BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen kaart verlengen voor aankomend seizoen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - vrijdag 06 maart 2009 - 15:54   quote  deeplink  
ik las het bericht dat feyenoord de seizoen kaarten niet meer in termijnen laat betalen; ene sander kan hierdoor niet meer naar zijn club omdat hij het domweg niet in 1 keer kan betalen! ik denk dat veel supporters vooral gezinnen hier door niet gaan verlengen! wat vinden jullie???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2009 - 16:02   quote  deeplink  
Als je een gezin heb zoals ik en je heb geen hoog inkomen is het best een hoop geld.Aan de anderekant ik weet al een jaar dat het er weer aankom en leg er dan ook geld voor opzij.Net zoals voor de WOZ shit enzo
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 maart 2009 - 16:05   quote  deeplink  
dat is dan jammer voor die gezinnen , maar zoals ook Leon bijv aangeeft : elke maand 20€ opzij en je bent er weer , en diegene die niet kunnen betalen zullen dan maar bijv. 5 wedstrijden met losse kaarten moeten bezoeken ofzoiets dergelijks, t is rot maar t is niet anders!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 06 maart 2009 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 16:02 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als je een gezin heb zoals ik en je heb geen hoog inkomen is het best een hoop geld.Aan de anderekant ik weet al een jaar dat het er weer aankom en leg er dan ook geld voor opzij.Net zoals voor de WOZ shit enzo
Maar wanneer hebben ze dat aangekondigd dan?
Stel dat je al hebt moeten sparen voor de kwartaalkaart...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2009 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 16:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar wanneer hebben ze dat aangekondigd dan?
Stel dat je al hebt moeten sparen voor de kwartaalkaart...
OEPS ja dat is zo ,het overleg van Feyenoord is niet echt sterk.Zoals jij het zegt hadden ze dat bij aankoop van het vorigeseizoen al mogen melden.Daar heb je gelijk in,maar ik ga ook geen tv kopen als ik het geld niet heb.Ik kan het ook niet zomaar betalen.Dus met die gedachte begin na aanschaf van mijn huidige seizoenskaart gelijk weer te sparen voor de volgende.Nederland leeft op een te grote voet en de gevolgen ervan zullen we allemaal merken.En voor sommige begint het helaas bij Feyenoord.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 18:57   quote  deeplink  
is minder dat er niet meer in delen betaald kan worden. Zet Jan met de pet maar weer in de kou. Zeker in deze tijd. Ben zelf werkeloos geworden zonder een goed voruitzicht op een nieuwe baan door de crisis. Dus ik weet waar ik het over heb. Moet wel zeggen dat ik gewoon mijn seizoenkaart verleng. Hadden dit veel eerder moeten vermelden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2009 door Feyenoord till i die --
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 06 maart 2009 - 19:12   quote  deeplink  
Eerst maar eens zien of er versterkingen komen!! Het betalen is geen probleem maar mijn motivatie is op dit moment ver onder peil door dit seizoen...dus even afwachten wat men gaan doen op de spelersmarkt en wat de investeerders gaan doen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 19:29   quote  deeplink  
Heb last van hetzelfde maar alleen je motivatie van je verhaal begrijp ik niet. Moet niet afhangen van de sportieve prestaties. Mochten ze degraderen met een redelijk tot goed beleid maar het geld is er gewoon niet blijf ik gewoon gaan. Het in- en inslechte beleid doet mij twijfelen. Waarom aanmoedigen als we toch van binnenuit kapot gemaakt worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2009 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 18:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:
is minder dat er niet meer in delen betaald kan worden. Zet Jan met de pet maar weer in de kou. Zeker in deze tijd. Ben zelf werkeloos geworden zonder een goed voruitzicht op een nieuwe baan door de crisis. Dus ik weet waar ik het over heb. Moet wel zeggen dat ik gewoon mijn seizoenkaart verleng. Hadden dit veel eerder moeten vermelden.
Ik weet niet waar je woon en wat je kan ,maar pak gewoon werk aan wat grijs uitbetaald.Desnoods ergens in een kas of een bouwwerk what ever.Blijf zoeken naar de geschikte baan maar probeer een klein zogenaamd illegaal klusje te pakken in de tussentijd.Schijt aan Den Haag zou ik zo zeggen.
