BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar naar 020?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - dinsdag 03 maart 2009 - 20:11   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=25386&page=1

Geloof er weinig van, als dit zo zou zijn hoeft ie niet meer in actie te komen in Rotterdam!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 maart 2009 - 21:28   quote  deeplink  
Lekker oprotten met die JUDAS.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 03 maart 2009 - 21:35   quote  deeplink  
droom ff verder
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 03 maart 2009 - 21:39   quote  deeplink  
zou mij niet verbazen , t is een amsterdammer en ook Ajacied , is daar weggestuurd maar zou daar graag spelen , PSV heeft hij al afgezegd en dat zou in mijn ogen betekenen dat t Ajax of Feyenoord wordt , Ajax gaat leonardo kwijtraken en dus zou Diego een leuke en goedkope vervanger zijn , nee ik zou hier niet vreemd van opkijken!
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 03 maart 2009 - 21:46   quote  deeplink  
Lekker laten gaan dan kan ie het daar gaan vergallen bij die amsterdammertjes
R()b
 R()b - dinsdag 03 maart 2009 - 22:21   quote  deeplink  
Geloof je zo amateur bagger fansite?
Kom op zeg...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 maart 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 21:39 schreef jantje 1974 het volgende:
zou mij niet verbazen , t is een amsterdammer en ook Ajacied , is daar weggestuurd maar zou daar graag spelen , PSV heeft hij al afgezegd en dat zou in mijn ogen betekenen dat t Ajax of Feyenoord wordt , Ajax gaat leonardo kwijtraken en dus zou Diego een leuke en goedkope vervanger zijn , nee ik zou hier niet vreemd van opkijken!
Ik ook niet maar ga dan naar een andere club als je een beetje respect heb of slim ben.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 maart 2009 - 23:25   quote  deeplink  
dag hoor!
mdr8
 mdr8 - woensdag 04 maart 2009 - 00:23   quote  deeplink  
biseswar hoeft van mij toch niet te blijven, hij heeft paar gelukkige zondagschoten meer niet, we kunnen beter krijgen
R()b
 R()b - woensdag 04 maart 2009 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 00:23 schreef mdr8 het volgende:
biseswar hoeft van mij toch niet te blijven, hij heeft paar gelukkige zondagschoten meer niet, we kunnen beter krijgen
Smolarek of Leroy George?
Of misschien een echte linksbuiten?
PVDD
 PVDD - woensdag 04 maart 2009 - 07:50   quote  deeplink  
Smolarek zie ik ook graag terugkomen. Ook nog eens een heel sympathieke gozer. Is hij niet toevallig ook transfervrij.
G-child
 G-child - woensdag 04 maart 2009 - 09:22   quote  deeplink  
Smolarek.... lekker door in die Tunnel... misschien vragen of Buffel ook weer terug komt samen met Boateng en allemaal andere oud-feyenoorders... waarom niet eens op zoek naar iets nieuws...? En Biseswar wordt nu wel heel makkelijk in een negatieve hoek geduwt door 020 en jullie reacties hierop... Mdr8... deze jongen is één van de weinige die durft te schieten en te voetballen... Zondagsschoten??? 6 in'een half seizoen... zoek de definitie hiervan nog eens op voordat je deze onzin post!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 09:36   quote  deeplink  
jammer dat ie ondertussen een beetje voorspelbaar begint te worden.
G-child
 G-child - woensdag 04 maart 2009 - 09:56   quote  deeplink  
En Robben is dat niet?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 10:03   quote  deeplink  
ja biseswar is hetzelfde niveau als robben.....
G-child
 G-child - woensdag 04 maart 2009 - 10:06   quote  deeplink  
je zegt het nu wel leuk? maar wat is het verschil in voorspelbaarheid tussen beide dan? Maar k stop wel met dit forum, want met bovenstaande opties kunnen we volgend seizoen weer voor de 9 de plaats...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 10:06 schreef G-child het volgende:
je zegt het nu wel leuk? maar wat is het verschil in voorspelbaarheid tussen beide dan? Maar k stop wel met dit forum, want met bovenstaande opties kunnen we volgend seizoen weer voor de 9 de plaats...
misschien is dat wel een goed idee.

Ik hoop van harte voor biseswar dat hij ooit het niveau van robben haalt maar dat moet ik eerst nog maar eens zien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 10:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

misschien is dat wel een goed idee.

