BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoelang nog zo doorgaan???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - woensdag 04 maart 2009 - 15:24   quote  deeplink  
In het programma Doordekken - op de VI site te zien -zegt Johan Derksen dat Feyenoord opnieuw miljoenen heeft moeten lenen om de salarissen van de spelers dit seizoen te kunnen betalen.
Dat nog even naast het al bestaande negatieve vermogen.
We weten inmiddels dat er spelers rondlopen die miljoenen verdienen, zoals Gio 2,1 en Landzaat 1,6 enzovoort.

Verder wordt er in het programma ook wat gezegd over de investeerders en dat die niet van plan zijn om de oude schulden te gaan aflossen.
Dat valt op zich te begrijpen, maar tegelijkertijd hoe dat enorme bedrag af te lossen?

En welke spelers hebben nog een echte verkoopwaarde voor Feyenoord?

Behalve dus op het technisch beleid hebben Gudde, Jacobs (notabene de financiele man) en de RVC blijkbaar ook helemaal geen grip gehad op de basale financien.
Let’s fucking face it, het dak boven je hoofd is het eerste dat je als club betaalt.
Gudde, Jacobs, RVC: Opzouten en wel zo snel mogelijk!!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 15:59   quote  deeplink  
is inderdaad schandalig, zoiets kan je toch wel bedenken als je die gasten haalt? Die reactie van salomon is helemaal debiel: "we wachten nog op 2 miljoen van Satander", dan hebben ze net Gio betaald......
Jopie54
 Jopie54 - woensdag 04 maart 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Het houd niet op he. De ene beerput naar de andere wordt opgetrokken (even afgezien van de waarheid van dit bericht. het zijn toch weer geruchten die niet zomaar van de kaart zijn. Ik ben heel beniewd hoe we er voorstaan en hoe we eruit komen. Ik zeg we maar ik ben benieuwd hoe de club de problemen gaat oplossen en of ze het kunnen oplossen. Hoe kunnen ze trouwens over een nieuw stadion praten als ze niet eens de huur van het oude kunnen betalen?????
ovi
 ovi - woensdag 04 maart 2009 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 16:24 schreef Jopie54 het volgende:
Het houd niet op he. De ene beerput naar de andere wordt opgetrokken (even afgezien van de waarheid van dit bericht. het zijn toch weer geruchten die niet zomaar van de kaart zijn. Ik ben heel beniewd hoe we er voorstaan en hoe we eruit komen. Ik zeg we maar ik ben benieuwd hoe de club de problemen gaat oplossen en of ze het kunnen oplossen. Hoe kunnen ze trouwens over een nieuw stadion praten als ze niet eens de huur van het oude kunnen betalen?????
ovi
 ovi - woensdag 04 maart 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Wat een onzin zeg hoe durfen ze in het maasgebouw te praten over nieuw stadion
als het zo door gaat hebben we geen stadion meer nodig.
Trouwens ik dacht dat Gudde op Radio Rijnmond zei dat we aan de betere hand waren,
allemaal leugens op donderen met die Gudde en zijn cornuuten.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 16:46   quote  deeplink  
misschien jokt derksen wel een beetje??? wel opmerkelijk dat het weer op straat ligt.
kale co
 kale co - woensdag 04 maart 2009 - 17:03   quote  deeplink  
weet zeker dat derksen niet liegt gaat heel slecht jongens geloof me
ovi
 ovi - woensdag 04 maart 2009 - 17:07   quote  deeplink  
Hotjumper ik hoop dat je gelijk hebt.
ovi
 ovi - woensdag 04 maart 2009 - 17:09   quote  deeplink  
hoe weet je dat zo zeker dan Kale co?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 17:19   quote  deeplink  
ik weet het niet zeker, maar hoop het wel.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 04 maart 2009 - 17:23   quote  deeplink  
Ik vind dat Derksen vaak gelijk heeft
Maar als het over Feyenoord gaat ziet hij het vaak te donker
Vaak is het minder erg dan hij zegt
Soms zelfs helemaal niet waar
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 17:31   quote  deeplink  
Feyenoord geeft het zelf toe: (quote feyenoord.nl)

Voetbal International meldt vandaag dat Feyenoord geld heeft moeten lenen om de lopende kosten, inclusief de salarissen, dit seizoen te kunnen betalen. Hoewel deze informatie feitelijk klopt, acht Feyenoord het goed deze in de juiste context te plaatsen. Dit teneinde onterechte onrust te voorkomen.

