BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vorm tekent bij in Utrecht

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
WDO
 WDO - dinsdag 03 maart 2009 - 12:52   quote  deeplink  
FC Utrecht heeft het contract van doelman Michel Vorm opengebroken en verlengd. De 25-jarige sluitpost blijft nu tot 2012 bij de Domstedelingen. Het oude contract van de enkelvoudig international liep tot het einde van het volgende seizoen.

Vorm speelt, met uitzondering van een jaar waarin hij aan FC Den Bosch werd verhuurd, al sinds 2004 voor Utrecht.

Een paar maanden geleden uitte Vorm nog kritiek op het ontslag van keeperstrainer Maarten Arts, maar nu lijkt de lucht weer geklaard.

''Ondanks de gebeurtenissen van de afgelopen periode heb ik het hier gewoon super naar mijn zin", laat Vorm op de clubwebsite weten. "Als keeper ben ik hier voorlopig nog niet uitgeleerd."

Vorm is sinds het seizoen 2006/2007 eerste keeper bij FC Utrecht. Hij speelde tot nu toe 69 competitiewedstrijden voor die club.

Bron: Nu.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2009 door WDO --
derq
 derq - dinsdag 03 maart 2009 - 12:58   quote  deeplink  
hebben ze het contract opengebroken.... doen ze nu aangifte?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 maart 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Jammer maar, ik zie toch meer in de constructie met Dudek. Kost sowieso een hoop minder centen.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 03 maart 2009 - 16:38   quote  deeplink  
Vorm heeft er nu wel een clausule in
Hij kan voor een beperkt bedrag naar een topclub (PSV, Ajax, AZ en Feyenoord)
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 03 maart 2009 - 17:11   quote  deeplink  
Mooi die zie ik toch niet graag komen is voor mij een te beperkte keeper
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 03 maart 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 17:11 schreef antoniorijen het volgende:
Mooi die zie ik toch niet graag komen is voor mij een te beperkte keeper
Om de een of andere reden vind jij alle spelers te beperkt
Bij andere topics hoor ik je ook over prima spelers
Feyenoord kan geen echte toppers halen
Eerst moeten er toppers uit de eredivisie komen
En dat is Vorm wel
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 maart 2009 - 18:58   quote  deeplink  
Vraag me af wie jij dan wel ziet zitten Antonio???? Is een goede keeper hoor. Ik ben dan wel meer voor de constructie met Dudek maar anders toch Vorm of Velthuizen!! Wie zou jij dan bij Feyenoord willen zien???
derq
 derq - dinsdag 03 maart 2009 - 19:03   quote  deeplink  
vermeer, krul ,velthuizen, vorm ,mulder, allemaal goede jongens. vermeer komt lengte tekort.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 maart 2009 - 19:09   quote  deeplink  
Vermeer wil niet!!! Mulder vinden ze nog te jong en onervaren!!! Krul heb ik niets van gezien!!! Vorm en Velthuizen heb ik dan het meeste vertouwen in. Kosten je wel allebei een bak geld. Kunnen in de Kuip helemaal door de mand vallen en dan is het geld weg!!! Gewoon Dudek halen. Kost je niets en is hij niet goed genoeg meer kan je nog wat geld voor hem vangen en alsnog een van die twee halen. Door het geld wat je dan nog voor Dudek ontvangt is het gat ook minder groot als je nog een van die twee haalt.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 maart 2009 - 23:31   quote  deeplink  
mooi, doe maar Mulder...
Fr-1908
 Fr-1908 - woensdag 04 maart 2009 - 00:00   quote  deeplink  
heb liever toch krul komen, alhoewel ik denk dat krul niet komt...
G-child
 G-child - woensdag 04 maart 2009 - 10:12   quote  deeplink  
Haha Derq, we mogen zeer blij zijn als we een keeper van het niveau Vermeer kunnen krijgen.... Krul ooit zien keepen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 10:12 schreef G-child het volgende:
Haha Derq, we mogen zeer blij zijn als we een keeper van het niveau Vermeer kunnen krijgen.... Krul ooit zien keepen?
Ja tegen volgens mij Inter Milaan.Hij was angstaanjagend goed en er was alleen maar Lof voor Krul.Hij haalde alle ballen eruit en niet de minste.Door Krul hadden ze die wedstrijd gewonnen.Op basis van die enne wedstrijd durf ik te zeggen dat hij van alle belangstellende keepers hij mij het meeste aanspreekt.Daarbij komt nog dat hij de grootste competitie zou willen verlaten voor Feyenoord.
G-child
 G-child - woensdag 04 maart 2009 - 10:21   quote  deeplink  
Omdat hij vaste wissel is toevallig?
ovi
 ovi - woensdag 04 maart 2009 - 11:03   quote  deeplink  
Doe mij Pietje Velthuizen maar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 10:21 schreef G-child het volgende:
Omdat hij vaste wissel is toevallig?
Tja maar daar was nogal onbegrip over toch?
Waarom liet Wise hem opeens niet gaan eigenlijk voor toch een redelijk bedrag????
Doe mij Krul maar.......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 maart 2009 - 14:35   quote  deeplink  
Leest iemand wel wat ik schrijf???? Dacht toch dat ik het goed onderbouwt had. Allemaal tunnelvisie????
M
 M - woensdag 04 maart 2009 - 14:51   quote  deeplink  
Gelukkig komt Vorm in ieder geval niet. Kan me verder niet echt boeien wie er wel komt. In de 3 nieuwe (grote) verdedigers (lees, iig Douglas) en een lange balvaste spits moeten we het weinige geld investeren. Makaay gaat pas weer renderen als hij niet hoeft te sleuren en de bal door te koppen. Hij moet juist de bal ontvangen.