Ook bij mij gaat het niet vanzelf ,want sinds ik niet meer in de buurt van de KUIP woon kost het mij per wedstrijd nog eens 2 tot 3 tientjes extra aan benzine.Misschien wordt het ook onbetaalbaar als het nieuwe stadion door gaat.PS pak dan eerst een halve seizoenskaart ideetje misschien.
Raym
 Raym - vrijdag 06 maart 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Er is direct veel geld nodig! Dus in termijnen betalen is dit jaar geen optie. Ik doe het dus toch maar, neem ik wel extra ochtendkrantje voor ik naar mijn werk ga. Je bent supporter of je bent het niet! Het leven van een Feyenoord-supporter gaat nu eenmaal niet over rozen :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 19:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woon en wat je kan ,maar pak gewoon werk aan wat grijs uitbetaald.Desnoods ergens in een kas of een bouwwerk what ever.Blijf zoeken naar de geschikte baan maar probeer een klein zogenaamd illegaal klusje te pakken in de tussentijd.Schijt aan Den Haag zou ik zo zeggen.
Ook bij mij gaat het niet vanzelf ,want sinds ik niet meer in de buurt van de KUIP woon kost het mij per wedstrijd nog eens 2 tot 3 tientjes extra aan benzine.Misschien wordt het ook onbetaalbaar als het nieuwe stadion door gaat.PS pak dan eerst een halve seizoenskaart ideetje misschien.
Woon in de buurt van Maastricht tegenwoordig. Lekker in een dorp uit de buurt van de Aboutalebs. Kost me dus ook zo'n 30 euro aan benzine per keer. Op jaarbasis kost Feyenoord me zo'n 2000 euro. Seizoenkaart, beker, Europees, hapje en een drankje, benzine, shirtje en nog onvoorziene kosten. Ligt hier allemaal op zijn gat of ik ga nog minder verdienen dan mijn WW. Ben vrachtwagenchauffeur normaal en geen economie is geen transport. Neem gewoon die hele seizoenkaart want kan het nog wel ophoesten maar er zijn er ook genoeg die dat niet kunnen. Als dit beleid zo blijft heb ik dat geld er na volgend jaar niet meer voor over. Scheelt dat ik geen Europese kosten heb komend seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 20:05 schreef Raym het volgende:
Er is direct veel geld nodig! Dus in termijnen betalen is dit jaar geen optie. Ik doe het dus toch maar, neem ik wel extra ochtendkrantje voor ik naar mijn werk ga. Je bent supporter of je bent het niet! Het leven van een Feyenoord-supporter gaat nu eenmaal niet over rozen :)
Niet ten koste van alles vriend.Je kan moeilijk je gezin tekort doen omdat je Feyenoordsupporter ben??
Raym
 Raym - vrijdag 06 maart 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 20:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niet ten koste van alles vriend.Je kan moeilijk je gezin tekort doen omdat je Feyenoordsupporter ben??
Daar heb je helemaal gelijk in, je gezin gaat voor.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Raym woont zeker nog thuis????? Of alleen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Raym
 Raym - vrijdag 06 maart 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 20:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Raym woont zeker nog thuis????? Of alleen.
Ik ben 40, getrouwd, ik heb 2 kinderen en werk 60 uur in de week
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 20:30   quote  deeplink  
Mijn excuses dan. Is voor mij toch geen optie om er nog een krantenwijk bij te nemen. Als ik weer werk heb kom ik ook makkelijk aan de zestig uur. 10 uur tijd nodig voor Feyenoord per week. Hou dan nog weinig tijd voor mijn gezin over met een krantenwijk erbij. Die 10 uur voor Feyenoord komt alleen al door de heen en weer reistijd van 2 uur heen en twee uur terug. Moet ik wel zeggen dat ik gelukkig nog vaak bij mijn ouders kan slapen. Maar toch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Raym
 Raym - vrijdag 06 maart 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 20:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Mijn excuses dan. Is voor mij toch geen optie om er nog een krantenwijk bij te nemen. Als ik weer werk heb kom ik ook makkelijk aan de zestig uur. 10 uur tijd nodig voor Feyenoord per week. Hou dan nog weinig tijd voor mijn gezin over met een krantenwijk erbij. Die 10 uur voor Feyenoord komt alleen al door de heen en weer reistijd van 2 uur heen en twee uur terug. Moet ik wel zeggen dat ik gelukkig nog vaak bij mijn ouders kan slapen. Maar toch.
