BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Geen toekomst voor Hofland bij Feyenoord"

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - donderdag 05 maart 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Borst: "Geen toekomst Hofland bij Feyenoord"

Hugo Borst denkt dat er geen toekomst is voor Kevin Hofland bij Feyenoord. De analyticus vindt de verdediger een 'type klikspaan'. "Die wordt meteen door meester Mario geliquideerd", denkt Borst dat de toekomstig Feyenoord-coach Mario Been niet van Hofland gecharmeerd is.

Borst denkt verder dat AZ komend weekend tegen puntverlies aan gaat lopen. De trotse koploper uit Alkmaar gaat op bezoek bij NEC. Verder voorspelt hij dat FC Twente regerend kampioen PSV opzij schuift.

Bron: FCUpdate.nl

Ik heb het ook niet zo op Hofland, in het begin was hij goed, maar hij is nu gewoon vervelend!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 maart 2009 - 11:07   quote  deeplink  
Borst zijn hart ligt bij Feyenoord ,alleen hij weet hetzelf nog niet.
Van de 1000 woorden die hij schrijft gaan er 700 over Feyenoord.Hou je toch lekker bezig met Sparta joh.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 maart 2009 - 11:13   quote  deeplink  
ik vind Hofland eigenlijk weer steeds beter worden, Borst moet gewoon zn muil houden
Milo
 Milo - donderdag 05 maart 2009 - 11:19   quote  deeplink  
Sinds Hofland bij feyenoord speelt is het alleen maar gezeik! vaak geblesseerd, er is altijd wat met hem.
Tot ziens
F.L.E
 F.L.E - donderdag 05 maart 2009 - 11:23   quote  deeplink  
Hofland is een van de weinige die wel de over mijn lijk mentaliteit heeft. En die Borst neemt niemand serieus.Zelfs in studio ajax is hij slecht voorbereid en lult maar een eind raak.
Laat Mario zelf maar beslissen wat hij wel of niet doet met Hofland en de rest, daar heeft ie sparta hugootje niet voor nodig.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 maart 2009 - 11:45   quote  deeplink  
Voor die beslissing is Mario toch aangenomen???? Borst moet zijn muil eens houden.
pfe83
 pfe83 - donderdag 05 maart 2009 - 11:46   quote  deeplink  
Na inderdaad een mindere periode vind ik Hofland weer steeds beter gaan spelen. Hij is volgens mij erg belangrijk in de verdediging en werkt echt heel veel ballen weg.
Die grote mond, tja, als een speler nooit zijn mond open trekt is het ook weer niet goed. Ik denk dat Hofland zeker nog 1 tot 2 seizoen absoluut een meerwaarde is.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 maart 2009 - 11:52   quote  deeplink  
overigens, als er niemand meer uit de school klapt, zit borst straks zonder werk.
derq
 derq - donderdag 05 maart 2009 - 11:56   quote  deeplink  
JIPPIE!!! hier pleitte ik al lang voor!
bedankt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2009 door derq --
derq
 derq - donderdag 05 maart 2009 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 11:23 schreef F.L.E het volgende:
Hofland is een van de weinige die wel de over mijn lijk mentaliteit heeft. En die Borst neemt niemand serieus.Zelfs in studio ajax is hij slecht voorbereid en lult maar een eind raak.
Laat Mario zelf maar beslissen wat hij wel of niet doet met Hofland en de rest, daar heeft ie sparta hugootje niet voor nodig.
over mijn lijk? en dan smsjes sturen naar de rvc zeker
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 maart 2009 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 11:56 schreef derq het volgende:
JIPPIE!!! hier pleitte ik al lang voor!
bedankt!
En wie zou er voor Hofland zijn plaats terug moeten komen?
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 05 maart 2009 - 12:02   quote  deeplink  
hoop dat ik die zwerver en z'n vriendje jack nog is tegen kom in een afgelengen bos

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2009 door Sjerrie --
Einstein
 Einstein - donderdag 05 maart 2009 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 11:57 schreef derq het volgende:

[..]

over mijn lijk? en dan smsjes sturen naar de rvc zeker
Dus? Blijkbaar nam hij de verantwoording namens de groep, die een ander niet nam. Iedereen hikte tegen de situatie aan, dus zo vreemd is het niet dat hij het balletje aan het rollen bracht.

En de mening van Borst is me verder niks waard. Engnek die vent.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 05 maart 2009 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 11:57 schreef derq het volgende:

[..]

over mijn lijk? en dan smsjes sturen naar de rvc zeker
Nee klootviool "ik heb niks fout gedaan" Verbeek maar zijn gang laten gaan.
En Bosz en Gudde en de rest van die incompetente koekebakkers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 maart 2009 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 11:57 schreef derq het volgende:

[..]