'Voor veel clubs, waaronder Feyenoord, is het de laatste drie maanden van ieder seizoen scherp aan de wind varen voor wat betreft de liquiditeiten', verklaart woordvoerder Raymond Salomon. 'Onder andere door de teleurstellende resultaten - snel uit de beker en UEFA Cup en daaruit voortvloeiende minder-opbrengsten uit onder meer recettes en merchandising - is dat deze voetbaljaargang nog eens extra het geval. Bovendien hebben we nog grote vorderingen uitstaan. Bij Racing Santander ligt bij voorbeeld nog een bonnetje van om en nabij de twee miljoen euro. In de zomer van 2007 hebben ze Ebi Smolarek voor ruim 4 miljoen euro overgenomen van Dortmund. Wij hadden nog 50 procent van de rechten. Borussia Dortmund bestrijdt dat ook niet, maar hoeft deze volgens de contracten pas aan ons te betalen nadat zij het geld van Santander hebben ontvangen. De Spanjaarden komen echter maar niet over de brug. Feitelijk is de situatie dus zo dat Feyenoord nu gaten moet dichten door te lenen, omdat Santander op de pof leeft.'

Uiteraard is Feyenoord over deze kwestie een procedure bij de FIFA gestart, maar dat blijkt altijd weer een proces van lange adem. De directie geeft aan het zeer te betreuren dat er kennelijk mensen buiten de organisatie zijn die er belang bij denken te hebben dit soort informatie met derden te delen in een poging zo onrust te veroorzaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2009 door hotjumper --
danny four
 danny four - woensdag 04 maart 2009 - 17:54   quote  deeplink  
Gewoon een slimme constructie van feyenoord voor de tijd van nu,ook om druk uit te oefenen.
Misselijke ophits achterklap,vieze kwast die derkens bah.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 18:16   quote  deeplink  
leg uit?
danny four
 danny four - woensdag 04 maart 2009 - 18:38   quote  deeplink  
Feyenoord zet zo de betalings achterstand bij de fifa op de agenda,zodat er nu eens op korte termijn aan de betalings verplichting word voldaan.
Ook hier hebben vele forum bezoekers het gevoel dat feyenoord vaak gepiepeld door uefa en de fifa die zeer de focus hebben op feyenoord betreft sanctie beleid,dus zeer begrijpelijk dat feyenoord dit onrecht zo op de agenda zet...
WAAR is de fifa nu dan....
Komt bij dat het zeker zo zal zijn dat de toegezegde cash van sponsor groep nog niet vrijgemaakt is en op deze korte termijn overbrugging hoef je nu ook daarin even geen actie te ondernemen,zodat de afwikkeling van plannen rustig vorm krijgt.
Deze constructie (overbrugging)zie je wel vaker en heeft vele voor feyenoord practische redenen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 18:58   quote  deeplink  
ok, maar daar betalen ze krap 1 maand salaris mee.....
danny four
 danny four - woensdag 04 maart 2009 - 19:18   quote  deeplink  
Dat klopt daarom ga ik er ook vanuit dat het meer een signaal fuctie heeft naar de fifa en in geval van even op het moment te weinig voorhanden zijnde liquide middelen heb je even tijd deze anderzijds vrij te maken.
Ik maak mij geen enkele zorgen en ik denk dat de directie en sponsor groep volop bezig is met de uitvoering van het nieuwe stadion en dit op het moment even alle prioriteit krijgt.
Het zou me ook niet verbazen dat de bezem door alle geledingen gaat en feyenoord een
interne cultuur verandering ondergaat,dit heeft de directie immers ook al kenbaar gemaakt door te verwijzen naar clubs als groningen en h-veen.
Het komt wel goed,alleen dit seizoen even niet meer helaas.
Els
 Els - woensdag 04 maart 2009 - 22:55   quote  deeplink  
Je kunt het ook anders zien: knap van Feyenoord dat ze in deze barre tijden het voor elkaar krijgen om geld te lenen.
R()b
 R()b - woensdag 04 maart 2009 - 23:01   quote  deeplink  
Nou Derksen liegt niet gauw , dat kan ook niet anders zou je geen blad kunnen verkopen.
Tis GVD de privé of Story niet , en zit al helemaal niet in de leesmap.
Voetbalfeiten zijn nou eenmaal raar.
Vandaag wordt het gelekt , en morgen ontkent.
Daar kan Derksen ook niets aan doen.

