BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hans junior beweert..........................

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 02 maart 2009 - 23:12   quote  deeplink  
dat het om 30 miljoen gaat die de inversteerders willen in feyenoord stoppen. er zijn zo boven de 20 inversteerders die geld willen steken in feyenoord, dus dat is zeker het dubbelen wat hans net zij op tv. ik denk rond de 60 mil
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 02 maart 2009 - 23:16   quote  deeplink  
want met 30 mil kom je ook niet zo ver mee als je de selectie echt wil versterken om mee te doen om de kampioenschap en het aflossen van de schulden
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 02 maart 2009 - 23:19   quote  deeplink  
Wat weet hans nou?? Die zegt alleen maar wat zijn vader heeft ingefluisterd. Dus laat die kneus gewoon links liggen, dan kunnen we nog beter naar Johan Derksen luisteren
ilovemo6
 ilovemo6 - maandag 02 maart 2009 - 23:27   quote  deeplink  
ik vind hans senior anders altijd aardig goed geinformeerd en altijd goed geinformeerd, ik hoop dat het in ieder geval minimaal 60 miljoen is dat zijn ongeveer 4 versterkingen van 15 miljoen, met 30 miljoen zou de snoeppot helemaal snel leeg zijn, gebruik dat geld aub niet om weer middenklassers te halen, maar haal spelers die er gelijk staan, maak aub dit klote zeizoen goed!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2009 door ilovemo6 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 maart 2009 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 23:19 schreef antoniorijen het volgende:
Wat weet hans nou?? Die zegt alleen maar wat zijn vader heeft ingefluisterd. Dus laat die kneus gewoon links liggen, dan kunnen we nog beter naar Johan Derksen luisteren
Hij voorspelde anders wel als eerste dat er investeerders voor de deur stonden ,dat door iedereen werd ontkend.Maar 30 miljoen met toch best een hoop eisen lijkt mij ook niet logisch.Ik denk persoonlijk dat ze zelfs over het bedrag van 60 miljoen heen gaan.De hoeveelheid geld is niet van belang ,maar wat je ermee doet wel.Dus ik ben de enige die de analfabeet uit betondorp toch een beetje gelijk geeft.
ilovemo6
 ilovemo6 - maandag 02 maart 2009 - 23:35   quote  deeplink  
mmmm ik tog ook
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 03 maart 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Maar eigenlijk gaat het om 47 miljoen
Hans zei namelijk ook dat de investeerders voor de schulden zouden zorgen
EN dan kon de club voor 30 miljoen in vesteren
Dat is wat Hans gezegd heeft
danny four
 danny four - dinsdag 03 maart 2009 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 12:04 schreef Phyxsius het volgende:
Maar eigenlijk gaat het om 47 miljoen
Hans zei namelijk ook dat de investeerders voor de schulden zouden zorgen
EN dan kon de club voor 30 miljoen in vesteren
Dat is wat Hans gezegd heeft
Klop helemaal Phyxsius.
derq
 derq - dinsdag 03 maart 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2009 - 23:27 schreef ilovemo6 het volgende:
ik vind hans senior anders altijd aardig goed geinformeerd en altijd goed geinformeerd, ik hoop dat het in ieder geval minimaal 60 miljoen is dat zijn ongeveer 4 versterkingen van 15 miljoen...
HAHAHAHHAHA en dan? dan heb je 60 miljoen opgemaakt...
15 miljoen is te duur voor ELKE nederlandse club. dat ga je toch niet voor een speler betalen! kom op zeg, je moet het zo als az, groningen, twente en heerenveen doen, gevorderde talenten halen. je moet een winstmachine worden.
danny four
 danny four - dinsdag 03 maart 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Misselijke kwast die derksen trouwens bah.
Jopie54
 Jopie54 - dinsdag 03 maart 2009 - 13:00   quote  deeplink  
Derq, helemaal mee eens. Investeringsprogramma in spelers veranderen, anders gaan we weer veel investeren en er uiteindelijk weer aan onderdoor gaan.
KKL
 KKL - dinsdag 03 maart 2009 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 12:45 schreef danny four het volgende:
Misselijke kwast die derksen trouwens bah.
Vind het wel een symphathiek persoon
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 maart 2009 - 13:21   quote  deeplink  
We moeten het maar gewoon op ons af laten komen. Hoeveel vind ik niet zo belangrijk. ben al blij dat er supporters zijn opgestaan die Feyenoord willen helpen met een flink bedrag. Als de schuld word afgelost en je heb dan nog eens 30 miljoen!!! Daar kan je een hoop leuke dingen mee doen. Ik persoonlijk schat Been en Beenhakker zo hoog in , dat ik denk dat dat geld goed en wijs word uitgegeven. Zij gaan samen met de investeerders van Feyenoord weer een topclub maken. persoonlijk vind ik wel dat je dan ook van die talentenpool af moet. Als je steeds geld moet afstaan bij verkoop van een zelf opgeleide speler word je er nog niet veel wijzer van. Moeten straks weer van eigen kracht en financiele middelen kunnen uitgaan.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - woensdag 04 maart 2009 - 06:15   quote  deeplink  
ik denk dat het wel meer is dan die 30 mil
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 13:18 schreef KKL het volgende:

[..]

Vind het wel een symphathiek persoon
dat dacht ik wel...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hans junior beweert..........................









0.0062770