BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 60 miljoen, - en dan?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 06 maart 2009 - 13:52   quote  deeplink  
Als het de directie, of wat er dan ook maar van over is, niet gelukt om deze groep investeerders binnen te slepen, dan gaan we heel zware tijden tegemoet. Ik ga er vanuit dat de druk nu zo groot is geworden (evengoed voor de investeerders!), dat dit hele verhaal gaat lukken. Kan eigenlijk niet anders!
Deze Topic is dus ook bedoeld om de genoemde druk weer wat op te voeren. Hoe duidelijker het is aan al de betrokkenen dat het legioen smacht naar deze oplossing, - hoe beter.
Natuurlijk moeten de investeerders een percentage aandelen in de club krijgen dat overeenkomt met hun investering, anders zullen ze niets investeren, - en gelijk hebben ze. Er wordt momenteel, en vanuit allerlei hoeken en gaten, van alles en nog wat geroepen, maar omdat je ergens moet beginnen, ga ik uit van 60 miljoen: Het bedrag dat vanuit de hoek der investeerders-zelf opdook. Allereerst zullen de lopende schulden moeten worden afgelost. Hoe groot die schuld nou helemaal is, is (mij in ieder geval) niet echt duidelijk. OK, 17 miljoen, maar is dat b.v. inclusief de lopende verplichtingen aan eerdere investeerders van de Talent-pools? (Ik weet wel dat daar in principe geen schulden uitstaan, maar de club heeft m.i. wel degelijk een morele verplichting aan deze goedwillende en echte Feyenoordfans en de betreffende spelers zijn mooi niet helemaal eigendom van de club.) En wat met de tekorten van het lopende seizoen?
De belangrijkste taak voor de korte termijn is Feyenoord van een blakende gezondheid te voorzien. Dat kan grandioos lukken met 60 miljoen. Beenhakker en Been (v.v.) kunnen beginnen met een genadeloze doorselectie: Alles wat niet goed genoeg (meer) is – eruit. Dat gaat geld kosten, maar het is de beste manier. Wij, de supporters en als zodanig het hart van de club, zullen vervolgens begrip op moeten brengen wanneer de club uiterst zuinig met de centjes omspringt. Onze Meukumse vrienden investeerden afgelopen zomer voor 35 miljoen, maar het kampioenschap is nog verder weg dan de afgelopen jaren al het geval was. Laat ons hieruit lering trekken: Voor 35 miljoen koop je in geen geval een kant en klaar kampioenselftal. Laten we daarbij vooral niet vergeten dat de aankopen van Meuk, niet misselijk waren. Wie van ons had Suleijmani (of hoe die vent ook heten mag) niet bij onze selectie willen hebben, als we het geld ervoor hadden gehad? Ben je wel ineens 16 miljoen kwijt. Dat is m.i. niet de weg die wij moeten bewandelen totdat het nieuwe stadion de verhoudingen werkelijk kan veranderen. Ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken over de exploitatie van het nieuwe stadion. Directeur Van Merwijk van de Stadion Feijenoord NV. kan nu wel heel stoer een grote broek aantrekken, maar uiteindelijk kan er geen sprake van een nieuw stadion zijn zonder Feyenoord, en met de nieuwe investeerders vertegenwoordigt in het Hoofdbestuur, zal de club geen dubbeltje tekort komen. Daar ben ik van overtuigd! (Eerder moeten we ons zorgen maken over het feit dat met de bouw van het nieuwe stadion pas in 2013 wordt begonnen: 4 KOSTBARE JAREN TE LAAT! Bovendien is een vervroegd project van zo’n 575 miljoen een leuke opsteker voor de werkgelegenheid in deze kwaaie tijden. Een mooie taak voor de nieuwe Burgemeester is het om alle medewerking te verlenen met het snel en adekwaat verstrekken van de benodigde vergunningen. Daar kan hij heel veel goodwill mee winnen, dus zet 'm op, burgemeester Aboutaleb!)
MIJN VOORNAAMSTE BOODSCHAP IS DUS: HEEL VOORZICHTIG DOEN MET DE CENTJES.
Tenslotte: Het zou mij niet verbazen wanneer Mario Been alles op alles gaat zetten om Jermaine Lens van AZ binnen te slepen, en daar zouden wat mij betreft best wat van die miljoentjes tegenaan worden gegooid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2009 - 14:17   quote  deeplink  
Een goed verhaal.