Derksen heeft het maanden lang opgenomen voor de Feyenoord supporters , in de afgelopen slechte periode!
Net zoals wij veel kritiek hebben als supporters , heeft Derksen zijn kritiek als journalist.
En dat mag...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2009 door R()b --
F.L.E
 F.L.E - donderdag 05 maart 2009 - 00:20   quote  deeplink  
Bij Feyenoord word er gezegd dat alle clubs last hebben van een gebrek aan liqiditeit de laatste 3 maanden van het seizoen. Nou ik geloof dat Heereveen, Twente, Groningen, AZ, 020 daar toch niet zo'n last van hebben dat ze geld moeten lenen om de salarissen te betalen.
Dit ruikt toch meer naar de nasleep van het beruchte Bosz beleid. Dik geinvesteerd in ( te ) dure spelers met dito salarissen met de gok dat er champions leuge voetbal gehaald zou worden.
Dat de inkomsten van een vroege uitschakeling in de beker en in Europa hier een oorzaak van zijn is natuurlijk een lul verhaal eerste klas. Hoe kun je in vredesnaam iets opnemen in je begroting waarvan je van te voren niet weet of dit ook gehaald word.
Zo in de trand van ik koop een nieuwe auto en een staatslot. Hee, nu win ik niks en heb ik een probleem.
Mocht het echter wel in de begroting zijn opgenomen geeft de directie zichzelf hierbij gelijk een brevet van onvermogen en dient dan ook per direct af te treden wegens wanbeleid.
Ben overigens wel benieuwd over hoeveel geleend geld het gaat en hoe hoog onze schuld inmiddels weer is opgelopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2009 door F.L.E --
don 42
 don 42 - donderdag 05 maart 2009 - 00:50   quote  deeplink  
Derksen boycotten met zijn vieze vuile roddelblad daar raak je hem het meest mee, ik heb het al gedaan.
Maar dat het water tot onze lippen staat is zeker dus snijden in onze selektie Gio oprotten net als Landzaat, Lucius, Hofland, Makaay, De Cler, Timmer . Haal jonge jongens plus die we al hebben.
Want dit hebben we al eens meeegemaakt in de tijd van Gullit en zijn kornuiten en ook weg met die zakkenvullers van een Direkteur en RVC Gudde en Jacobs en spelersvertegenwoordigers met hun wurgkontrakten.
Els
 Els - donderdag 05 maart 2009 - 07:05   quote  deeplink  
Om nu te zeggen dat Derksen een roddelblad heeft, is eigenaardig, want het nieuws is volledig waar. Feyenoord moet het lek gewoon eens dichten, alles ligt op straat.
En dat jij vindt dat Gio moet 'oprotten' zegt alweer genoeg over jou. Waarom luister je niet naar je eigen advies?
Joppe
 Joppe - donderdag 05 maart 2009 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 00:50 schreef don 42 het volgende:
Derksen boycotten met zijn vieze vuile roddelblad daar raak je hem het meest mee, ik heb het al gedaan.
Maar dat het water tot onze lippen staat is zeker dus snijden in onze selektie Gio oprotten net als Landzaat, Lucius, Hofland, Makaay, De Cler, Timmer . Haal jonge jongens plus die we al hebben.
Want dit hebben we al eens meeegemaakt in de tijd van Gullit en zijn kornuiten en ook weg met die zakkenvullers van een Direkteur en RVC Gudde en Jacobs en spelersvertegenwoordigers met hun wurgkontrakten.
Waar wil je die jonge jongens eigenlijk van betalen???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 maart 2009 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 00:50 schreef don 42 het volgende:
Derksen boycotten met zijn vieze vuile roddelblad daar raak je hem het meest mee, ik heb het al gedaan.
Maar dat het water tot onze lippen staat is zeker dus snijden in onze selektie Gio oprotten net als Landzaat, Lucius, Hofland, Makaay, De Cler, Timmer . Haal jonge jongens plus die we al hebben.
Want dit hebben we al eens meeegemaakt in de tijd van Gullit en zijn kornuiten en ook weg met die zakkenvullers van een Direkteur en RVC Gudde en Jacobs en spelersvertegenwoordigers met hun wurgkontrakten.
Derksen is een apart mannetje,maar ook ik ben het niet met jou eens.Ik heb namelijk niet het gevoel dat hij tegen Feyenoord zou zijn.Zeker niet tegen de Feyenoordsupporters ,wel tegen het beleid.Hij is wel afhankelijk van bronnen die soms niet de juiste informatie naar buiten brengen.Maar toch heeft hij 8 van de 10x gelijk.
Derksen neemt geen blad voor zijn mond en brand als het ff kan iedereen af op zijn zwakke punten voetballers trainers scheidsrechters bestuurders het maakt hem niet uit.Er zouden nog veel en veel meer mensen zoals hij in bestuurlijke functie`s moeten zitten.Niet pappen of nathouden maar BAM midden op je muil.Gek???.....ik hou er wel van.
danny four
 danny four - donderdag 05 maart 2009 - 12:40   quote  deeplink  
Derksen werkt met een netwerk informanten en of deze voor hot items ook vergoeding weet ik niet,maar ik vind het wel opvallend dat het trendy is dat zeer veel vertrouwelijke zaken steeds weer bij derkesen komen.
