. Hij is toch transfervrij.
moa
 moa - maandag 02 maart 2009 - 17:22   quote  deeplink  
Toptransfer wat mij betreft, kwaliteiten zijn onbetwist.

Bovendien kan Mulder op deze manier rustig gebracht worden, en zijn we normaal gesproken de komende 5 jaar voorzien van een goede keeper. (Eerst 2 jaar Dudek, dan Mulder...) Het aantrekken van bijv. een Vorm of Velthuizen zou ik ook een goede stap vinden, maar wel een kostbare.. Bovendien zullen zij ook beide niet langer dan 2/3 jaar het doel verdedigen wanneer ze goed door ontwikkelen..
fey21
 fey21 - maandag 02 maart 2009 - 17:24   quote  deeplink  
mulder is nog niet klaar voor Feyenoord.
mulder dit keer verhuren aan club uit eredivisie, dan kun je pas zien of hij klaar is om 1e doelman te worden.
derq
 derq - maandag 02 maart 2009 - 17:38   quote  deeplink  
mulder kan veel leren van dudek, en het is juist goed om dudek terug te halen.
blijft een topkeeper, kent feyenoord, is gewoon een zekerheidje. hij kan mulder klaarstomen.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 02 maart 2009 - 18:03   quote  deeplink  
AUB zeg de ene veteraan weg vervangen door een andere veteraan??
Nee ik zie liever Velthuizen of Krul komend seizoen in de goal staan........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 18:10   quote  deeplink  
Vind dat erg kortzichtig Antonio. Jij hebt het toch altijd over de toekomst??? Dit is de perfecte constructie om de toekomst (Mulder) een toekomstperspectief te bieden. Mulder is in potentie een topkeeper maar, als je hem geen uitzicht bied op meer zal hij weer voor weinig vertrekken en kan je hem over een paar jaar voor veel meer terug halen. Is iets wat de laatste jaren al vaker gebeurt is. Alleen had Feyenoord niet het geld om de speler terug te halen. Kijk eens naar v.d. Sar!!!! Breekt het ene na het andere record in Engeland en die is nog een paar jaar ouder. Ik heb vertrouwen in Been en Beenhakker en ik vind dit al een perfect bewijs van nadenken over wat je doet. Ook financieel zeer slim.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Michiel
 Michiel - maandag 02 maart 2009 - 18:24   quote  deeplink  
@ Feyenoord till i die

Het verschil tussen VdSar en Dudek is, dat vdSar wereldtop is en Dudek gewoon een goede talentvolle keeper, daarnaast Dudek heeft de laatste 4 seizoenen niet meer dan 10 competitieduels gespeeeld bij Liverpool en Real Madrid!!!! Dat is ook nog wel een verschil terwijl vdSar nog steeds over de 30duels speelt op 39 jarige leeftijd! Ik denk dat 4 jaar nauwelijks voetballen geen positief effect op keepers kan hebben.