Alleen een stadion tekenen voor een mankette is zo gebeurd .Dat zou een klein nog wel kunnen en daarom verbaasd het mij dat sommige lyries waren over de moddelen op een plattegrond op ZUID.Oke het ging om het idee dat is waar.
Maar er kan echt niet zomaar morgen begonnen worden aan de bouw van het stadion.De ideen zijn er over de infra structuur,maar het uitwerken en de berekingen van grondslag constructie en het uitwerken van het stadion is een hels karwei.Als het nieuwe stadion bijvoorbeeld een gedeelte in het water komt wordt het nog moeilijker.De wegen ,viaducten,de treinbanen het stadion ,het sportcomplex.Ga er maar aanstaan dit is niet met een jaartje uitgewerkt denk ik.Ik moet wel toegeven dat het jaar 2016 als een last bij mij op me rug hangt.Het is idd nog heel ver weg.
derq
 derq - vrijdag 06 maart 2009 - 14:29   quote  deeplink  
Daarom, iedereen roept dat we 'toppers' moeten halen, maar die kunnen we ook met de 60 miljoen gewoon niet betalen. (we kúnnen ze wel betalen, maar het is niet verantwoord!) haal gewoon een paar goede jongens, die het hele team omhoog kunnen trekken. betaal voor pranjic desnoods die 7 miljoen die heerenveen nu wel zal vragen. (hoe kom ik hierbij? ik sprak vorige zomer met hem, en hij vertelde me dat Heerenveen 9 miljoen vroeg, waar feyenoord 5 had geboden. geen contractverlenging, dus misschien kun je hem nu voor 5 oppikken?) Dan zullen we snel moeten zijn want hij kan ook zomaar weggeplukt worden door een ploeg met wat grotere financiële reserves als Feyenoord, en dan zul je ècht de hoofdprijs moeten bieden om hem nog te strikken.

Ze moeten gewoon bouwen aan een leuk team, alle jongens ook door psychologen laten onderzoeken. zorgen voor niet teveel karakterbotsingen, maar juist aanvullingen.
Er zullen ook een aantal spelers wegmoeten die de harmonie in de groep verstoren, (denk aan de v.hooijdonk affaire) anders krijg je straks weer 2 kampen, namelijk: de jonkies en de nieuwkomers vs. de oude garde.

Gelukkig hebben we beenhakker deze taak in handen gegeven en kan hij Mario sturen bij het uitkiezen van de juiste spelers. dit wekt vertrouwen bij de investeerders, en ze krijgen ook mijn volste vertrouwen want, met de uitspraak: 'ik koop geen kaka of poepoe' Werden wijze woorden neergelegd door Don Leo, en zijn we er zeker van dat er juist wordt omgesprongen met het geld van de investeerders.
Zo weten wij dat elke nieuwe aankoop of een beslissing omtrent een speler altijd weloverwogen en goed doordacht zal zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2009 door derq --
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 06 maart 2009 - 14:43   quote  deeplink  
ik zeg: twee spelers van 30 miljoen halen ;-)
danny four
 danny four - vrijdag 06 maart 2009 - 15:21   quote  deeplink  
Er ligt ook een mooie kans in het verbeteren van de gehele sfeer rondom de club,oa dat de kliekjes eens worden aangepakt en we van die bestuurlijke broeierige sfeer afkomen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 14:43 schreef Pietje1 het volgende:
ik zeg: twee spelers van 30 miljoen halen ;-)
Jij werkt in het maasgebouw!!!! dat weet ik zeker. Jij weet precies hoe je Feyenoord kapot moet maken!!! Je moet nog maar zien of de investeerders nog willen investeren na dat verhaal over het nieuwe stadion. geeft nou niet echt zekerheid meer.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 07 maart 2009 - 03:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 19:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij werkt in het maasgebouw!!!! dat weet ik zeker. Jij weet precies hoe je Feyenoord kapot moet maken!!! Je moet nog maar zien of de investeerders nog willen investeren na dat verhaal over het nieuwe stadion. geeft nou niet echt zekerheid meer.
nee, joh dan hadtie maradonna gehaald
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 07 maart 2009 - 07:04   quote  deeplink  
De investeerders moeten zo snel mogelijk aan de macht in de kuip en dan minimaal tot de nieuwe kuip er is en als deze mensen weer netjes hun centjes terug hebben!!
