BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar naar 020?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 11 maart 2009 - 18:33   quote  deeplink  
Van Biseswar zitten er dertien in een dozein. De enige reden om hem aan Feyenoord te binden is dat hij niet gratis de poort uitloopt.
danny four
 danny four - woensdag 11 maart 2009 - 18:34   quote  deeplink  
Maar we moeten wel oppassen dat we niet te snel het badwater wegkieperen,want die biseswar heeft wel wat van die van persie trekjes en iedereen ziet wel dat hij nog heel veel kan leren.
En als biseswar zijn rebelsheid kan beteugelen en zijn zegeningen tellen gaat,zou het ook zomaar weer een heel goede speler kunnen worden.
Tijd is dan ook een factor voor zulke spelers en als B verstandig is blijft hij bij de club.
har
 har - woensdag 11 maart 2009 - 18:36   quote  deeplink  
@ KRUNK!!

Rot toch op man. Rommelbaal en Kennetnie beter, of beter bij 020 systeem dan biseswar? Ik zie al heel wat jaren GEEN systeem bij 020 meer.
Systeem van dit seizoen: ram alle ballen op Schwalbuarez, en hopen dat hij er wat leuks mee doet (of met veel mazzel dat jankwijf uit Brazilie)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door har --
Krunk
 Krunk - woensdag 11 maart 2009 - 23:20   quote  deeplink  
Ik ben juist niet vijandig hier op jullie post. En heb ook gewoon een goede en feitelijke mening gegeven. Ik ben van mening dat Biseswar niet de speler is die 010 gaat trekken. Een speler of type als Guzman wel, maar die spelen weer op verschillende posities.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2009 door Boudewijn --
Robertz
 Robertz - donderdag 12 maart 2009 - 00:26   quote  deeplink  
Smolarek heeft de laatste jaren weinig laten zien bij zijn clubs;hij lijkt mij niet een versterking.Biseswar zou dat volgend seizoen wel kunnen worden;ik hoop dat hij blijft.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 23:20 schreef Krunk het volgende:
Doe eens f normaal man. Ik ben juist niet vijandig hier op jullie post. En heb ook gewoon een goede en feitelijke mening gegeven. Ik ben van mening dat Biseswar niet de speler is die 010 gaat trekken. Een speler of type als Guzman wel, maar die spelen weer op verschillende posities.
Dat kan ik niets anders met je eens zijn. behalve dat ik toch wat minachting leest in jou berichten. Voorlopig kunnen wij volgen seizoen gewoon boven jullie eindigen met veel minder geld. Dus die minachting is niet op zijn plaats en prikkelde mij. Zonder Stuntelaar zijn jullie ook nergens. Als Schwalbuarez ook vertrekt schat ik onze selectie nu al een stuk hoger in. En versterkingen komen er zeker. Dus minachting is niet op zijn plaats. Wij hebben gewoon pech gehad met de vele blessures. Ik zal normaal doen als je ook reeel naar je eigen club kijkt.
Krunk
 Krunk - donderdag 12 maart 2009 - 15:56   quote  deeplink  
Ik bedoelde het niet minachtend bij deze. Dus graag dat je jouw woorden terugneemt.
Ik vindt dat de traditionele top 3 in NL gewoon wekelijks voor schut wordt gezet door subtoppers uit Alkmaar/Groningen/Twente/Friesland etc...

En Biseswar zal niet de juiste persoon zijn die 010 zal gaan trekken volgend seizoen.
Mijn idee: Beter verkopen voordat hij een probleemkind zal gaan worden. Krijg je net een soort van Leonardo zoals bij ons in de ArenA!

Daarnaast is Ajax technischer, conditioneel, tactisch, mentaal en sportief toch wat verder als Feyenoord. Dat heeft ook te maken met de leiding, training, de naam en alles eromheen. Huntelaar was echt niet de bouwsteen in 020 hoor. Verder is ook Suarez te vervangen. Het punt is gewoon dat Ajax voldoende geld heeft, en dus ook betere versterkingen kan gaan halen als financieel gezonde club.

Desondanks hoop ik dat het oude Feyenoord opstaat onder Mario Been en weer de kaaskoppen uit Alkmaar en de boeren uit Eindhoven afmaakt. Er zijn nog steeds alleen maar twee topclubs in NL : AJAX EN FEYENOORD!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 16:48   quote  deeplink  
Sorry mijn woorden kan ik niet terug nemen.
Alleen dat ik gezegd heb dat je naar je eigen forum moet rotten.
De rest is een feit wat mij betreft. Maar kan op zich wel een discussie met je aan gaan.