over mijn lijk? en dan smsjes sturen naar de rvc zeker
Dat heeft hij goed gedaan.Met dank aan Hofland zijn Bosz en Jansen vertrokken .
PVDD
 PVDD - donderdag 05 maart 2009 - 12:14   quote  deeplink  
Als er lui zijn die afspraken breken om te scoren dan zijn het wel journalisten. Vraag Borst maar eens over een afspraak met Willem van Hanegem die hij met klikken gebroken heeft. Dus bullshit. Hofland had een veel betere reden omdat het zwaar klote ging.
Richard
 Richard - donderdag 05 maart 2009 - 12:23   quote  deeplink  
Weet je waar Feyenoord zich mee bezig moet houden is snel met spelers gaan praten dat er interesse is van de havenclub,want Vorm heeft nu bij Utrecht bij getekend. Feyenoord kennende grijpen ze steeds mis.Kijk naar Perez,Koevermans,Huntelaar en zo zijn er nog wel een paar te noemen.Praat vast met Veldhuizen of Krul Marcus Berg laat ze weten dat er intersse is en maak een afspraak wanneer er contract besprekingen zullen plaats vinden,anders pissen we weer overal naast niet de eerste keer.
PVDD
 PVDD - donderdag 05 maart 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 12:23 schreef Richard het volgende:
Weet je waar Feyenoord zich mee bezig moet houden is snel met spelers gaan praten dat er interesse is van de havenclub,want Vorm heeft nu bij Utrecht bij getekend. Feyenoord kennende grijpen ze steeds mis.Kijk naar Perez,Koevermans,Huntelaar en zo zijn er nog wel een paar te noemen.Praat vast met Veldhuizen of Krul Marcus Berg laat ze weten dat er intersse is en maak een afspraak wanneer er contract besprekingen zullen plaats vinden,anders pissen we weer overal naast niet de eerste keer.
Je hebt gelijk maar ik heb het gevoel dat het op de achtergrond in beperkte mate ook gebeurt, maar Berg vinden ze te duur. Ik gok alleen de twee backs van Nec waarvan el ak ook als laatste man kan spelen en een keeper nu in beeld zijn.
wderuit
 wderuit - donderdag 05 maart 2009 - 12:51   quote  deeplink  
Hofland heeft het in zich om Mister feyenoord te worden............een echte libero waar Borst jaloers op kan zijn
danny four
 danny four - donderdag 05 maart 2009 - 17:22   quote  deeplink  
Borst is ook een misselijke kwast
Marioscenario
 Marioscenario - donderdag 05 maart 2009 - 17:47   quote  deeplink  
Borst is een egotripper die je niet serieus moet nemen. Let op! als hij bij DWDD aan tafel zit met een dame dan zit hij helemaal te glimmen en begint zijn neus te krullen wanneer hij iets gaat vertellen. Een beetje stoffig mannetje die graag de aandacht krijgt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 maart 2009 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 11:57 schreef derq het volgende:

[..]