Dus dan moeten ze misschien wel langer aan de macht blijven.
Dus RvC en directie stel per direct jullie zetels beschikbaar voor andere en dan horen jullie vanzelf of jullie mogen blijven van de investeerders..........
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 08:46   quote  deeplink  
Goedemorgen antonio.helemaal mee eens alleen al om het debacle verbeek en om het bestuurlijke broddelwerk van de afgelopen jaren.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 10:51   quote  deeplink  
voorlopig gaat de begroting volgend jaar naar van 45 miljoen naar 40 miljoen , en dat is nou niet zo een goed teken hoor!
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 maart 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 10:51 schreef jantje 1974 het volgende:
voorlopig gaat de begroting volgend jaar naar van 45 miljoen naar 40 miljoen , en dat is nou niet zo een goed teken hoor!
Nee de begroting naar 50 miljoen en dan begin maart 10 miljoen tekort komen.
Het word zolangzamerhand eens tijd dat er realisme in de kuip komt.
Geen europee's voetbal is geen inkomsten hieruit dus lagere begroting.
Beker, 1 ronde begroten alles daarna is winst.
Nu rekenen ze zich rijk met niet gegarandeerde inkomsten en moeten geld lenen als het tegenzit.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 07 maart 2009 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 10:51 schreef jantje 1974 het volgende:
voorlopig gaat de begroting volgend jaar naar van 45 miljoen naar 40 miljoen , en dat is nou niet zo een goed teken hoor!
Dat is alleen maar goed dat men naar een realistische begroting gaat en dan zonder beker en europees voetbal in de begroting. Dit moet men nooit in de begroting op nemenAls men dit speel dan is het een extraatje.
Feyenoord moet alleen de werkelijke gleden in de begroting doen , basta dan is men eerlijk tegenover de supporters.
En dan hoeft men ook geen geld te lenen aan het eind avn het seizoen......
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 11:15   quote  deeplink  
Idd dat mag ook jacobs zich aantrekken met zijn uitspraken over broodje aap,want dergelijke rozewolk inkomsten in de begroting opnemen is net zo dwaas Jacobs als de kinderbijslag mee rekenen terwijl je weet dat je al jaren een ernstig erectieprobleem hebt.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 10:57 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nee de begroting naar 50 miljoen en dan begin maart 10 miljoen tekort komen.
Het word zolangzamerhand eens tijd dat er realisme in de kuip komt.
Geen europee's voetbal is geen inkomsten hieruit dus lagere begroting.
Beker, 1 ronde begroten alles daarna is winst.
Nu rekenen ze zich rijk met niet gegarandeerde inkomsten en moeten geld lenen als het tegenzit.
ja t is realiteit , maar hoe lager de begroting hoe minder er is voor salarissen , en dus zullen toppers voorlopig niet gehaald worden.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 maart 2009 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 11:37 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ja t is realiteit , maar hoe lager de begroting hoe minder er is voor salarissen , en dus zullen toppers voorlopig niet gehaald worden.
Dat hoeft niet per see zo te zijn. Er lopen er nu een paar grootverdieners in de kuip die niets of nauwelijks iets toevoegen aan de selectie.
En een goed elftal hoeft niet uit alleen maar uit toppers te bestaan.
De begrotingen van AZ, Heereveen,Twente ed zijn lager dan die van Feyenoord.
Maar het zijn wel echte teams die iets voor elkaar over hebben.
Kijk maar in ons eigen verleden, op het moment dat er een echt team stond wat voor elkaar door het vuur wilde gaan kwamen de prestaties vanzelf.
En daar denk ik van dat je met Mario en Leo 2 goede mensen in huis hebt gehaald.
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 11:46 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dat hoeft niet per see zo te zijn. Er lopen er nu een paar grootverdieners in de kuip die niets of nauwelijks iets toevoegen aan de selectie.
En een goed elftal hoeft niet uit alleen maar uit toppers te bestaan.
De begrotingen van AZ, Heereveen,Twente ed zijn lager dan die van Feyenoord.
Maar het zijn wel echte teams die iets voor elkaar over hebben.
Kijk maar in ons eigen verleden, op het moment dat er een echt team stond wat voor elkaar door het vuur wilde gaan kwamen de prestaties vanzelf.
En daar denk ik van dat je met Mario en Leo 2 goede mensen in huis hebt gehaald.