Ik hoop van harte voor biseswar dat hij ooit het niveau van robben haalt maar dat moet ik eerst nog maar eens zien.
Het vallen met zijn armen in de lucht heeft hij al aardig door hoor ............
danny four
 danny four - woensdag 04 maart 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik dat biseswar wel eens een hele mooie speler kan worden,want hij heeft verdraaid veel trekjes van V persie,dikke rebel,eigen willetje,en als hij het vertrouwen van leo en mario krijgt hij juist het verschil kan maken.
Ik vind het een ruw diamantje die indien goed geslepen door een vakman een absolute kanjer kan worden en persoonlijk zou ik alles doen om hem te behouden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 11:11 schreef danny four het volgende:
Persoonlijk denk ik dat biseswar wel eens een hele mooie speler kan worden,want hij heeft verdraaid veel trekjes van V persie,dikke rebel,eigen willetje,en als hij het vertrouwen van leo en mario krijgt hij juist het verschil kan maken.
Ik vind het een ruw diamantje die indien goed geslepen door een vakman een absolute kanjer kan worden en persoonlijk zou ik alles doen om hem te behouden.
Dat denk ik ook.
Maar het leuren tussen concurende clubs krijg ik toch een kleine wegtrekker van.
Komt pas weer goed als hij bijtekend.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 04 maart 2009 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2009 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ook niet maar ga dan naar een andere club als je een beetje respect heb of slim ben.
heeft niets met respect te maken : hij is een amsterdammer en ajacied dus wat wil je dan : juist bij Ajax spelen , en betreft slim : welke speler wil nou niet bij Ajax spelen? Is voor ons als supporter moeilijk te begrijpen maar spelers zijn geen supporters maar jongens die zo hoog mogelijk willen spelen en t is nu eenmaal zo dat buitenlandse topclubs ook het meest geinteresseerd zijn in de spelers van Ajax , helaas maar t is zo....................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 maart 2009 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 11:42 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