Onlangs stonden de ned scheidsrechter compleet te kak voor tv,nu weer vertrouwelijke stukken van feyenoord en maandag weer een wild stuk over de jupiler clubs (zie link)
Elke week werd verbeek doorgezaagd en als verbeek wel goed had gelegen maakte niks uit ,gewoon slechte publiciteit voor feyenoord,elke week ook weer hoe goed HIJ!! met van gaal over voetbal kan spreken..en wilfred maakt snel weer even reclame voor zijn geliefde club.
Nou v Gaal spreekt liever met vakmensen over voetbal want ook die is vaak genoeg bij de vuilnis gezet door derks toen het minder ging in alkmaar.
Er bestaat ook nog iets als fatsoen in plaats van altijd de nederlandse competitie zo af te branden en dergelijke stukken te plaatsen.
Derksen was een vent geweest als hij contact met feyenoord hierover had opgenomen omzaken anoniem te houden,in plaats van wereldkundige te maken.
De knvb eb clubs moeten zo snel als mogelijk sancties instellen tegen deze verklikkers van vertrouwelijke zaken.
danny four
 danny four - donderdag 05 maart 2009 - 12:41   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=71792&etitel=czozNDoiRWVyc3RlIGRpdmlzaWVjbHViczogZ+npbiBzbGFndmVsZCI7
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 maart 2009 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 12:40 schreef danny four het volgende:
Derksen werkt met een netwerk informanten en of deze voor hot items ook vergoeding weet ik niet,maar ik vind het wel opvallend dat het trendy is dat zeer veel vertrouwelijke zaken steeds weer bij derkesen komen.
Onlangs stonden de ned scheidsrechter compleet te kak voor tv,nu weer vertrouwelijke stukken van feyenoord en maandag weer een wild stuk over de jupiler clubs (zie link)
Elke week werd verbeek doorgezaagd en als verbeek wel goed had gelegen maakte niks uit ,gewoon slechte publiciteit voor feyenoord,elke week ook weer hoe goed HIJ!! met van gaal over voetbal kan spreken..en wilfred maakt snel weer even reclame voor zijn geliefde club.
Nou v Gaal spreekt liever met vakmensen over voetbal want ook die is vaak genoeg bij de vuilnis gezet door derks toen het minder ging in alkmaar.
Er bestaat ook nog iets als fatsoen in plaats van altijd de nederlandse competitie zo af te branden en dergelijke stukken te plaatsen.
Derksen was een vent geweest als hij contact met feyenoord hierover had opgenomen omzaken anoniem te houden,in plaats van wereldkundige te maken.
De knvb eb clubs moeten zo snel als mogelijk sancties instellen tegen deze verklikkers van vertrouwelijke zaken.
Ben ik niet helemaal met jou eens Danny.Ik lees altijd zijn collums en daarin brande hij idd vorigseizoen V Gaal af op zijn arrogante houding in interviews op TV.Als je 13e staat ga je niet vertellen hoe goed het wel niet gaat toch? en dat je altijd gelijk heb.Dat deed van Gaal wel,tevens heeft Derksen toen altijd gemeld dat v Gaal wel bezit over een hoeveelheid voetbalverstand.En dat sommige dingen naar buiten lekken is vreemd maar juist wel goed geweest voor Feyenoord.Als je niks weet kan de achterban (supporters) er nooit op reageren.Soms zou dat goed zijn maar ik ben van mening dat het Feyenoord juiste meerdere malen heeft gered bv De GKL Bosz Jansen het is alleen jammer dat iedereen er pas achter komt als het vaak bijna te laat is.
danny four
 danny four - donderdag 05 maart 2009 - 17:12   quote  deeplink  
Kijk hier heb je zeker een punt dat het functioneren en de communicatie van de directie ver onder maat was en is gebleven ook tijdens de screaning van verbeek en toen de eerste problemen zich voordeden.Ook het weinig transparante karakter van bestuursleden versterkte het vermoeden van broeierige zaakjes en zijn uiteindelijk mede debet aan de onstane situatie,waardoor
feyenoord nu als geschoten wild het seizoen moet afsluiten met een negatief saldo.
Normaliter betekend dit voor de directie aftreden,maar ik denk dat de werkelijke macht al geheel en al bij de nieuwe sponsor groep ligt en deze zullen uiteindelijk
bepalen wie gaat vertrekken en wie blijft.
Dat nu vertrouwelijke zaken in een machtstrijd gelekt worden vind ik rond uit schandelijk voor feyenoord en de echte gentleman zijn duidelijk schaars geworden.
We moeten er diep door dit jaar,maar zorgen maak ik me niet omdat deze sponsor groep
dergelijk broddel werk niet voor staat natuurlijk en de zaken bestuurlijk en zakelijk profesioneel goed gaat aanpakken.
En dat van gaal geïrriteerd reageerde kwam omdat de media (ook derksen)wekelijks zat te zagen en nu de resultaten komen willen ze allemaal in de rij staan en spreken ze
die zelfde louis aan met Meneer v Gaal...en derksen blijft wekelijks herhalen hoe goed hij wel niet met louis over voetbal kan praten...
En sorry lekken blijft een doodzonde in de zaken en voetbalwereld dan ben je geen gentleman en zeker als scheidsrechters die ook een gewoon gezinnetje hebben landelijk zo te kijk worden gezet.