Ja idd en bij h-veen proberen ze ook waar mogelijk om de inkomens verschillen zo vlak mogelijk te houden,zodat
aankomend talent niet te makkelijk wegloopt.
Maar ik meen dat jij F.L.E ook al eens iets in de trand van de scouting opmerkte en daar ligt ook winst met leo en mario.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 12:14   quote  deeplink  
In jullie reacties zit heel veel waarheid maar laten we gewoon eerlijk zijn : als je omhoog wil zal de begroting ook omhoog moeten het is natuurlijk geen goed teken dat de begroting omlaag gaat , in die begroting zit nl ook de sponsorgelden e.d. en die moeten toch geoon blijven stijgen!!?? , en betreft Heerenveen: daar is de doelstelling anders , wij willen weer echt meedoen om plaats 1 t/m 4 en Heerenveen is doelstelling plaats 5 t/m 8 ,
Scouting is idd ook van megabelang al is Mario daar dit jaar niet zo goed in geweest hoor , er zijn 3 spelers bij NEC gehaald puur op zijn advies: Bouaouzan , Collins John en Arek Radomski en laten dat nu net de 3 spelers zijn bij NEC die niet presteren en voor problemen zorgen.......................
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 maart 2009 - 12:15   quote  deeplink  
Scouting voor een club als Feyenoord is nauwelijks lonend.Er word veel geld an uitgegeven maar de kans dat er werkelijk een toptalent komt is klein.
Het verschil met clubs als Heereveen Groningen e.d. is dat die het zich kunnen veroorloven om onbekende spelers te halen.
Is het een topper dan is het mooi meegenomen zo niet dan is er ook niets verloren.
Bij Feyenoord moet zo'n speler er gelijk staan.
Grote europese clubs kijken wel mee met Feyenoord op het moment dat Feyenoord een speler heeft gescout, en zijn dan makkelijk in staat om een hoger bod uit te brengen wat de prijs en het salaris gelijk opdrijft.
Ik persoonlijk zie meer in scouting in je eigen regio, desnoods Nederland.
En mocht er door een andere club wel een speler gescout worden die aantoond dat het inderdaad van buitengewone klasse te zijn kun je die kopen.
Iedereen zal dan wel roepen dat ze dan onbetaalbaar zijn maar als je die kosten afzet tegen de kosten van onze huidige scouting en alle spelers die gehaald zijn als "talent" en inmiddels weer vertrokken zijn denk ik dat dat wel meevalt.
Ik zie liever dat we Nederlandse talenten via de B1 , A1 en jong Feyenoord laten doorgroeien en dan een goed contract geven, zoals met Wijnaldum gebeurd, dan dat we een 17 jarig ventje uit verwegistan halen die we een enorm salaris moeten geven zonder dat je weet of hij hier kan aarden en echt een topper wordt.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 12:28   quote  deeplink  
zit veel in FLE , al denk ik dat je een goede scouting WEL terugverdiend , stel dat wij nu Marcus Berg kopen van Groningen voor 10 miljoen , die hadden we voor 4 miljoen kunnen hebben , die 6 miljoen verschil kun je flink wat scouts laten reizen hoor! Wat natuurlijk wel zo is , is dat buitenlandse talenten bij clubs als Hveen lekker kunnen rijpen en ontwikkelen , zie Sulejmani : bij Hveen fantastisch maar nu in Adam heeft ie het ook moeilijk.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 maart 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 12:14 schreef jantje 1974 het volgende:
In jullie reacties zit heel veel waarheid maar laten we gewoon eerlijk zijn : als je omhoog wil zal de begroting ook omhoog moeten het is natuurlijk geen goed teken dat de begroting omlaag gaat , in die begroting zit nl ook de sponsorgelden e.d. en die moeten toch geoon blijven stijgen!!?? , en betreft Heerenveen: daar is de doelstelling anders , wij willen weer echt meedoen om plaats 1 t/m 4 en Heerenveen is doelstelling plaats 5 t/m 8 ,
Scouting is idd ook van megabelang al is Mario daar dit jaar niet zo goed in geweest hoor , er zijn 3 spelers bij NEC gehaald puur op zijn advies: Bouaouzan , Collins John en Arek Radomski en laten dat nu net de 3 spelers zijn bij NEC die niet presteren en voor problemen zorgen.......................