Discussie over wie de nieuwe keeper gaat worden is overbodig. Van Dijk zou het ook nog kunnen (is ook beter dan Timmer).
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 maart 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 14:51 schreef M het volgende:
Gelukkig komt Vorm in ieder geval niet. Kan me verder niet echt boeien wie er wel komt. In de 3 nieuwe (grote) verdedigers (lees, iig Douglas) en een lange balvaste spits moeten we het weinige geld investeren. Makaay gaat pas weer renderen als hij niet hoeft te sleuren en de bal door te koppen. Hij moet juist de bal ontvangen.

Discussie over wie de nieuwe keeper gaat worden is overbodig. Van Dijk zou het ook nog kunnen (is ook beter dan Timmer).
10x beter dan Timmer van nu!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 16:01   quote  deeplink  
dat is mijn grootvader ook, en die is al 20 jaar dood.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 maart 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Ik persoonlijk ook!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 maart 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 18:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik persoonlijk ook!!!
wat ben je ook dood??? dan ben je best nog kwiek voor een dooie hahahahahah
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 11:43   quote  deeplink  
I live only in your dreams!!!! I'm a nigtmare!!!! hahahaha!!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 maart 2009 - 11:45   quote  deeplink  
hahahahahahahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 19:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Vermeer wil niet!!! Mulder vinden ze nog te jong en onervaren!!! Krul heb ik niets van gezien!!! Vorm en Velthuizen heb ik dan het meeste vertouwen in. Kosten je wel allebei een bak geld. Kunnen in de Kuip helemaal door de mand vallen en dan is het geld weg!!! Gewoon Dudek halen. Kost je niets en is hij niet goed genoeg meer kan je nog wat geld voor hem vangen en alsnog een van die twee halen. Door het geld wat je dan nog voor Dudek ontvangt is het gat ook minder groot als je nog een van die twee haalt.
als Dudek bij Feyenoord faalt wil niemand meer centen voor hem betalen hoor!
En als je zo gaat redeneren kan je nooit meer iemand kopen , beetje kortzichtig Richard!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2009 door jantje 1974 --
bjorn
 bjorn - zaterdag 07 maart 2009 - 13:17   quote  deeplink  
je moet gewoon nog een poging wagen voor vorm hij heeft toekomst.
dudek speelt al jaren niet meer in het eerste van een club
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 13:12 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

als Dudek bij Feyenoord faalt wil niemand meer centen voor hem betalen hoor!
En als je zo gaat redeneren kan je nooit meer iemand kopen , beetje kortzichtig Richard!
Als hij faalt willen ze hem in Polen nog wel terug. Als Real Madrid zijn contract nog wil verlengen denk ik niet dat hij in de Kuip faalt overigens. en met onze huidige financiele situatie kunnen we eigenlijk ook niemand kopen!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 19:57   quote  deeplink  
maar als de situatie niet sterk verbeterd hoeven we ook niet te verwachtten dat we weer bij die top-3 aansluiten de komende 5 jaar...................
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 20:00   quote  deeplink  
Precies dus moet je het van transfervrije spelers hebben. Die natuurlijk wel je team beter maken. Ben ik bij Dudek nog van overtuigt als Real zijn contract wil verlengen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vorm tekent bij in Utrecht









0.0069000