heeft niets met respect te maken : hij is een amsterdammer en ajacied dus wat wil je dan : juist bij Ajax spelen , en betreft slim : welke speler wil nou niet bij Ajax spelen? Is voor ons als supporter moeilijk te begrijpen maar spelers zijn geen supporters maar jongens die zo hoog mogelijk willen spelen en t is nu eenmaal zo dat buitenlandse topclubs ook het meest geinteresseerd zijn in de spelers van Ajax , helaas maar t is zo....................
Klopt maar dan moet ik je toch verwijzen naar Gullit.Ging toch mooi niet naar Ajax omdat hij als Amsterdammer voor Feyenoord is..Maar ja naar PSV gaan is ook pijnlijk.Nu is Diego met Twente aan het praten morgen met Ajax.En ik begrijp eigenlijk wel dat hij de club zoekt met het beste perspectief maar dat wordt ons toch volgend seizoen ook geboden door investeerders.Kalou Chelsea Kuijt Liverpool Drenhte Real Chaly Totingham Sno Celtic Castelen Hamburg.Transfers in 1 jaar tijd van Feyenoord en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.Als je kwaliteit heb Jantje maak het niet uit van welke clubs jongens komen.Wat dat betreft Feyenoord komt er aan met zijn talenten.We worden weer groot heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot.Dat durf ik zo maar te zeggen ondanks we nu niks zijn.Ik heb vertrouwen meer als ooit.
wildje69
 wildje69 - woensdag 04 maart 2009 - 11:52   quote  deeplink  
laat maar kekker oprotten dan
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 04 maart 2009 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 11:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt maar dan moet ik je toch verwijzen naar Gullit.Ging toch mooi niet naar Ajax omdat hij als Amsterdammer voor Feyenoord is..Maar ja naar PSV gaan is ook pijnlijk.Nu is Diego met Twente aan het praten morgen met Ajax.En ik begrijp eigenlijk wel dat hij de club zoekt met het beste perspectief maar dat wordt ons toch volgend seizoen ook geboden door investeerders.Kalou Chelsea Kuijt Liverpool Drenhte Real Chaly Totingham Sno Celtic Castelen Hamburg.Transfers in 1 jaar tijd van Feyenoord en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.Als je kwaliteit heb Jantje maak het niet uit van welke clubs jongens komen.Wat dat betreft Feyenoord komt er aan met zijn talenten.We worden weer groot heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot.Dat durf ik zo maar te zeggen ondanks we nu niks zijn.Ik heb vertrouwen meer als ooit.
wat jij hebt is hoop , dat heb ik ook , verder is Gullit nooit een Ajacied geweest maar Diego wel die komt daar vandaan! Laten we nu eens reeel zij n; je bent speler komt uit amsterdam hebt een Ajax-hart en je kan kiezen uit Feyenoord of Ajax wat doe je dan??? Juist je gaat naar Twente!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! verder hoop ik wel dat jou dromen uitkomen maar voorlopig zijn ze gebaseerd op gebakken lucht.................
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 maart 2009 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 09:22 schreef G-child het volgende:
Smolarek.... lekker door in die Tunnel... misschien vragen of Buffel ook weer terug komt samen met Boateng en allemaal andere oud-feyenoorders... waarom niet eens op zoek naar iets nieuws...? En Biseswar wordt nu wel heel makkelijk in een negatieve hoek geduwt door 020 en jullie reacties hierop... Mdr8... deze jongen is één van de weinige die durft te schieten en te voetballen... Zondagsschoten??? 6 in'een half seizoen... zoek de definitie hiervan nog eens op voordat je deze onzin post!
Jij hebt het over onzin posten???? Smolarek zal van heel veel waarde zijn voor Feyenoord!!!! Vecht voor wat hij waard is en is een teamspeler. Droom jij maar lekker verder over Biseswar. Als hij blijft zal je volgend jaar weinig tot niets aan hem hebben. Ego voetballer!!! Hoeveel assists heeft hij al gegeven als linksbuiten???? Zeker zondagsschoten. Hoe vaak al op doel geschoten en hoe vaak geraakt???? Half seizoen??? Zitten al op driekwart hoor!!!!! Kort samengevat. Jou reactie raakt wal noch kant.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 maart 2009 - 14:20   quote  deeplink  
Als hij trouwens naar 020 over stapt mogen ze hem van mij direct een kniefractuur schoppen.
KKL
 KKL - woensdag 04 maart 2009 - 15:29   quote  deeplink  
'Vermeer voelt niets voor transfer naar Feyenoord'
Kenneth Vermeer sluit een transfer naar Feyenoord uit.
Maandagavond liet de doelman weten dat hij met geen enkele andere club bezig is dan 020.
Volgens Vermeer zou een overgang naar Feyenoord 'uit den boze' zijn.'

Dat is de juiste mentaliteit!
Zo zou Biseswar ook motten denken!!!