020 is anders aardig ingestort sinds het vertrek van Stuntelaar. Had hij in het begin van het seizoen weg gegaan hadden jullie niet ver van ons vandaan gestaan.

Dat jullie technischer zijn heb je ook gelijk in. Jullie hebben het bijna altijd van de techniek moeten hebben en wij van de strijd. Dus is geen vergelijk.

Financieel heb je ook gelijk in. Daarom vind ik het ook zo triest dat jullie het nu zo slecht doen. Misschien Bassie eens de deur uit doen????

Tactisch zijn jullie verder??? Tactisch heel goed!!! Een linker verdediger als aanvallende middenvelder is een tactische meesterzet!!!!

Vervanging van Suarez kunnen jullie inderdaad zo halen. neem Biseswar maar want is net zo'n eng ventje als Suarez en net zo'n grote ego. Past perfect bij 020..

Wat betreft dat er twee topclubs moeten zijn geef ik je op zich ook gelijk in. Feyenoord en PSV!!!! Jullie mogen van mij degraderen!!!!!!!

Zo, nu hebben we een verhaal dat klopt!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Robertz
 Robertz - donderdag 12 maart 2009 - 18:28   quote  deeplink  
Biseswar zegt telkens dat hij op zijn gevoel afgaat,daarvan laat hij het afhangen.
Hoelang kan hij deze beslissing nog vooruit blijven schuiven;een keer moet je toch kleur bekennen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 18:34   quote  deeplink  
He joh!!! ben in discussie met een fijne gozer!!! Zal wel niet meer reageren!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 18:28 schreef Robertz het volgende:
Biseswar zegt telkens dat hij op zijn gevoel afgaat,daarvan laat hij het afhangen.
Hoelang kan hij deze beslissing nog vooruit blijven schuiven;een keer moet je toch kleur bekennen.
pffffff het lijkt wel een wijf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door hotjumper --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Waar blijft die neus dan??????????
Krunk
 Krunk - donderdag 12 maart 2009 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 16:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Sorry mijn woorden kan ik niet terug nemen.
Alleen dat ik gezegd heb dat je naar je eigen forum moet rotten.
De rest is een feit wat mij betreft. Maar kan op zich wel een discussie met je aan gaan.

020 is anders aardig ingestort sinds het vertrek van Stuntelaar. Had hij in het begin van het seizoen weg gegaan hadden jullie niet ver van ons vandaan gestaan.

Dat jullie technischer zijn heb je ook gelijk in. Jullie hebben het bijna altijd van de techniek moeten hebben en wij van de strijd. Dus is geen vergelijk.

Financieel heb je ook gelijk in. Daarom vind ik het ook zo triest dat jullie het nu zo slecht doen. Misschien Bassie eens de deur uit doen????

Tactisch zijn jullie verder??? Tactisch heel goed!!! Een linker verdediger als aanvallende middenvelder is een tactische meesterzet!!!!

Vervanging van Suarez kunnen jullie inderdaad zo halen. neem Biseswar maar want is net zo'n eng ventje als Suarez en net zo'n grote ego. Past perfect bij 020..

Wat betreft dat er twee topclubs moeten zijn geef ik je op zich ook gelijk in. Feyenoord en PSV!!!! Jullie mogen van mij degraderen!!!!!!!

Zo, nu hebben we een verhaal dat klopt!!!
Allereerst ben ik geen neus, maar gewoon een Ajacied. Dus je kunt me ook gewoon op een normale wijze benoemen zoals ik jou ook met respect aanspreek!

-Ajax is niet en nooit gebouwd geweest om Klaas Jan! Vervanging staat er al, en zal volgend seizoen alleen maar beter worden

-Technisch en tactisch is Ajax verder. Indien Feyenoord het van de strijd moest hebben waren ze nu al in de top 3! Blijkbaar falen jullie daar dus toch in.

-Mvb heeft tijd nodig te kunnen bouwen. Prima coach en een groot voetballer.