over mijn lijk? en dan smsjes sturen naar de rvc zeker
Moet je hem dankbaar voor zijn. Is nu tenminste weer goed naar buiten gekomen hoe rot de club van binnen is. Hij heeft gewoon de verantwoordelijkheid genomen. net of het allemaal alleen zijn beslissing was.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 maart 2009 - 22:06   quote  deeplink  
na de laatste berichten kan je hofland beter uit de topic titel halen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 maart 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 22:06 schreef hotjumper het volgende:
na de laatste berichten kan je hofland beter uit de topic titel halen...
Alles kom goed jumpertje ....
Hier en daar valt er nog een lijk uit de kast maar alles komt goed.
Uiteindelijk kunnen die 60 miljoen die ze willen investeren gelijk worden doorgeschoven naar afdeling tekorten en schulden.Het laatste lijk dat uit de kast valt heet Jacobs of Gudde volgens mij.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 maart 2009 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 23:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Alles kom goed jumpertje ....
Hier en daar valt er nog een lijk uit de kast maar alles komt goed.
Uiteindelijk kunnen die 60 miljoen die ze willen investeren gelijk worden doorgeschoven naar afdeling tekorten en schulden.Het laatste lijk dat uit de kast valt heet Jacobs of Gudde volgens mij.
Ben juist bang van niet, in interviews met eigenaren van andere (succesvolle) nieuwe stadions komt juist naar voren dat het van het grootste belang is dat je de exploitatie van het stadion zaoveel mogelijk in eigen hand houdt. Dit heeft bij euroborg en de grolsch-veste voor groningen en twente het meeste geld opgeleverd.
Verder is natuurlijk de prestatie gerichte fee een grote valkuil, want hoe ga je dat meten? het aantal toeschouwers? de plaats op de ranglijst.... En gaan ze de spelers dan ook prestatie loon geven? nou dan zal het wel storm gaan lopen met voetballers die bij Feyenoord willen spelen.
het lijkt er op dat Stadion Feyenoord flink bij de klote heeft en dat het samengaan nog ver weg is.
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 06 maart 2009 - 08:56   quote  deeplink  
Er is (en wordt)een vuil spelletje gespeeld, door enkele spelers en de techniscche staf. Dat heeft als resultaat de 11de plaats waar we nu staan. Een wanprestatie die voorkomen had kunnen worden, als er wat meer onderling begrip was geweest. Maar nee ze gingen liever rollebollend over straat waar de paparazzie zoals Borst, Derksen etc. dankbaar gebruik van maken om hun kas te spekken. Clubliefde? Bij de meeste geheel onbekend.
1970
 1970 - vrijdag 06 maart 2009 - 09:49   quote  deeplink  
Hofland heeft in mijn ogen niet het nivo voor Feyenoord.
Als je hogerop wil moet zulke speler zo snel mogelijk kwijt.
Door zijn vieze spelletje is Verbeek weg , daar zullen de meeste mensen niet rouwig om zijn.
Alleen nu Verbeek weg is doen ze het niet beter , ik verhouding slechter omdat er goede spelers van blesures terug komen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 maart 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Ik vind Hofland juist wel steeds beter gaan spelen, hij is natuurlijk niet Feyenoordwaardig maar er is duidelijk een stijgende lijn in zijn spel te zien.
WilleM1000
 WilleM1000 - vrijdag 06 maart 2009 - 10:07   quote  deeplink  
Sinds Verbeek weg is begint Hofland weer beter te voetballen.Je moet nu ook een beetje geluk hebben. En straks met Ron Vlaar heb je gewoon een heel sterk centraal duo.Ik vraag me alleen af wanneer gaan die GELDSCHIETERS is iets doen.En dat Verbeek weg is vind ik niet zo gek ,het hele leven bestaat uit geven en nemen en wat Verbeek deed was alleen maar nemen.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 06 maart 2009 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 09:49 schreef 1970 het volgende:
Hofland heeft in mijn ogen niet het nivo voor Feyenoord.
Als je hogerop wil moet zulke speler zo snel mogelijk kwijt.
Door zijn vieze spelletje is Verbeek weg , daar zullen de meeste mensen niet rouwig om zijn.
Alleen nu Verbeek weg is doen ze het niet beter , ik verhouding slechter omdat er goede spelers van blesures terug komen.
En wie heeft dan wel het nivo van Feyenoord?
Als we hogerop willen, nou op dit moment hebben we niet zo veel te willen. We zijn compleet afhankelijk of er investeerders bereid zijn om geld in de failliete boedel te steken.
De meeste denken dat er weer een zak met geld de kuip binnenrolt en dat er weer onbeperkt spelers gekocht kunnen worden. Ik persoonlijk denk dat je blij mag zijn met de aflossing van de schulden en 1 a 2 aankopen. En met een bestuur en raad van commisarissen die eens een keer in de werkelijkheid leven en niet op die roze wolk van " we zijn een topclup".
Financieel, sportief en beleidsmatig beginnen we behoorlijk achterop te raken op clubs als Twente , Heereveen,Az en Groningen.
Laten ze dat eerst maar eens oplossen voordat iedereen weer loopt te gillen dat we volgend jaar mee doen om het kampioenschap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2009 door F.L.E --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 11:37   quote  deeplink  
Hotjumper heeft helemaal gelijk. Kan na de laatste berichten beter de naam van Hofland uit de topictitel halen. Of de investeerders nog willen investeren na dit bericht over het stadion betwijfel ik. Is nu voor hun ook geen zekerheid dat ze ooit hun geld terug krijgen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 maart 2009 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 11:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hotjumper heeft helemaal gelijk. Kan na de laatste berichten beter de naam van Hofland uit de topictitel halen. Of de investeerders nog willen investeren na dit bericht over het stadion betwijfel ik. Is nu voor hun ook geen zekerheid dat ze ooit hun geld terug krijgen.
Tenzij hun natuurlijk ook een belang in het nieuwe stadion hebben. Zo van, hier is geld en wij zijn straks de nieuwe koebrugge....

Maar ik ga er vooralsnog van uit dat zij alleen in Feyenoords belang handelen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 11:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tenzij hun natuurlijk ook een belang in het nieuwe stadion hebben. Zo van, hier is geld en wij zijn straks de nieuwe koebrugge....

Maar ik ga er vooralsnog van uit dat zij alleen in Feyenoords belang handelen.
Ik dus ook. Dit kan dus een behoorlijke kink in de kabel opleveren wat betreft de investeerders.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 maart 2009 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 12:51 schreef wderuit het volgende:
Hofland heeft het in zich om Mister feyenoord te worden............een echte libero waar Borst jaloers op kan zijn
als Hofland mr Feyenoord kan worden wordt ik Koning van Nederland , ik ben géén tegenstander van Kevin maar dit gaat te ver hoor! Verder denk ik dat we Hugo niet moeten onderschatten , t is een rare blaaskaak maar hij weet wel veel insite info hoor!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 maart 2009 - 12:56   quote  deeplink  
koning jantje de negentienhonderdvierenzeventigste, ach de volgende koning is al voor Feyenoord dus je kan gewoon je eigen ding blijven doen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 19:20   quote  deeplink  
Vraag me dan wel af of onze toekomstige koning dan wel geschikt is om dit land te leiden!! Als hij maar niet het maasgebouw syndroom heeft. Hahahaha!! Maar het klopt wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2009 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Geen toekomst voor Hofland bij Feyenoord"









0.0087580