(ps als het bericht over Biseswar op waarheid is berust)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 15:49   quote  deeplink  
haal Smolarek maar van Satander, heb je meer aan als aan die 2 miljoen die Feyenoord nog van ze krijgt
ovi
 ovi - woensdag 04 maart 2009 - 15:56   quote  deeplink  
Eigenlijk moet Feyenoord nu dat contract wat ze
hem hebben aan geboden intrekken.
Ik ben eigenlijk al zo ver met dat ik hem niet
eens meer in het Feyenoord shirt wil zien.
Bah wat een misselijk mannetje zeg.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 15:56 schreef ovi het volgende:
Eigenlijk moet Feyenoord nu dat contract wat ze
hem hebben aan geboden intrekken.
Ik ben eigenlijk al zo ver met dat ik hem niet
eens meer in het Feyenoord shirt wil zien.
Bah wat een misselijk mannetje zeg.
ja, maar vlak de rol van de zaakwaarnemer ook niet uit, die maken die gasten ook gek, want die gaan pas geld verdienen in het geval van transfers.
ovi
 ovi - woensdag 04 maart 2009 - 16:16   quote  deeplink  
Daar heb je gelijk in die zaakwaarnemers zijn gewoon zakkenvullers.
Maar hij heeft toch ook een eigen gevoel.
Hij moet zich bedenken dat de situati waar hij bij Feyenoord in is
gekomen hoofd zakkelijk door zich zelf komt.
danny four
 danny four - woensdag 04 maart 2009 - 16:23   quote  deeplink  
Als die biseswar nou werkelijk zo,n waardeloze kwast is,vind ik het opmerkelijk dat
ominworld en buitenveldert 3 zich niet melden.
Hij vertrekt toch en we zullen zien,maar als we er nu weer allemaal ouwe veteranen voor terug halen gararantie dat we dan weer een hele week klamme handjes hebben als we sparta treffen.bah das toch geen toekomst visie zeg.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 16:25   quote  deeplink  
ach we hebben Slory toch?
danny four
 danny four - woensdag 04 maart 2009 - 16:31   quote  deeplink  
wahhahahaaa is ook zo was ik al vergeten hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 maart 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 16:23 schreef danny four het volgende:
Als die biseswar nou werkelijk zo,n waardeloze kwast is,vind ik het opmerkelijk dat
ominworld en buitenveldert 3 zich niet melden.
Hij vertrekt toch en we zullen zien,maar als we er nu weer allemaal ouwe veteranen voor terug halen gararantie dat we dan weer een hele week klamme handjes hebben als we sparta treffen.bah das toch geen toekomst visie zeg.
Smolarek is pas 28 hoor!!!! Weet niet of je op hem doelt???
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 maart 2009 - 12:45   quote  deeplink  
is Smolarek zoveel beter geworden de laatste 5 jaar? Als dat niet zo is dan heeft geen nut om te halen want hij was toen ook maar een bankzitter , en dat is hij ook bij zijn clubs de laatste 3 jaar........................
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 maart 2009 - 12:53   quote  deeplink  
Als ie zijn niveau haalt wat hij haalde toen hij bij ons voetbalde isie al een versterking voor deze selectie.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 maart 2009 - 12:59   quote  deeplink  
das waar , erg he eigenlijk?
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 06 maart 2009 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 12:53 schreef hotjumper het volgende:
Als ie zijn niveau haalt wat hij haalde toen hij bij ons voetbalde isie al een versterking voor deze selectie.
Dat geldt voor iedereen die 20 meter rechtuit kan lopen zonder zijn hamstrings te verrekken.
danny four
 danny four - vrijdag 06 maart 2009 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 18:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Smolarek is pas 28 hoor!!!! Weet niet of je op hem doelt???
Ja die bedoel ik oa,als je spelers als biseswar verkoopt moet je de lat hoger leggen en zo,n ventje als een beerens halen,want als een smolarek na 2 seizoenen niet voldoet krijg je der weer geen cent voor en met beerens ivb zijn leeftijd gaat dat allemaal beter.
danny four
 danny four - vrijdag 06 maart 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 13:00 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dat geldt voor iedereen die 20 meter rechtuit kan lopen zonder zijn hamstrings te verrekken.
wahahahaa
danny four
 danny four - vrijdag 06 maart 2009 - 13:11   quote  deeplink  
idd ze stappen uit dat vliegtuig in de kuip en strompelen meteen door naar de orthopeed,wat is het ook een zootje.
remco1978
 remco1978 - vrijdag 06 maart 2009 - 14:27   quote  deeplink  
Lekker oprotten. Speelt te vaak voor zichzelf ook als hij een bal af kan/moet leggen. Bij ons moeten alleen spelers spelen die echt voor feyenoord willen spelen. Als zijn gevoel nu nog niet goed is lekker opzouten!!
RuudN
 RuudN - vrijdag 06 maart 2009 - 14:36   quote  deeplink  
Als hij een egte feyenoorder is, met een feyenoord hart, had ie allang bij getekend!!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 06 maart 2009 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 16:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ja, maar vlak de rol van de zaakwaarnemer ook niet uit, die maken die gasten ook gek, want die gaan pas geld verdienen in het geval van transfers.
Juist, dat is het grote probleem. Zijn zaakwaarnemer aast op een nieuwe club want daar verdient hij weer geld mee... Daar zouden ze iets tegen moeten doen. de rol van zaakwaarnemers moet worden ingedamd. Ze willen alles controleren bij de knjb voor clubs, laat ze daar maar eens beginnen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 13:00 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dat geldt voor iedereen die 20 meter rechtuit kan lopen zonder zijn hamstrings te verrekken.
Vind 20 nog erg ruim berekend hoor!!! Als je naar het aantal wedstrijden kijkt dit seizoen en aan de hand daarvan de gemiddelde meters van Landzaat, Vlaar en Vincken berekent kom je niet eens in de buurt van de 20 meter. hahahahaha!!!
Krunk
 Krunk - woensdag 11 maart 2009 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 11:42 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