antonio had hier laatst een mooie analyze van de perikelen die spelen,omtrend de macht perikelen
http://forum.headliner.nl/topic-11237/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 maart 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 17:12 schreef danny four het volgende:
Kijk hier heb je zeker een punt dat het functioneren en de communicatie van de directie ver onder maat was en is gebleven ook tijdens de screaning van verbeek en toen de eerste problemen zich voordeden.Ook het weinig transparante karakter van bestuursleden versterkte het vermoeden van broeierige zaakjes en zijn uiteindelijk mede debet aan de onstane situatie,waardoor
feyenoord nu als geschoten wild het seizoen moet afsluiten met een negatief saldo.
Normaliter betekend dit voor de directie aftreden,maar ik denk dat de werkelijke macht al geheel en al bij de nieuwe sponsor groep ligt en deze zullen uiteindelijk
bepalen wie gaat vertrekken en wie blijft.
Dat nu vertrouwelijke zaken in een machtstrijd gelekt worden vind ik rond uit schandelijk voor feyenoord en de echte gentleman zijn duidelijk schaars geworden.
We moeten er diep door dit jaar,maar zorgen maak ik me niet omdat deze sponsor groep
dergelijk broddel werk niet voor staat natuurlijk en de zaken bestuurlijk en zakelijk profesioneel goed gaat aanpakken.
En dat van gaal geïrriteerd reageerde kwam omdat de media (ook derksen)wekelijks zat te zagen en nu de resultaten komen willen ze allemaal in de rij staan en spreken ze
die zelfde louis aan met Meneer v Gaal...en derksen blijft wekelijks herhalen hoe goed hij wel niet met louis over voetbal kan praten...
En sorry lekken blijft een doodzonde in de zaken en voetbalwereld dan ben je geen gentleman en zeker als scheidsrechters die ook een gewoon gezinnetje hebben landelijk zo te kijk worden gezet.

