BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoordsupporters denken niet aan terugkeer Loovens

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
M
 M - donderdag 05 maart 2009 - 19:55   quote  deeplink  
Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat die houthakker terugkeert naar Feyenoord. Zijn timing is verkeerd (net als Greene is zijn reactie altijd te laat).

Als zijn niveau het niveau is dat Feyenoord wil nastreven dan kunnen we beter direct in de Jupilerleague gaan spelen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 maart 2009 - 20:11   quote  deeplink  
Ondanks dat ik je gelijk geef, vind ik t wel erg zelfingenomen om te denken dat je mening voor het hele legioen geld.
M
 M - donderdag 05 maart 2009 - 20:13   quote  deeplink  
Is om reacties los te krijgen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 maart 2009 - 21:46   quote  deeplink  
lul niet zo dom
M
 M - donderdag 05 maart 2009 - 22:30   quote  deeplink  
Nee jij trekt volle alen met al die opmerkingen die je overal plaatst
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 maart 2009 - 22:44   quote  deeplink  
he je wilde toch reacties los krijgen...

maar ik denk dat wij wel wat aan Loovens hebben
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 maart 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 22:30 schreef M het volgende:
Nee jij trekt volle alen met al die opmerkingen die je overal plaatst
Die zijn zinnig kan ik van die van jou niet zeggen M
derq
 derq - vrijdag 06 maart 2009 - 00:21   quote  deeplink  
loovens, kut instelling... kut speler, echt nooit wat gevonden voor feyenoord die jongen...
G-child
 G-child - vrijdag 06 maart 2009 - 01:05   quote  deeplink  
Derq, waarom moet ik altijd op jou reageren? Wij mogen blij zijn als we hem krijgen... deze jongen hadden we nooit moeten laten gaan! Deze jongen is er al en gaat nog veel hoger komen en dan is het HELAAS niet bij ons, omdat er nog steeds mensen zijn die instelling telepatisch zijn. Groet
PVDD
 PVDD - vrijdag 06 maart 2009 - 08:34   quote  deeplink  
Als Vlaar blessurevrij is/ooit komt dan vind ik hem een stuk beter maar dat is koffiedik kijken.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 maart 2009 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 08:34 schreef PVDD het volgende:
Als Vlaar blessurevrij is/ooit komt dan vind ik hem een stuk beter maar dat is koffiedik kijken.
eens, maar dat is vooralsnog een utopie
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 maart 2009 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 09:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

eens, maar dat is vooralsnog een utopie
een Utopie is het niet. Dat is wel erg negatief.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2009 - 22:30 schreef M het volgende:
Nee jij trekt volle alen met al die opmerkingen die je overal plaatst
Zijn wijzere opmerkingen dan die van jou!!!!! Wie wil je dan halen??? Terry??? Nesta??? Vlaar is denk wel beter maar een extra centrale verdediger kan geen kwaad. er is een groep supporters die geen bord voor hun kop hebben maar een hele bunker om hun taas!!!! Jij bent daar een van.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 06 maart 2009 - 17:01   quote  deeplink  
Onzin topic dit
Loovens is 100% een versterking voor ons
Hij speelt niet alles maar wel veel voor Celtic
Ik moet nog maar zien of er een betere verdediger dan Loovens gaat komen
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 maart 2009 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 01:05 schreef G-child het volgende:
Derq, waarom moet ik altijd op jou reageren? Wij mogen blij zijn als we hem krijgen... deze jongen hadden we nooit moeten laten gaan! Deze jongen is er al en gaat nog veel hoger komen en dan is het HELAAS niet bij ons, omdat er nog steeds mensen zijn die instelling telepatisch zijn. Groet
deze jongen was een aardige speler maar niet Feyenoord 1 waardig , hij zit nu alweer een jaar of 5 in t buitenland en zit nu dan net bij Celtic waar hij géén basisspeler is dus niet zo gek hoor dat hij 5 jaar geleden wegmocht (en zelf ook wilde) dus beetje overdreven reactie G-schild
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 17:15 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