-Biseswar past niet bij ons, heb ik eerder al aangegeven. Vandaar dat ik op een 010 post reageer en vindt dat hij gewoon wordt overschat als speler

-Zowel 010 als 040 hebben geen verleden en prijzenkast zoals Ajax wel heeft. Zowel financieel, sportief, naam, Europees, jeugdopleiding, stadion, aanhang, merchandise en veel meer is Ajax de komende 100 jaar niet in te halen door jullie en PSV. Desondanks vindt ik dat Ajax en Feyenoord vroeger Europees wat hebben voorgesteld, en het nu gewoon ondermaats is.

Je kunt nu wel met allerlei rare verwijzingen en meningen komen naar mij toe, maar hierboven staan wel enkele feiten waar een vervent 010 supporter ook niet omheen kan. Een mening is namelijk nog geen feit.
Robertz
 Robertz - vrijdag 13 maart 2009 - 00:04   quote  deeplink  
kom Krunk,niet overdrijven;niet gaan zweven.
Krunk
 Krunk - vrijdag 13 maart 2009 - 02:22   quote  deeplink  
het is wel werkelijker dan Feyenoord till i die. misschien dat je beter daarop had kunnen reageren.
maar ik ben wel realistisch geweest.

het is toch een grotere en sterkere club zowel in nederland als europa ten opzichte van feyenoord/psv. zowel sportief als financieel.
verder ben ik geheel niet tegen feyenoord. ik benader en post ook met respect hier op jullie forum. ik kom niet in kwade zin. dus vergelijk mij aub niet met andere supporters.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 13 maart 2009 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 - 02:22 schreef Krunk het volgende:
het is wel werkelijker dan Feyenoord till i die. misschien dat je beter daarop had kunnen reageren.
maar ik ben wel realistisch geweest.

het is toch een grotere en sterkere club zowel in nederland als europa ten opzichte van feyenoord/psv. zowel sportief als financieel.
verder ben ik geheel niet tegen feyenoord. ik benader en post ook met respect hier op jullie forum. ik kom niet in kwade zin. dus vergelijk mij aub niet met andere supporters.
Psv heeft het toch beter gedaan in Europa de laatste 10 jaar!!!! Ik zal me vanaf nu proberen te gedragen klote neus!!! Ajacieden zijn joden, neuzen of iets anders wat rot is!!! Ik ben wel geheel tegen 020. Oogkleppen en een grote neus. Jij kan echt alleen nog recht vooruit kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 13 maart 2009 - 09:20   quote  deeplink  
volgens mij is er deze eeuw maar 1 nederlandse club geweest die europees nog wat gewonnen heeft. Dus gewoon ophoeren met gezeik over succes in europa, als je die beker niet in handen hebt heb je gewoon niks.
Krunk
 Krunk - vrijdag 13 maart 2009 - 17:02   quote  deeplink  
en dus de laatste 10 jaar maken PSV een topclub? lol.... niet eens genoeg geld om Beerens te kunnen kopen. Netzoals Feyenoord trouwens.
Ik ga niet eens in op jouw onderbouwing en taalgebruik. Dat is dus wat er de hele dag gebeurd in de havens.Feyenoord heeft nog een lange lijdensweg te gaan, maar nee joh zie dat maar niet in.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 13 maart 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 23:58 schreef Krunk het volgende:

[..]

Allereerst ben ik geen neus, maar gewoon een Ajacied. Dus je kunt me ook gewoon op een normale wijze benoemen zoals ik jou ook met respect aanspreek!

-Ajax is niet en nooit gebouwd geweest om Klaas Jan! Vervanging staat er al, en zal volgend seizoen alleen maar beter worden

-Technisch en tactisch is Ajax verder. Indien Feyenoord het van de strijd moest hebben waren ze nu al in de top 3! Blijkbaar falen jullie daar dus toch in.

-Mvb heeft tijd nodig te kunnen bouwen. Prima coach en een groot voetballer.

-Biseswar past niet bij ons, heb ik eerder al aangegeven. Vandaar dat ik op een 010 post reageer en vindt dat hij gewoon wordt overschat als speler

-Zowel 010 als 040 hebben geen verleden en prijzenkast zoals Ajax wel heeft. Zowel financieel, sportief, naam, Europees, jeugdopleiding, stadion, aanhang, merchandise en veel meer is Ajax de komende 100 jaar niet in te halen door jullie en PSV. Desondanks vindt ik dat Ajax en Feyenoord vroeger Europees wat hebben voorgesteld, en het nu gewoon ondermaats is.