Je hebt wel gelijk met die doelstelling , maar ik vraag me af of die wel realistisch is. Kijk maar naar de resultaten van de afgelopen jaren. En je doelstelling moet altijd zijn om zo hoog mogelijk te eindigen. Maar ieder jaar roepen dat je voor het kampioenschap wil meedoen legt natuurlijk ook een druk op de selectie, zeg dat je bij de eerste 5 wil eindigen en kijk dan wat er mogelijk is.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 maart 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 12:28 schreef jantje 1974 het volgende:
zit veel in FLE , al denk ik dat je een goede scouting WEL terugverdiend , stel dat wij nu Marcus Berg kopen van Groningen voor 10 miljoen , die hadden we voor 4 miljoen kunnen hebben , die 6 miljoen verschil kun je flink wat scouts laten reizen hoor! Wat natuurlijk wel zo is , is dat buitenlandse talenten bij clubs als Hveen lekker kunnen rijpen en ontwikkelen , zie Sulejmani : bij Hveen fantastisch maar nu in Adam heeft ie het ook moeilijk.
Je vergeet dat Groningen, Heereveen ed ook spelers haalt die het niet maken.Wat zouden de kosten daarvan zijn?
Dat is het totaal bedrag wat scouting kost en niet alleen die scouts en de reizen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 12:45   quote  deeplink  
100 % mee eens.maar als ze t dan bij Grun of Hveen wel maken en wij ze kopen kunnen ze ook nog mislukken en dan kost t nog meer................... Goede scouting is perfect maar als ie niet werkt kan je t beter helemaal niet doen...............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2009 door jantje 1974 --
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 12:47   quote  deeplink  
Maar dat is dus ook wat bedoel,de noordelijke clubs hebben weinig eigen talenten ondanks hun jeugdopleiding en kunnen zich het nog permmiteren om elders talent aan te trekken.
Hun buitenlandse scouting word voor een groot deel gedragen door oud club spelers waar mee ze altijd een zeer vriendschappelijk relatie weten te onderhouden.
Onze club heeft altijd eigen talent gehad,maar de bottlenek in eigenscouting is juist dat deze talenten niet snel genoeg worden opgemerkt en daardoor toch vaak voor weinig doorbreken elders.
De realiteit van de dag is dat de laatste 2 aankopen van h-veen(zweden)ook door onze club hadden kunnen worden opgemerkt en toppers of niet als ik zie welk een stempel ze daar nu al op een wedstrijd zetten hadden deze ook meteen ons een forse lift gegeven.
Jammer dat er bij ons teveel dikke en te langlopen de contracten zijn afgesloten voor spelers die over de hill zijn en hierin heb ik dus het volste vertrouwen in een beenhakker dat dergelijke zaken tot het verleden behoren.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 maart 2009 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 12:47 schreef danny four het volgende:
Maar dat is dus ook wat bedoel,de noordelijke clubs hebben weinig eigen talenten ondanks hun jeugdopleiding en kunnen zich het nog permmiteren om elders talent aan te trekken.
Hun buitenlandse scouting word voor een groot deel gedragen door oud club spelers waar mee ze altijd een zeer vriendschappelijk relatie weten te onderhouden.
Onze club heeft altijd eigen talent gehad,maar de bottlenek in eigenscouting is juist dat deze talenten niet snel genoeg worden opgemerkt en daardoor toch vaak voor weinig doorbreken elders.
De realiteit van de dag is dat de laatste 2 aankopen van h-veen(zweden)ook door onze club hadden kunnen worden opgemerkt en toppers of niet als ik zie welk een stempel ze daar nu al op een wedstrijd zetten hadden deze ook meteen ons een forse lift gegeven.
Jammer dat er bij ons teveel dikke en te langlopen de contracten zijn afgesloten voor spelers die over de hill zijn en hierin heb ik dus het volste vertrouwen in een beenhakker dat dergelijke zaken tot het verleden behoren.
De vraag is of die 2 Zweden de echte toppers zijn die bij PSV , Feyenoord of Ajax het nivo hoger maken.
En vergeet niet dat wanneer Feyenoord , PSV of Ajax zich meld bij de club van die Zweden de prijs en het salaris een stuk hoger komt te liggen dan wat Groningen betaald heeft.
En wat je zegt over onze eigen scouting mbt tot de jeugd opleiding is volledig juist.
Spelers worden te vroeg afgeschreven of het talent wordt niet onderkent.