Het was ook niet serieus bedoeld hoor, ik wilde er eigenlijk mee aangeven dat wij als supporters vaak meer voor de club overhebben dan sommige spelers.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 maart 2009 - 20:35   quote  deeplink  
helemaal eens!!!!
Raym
 Raym - vrijdag 06 maart 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 20:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
helemaal eens!!!!
Okay till i die, dan gaan we maar weer duimen voor zondag ......en hopen dat Lucius niet fit is :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2009 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 20:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Woon in de buurt van Maastricht tegenwoordig. Lekker in een dorp uit de buurt van de Aboutalebs. Kost me dus ook zo'n 30 euro aan benzine per keer. Op jaarbasis kost Feyenoord me zo'n 2000 euro. Seizoenkaart, beker, Europees, hapje en een drankje, benzine, shirtje en nog onvoorziene kosten. Ligt hier allemaal op zijn gat of ik ga nog minder verdienen dan mijn WW. Ben vrachtwagenchauffeur normaal en geen economie is geen transport. Neem gewoon die hele seizoenkaart want kan het nog wel ophoesten maar er zijn er ook genoeg die dat niet kunnen. Als dit beleid zo blijft heb ik dat geld er na volgend jaar niet meer voor over. Scheelt dat ik geen Europese kosten heb komend seizoen.
Leuk mij ouwe komt uit Ambi en woont daar ook.Ik zou zeggen kom lekker terug naar Rotterdam meer werk als bij jou ,of ze moeten die kolenmijnen weer opengooien.hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 20:25 schreef Raym het volgende:

[..]

Ik ben 40, getrouwd, ik heb 2 kinderen en werk 60 uur in de week
Idem alleen ongehuwd ik geloof er niet in ,trouw niet voor je 40 ben.Ik hou het op 50 hahaha
Sanderq
 Sanderq - vrijdag 06 maart 2009 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 19:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woon en wat je kan ,maar pak gewoon werk aan wat grijs uitbetaald.Desnoods ergens in een kas of een bouwwerk what ever.Blijf zoeken naar de geschikte baan maar probeer een klein zogenaamd illegaal klusje te pakken in de tussentijd.Schijt aan Den Haag zou ik zo zeggen.
Ook bij mij gaat het niet vanzelf ,want sinds ik niet meer in de buurt van de KUIP woon kost het mij per wedstrijd nog eens 2 tot 3 tientjes extra aan benzine.Misschien wordt het ook onbetaalbaar als het nieuwe stadion door gaat.PS pak dan eerst een halve seizoenskaart ideetje misschien.
Goed idee, echter kun je dit seizoen geen halve seizoenkaart meer kopen. Je kunt een 11 wedstrijden kaart nemen waarmee je de 6 leukste wedstrijden niet zult zien...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2009 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 22:43 schreef Sanderq het volgende:

[..]

Goed idee, echter kun je dit seizoen geen halve seizoenkaart meer kopen. Je kunt een 11 wedstrijden kaart nemen waarmee je de 6 leukste wedstrijden niet zult zien...
Dus mensen worden dan toch genaaid door de club.
Sanderq
 Sanderq - vrijdag 06 maart 2009 - 22:52   quote  deeplink  
Het bericht staat trouwens op fr-fanatic.nl en op lunaticnews.nl, als er genoeg mensen richting Feyenoord reageren komen ze er misschien op terug??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2009 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 22:52 schreef Sanderq het volgende:
Het bericht staat trouwens op fr-fanatic.nl en op lunaticnews.nl, als er genoeg mensen richting Feyenoord reageren komen ze er misschien op terug??
Het geld niet voor mij want ik kan mijn seizoenkaart betalen.Maar ik zal iig reageren voor mijn mede supporters.