Je kunt nu wel met allerlei rare verwijzingen en meningen komen naar mij toe, maar hierboven staan wel enkele feiten waar een vervent 010 supporter ook niet omheen kan. Een mening is namelijk nog geen feit.
de jeugdopleiding van feyenoord is beter het stadion sfeervoller en de aanhang van feyenoord is groter en sportief vind ik ze ook niet en hoezo heeft efeyenooord geen verleden?
Robertz
 Robertz - vrijdag 13 maart 2009 - 19:19   quote  deeplink  
Het gaat niet alleen om de resultaten;het gaat ook om de uitstraling van de club en zijn supporters en dan staat Feyenoord toch echt op de eerste plaats.
Morpheus79
 Morpheus79 - vrijdag 13 maart 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 23:58 schreef Krunk het volgende:

[..]

Allereerst ben ik geen neus, maar gewoon een Ajacied. Dus je kunt me ook gewoon op een normale wijze benoemen zoals ik jou ook met respect aanspreek!

-Ajax is niet en nooit gebouwd geweest om Klaas Jan! Vervanging staat er al, en zal volgend seizoen alleen maar beter worden

-Technisch en tactisch is Ajax verder. Indien Feyenoord het van de strijd moest hebben waren ze nu al in de top 3! Blijkbaar falen jullie daar dus toch in.

-Mvb heeft tijd nodig te kunnen bouwen. Prima coach en een groot voetballer.

-Biseswar past niet bij ons, heb ik eerder al aangegeven. Vandaar dat ik op een 010 post reageer en vindt dat hij gewoon wordt overschat als speler

-Zowel 010 als 040 hebben geen verleden en prijzenkast zoals Ajax wel heeft. Zowel financieel, sportief, naam, Europees, jeugdopleiding, stadion, aanhang, merchandise en veel meer is Ajax de komende 100 jaar niet in te halen door jullie en PSV. Desondanks vindt ik dat Ajax en Feyenoord vroeger Europees wat hebben voorgesteld, en het nu gewoon ondermaats is.

Je kunt nu wel met allerlei rare verwijzingen en meningen komen naar mij toe, maar hierboven staan wel enkele feiten waar een vervent 010 supporter ook niet omheen kan. Een mening is namelijk nog geen feit.
Even heel eerlijk, geloof je de onzin die schrijft zelf? Marco van Basten een prima coach??? Een fantastische voetballer was hij inderdaad maar zoals Co Adriaanse al heel treffend over Van Basten zei:"een goed renpaard maakt nog geen goede ruiter". Bij het Nederlands elftal wilden Van Nistelrooy, Seedorf en Van Bommel niet meer met hem samenwerken. Daarnaast heeft hij gezeur gehad met Davids. Nu bij Ajax wil Silva weg als Van Basten blijft en ook Stekelenburg is er helemaal klaar mee. Vorige week sprak hij weer disrespectvol over zijn beste speler Suarez. Hij geeft spelers geen enkel vertrouwen de ene keer staan Bakircioglü, Leonardo en Oleguer in de basis en de week erop mogen ze weer bij de reserves meedoen. Het seizoen begon al goed toen hij Perez en Luque bij het oud vuil zette zonder enig respect. Luque speelt nu wekelijks bij Malaga (5e plaats in Spanje) en Perez blinkt uit in Twente (een plaats voor 020 ;-)). Zijn tactische keuzes zijn (voor zover mogelijk) nog lachwekkender. Ervaren verdedigers eruit laten ten koste van Alderweireld, een linkerverdediger links voorin plaatsen haha. Hij heeft bovendien 36 miljoen Euro kunnen uitgeven en komt met spelers op de proppen als Sulejmani, Sno, Cvitanich enz. hahahahaha. Even een korte profielschets van Van Basten: geen enkel respect noch empathie voor zijn eigen spelers, tactisch dramatische keuzes, onvoorstelbaar eigenwijs en onder hem voert 020 een bijzonder slecht inkoopbeleid.