Dat zou toch anders moeten en hoeft geen miljoenen te kosten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2009 door F.L.E --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 12:59   quote  deeplink  
en dat is weer wat ik bedoelde.............wij vullen elkaar goed aan F.L.E !
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 12:57 schreef F.L.E het volgende:

[..]

De vraag is of die 2 Zweden de echte toppers zijn die bij PSV , Feyenoord of Ajax het nivo hoger maken.
En vergeet niet dat wanneer Feyenoord , PSV of Ajax zich meld bij de club van die Zweden de prijs en het salaris een stuk hoger komt te liggen dan wat Groningen betaald heeft.
En wat je zegt over onze eigen scouting mbt tot de jeugd opleiding is volledig juist.
Spelers worden te vroeg afgeschreven of het talent wordt niet onderkent.
Dat zou toch anders moeten en hoeft geen miljoenen te kosten
De realtiteit is gewoon dat wij nu we middenmotertje zijn en niets meer en dan weet ik wel zeker dat die 2 zweden ons wel een aantal plaatsen omhoog gingen duwen.
Kijk als sulemani of alves of pranjic goed genoeg voor de echte top zijn doet er voor h-veen feitelijk niet(meer) toe zolang er mensen als die pannekoekbakker rondloopt die de afgelopen jaren bij de noorderlijke clubs 40 miljoen in de kassa heeft geschoven.
En als de eindstand in de competitie voor h-veen niet verder reikt dan een vijfde plek wordt dat meer dan gecompenseerd door dat de kas weer goed gespekt is.
Bij h-veen hebben ze inverband met de vele meevallers nu de planning om een extra ring in het stadion.. enzo word men groot.
En wat betreft een eventuele miskoop is het bekend bij groningen en h-veen dat
ze ook de mens achter de voetballer scouten en indien er een paar ton verloren word op een speler zoals kalou,dan weet men inmiddels al dat hij als vriend aan de club blijft en daarmee ook meteen een ambassadeur (en scout)voor de club.
Wat betreft de prijs heb je idd gelijk dat clubs bij intresse van oa onze club altijd meteen hoog in de boom gaan,misschien moeten wij dat nu eens gaan doen met de eigen jonkies.
Als je nu een van Persie in de handel had,waren de zorgen een mooi end weg en konden we deze zomer ook nog allemaal in de vrachtwaggel en op flapkantie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 maart 2009 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 13:28 schreef danny four het volgende:

[..]

De realtiteit is gewoon dat wij nu we middenmotertje zijn en niets meer en dan weet ik wel zeker dat die 2 zweden ons wel een aantal plaatsen omhoog gingen duwen.
Kijk als sulemani of alves of pranjic goed genoeg voor de echte top zijn doet er voor h-veen feitelijk niet(meer) toe zolang er mensen als die pannekoekbakker rondloopt die de afgelopen jaren bij de noorderlijke clubs 40 miljoen in de kassa heeft geschoven.
En als de eindstand in de competitie voor h-veen niet verder reikt dan een vijfde plek wordt dat meer dan gecompenseerd door dat de kas weer goed gespekt is.
Bij h-veen hebben ze inverband met de vele meevallers nu de planning om een extra ring in het stadion.. enzo word men groot.
En wat betreft een eventuele miskoop is het bekend bij groningen en h-veen dat
ze ook de mens achter de voetballer scouten en indien er een paar ton verloren word op een speler zoals kalou,dan weet men inmiddels al dat hij als vriend aan de club blijft en daarmee ook meteen een ambassadeur (en scout)voor de club.
Wat betreft de prijs heb je idd gelijk dat clubs bij intresse van oa onze club altijd meteen hoog in de boom gaan,misschien moeten wij dat nu eens gaan doen met de eigen jonkies.
Als je nu een van Persie in de handel had,waren de zorgen een mooi end weg en konden we deze zomer ook nog allemaal in de vrachtwaggel en op flapkantie.
Weet je wat de pest is denk ik.
De druk die bij Feyenoord heerst is veel groter als bij de rest van Nederland.Een topper zakt hier sneller door het ijs dan elders.En eigenlijk zijn wij diegene die de druk opbouwen.Mentale sterke spelers moeten we hebben ,die zelfs schijt hebben aan het legioen.Type Lucius hahaha alleen met meer kwaliteit dan.