antonio had hier laatst een mooie analyze van de perikelen die spelen,omtrend de macht perikelen
http://forum.headliner.nl/topic-11237/
Ja nu ik erover nadenk heb je wel een beetje gelijk ja.Ik vind het ook niet goed dat bepaalde dingen uitgemeten worden in de media.Zeker als er gevraagd word om radiostilte,en wat lees ik vanmiddag op alle Feyenoordforums.De namen en de volle bankrekeningen van de toekomstige investeerders.Ik begrijp niet hoe dat in de media terecht komt.En ik begrijp al helemaal niet waarom de Feyenoord side`s hier aan mee doen.wat kan mij het nou schelen wat deze mensen op hun bankrekening hebben staan en hoe ze aan het geld zijn gekomen??In het belang voor onze club moet je deze mensen met rust laten en dat ze zich 100% kunnen focusen op Feyenoord .Deze mensen hebben een Feyenoordhart laat ze dus bouwen aan onze club.
nietsissterker
 nietsissterker - donderdag 05 maart 2009 - 17:54   quote  deeplink  
er staat ook iets van vrienden van feyenoord op marktplaats en marktnet, weet iemand of dit wat is en al ervaring mee?
Nick4F
 Nick4F - donderdag 05 maart 2009 - 18:08   quote  deeplink  
Het is algemeen bekend dat een nieuw stadion de inkomsten met tientallen procenten opkrikt (als je het heel goed doet bijna een verdubbeling). Waarom hoor ik zo weinig kritiek op het feit dat het nog 7 jaar! moet duren voordat het nieuwe stadion er is? We hebben een nieuwe burgemeester en tal van invloedrijke Rotterdammers lijken nu wel bereid om onze club uit het moeras te trekken. Die burgemeester kan heel veel goodwill kweken als hij eraan meewerkt om al de benodigde vergunningen z.sp.m. te verstrekken, en de belangrijke Rotterdammers (allen zakenmensen) kennen het klappen van de zweep. Waarom niet over 3 jaar een gloednieuw stadion? Als het onze club niet eerder dan 2016 lukt om een nieuw stadion te betrekken, dan vliegen allerlei ploegen ons in de komende 7 jaar aan alle kanten voorbij. Hoe je het ook went of keert: Onze club zal in de nationale top alleen weer mee kunnen doen als de begroting naar pak 'm beet 70- 80 miljoen kan worden getild. (Internationaal laten we dan nog maar even buiten beschouwing. Natuurlijk zijn die Rotterdamse investeerders met een Feyenoordhart
meer dan welkom. Dat kan alleen als deze mensen aandelen in de club krijgen. Als ze die krijgen, dan zullen ze beginnen met de bestaande schuld te vereffenen en blijft er nog ruim genoeg in kas om straks in juni goede zaken te doen.
DAT STADION MAG GEWOON GEEN 7 LANGE JAREN OP ZICH LATEN WACHTEN; DE BEGROTING MOET OMHOOG!
danny four
 danny four - donderdag 05 maart 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 17:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja nu ik erover nadenk heb je wel een beetje gelijk ja.Ik vind het ook niet goed dat bepaalde dingen uitgemeten worden in de media.Zeker als er gevraagd word om radiostilte,en wat lees ik vanmiddag op alle Feyenoordforums.De namen en de volle bankrekeningen van de toekomstige investeerders.Ik begrijp niet hoe dat in de media terecht komt.En ik begrijp al helemaal niet waarom de Feyenoord side`s hier aan mee doen.wat kan mij het nou schelen wat deze mensen op hun bankrekening hebben staan en hoe ze aan het geld zijn gekomen??In het belang voor onze club moet je deze mensen met rust laten en dat ze zich 100% kunnen focusen op Feyenoord .Deze mensen hebben een Feyenoordhart laat ze dus bouwen aan onze club.
Hier schrik ik wel van wat je nu schrijf want het loopt de spuigaten uit als ook al dergelijke zaken op forums verschijnen.
Op deze manier kan je toekomstige inversteerders wel eens op andere gedachten,
tjonge jonge wat gaan we aan de schandpaal bah.
danny four
 danny four - donderdag 05 maart 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 18:08 schreef Nick4F het volgende:
Het is algemeen bekend dat een nieuw stadion de inkomsten met tientallen procenten opkrikt (als je het heel goed doet bijna een verdubbeling). Waarom hoor ik zo weinig kritiek op het feit dat het nog 7 jaar! moet duren voordat het nieuwe stadion er is? We hebben een nieuwe burgemeester en tal van invloedrijke Rotterdammers lijken nu wel bereid om onze club uit het moeras te trekken. Die burgemeester kan heel veel goodwill kweken als hij eraan meewerkt om al de benodigde vergunningen z.sp.m. te verstrekken, en de belangrijke Rotterdammers (allen zakenmensen) kennen het klappen van de zweep. Waarom niet over 3 jaar een gloednieuw stadion? Als het onze club niet eerder dan 2016 lukt om een nieuw stadion te betrekken, dan vliegen allerlei ploegen ons in de komende 7 jaar aan alle kanten voorbij. Hoe je het ook went of keert: Onze club zal in de nationale top alleen weer mee kunnen doen als de begroting naar pak 'm beet 70- 80 miljoen kan worden getild. (Internationaal laten we dan nog maar even buiten beschouwing. Natuurlijk zijn die Rotterdamse investeerders met een Feyenoordhart
meer dan welkom. Dat kan alleen als deze mensen aandelen in de club krijgen. Als ze die krijgen, dan zullen ze beginnen met de bestaande schuld te vereffenen en blijft er nog ruim genoeg in kas om straks in juni goede zaken te doen.
DAT STADION MAG GEWOON GEEN 7 LANGE JAREN OP ZICH LATEN WACHTEN; DE BEGROTING MOET OMHOOG!
Helemaal mee eens heel goed stuk Nick4F
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 maart 2009 - 18:42   quote  deeplink  
Geweldig stuk Nick4F!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 maart 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 18:08 schreef Nick4F het volgende:
Het is algemeen bekend dat een nieuw stadion de inkomsten met tientallen procenten opkrikt (als je het heel goed doet bijna een verdubbeling). Waarom hoor ik zo weinig kritiek op het feit dat het nog 7 jaar! moet duren voordat het nieuwe stadion er is? We hebben een nieuwe burgemeester en tal van invloedrijke Rotterdammers lijken nu wel bereid om onze club uit het moeras te trekken. Die burgemeester kan heel veel goodwill kweken als hij eraan meewerkt om al de benodigde vergunningen z.sp.m. te verstrekken, en de belangrijke Rotterdammers (allen zakenmensen) kennen het klappen van de zweep. Waarom niet over 3 jaar een gloednieuw stadion? Als het onze club niet eerder dan 2016 lukt om een nieuw stadion te betrekken, dan vliegen allerlei ploegen ons in de komende 7 jaar aan alle kanten voorbij. Hoe je het ook went of keert: Onze club zal in de nationale top alleen weer mee kunnen doen als de begroting naar pak 'm beet 70- 80 miljoen kan worden getild. (Internationaal laten we dan nog maar even buiten beschouwing. Natuurlijk zijn die Rotterdamse investeerders met een Feyenoordhart
meer dan welkom. Dat kan alleen als deze mensen aandelen in de club krijgen. Als ze die krijgen, dan zullen ze beginnen met de bestaande schuld te vereffenen en blijft er nog ruim genoeg in kas om straks in juni goede zaken te doen.
DAT STADION MAG GEWOON GEEN 7 LANGE JAREN OP ZICH LATEN WACHTEN; DE BEGROTING MOET OMHOOG!
Ja een goed stuk,tegen de tijd dat het stadion klaar is ben ik bejaard en is de club alweer 3x bijna failiet gegaan.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 maart 2009 - 21:53   quote  deeplink  
nieuwe stadion gaat ook niet helpen om de club rijk te maken....
quote:

Feyenoord zal in zijn nieuw te bouwen stadion in Rotterdam geen huurder meer zijn. Voor elk optreden in de Nieuwe Kuip, die in 2016 klaar moet zijn, krijgt de club straks een zogeheten ‘performance fee’.

‘Dat is onderdeel van een uniek businessmodel’, aldus Jan van Merwijk, directeur van Stadion Feijenoord NV. Hij presenteerde het plan donderdag in Groningen bij een congres van de financiële studievereniging Risk. Dagvoorzitter en KNVB-preses Michael van Praag noemde het door Feyenoord volledig gesteunde plan van Van Merwijk ‘een doorbraak, en de mogelijke aanzet tot een nieuwe financieringsontwikkeling in het betaald voetbal’.

Niet de club, maar het stadion draagt in dat geval de verantwoordelijkheid over de exploitatie bij alle wedstrijden. Dat betekent ook dat de Stadion NV alle stadionactiviteiten van de club runt.

De inkomsten uit de verhuur van skyboxen en business seats komen dan ten goede aan het stadion, en niet langer aan de club. Feyenoord had juist daarop het accent gelegd, in het idee dat een nieuw stadion nodig was om zijn commerciële inkomsten te vergroten. Van Merwijk: ‘De performance fee ligt niet vast. Hoe succesvoller de ploeg, hoe hoger de bonus.’

Het plan past volgens algemeen-directeur Eric Gudde van Feyenoord in het beleid van club en stadion om eenheid uit te stralen. ‘Te lang hebben partijen langs elkaar heen geleefd. Dit is het begin van een eenwordingsproces dat maar één doel heeft: een maximaal rendement uit het voetbal halen. Dat is ook voor ons een winstgevend toekomstperspectief.’

Met de bouw zal in 2013 worden begonnen. De Nieuwe Kuip zou in 2016 klaar kunnen zijn, ruim voor het mogelijk in Nederland en België te houden WK voetbal. De kosten van de bouw worden op 575 miljoen euro geschat. Voor de financiering moet eenderde deel uit aandelen en certificaten komen, eenderde van de lokale overheid en eenderde van de banken.

‘We hebben een bancaire, een financiële en nu in Rotterdam-Zuid ook nog een sportieve crisis, maar dit zijn niet de eerste crises, en het zullen ook wel niet de laatste zijn’, aldus Van Merwijk, die verwees naar de bouw van de Kuip, die halverwege de jaren dertig ook onder economisch beroerde tijden tot stand kwam. ‘Juist nu wachten we op nieuwe economische impulsen. De bouw van het nieuwe stadion is er zo een.’

Van Merwijk gaat ervan uit dat het nieuwe stadion een toeschouwerscapaciteit moet hebben van in elk geval 70.000. ‘Dan zijn we tenminste onderscheidend, en dat is belangrijk, ook voor evenementen buiten het voetbal. Liever nog ga ik daarom voor een capaciteit van 80.000 plaatsen, waarvan een deel staanplaatsen.’

Van Praag: ‘Houd die 80.000 aan, want de wereldvoetbalbond FIFA heeft net bepaald dat WK-finales alleen nog gespeeld worden in stadions met een minimale capaciteit van 80.000.’
hier was ik dus al bang voor, zijn echt een stel intense klootzakken. Voor de continuiteit heb je juist die constante inkomsten nodig. nu krijg je net als bij vitesse dat die tering borsato er 5x in de week staat en dat de voetbal club op de 2de plaats komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2009 door hotjumper --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 maart 2009 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 21:53 schreef hotjumper het volgende:
nieuwe stadion gaat ook niet helpen om de club rijk te maken....

[..]