heeft niets met respect te maken : hij is een amsterdammer en ajacied dus wat wil je dan : juist bij Ajax spelen , en betreft slim : welke speler wil nou niet bij Ajax spelen? Is voor ons als supporter moeilijk te begrijpen maar spelers zijn geen supporters maar jongens die zo hoog mogelijk willen spelen en t is nu eenmaal zo dat buitenlandse topclubs ook het meest geinteresseerd zijn in de spelers van Ajax , helaas maar t is zo....................
@Jantje..... Ik vindt Biseswar eigenlijk niet een speler die meer kan toevoegen dan jongens in de huidige selectie bij Ajax. Maar dat is mijn mening. Voor Feyenoord begrippen doet hij het wel aardig, maar klungelt ook aardig met de bal. Tja... als Feyenoord was zoals het vroeger was dan zat deze jongen op de tribune/bank. Het is maar dat Been volgend seizoen niet de beschikking heeft over dezelfde porto als Marco van Basten! Anders had ik zeker geweten dat er zelfs in de Mickey Competitie in NL wel betere suptoppers rondlopen die het niveau makkelijker aankunnen als Diego.

Verder zegt het geheel niks dat hij een Ajax opleiding heeft genoten tot zover mogelijk.
Het is een feit dat Ajax Europees het meeste aanzicht heeft (ondanks zwakke prestaties nu) en dat topclubs uit Engeland en Spanje dus ook in de ArenA rondscouten voor later. Dat is meer een verdienste voor het Nederlandse voetbal. Laten we het houden op het enigste Europese hoogtepunt vooralsnog.

Verder ook vrij raar dat een Diego naar Ajax toe zou KUNNEN gaan. Hij past niet in het systeem, is niet beter dan de huidige spelers, voegt weinig tot niets toe (zie maar wekelijks in de Kuip) en ten slotten: waarom geld uitgeven terwijl er in de jeugd ook al wat rondloopt!

Trouwens Jantje.... dit is niet kritisch naar jou bedoeld. Gewoon even mijn mening en visie.
Krunk
 Krunk - woensdag 11 maart 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 12:45 schreef jantje 1974 het volgende:
is Smolarek zoveel beter geworden de laatste 5 jaar? Als dat niet zo is dan heeft geen nut om te halen want hij was toen ook maar een bankzitter , en dat is hij ook bij zijn clubs de laatste 3 jaar........................
Smolarek is de andere versie van Kalou bij Heerenveen. Heeft geen nut om deze jongen terug te halen. Kapitaalsvernietiging. Vooral voor een club die de financieen daar niet voor heeft.
Alhoewel Ajax ook aardig weet hoe je geld kunt weggooien, kunnen wij het wel missen.
Krunk
 Krunk - woensdag 11 maart 2009 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 13:00 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dat geldt voor iedereen die 20 meter rechtuit kan lopen zonder zijn hamstrings te verrekken.
Het huidige Feyenoord is te "oud". Een speler als Makaay en Gio voegen wel daadwerkelijk wat toe aan de selectie.
Maar een Smolarek/Tomasson/Bruins etc.... niet.

Ik vindt dat Feyenoord niet teveel spelers uit het tweede moet opstellen, en ook beter moet gaan scouten. Is ook in het belang van het Nederlandse voetbal.
Krunk
 Krunk - woensdag 11 maart 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 16:23 schreef danny four het volgende:
Als die biseswar nou werkelijk zo,n waardeloze kwast is,vind ik het opmerkelijk dat
ominworld en buitenveldert 3 zich niet melden.
Hij vertrekt toch en we zullen zien,maar als we er nu weer allemaal ouwe veteranen voor terug halen gararantie dat we dan weer een hele week klamme handjes hebben als we sparta treffen.bah das toch geen toekomst visie zeg.
Precies dat bedoelde ik in mijn voorgaande reactie.
Straks zien we Schreuder weer in het team terugkomen!

Biseswar wordt zwaar overschat. Er zijn wel betere spelers op de vlanken die ECHTE vleugelspelers zijn.

Bijv: Beerens, Elia (ook overschat), Rommedahl (niet goed genoeg voor ons Ajax), Doedelzak (PSV), Kennedy (is balvaster) ... al deze spelers roteren en passen beter in een aanvallend team dan als Diego. De Guzman is wel een goede speler die Feyenoord wat opleverd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar naar 020?









0.0077009