deze jongen was een aardige speler maar niet Feyenoord 1 waardig , hij zit nu alweer een jaar of 5 in t buitenland en zit nu dan net bij Celtic waar hij géén basisspeler is dus niet zo gek hoor dat hij 5 jaar geleden wegmocht (en zelf ook wilde) dus beetje overdreven reactie G-schild
Uhm Jantje als wij noodgedwongen Evander Sno via NAC moeten verkopen aan Celtic.Die dan op zijn beurt niet verder komt dan de ballen en pionen opruimen van het trainingsveld daar.En met de gedachten dat Loovens tegen een basisplek aan zit bij Celtic.Dan moet ik toen zo realisties zijn dat deze jongen Feyenoord is ontstegen.Ik zie hem al staan naast hofland,heb je die gemene muil al van dat joch bekeken??Alleen dat is al angstaanjagend,het is niet meer dat jochie van een paar terug.Maar helaas hij komt niet meer terug.
MarkFR
 MarkFR - vrijdag 06 maart 2009 - 18:05   quote  deeplink  
l

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2009 door MarkFR --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 17:15 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

deze jongen was een aardige speler maar niet Feyenoord 1 waardig , hij zit nu alweer een jaar of 5 in t buitenland en zit nu dan net bij Celtic waar hij géén basisspeler is dus niet zo gek hoor dat hij 5 jaar geleden wegmocht (en zelf ook wilde) dus beetje overdreven reactie G-schild
Ben het niet vaak met je oneens Jantje1974 maar nu wel!!! denk toch dat Celtic een stuk betere ploeg heeft als Feyenoord en Loovens moet concureren met de aanvoerder en reserve aanvoerder.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 10:57   quote  deeplink  
ik denk dat Celtic het nivo heeft dat wij nastreven en daar horen dus betere spelers bij dan Loovens , ik denk dat Loovens Feyenoord niet echt beter maakt al zal hij t nivo wel aankunnen dat geloof ik wel. Verder ben ik voorstander van wat snellere centrale verdedigers zodat je ver van je goal af kan spelen , Loovens vind ik supergeschikt voor de britse competities maar voor ons denk niet de best denkbare optie vind hem eenzelfde type als Hofland terwijl ik meer hou van types Fraser,vWonderen wendbare verdedigers die ook goed kunnen voetballen.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 maart 2009 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 10:57 schreef jantje 1974 het volgende:
ik denk dat Loovens Feyenoord niet echt beter maakt al zal hij t nivo wel aankunnen dat geloof ik wel...
Dat is dan al meer dan de helft die er nu rondlopen, Lucius, Greene ed
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 12:30   quote  deeplink  
ja das waar , maar ik vind wel dat we NU ECHT alleen maar spelers moeten halen die ons echt een stuk beter maken en niet omdat ze "net wat beter zijn" dan de voorbeelden die jij geeft!
bjorn
 bjorn - zaterdag 07 maart 2009 - 13:19   quote  deeplink  
douglas van twente
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 12:30 schreef jantje 1974 het volgende:
ja das waar , maar ik vind wel dat we NU ECHT alleen maar spelers moeten halen die ons echt een stuk beter maken en niet omdat ze "net wat beter zijn" dan de voorbeelden die jij geeft!
Wie wil er voor een club spelen die niet Europees speelt??? Begin maar riante salarissen te bieden. Verhaal investeerders moet er eerst nog door komen. Dus voorlopig ook nog steeds geen geld.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Dus hoeven we voorlopig ook niets te verwachtten , of Mario moet deze selectie weer rehabiliteren..................
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 20:01   quote  deeplink  
Transfervrije spelers!!!! Dudek bijvoorbeeld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoordsupporters denken niet aan terugkeer Loovens









0.0063970