hier was ik dus al bang voor, zijn echt een stel intense klootzakken. Voor de continuiteit heb je juist die constante inkomsten nodig. nu krijg je net als bij vitesse dat die tering borsato er 5x in de week staat en dat de voetbal club op de 2de plaats komt.
Er is denk ik geen band bv U2 die 5x 100.000 bezoekers zal krijgen in Nederland.Wat betreft Borsato die is in 2a3 avondjes klaar in de nieuwe kuip.Ik ben niet zo snel van begrip maar als ik het goed lees gaat de opbrengst van elke wedstrijd nu toch geheel naar de club???Is toch positief of mis ik iets???
danny four
 danny four - vrijdag 06 maart 2009 - 10:50   quote  deeplink  
Nee je mist niks leon hoewel ik ook niet zo,n groot licht ben die alles kan overzien denk ik dat met deze constructie het mes altijd aan 2 kanten scherp snijd.
Zijn de prestatie,s goed kan het hard gaan,maar anderzijds ook als zaken zouden gaan
zoals ze nu gaan en dan kan je ook makkelijk in een vrije val raken.
De enige continuiteit binnen de club is indit geval het legioen,omdat die al jaren trouw blijven komen ondanks het gerommel en het slechte optreden in de competitie.
En wat hotjumper ook op ziet doemen is verlies van de clubs eigen herkenbaarheid en identiteit maw dat de kuip een multifunctioneel jongeren centrum word waar bv smaandags de huishoudbeurs is,woensdag borsato,donderdag eo jongerendag en vrijdags en zaterdag de jostiband en dan zondagsmorgens nog snel de triangels van de jostiband opruimen en smiddags tussen de affiches van al die evenementen snel de wedstrijd er door jassen en weer naar huis.
We moeten maar even afwachten of er komende tijd meer duidelijkheid komt omtrend de plannen en hoe de directie uitziekt.
Ik hoop wel dat ze zolang niet wachten om het elftal een injectie te geven want anders worden het wel heel magere lange jaren voor ons.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2009 - 11:02   quote  deeplink  
Dan ben ik het wel eens met Hotjumper,het stadion moet 1 hoofddoel hebben en dat is Feyenoord.Het moet voetbal uitstralen en geen concertzaal worden.Al hoewel er best een uitzondering gemaakt mag worden voor de Jostiband.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 maart 2009 - 11:02   quote  deeplink  
Dat dachten ze bij vitesse ook, totdat de overige activiteiten in het Gelredome de voetbalactiviteiten dusdanig in de weg kwamen te zitten dat er bijna geen nieuw competitierooster te maken was...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 11:33   quote  deeplink  
Helemaal gelijk Hotjumper!!!!
danny four
 danny four - vrijdag 06 maart 2009 - 12:53   quote  deeplink  
Ja ik vrees ook dat hotjumper gelijk krijgt,dat de exploitatie altijd voorrang krijgt
en andere sentimenten ondergeschikt zijn.
Als bv op een nacht de 020 kliko in de hens gaat cohen zo ff kan bellen,zeg kunnen we
natuurlijk tegen royale vergoeding ff een wedstrijdje in jullie universele kuipje uit meuren.bah je moet er niet aan denken
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 maart 2009 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 11:02 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dan ben ik het wel eens met Hotjumper,het stadion moet 1 hoofddoel hebben en dat is Feyenoord.Het moet voetbal uitstralen en geen concertzaal worden.Al hoewel er best een uitzondering gemaakt mag worden voor de Jostiband.
allemaal waar en mooie praat , maar alleen Feyenoord kan zo een stadion NOOOOOOOOOOIIIIT betalen , de Kuip kunnen ze al niet betalen........................
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 19:01   quote  deeplink  
klopt Jantje maar met deze constructie en de huidige sportieve prestaties worden we er ook niet wijzer van. Het nieuwe stadion was het zekerheidje van de investeerders. Wie zegt er dat we dan niet weer zulke jaren mee maken als nu??? is dus geen zekerheid van meer inkomsten meer. we moeten juist ook meer inkomsten hebben als het slechter gaat. dan kan je er weer bovenop komen. denk niet dat er altijd investeerders zullen blijven opstaaan die de club wel weer even redden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 19:01   quote  deeplink  
klopt Jantje maar met deze constructie en de huidige sportieve prestaties worden we er ook niet wijzer van. Het nieuwe stadion was het zekerheidje van de investeerders. Wie zegt er dat we dan niet weer zulke jaren mee maken als nu??? is dus geen zekerheid van meer inkomsten meer. we moeten juist ook meer inkomsten hebben als het slechter gaat. dan kan je er weer bovenop komen. denk niet dat er altijd investeerders zullen blijven opstaaan die de club wel weer even redden.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 07 maart 2009 - 03:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 11:02 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dan ben ik het wel eens met Hotjumper,het stadion moet 1 hoofddoel hebben en dat is Feyenoord.Het moet voetbal uitstralen en geen concertzaal worden.Al hoewel er best een uitzondering gemaakt mag worden voor de Jostiband.
die zitten toch al regelmatig in het uitvak.
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 07:38   quote  deeplink  
wahahhaaahaha lig alweer dubbel hier.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 23:15   quote  deeplink  
whahahahaha!!!
KKL
 KKL - dinsdag 10 maart 2009 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 03:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

die zitten toch al regelmatig in het uitvak.
En ik altijd maar denken dat vak X het uitvak was?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 13:14 schreef KKL het volgende:

[..]

En ik altijd maar denken dat vak X het uitvak was?
Zit je dan wel in het goede stadion?????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoelang nog zo doorgaan???









0.0063188