Dus Velthuizen komt u maar binnen!
danny four
 danny four - maandag 02 maart 2009 - 18:43   quote  deeplink  
Goede keeper voor weining die de club kent,en voor later een goede keeperstrainer.
T,is duidelijk dat er word nagedacht ook voor de toekomst...geen rare keus en dus
ook geen wonderlijke fratsen later.
Jentje
 Jentje - maandag 02 maart 2009 - 19:04   quote  deeplink  
Goed nieuws dit!!!
Dudek is transvervrij, en aan zijn kwaliteiten hoeft ook niemand te twijfelen.
Real wilde hem niet voor niks behouden als reservedoelman.
Denk dat Mulder (en Darley en Lamprou) ook heel veel van hem kunnen leren.
Mooi ook dat Dudek niet bijtkend bij Real (ook al was hij reserve) maar graag naar Feyenoord wil.
Edje
 Edje - maandag 02 maart 2009 - 19:13   quote  deeplink  
Nou lees ik weer heel veel dat we hem vooral moeten halen omdat hij gratis is....we hebben 3 zeer talentvolle keepers en 2 oude rotten waarvan er 1 weggaat aan het eind van het seizoen, dus nog 4(!!!) keepers over. Ook al is dudek gratis, wat denk je dat deze ervaren man voor salaris vraagt??? Geloof me, die vraagt meer dan dat Timmer nu ontvangt (800.000). dus wat is gratis??? dudek kost een godsvermogen en staat vervolgens de ontwikkeling van talenten in de weg, die je dan weer zal moeten verhuren. En ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar onze topper makaay die ook lekker aan het afbouwen is, heeft nog niet echt indruk op mij kunnen maken. Daar had ik veel meer van verwacht gezien zijn verleden, en d at is nou precies mijn angst met Dudek, zo haal je weer een dure kracht binnen, en moet je vervolgens concluderen dat hij de verwachtingen niet waar kan maken, en bovendien op einddatum contract niets meer oplevert. Ik ben ervoor om een van onze jeugdige keepers het vertrouwen te geven en voorlopig geen keeper aan te trekken. Dat scheelt ten eerste een hoop kosten, ten tweede geef je dan eindelijk de jeugdkeepers ook een kans. Doe je dat niet dan zullen ze ongetwijfeld ergens anders hun heil zoeken en dus voor een prikkie bij een andere club terecht komen om vervolgens daar beter te worden. Kijk maar wat er nu bij 020 met vermeer gebeurt, als die geen kans had gehad had ie vast en zeker weg gewild. En ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar ik heb liever eigen jeugdproducten dan weeeeeeer een hele batterij spelers voor veel geld aantrekken of tegen een gruwelijk salaris. Dudek was een goede keeper, laat hem dat alsjeblieft blijven in mijn herinnering en ga bouwen aan de toekomst in plaats van teruggrijpen naar het verleden.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 02 maart 2009 - 19:16   quote  deeplink  
gelukkig edje , dacht al dat t aan mij lag.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 maart 2009 - 19:58   quote  deeplink  
En de eerste move van Beenhakker wordt meteen al bekritiseerd...
Jantje was jij ook niet een voorstander van Beenhakker?
Zullen we dan maar vertrouwen op hem?

En dat gemekker van Edje slaat nergens op
Want er was sowieso een andere keeper gekomen
Dus het is niet relevant hoeveel we er hadden
Er kwam er toch al eentje bij
Verder loopt het contract van Van Dijk af
Dus dat is nog een oudje die pleitos gaat

En dat geld gelazer?
De keepers die wij op het oog hebben kostten in elk geval 3 miljoen aan transfer kosten
Dan moeten ze nog een salaris
Kost ook een paar ton per jaar
Dudek kost geen transfer kosten
Hij tekent voor 2 jaar (als de berichten kloppen)
is 1,6 miljoen
Na die twee jaar neemt Mulder het over en zit die Braziliaan op de bank
Die kostten niks extra, we hebben ze al
Dus ja, Dudek is goedkoper

En zoals ik eerder al zei
Zullen we in elk geval maar geloven dat Beenhakker er kijk op heeft?
Dus als hij Dudek wil, zal Dudek wel goed genoeg zijn

Vinden jullie het trouwens gek dat de directie van onze club het zwaar heeft?
Ze worden bejubeld binnen gehaald
Maar hun eerste beslissing wordt al direct afgezeken
Ze krijgen zo geen kans!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door Phyxsius --
Peer
 Peer - maandag 02 maart 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Helemaal met Phyxsius eens!!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 02 maart 2009 - 20:27   quote  deeplink  
ja mooi stuk , maar je gelooft toch niet dat Darley nog 3 jr op de bank blijft zitten? en ja ik heb vertrouen in Don Leo en zal ook zeker niet meer zeuren als Jerzy werkelijk komt maar ik geloof t niet echt dat ze Jerzy halen want Leo heeft Jerzy ook uit t Poolse elftal gezet en ik geef geen kritiek op Leo maar op t idee want ik geloof niet dat ze Jerzy halen , en over die 1,6 milj : waar baseer jij dat op??
Verder vind ik t van meer klasse getuige als je vooraf al wat gerichtte kritiek geeft dan dat je eerst de polonaise mee gaat lopen maar als t wat minder gaat wel alles afzeikt.....................(niet dat jij dat doet hoor phyx maar er zijn er genoeg!)
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 maart 2009 - 20:34   quote  deeplink  
Die 1,6 miljoen baseer ik op het bedrag dat Edje noemde
Die had het over 8 ton per jaar