Uit je pleidooi blijkt weer heel duidelijk wat jullie tot 020-supporters maakt. Pure successupporters zijn jullie. Prijzen halen is mooi maar ik blijf Feyenoord steunen ook nu ze 11e staan. Mijn gevoel voor Feyenoord wordt niet minder nu het niet goed gaat. Vraag een willekeurige speler welke club in Nederland de beste supporters heeft ik durf te wedden dat 9 van de 10 spelers Feyenoord noemt. Dat is me meer waard dan een volle prijzenkast. Doe me een plezier en ga terug naar je eigen supporterssite of zien je mede-supporters daar inmiddels ook al in dat Van Basten een lachertje is en probeer je ergens anders mensen te overtuigen. Ik zou het niet hier proberen dat gaat je niet lukken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 13 maart 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 - 17:02 schreef Krunk het volgende:
en dus de laatste 10 jaar maken PSV een topclub? lol.... niet eens genoeg geld om Beerens te kunnen kopen. Netzoals Feyenoord trouwens.
Ik ga niet eens in op jouw onderbouwing en taalgebruik. Dat is dus wat er de hele dag gebeurd in de havens.Feyenoord heeft nog een lange lijdensweg te gaan, maar nee joh zie dat maar niet in.
Beter een lijdensweg bij Feyenoord dan zo'n graf neus zijn!!! Moet je kijken hoe jullie reageren als blijkt dat je geen kampioen word "he Marco, pannekoek!!!! Die ster daar doe je het voor!! Hier die ster!!!" . Hadden jullie in de oorlog eens zo hard moeten roepen!!!! Sippe figuren. Altijd de grootste bek maar als het even niet loopt laten jullie je club in de kou staan!!! Of jullie laten je vriend in de steek!!! Ga nou gewoon lekker op je eigen forum discussieren want ook al kom ik met harde feiten doe je er toch niks mee. Jullie zien je eigen alleen maar als de club en kampioen van Nederland!! Zal ik je uit de droom helpen???? Dat zijn jullie al jaren niet meer. Wie had het laatste Europees succes??? Feyenoord!!!! Wie is de afgelopen 30 jaar globaal 20 keer kampioen geweest??? PSV!!! En dan zijn jullie veel verder en de club van Nederland??? Bassie een goede trainer??? Een linkerverdediger als aanvaller inzetten!!! Wat een hersenloze met tunnelvisie ben jij!!! Wist ik overigens al anders had je niet zo'n k.nk.r neus geworden!!!! Dus maakt eigenlijk niet uit wat je zegt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 maart 2009 - 22:50   quote  deeplink  
Biseswar past goed bij 020, samen met suares kopje duikelen, hij valt al bij een scheet en dan blijft hij nog liggen ook terwijl het spel door gaat. Zijn conditie is niet goed en hij wordt zwaar overschat. Af en toe leuke actie maar daar koop je niets voor. Hij blijft maar proberen te schieten wat hem niet meer lukt. Hij kan mee op dit niveau maar een topper is het zeker niet.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 maart 2009 - 22:51   quote  deeplink  
En als je denkt dat Peter Bosz nog steeds onze inkopen doet kan je jezelf al niet meer serineus nemen!
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 15 maart 2009 - 23:03   quote  deeplink  
Jongens,

het is verspilde moeite om Krunk uit te leggen hoe het allemaal in elkaar steekt. Gloryhunters zien alleen de goede kanten (als die bij 020 uberhaupt aanwezig zijn ik heb ze in ieder geval nog niet ontdekt).

topclubs scouten bij iedere club maar Krunkje ziet dat niet. Heb ook zo'n donkerbruin vermoeden dat Krunkje pas 10 jaar op onze wereld rond loopt en in zijn vaders stoffige archief de VHS banden heeft gezien van de drie glorie jaren die 020 in europa heeft gehad.
Europees diepterecord..... knap om een grote historie af te zetten tegen één seizoen. Jammer dat dit kortzichtige gedrag inherent is aan het supporterschap in de hoofdstad.

PSV dat wordt uitgeschakeld in de CL tegen B clubs in de groepsfase, kom op sufferd jullie worden er in de voorronde al uitgeschopt. FEIT IS FEIT dus hou je mond met je onzin verhaal Krunk en vraag aan je moeder of ze je laatste voeding warm wil maken en je luier kan verschonen.

Voor wat betreft het verwijt met betrekking tot het taalgebruik van mijn medesupporters: wij leven en ademen Feyenoord en als er dan een hersenloze worm, die hier helemaal niet thuis hoort, onzin verkondigt komen er emoties boven (die jij waarschijnlijk niet zal kennen omdat je geen clubgevoel kent) en geeft het gevoel van een wollen kriebel trui die je snel uit wil trekken.

(Van alle "moeilijke" woorden die ik heb gebruikt ken ik ook de betekenis).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar naar 020?









0.0059812