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 13:49   quote  deeplink  
Daar sla je zeker een rake spijker op ze,n kop,want het word opvallend hoe verlammend de kuip werkt op spelers.idd de wat hardere en toch technische bokken blijven overend in de kuip..wonderlijk want het wil er ook niet in dat er nu zo,n snoezelig sfeertje hangt dat wij de tegenstander het gevoel geven dat ze thuis spelen.mmm freakie eigelijk wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 maart 2009 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 13:49 schreef danny four het volgende:
Daar sla je zeker een rake spijker op ze,n kop,want het word opvallend hoe verlammend de kuip werkt op spelers.idd de wat hardere en toch technische bokken blijven overend in de kuip..wonderlijk want het wil er ook niet in dat er nu zo,n snoezelig sfeertje hangt dat wij de tegenstander het gevoel geven dat ze thuis spelen.mmm freakie eigelijk wel.
Jip!!! zou Cruz niet iets zijn hhahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 23:13   quote  deeplink  
Als hij transfervrij is, waarom niet??? Als zijn salaris niet te hoog is. Voorlopig hebben we nog steeds geen geld. Weet niet hoe hij het de laatste tijd doet.
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 07 maart 2009 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 19:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij werkt in het maasgebouw!!!! dat weet ik zeker. Jij weet precies hoe je Feyenoord kapot moet maken!!! Je moet nog maar zien of de investeerders nog willen investeren na dat verhaal over het nieuwe stadion. geeft nou niet echt zekerheid meer.
Hahaha, jij reageert ook echt overal op. Nooit gehoord van een smiley in je bericht? Maarre Maradonna vind ik wel een goed idee, of is Madonna beter?

Trouwens het zijn niet alle mensen in het Maasgebouw die Feyenoord kapot maken hoor, zonder die mensen was er geen eens Feyenoord...
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 08 maart 2009 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 12:15 schreef F.L.E het volgende:
Scouting voor een club als Feyenoord is nauwelijks lonend.Er word veel geld an uitgegeven maar de kans dat er werkelijk een toptalent komt is klein.
Het verschil met clubs als Heereveen Groningen e.d. is dat die het zich kunnen veroorloven om onbekende spelers te halen.
Is het een topper dan is het mooi meegenomen zo niet dan is er ook niets verloren.
Bij Feyenoord moet zo'n speler er gelijk staan.
Grote europese clubs kijken wel mee met Feyenoord op het moment dat Feyenoord een speler heeft gescout, en zijn dan makkelijk in staat om een hoger bod uit te brengen wat de prijs en het salaris gelijk opdrijft.
Ik persoonlijk zie meer in scouting in je eigen regio, desnoods Nederland.
En mocht er door een andere club wel een speler gescout worden die aantoond dat het inderdaad van buitengewone klasse te zijn kun je die kopen.
Iedereen zal dan wel roepen dat ze dan onbetaalbaar zijn maar als je die kosten afzet tegen de kosten van onze huidige scouting en alle spelers die gehaald zijn als "talent" en inmiddels weer vertrokken zijn denk ik dat dat wel meevalt.
Ik zie liever dat we Nederlandse talenten via de B1 , A1 en jong Feyenoord laten doorgroeien en dan een goed contract geven, zoals met Wijnaldum gebeurd, dan dat we een 17 jarig ventje uit verwegistan halen die we een enorm salaris moeten geven zonder dat je weet of hij hier kan aarden en echt een topper wordt.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2009 door Marioscenario --
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 08 maart 2009 - 00:21   quote  deeplink  
Scouting kan bij Feuenoord niet lonend zijn en met de huidige scouting zal het ook niets worden. Ik was zaterdag bij Sparta-Feyenoord A1, daar liep de top van de jeugd opleiding en scout die alleen maar belangstelling voor elkaar leken te hebben en nagenoeg niet voor de spelers, of is het hun ervaring dat ze niet hoeven op te letten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 maart 2009 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 23:39 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Hahaha, jij reageert ook echt overal op. Nooit gehoord van een smiley in je bericht? Maarre Maradonna vind ik wel een goed idee, of is Madonna beter?

Trouwens het zijn niet alle mensen in het Maasgebouw die Feyenoord kapot maken hoor, zonder die mensen was er geen eens Feyenoord...
Begreep dat het een lolletje was van jou kant hoor. Reageerde alleen zo serieus omdat er ook gekken zijn die wel van die mening zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 60 miljoen, - en dan?









0.0060698