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 06 maart 2009 - 23:04   quote  deeplink  
Belachelijk en ook kortzichtig besluit van de club. Zeker bij deze sportieve prestaties zal de losse verkoop afnemen en als mensen geen seizoenskaart meer kunnen betalen, zal dat een daling van inkomsten betekenen. Weer een sterk staaltje wanbeleid!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Leuk mij ouwe komt uit Ambi en woont daar ook.Ik zou zeggen kom lekker terug naar Rotterdam meer werk als bij jou ,of ze moeten die kolenmijnen weer opengooien.hahaha
Vrouw komt hier vandaan en nog niet misschien dat vik met twee kleine dochters terug kom naar Rotterdam. eerst maar eens grote schoonmaak houden daar. Vrouw moet nu maar wat meer werken voor de inkomsten die ik misloop. Rotterdam is mijn stadje maar het gaat steeds meer op de Bronx lijken. Hebben zelfs al een allochtoon als burgemeester. Ben geen racist maar zitten er nu veel te veel. Voel me buitenlander in mijn eigen stad. Zit hier goed tot Geert en Rita schoonmaak hebben gehouden. Grootste gedeelte van wat bij ons zit is het uitschot van daar. Ik zie al dat mijn dochter thuis komt. Papa dit is mijn nieuwe vriend Ali of Achmed. als ze dan zo graag het hele huis doorgeslagen wil worden doe ik dat wel voor haar. Heb ik hun niet voor nodig. Ben ik duidelijk genoeg????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2009 door Feyenoord till i die --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 19:54   quote  deeplink  
maar richard , net buiten Rotterdam zijn genoeg leuke dorpen om te wonen hoor!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 19:57   quote  deeplink  
Klopt maar mijn vrouw komt uit dit dorp in Limburg. Dan is keuze snel gemaakt toch??? Als ik maar naar Feyenoord kan blijven gaan. Vaak gelijk een heel weekend bij de familie. Toch altijd weer blij als ik naar huis vertrek.
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 07 maart 2009 - 20:34   quote  deeplink  
Dit wordt een gezellig huisje-boompje-beestje topic! ;)
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 maart 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 20:34 schreef Dubbel V het volgende:
Dit wordt een gezellig huisje-boompje-beestje topic! ;)
En met die beestjes bedoel je kakkerlakken neem ik aan
King Yvo
 King Yvo - zaterdag 07 maart 2009 - 21:05   quote  deeplink  
je weet heel het jaar dat je je seizoenskaart moet verlengen spaar dan gewoon 20 per maand en je heb het ook is het zelfde als in termijnen betalen alleen leg je het thuis in de kast en betaal je als het nodig is
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 21:05 schreef King Yvo het volgende:
je weet heel het jaar dat je je seizoenskaart moet verlengen spaar dan gewoon 20 per maand en je heb het ook is het zelfde als in termijnen betalen alleen leg je het thuis in de kast en betaal je als het nodig is
Klopt inderdaad. We weten alleen niet al een jaar dat we niet meer in delen kunnen betalen. Is toch wel rottig als je daar wel op gerekend hebt. Gaat erom dat dat nu pas bekent word. Anders hadden een hoop mensen dat denk ook wel gedaan.
hotjumper
 hotjumper - zondag 08 maart 2009 - 04:31   quote  deeplink  
Ach we blijven de club van het volk. al lijkt het er steeds meer op dat ze ons liever niet zien...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 maart 2009 - 09:13   quote  deeplink  
Dit bestuur moet bij Sparta gaan zitten.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 09:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dit bestuur moet bij Sparta gaan zitten.
al gaan ze bij "bal op het dak 13" zitten, als ze maar oprotten
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 12:01   quote  deeplink  
Is ook zo. Ik bedoelde eigenlijk dat als ze in de directie van een niet volksclub willen zitten dat de beste optie voor ze is. maar inderdaad zal het mij eigenlijk ook niet interesseren waar ze hun wanbeleid gaan uitvoeren. NIET BIJ FEYENOORD!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen kaart verlengen voor aankomend seizoen









0.0084779