BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord leent geld om te overbruggen!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - woensdag 04 maart 2009 - 17:01   quote  deeplink  
Wij zitten te praten over spelers we hebben voorlopig niet eens geld om pionnen te kopen.17 miljoen schuld! problemen om de kuip te kunnen betalen! en de salarissen van de heren prutsers! en dan de sportclub/amateur tak die veel geld heeft. feyenoord het is zo,n zooitje we worden in de maling genomen iedere week 45000 in de kuip heel veel mensen die een tenue aanschaffen a 100 euro nog maar te zwijgen over sjaals,vaantjes etcetc.... Het is verschrikelijk om te zien dat de club zo kapot wordt gemaakt afschrijvingen die onverklaarbaar zijn ik noem; verbeek,jansen bosz,gullit wotte en ga zo maar door dure scouts beukers,israel etc denk je nou echt dat die gasten voor niks werken dus niet! allemaal onder de noemer ONKOSTEN vergoeding
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 04 maart 2009 - 17:22   quote  deeplink  
Jannsen en Bosz krijgen niks
Zijn zelf opgestapt
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 17:26   quote  deeplink  
Is echt beangstigend die beerput die opengaat, als ze slim zijn maken ze snel werk van het samenvoegen van de amateurtak/stadion/bvo, tenslotte zonder Feyenoord komt er ook geen nieuw stadion....
RuudN
 RuudN - woensdag 04 maart 2009 - 17:31   quote  deeplink  
We gaan er aan!! we zijn al naar de klote dit is het resultaat
sevillana
 sevillana - woensdag 04 maart 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Niets nieuws. Iedereen die een beetje op de hoogte is v.w.b. de financieƫle situatie rond Feyenoord zal dit kunnen begrijpen. Het is een optelsom, geen of weinig Europees voetbal de afgelopen jaren, diverse boetes van de UEFA ten gevolge van rotzooi tijdens de weinige Europese wedstrijden, te snelle uitschakeling in het nationale beker toernooi, enz enz. En wat dan ook nog niet echt meehelpt is het uitblijven van betaling van het transfergeld voor Smolarek door Santander aan Dortmund, dit had ook nog het nodige in de kas moeten opleveren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2009 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 maart 2009 - 18:17   quote  deeplink  
die 2 miljoen betaal je net een maand alle salarissen van...
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - woensdag 04 maart 2009 - 18:42   quote  deeplink  
als de spelers is wat terug doen voor de supporters zien ze een keer af van de maand salaris zoveel recht hebben ze er niet op
sevillana
 sevillana - woensdag 04 maart 2009 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 18:42 schreef nieuwerbrug het volgende:
als de spelers is wat terug doen voor de supporters zien ze een keer af van de maand salaris zoveel recht hebben ze er niet op
Is ook geen slecht idee!
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 04 maart 2009 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 18:42 schreef nieuwerbrug het volgende:
als de spelers is wat terug doen voor de supporters zien ze een keer af van de maand salaris zoveel recht hebben ze er niet op
Een zeer goed en welkom idee van jou . Dan zouden de spelers laten zien dat ze er voor Feyenoord zijn!!
Dan kunnen ze bij mij niet meer stuk!!!!!!!!!
Els
 Els - woensdag 04 maart 2009 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 18:42 schreef nieuwerbrug het volgende:
als de spelers is wat terug doen voor de supporters zien ze een keer af van de maand salaris zoveel recht hebben ze er niet op
yeah, right. En als jouw werkgever in de problemen komt, zie jij ook een maand van je salaris af, en leg jij de bakker even uit dat je deze maand niet betaalt voor je eten. Wordt eens wakker joh. En ze hebben er geen recht op? Hoezo? Wat de bonussen betreft kan ik je volgen, maar als Feyenoord geen prestatieloon heeft afgesproken, hebben ze gewoon recht op salaris. Schei uit met dat naieve, idealistische gezwam. Betaald voetbal is gewoon een bedrijfstak
chrissie
 chrissie - donderdag 05 maart 2009 - 09:18   quote  deeplink  
ja maar wij (tenminste ga even uit van mezelf) verdienen 'net' of genoeg om van de te leven. Als ik per maand zoveel verdien als een speler kan ik best een maandsalaris missen.
dan zouden ze inderdaad laten zien dat ze een feyenoord hart hebben
het is toch gvd triest dat onze club zo naar de klote gaat
F.L.E
 F.L.E - donderdag 05 maart 2009 - 10:14   quote  deeplink  
Het is toch de directie cq clubleiding die deze spelers aangetrokken heeft en een riant salaris heeft gegeven.
Dit blijkbaar zonder dat daar inkomsten tegenover stonden, of in ieder geval geen zekere inkomsten.
Hoe is het in vredesnaam mogelijk om te begroten op eventueel te behalen resultaten in de beker en de UEFA cup.
Degene die hier verantwoordelijk voor zijn dienen daarom per direct op te stappen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 maart 2009 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 10:14 schreef F.L.E het volgende:
Het is toch de directie cq clubleiding die deze spelers aangetrokken heeft en een riant salaris heeft gegeven.
Dit blijkbaar zonder dat daar inkomsten tegenover stonden, of in ieder geval geen zekere inkomsten.
Hoe is het in vredesnaam mogelijk om te begroten op eventueel te behalen resultaten in de beker en de UEFA cup.
Degene die hier verantwoordelijk voor zijn dienen daarom per direct op te stappen.
Voor de winst van de beker krijg je geloof ik 1 miljoen.Maar ja ik koop ook geen vila met zwembad omdat ik verwacht dat ik de staatsloterij wint toch?
Er moeten toch nog koppen gaan rollen in het maasgebouw.Onder leiding van Poelman moet dat makkelijk zijn.Hij ken de zwakste schakels alhoewel wij ze ook zo kunnen aanwijzen volgens mij.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 maart 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Het is vrij normaal voor een topclub (ahum) om een aantal bekerwedstrijden en uefacup wedstrijden in te calculeren. Wat ik ze wel kwalijk neeem dat ze overbodige spelers aantrekken voor een gigantisch salaris. (lamzaad)
F.L.E
 F.L.E - donderdag 05 maart 2009 - 11:27   quote  deeplink  
Dat van die beker kan ik nog wel volgen, maar voor de UEFA cup meer begroten dan de poel fase lijkt een beetje op grootheids waanzin.
Maar met Onno Jacobs , toen nog Bosz en vriend Gudde is natuurlijk alles mogelijk. Ik denk dat ze stiekum champions leuge winst hadden begroot, scheelt nu toch een slordige 80 miljoen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 maart 2009 - 11:43   quote  deeplink  
ach, ze dachten "we hebben ons geplaatst en spelers die zoveel verdienen, komen wel ver"
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 maart 2009 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 22:49 schreef Els het volgende:

[..]

yeah, right. En als jouw werkgever in de problemen komt, zie jij ook een maand van je salaris af, en leg jij de bakker even uit dat je deze maand niet betaalt voor je eten. Wordt eens wakker joh. En ze hebben er geen recht op? Hoezo? Wat de bonussen betreft kan ik je volgen, maar als Feyenoord geen prestatieloon heeft afgesproken, hebben ze gewoon recht op salaris. Schei uit met dat naieve, idealistische gezwam. Betaald voetbal is gewoon een bedrijfstak
Onze werknemer komt niet in de problemen door ons. Feyenoord is dit jaar wel in de problemen gekomen door het slechte presteren van onze jongens. Ik zou het inderdaad eens een mooi initiatief naar de supporters toe vinden. Mogen wel eens wat voor ons terug doen. Sportief lukt dat niet dus dan maar eens op een andere manier.
craven
 craven - donderdag 05 maart 2009 - 11:46   quote  deeplink  
Krijgen we geen (woeker)rente over die 2 miljoen die we tegoed hebben van santander?
sevillana
 sevillana - donderdag 05 maart 2009 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 09:18 schreef chrissie het volgende:
ja maar wij (tenminste ga even uit van mezelf) verdienen 'net' of genoeg om van de te leven. Als ik per maand zoveel verdien als een speler kan ik best een maandsalaris missen.
dan zouden ze inderdaad laten zien dat ze een feyenoord hart hebben
het is toch gvd triest dat onze club zo naar de klote gaat
Idd, kwestie van alles in de juiste verhouding trekken en zien. Ik zou een behoorlijk probleem hebben als ik een maand geen salaris zou krijgen, je kunt je afvragen hoe dat bij de gemiddelde speler van Feyenoord is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 maart 2009 - 18:50   quote  deeplink  
Precies Sevillana!! Kunnen echt wel een maandje zonder geld.
Shinjinr1
 Shinjinr1 - donderdag 05 maart 2009 - 18:57   quote  deeplink  
Schande laat die spelers hun premies maar inleveren. Stelletje geldwolven.
Zulke ploegen als Santander gewoon schorsen.Iedereen smult weer van deze negatieve publiciteit. Feyenoord forever
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 05 maart 2009 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 18:57 schreef Shinjinr1 het volgende:
Schande laat die spelers hun premies maar inleveren. Stelletje geldwolven.
Dat zal helpen...
De club heeft dit seizoen al zo vaak winstpremie's moeten betalen...
Els
 Els - vrijdag 06 maart 2009 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 11:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Onze werknemer komt niet in de problemen door ons. Feyenoord is dit jaar wel in de problemen gekomen door het slechte presteren van onze jongens. Ik zou het inderdaad eens een mooi initiatief naar de supporters toe vinden. Mogen wel eens wat voor ons terug doen. Sportief lukt dat niet dus dan maar eens op een andere manier.
Pardon? Bedreigen van Hofland vergeten, of vind je dat geen probleem? Boetes wegens wangedrag op diverse tribune, uitsluiting vanwege Nancy.... Ga nou alsjeblieft niet vertellen dat Feyenoord niet in de problemen komt door ons.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 maart 2009 - 10:06   quote  deeplink  
De problemen die wij (de supporters) veroorzaken vallen in het niet bij het systematische wanbeleid van de clubleiding. Vooralsnog komt het hen goed uit dat ze de zwarte piet bij ons neer kunnen leggen.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 06 maart 2009 - 10:15   quote  deeplink  
Van alle boete's die Feyenoord de afgelopen 10 jaar gehad heeft kunnen ze nog niet eens 1 maand salaris betalen van de selectie.
Nee jarenlang wanbeleid en boven je stand leven hebben ervoor gezorgd dat we in deze situatie beland zijn.
danny four
 danny four - vrijdag 06 maart 2009 - 11:06   quote  deeplink  
Er zijn teveel lang lopende en te dikke contracten aan spelers aangeboden die over de hill zijn.
Elk jaar na de helicopter poppenkast denk je, zou het nu toch wat gaan worden en vervolgens verdwijnen er meteen een paar de lappenmand en weer anderen presteren
om onduidelijke redenen ver onder de maat.
Elk jaar krijgt de slectie en het legioen weer een andere trainer op de kont gekwakt om te verdoezelen dat de directie onder de maat presteerd heeft,ja dan lokt het een het andere ook uit.
En als er dan ook nog weer van die kwasten jan en alleman met de dood bedreigen doe je jezelf ook geen groot wonder toe komen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 09:43 schreef Els het volgende:

[..]

Pardon? Bedreigen van Hofland vergeten, of vind je dat geen probleem? Boetes wegens wangedrag op diverse tribune, uitsluiting vanwege Nancy.... Ga nou alsjeblieft niet vertellen dat Feyenoord niet in de problemen komt door ons.
Ook!!! Nu heb je het wel alleen over de rotte appels. Ben je die andere tig duizend supporters vergeten??? Die staan in de kou door bestuur, selectie en een groep raddraaiers. Boetes vanwege wangedrag vallen oveigens in het niet bij de salarissen. tuurlijk is het niet alleen de schuld van de selectie maar met deze prestaties mogen ze wel eens wat terug doen voor de club en de goedwillende supporters.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord leent geld om te overbruggen!









0.0087571