En over Darley
Hij zal nog wel 2 jaar op de bank blijven
En daarna mag hij het uitvechten met Mulder
Maar als tussendoor blijkt dat hij beter is dan Dudek mag hij gelijk spelen
Hierbij ga ik er dus vanuit dat Dudek komt en dat Mulder dan verhuurd wordt
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 02 maart 2009 - 20:38   quote  deeplink  
maar jij moet niet afgaan op Edje want jij vind dat zijn gemekker nergens op slaat , inmiddels heeft Leo al laten weten dat de naam Dudek nog niet ter sprake is geweest.......................
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 maart 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 20:38 schreef jantje 1974 het volgende:
maar jij moet niet afgaan op Edje want jij vind dat zijn gemekker nergens op slaat , inmiddels heeft Leo al laten weten dat de naam Dudek nog niet ter sprake is geweest.......................
Klopt, maar dit was even om te laten zien dat zijn schatting van de kosten geen hout sneed als je naar zijn eigen beweringen kijkt
Maar ook geef ik toe dat ik denk dat hij wel degelijk in de buurt zat met het salaris

En over Don Leo en Dudek
Ik zeg niet dat hij liegt, hoor
Maar ontkennen hoort vaak wel bij het spelletje (en Leo kent de spelletjes heel goed)
Om problemen als vorig jaar met Arnoutovic te voorkomen
En hij zegt het slim
Hij zegt NOG niet
Als Dudek dus wel komt en/of hij is wel bezig met hem
Dan kan hij altijd nog zeggen dat het nu niet aan de orde was

Maar van mij hoef hij niet per se te komen
Ik vind hem zeker een goede optie
En in mijn ogen is het een goedkope optie
Maar een talentvolle keeper zou ik ook mooi vinden
Hoewel je dan de kansen voor Mulder en Darley meer wegneemt dan wanner je Dudek haalt

En persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van Dudek
Ben reserve doelman geweest (amateur) en was echt wel fan van Dudek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door Phyxsius --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 maart 2009 - 20:50   quote  deeplink  
Weet iemand trouwens hou oud Dudek echt is?
Afgelopen zomer werd hij ook met Feyenoord in verband gebracht
En toen was hij volgens de media 31
Dezelfde media melden nu dat hij 35

Net als met Luciano
Was eerst 26 en toen hij in verband met Feyenoord werd gebracht was hij ineens 28

Het lijkt wel of de interesse van Feyenoord spelers ouder maakt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door Phyxsius --
Peer
 Peer - maandag 02 maart 2009 - 21:10   quote  deeplink  
Kan je nagaan wat e.e.a. met supporters doet!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 maart 2009 - 21:14   quote  deeplink  
goeie keeper, zou het een goede keus vinden, ook om Mulder te laten rijpen en op te leiden. Als ze perse met een jonge keeper door willen gaat mijn voorkeur uit naar Mulder, willen ze toch liever wat mee ervaring dan vind ik Dudek een goede optie.
Peer
 Peer - maandag 02 maart 2009 - 21:15   quote  deeplink  
Overigens Dudek wordt 23 maart 36 jaar.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 maart 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 21:15 schreef Peer het volgende:
Overigens Dudek wordt 23 maart 36 jaar.
Dank je
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 02 maart 2009 - 21:29   quote  deeplink  
als dit zo is he is een goede keeper maar ze moeten gewoon een jonge keeper halen hoor en die ook verkoopbaar is later
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 maart 2009 - 21:41   quote  deeplink  
daar hebben we er twee van....
Martijn
 Martijn - maandag 02 maart 2009 - 21:53   quote  deeplink  
Beenhakker heeft het inmiddels al ontkent..
Ronneke
 Ronneke - maandag 02 maart 2009 - 21:58   quote  deeplink  
Het is goed een ervaren keeper te nemen, dudek is fit en leeftijd 35 is voor een keeper nog goed te doen. Zet dan wel Mulder er direct achter zodat hij daarvan kan leren. Kijk naar van der Sar, 38 jaar en nog steeds top.
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 maart 2009 - 22:01   quote  deeplink  
wie is toch die van der sar waar iedereen het over heeft?
Robertz
 Robertz - maandag 02 maart 2009 - 22:09   quote  deeplink  
Dudek is oud en zat de laatste jaren op de bank en daar wordt je niet beter van.Een vergelijking met van der Sar gaat niet op die speelt nog steeds topwedstrijden.
Dudek dus niet halen.
mdr8
 mdr8 - maandag 02 maart 2009 - 22:12   quote  deeplink  
wegwezen met dudek, hij mag 4e keeper zijn, achter velthuizen, mulder en darley...
derq
 derq - maandag 02 maart 2009 - 22:17   quote  deeplink  
ervaren keepers hebben maar weinig wedstrijdritme nodig om er weer te staan.
het is niet zo dat ze ook niet meer trainen of geen wedstrijden spelen ofzo hoor...
als hij het keepen verleren was zat hij niet meer bij real madrid, waar elke positie dubbel bijna even sterk bezet is.
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 maart 2009 - 22:37   quote  deeplink  
ach en die velthuizen is ook zo sterk niet, hij is 1 van de weinige keepers waar Makaay tegen gescoord heeft
ilovemo6
 ilovemo6 - maandag 02 maart 2009 - 23:36   quote  deeplink  
ik ben ook niet zo kapot van die Velthuizen
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 03 maart 2009 - 09:06   quote  deeplink  
Feyenoord moet gewoon Vermeer halen. Hij zal nu wel prijzig zijn, maar over een aantal jaar heeft hij zijn huidige waarde verdubbeld.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 03 maart 2009 - 09:07   quote  deeplink  
Dudek is altijd welkom in de Kuip, leeftijd zegt me niks.
Er zijn genoeg spelers cq keepers op leeftijd die altijd nog top zijn. En ik denk dat jongens als Darley en Mulder nog een hoop van hem kunnen leren.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 maart 2009 - 10:08   quote  deeplink  
Vermeer heeft aangegeven dat Feyenoord geen optie voor hem is. Dus dat hoofdstuk kunnen we ook weer afsluiten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 maart 2009 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 10:08 schreef hotjumper het volgende:
Vermeer heeft aangegeven dat Feyenoord geen optie voor hem is. Dus dat hoofdstuk kunnen we ook weer afsluiten.
Gelukkig!!!!!
Er zijn zat goede keepers....
Laten we nu eens ophouden met die 2e rangspelers uit 020.
Als er echt nergens iets is te vinden kan je altijd nog daar kijken.Maar volgens mijn zijn er zat goede keepers.Die Aerts van Willem II bijvoorbeeld of uhhhhhh Babos van N.E.C.GRAPPIE
We moeten kiezen uit Krul Mulder of die van Volendam.
PS die van Volendam moet wel ff Sonja Bakkeren,dat dan weer wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2009 door Leon FR1908 --
don 42
 don 42 - dinsdag 03 maart 2009 - 11:25   quote  deeplink  
Hier een optie.
Dudek voor de ervaring en opleiden nieuwe keepers.
Veltuizen halen en Hofs verkopen voor 2 miljoen.
Velthuizen kost +- 1,5 dus Voor Dudek heb je al geld.
Win - Win situatie.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 maart 2009 - 11:35   quote  deeplink  
Vind Vermeer absoluut geen tweederangs speler. Vind hem beter dan de die Stekelenburg. Maar ja hij komt niet. zijn een hoop mensen die zeggen dat dudek de ontwikkeling van de jonge spelers zal tegengaan. jullie hebben dus echt geen verstand van voetbal. De jonge keepers die we hebben zijn nu gewoon nog te jong. Hebben de tijd nog nodig. Nu voor de leeuwen en lukt niet!! Einde topcarriere!!!! Velthuizen, vVorm of krul halen want daar kan je later nog geld voor vangen??? als ze mislukken kost het je alleen maar geld. Dudek is minder risico want kost niets en dan kunnen Mulder en Darley mooi rijpen en bijleren. zijn een hoop mensen die zich hier tegenspreken met hun uitspraken. heb het dan over de mensen die zeiden dat we geldbewust moeten omgaan met ons geld en nu roepen dat we geld moeten investeren voor een nieuwe keeper. staan er allemaal niet bij stil dat de jongens die ze willen halen netzo goed door het ijs kunnen zakken als slagen. Zakt Dudek door het ijs kan je hem altijd nog weg doen voor het geld wat je aan salaris heb betaald en kan je altijd nog een van die andere halen. Nu bied je Darley en Mulder tenminste een toekomstperspectief waardoor ze makkelijker behouden blijven.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 03 maart 2009 - 12:19   quote  deeplink  
Lees net dat Vorm heeft bijgetekend bij Utrecht, Vermeer wil, niet blijven alleen Krul en Veldhuizen over, doe mij dan maar Dudek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2009 door F.L.E --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 maart 2009 - 13:34   quote  deeplink  
Dudek is sowieso de beste oplossing voor het geld en om de twee zeer jonge keepers die we nog hebben een toekomstperspectief te bieden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dudek terughalen : daar gaan we wéér...........









0.0057451