BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Douglas!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bjorn
 bjorn - zaterdag 07 maart 2009 - 13:44   quote  deeplink  
is douglas niks voor feyenoord.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 07 maart 2009 - 14:32   quote  deeplink  
Is ie nog steeds zeker wel
Maar hij is denk ik te duur
En zal moeten kiezen tussen Europa in met Twente
Of Nederland met Feyenoord
Hij gaf zelf in de zomer aan liever naar AJax te willen

En denk jij dat Munsterman hem laat gaan?
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 15:42   quote  deeplink  
Denk inderdaad dat deze goede speler niet staat te springen om naar Feyenoord te gaan , deze jongen komt uit Brazilie daar heeft Ajax een hele grote naam en PSV ook wel door Romario en Ronaldo , Feyenoord kent echter niemand , als je dan ook geen CL of zelfs Uefa-Cupvoetbal kan bieden aan zo een jongen en bij zijn huidige club heeft ie dat wel dan ben je natuurlijk kansloos........................
WilleM1000
 WilleM1000 - zaterdag 07 maart 2009 - 17:46   quote  deeplink  
Die gaat op zeker naar het buitenland.Is voor nederlandse clubs niet meer te betalen.
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Nee dat word niks
moa
 moa - zaterdag 07 maart 2009 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 15:42 schreef jantje 1974 het volgende:
Denk inderdaad dat deze goede speler niet staat te springen om naar Feyenoord te gaan , deze jongen komt uit Brazilie daar heeft Ajax een hele grote naam en PSV ook wel door Romario en Ronaldo , Feyenoord kent echter niemand , als je dan ook geen CL of zelfs Uefa-Cupvoetbal kan bieden aan zo een jongen en bij zijn huidige club heeft ie dat wel dan ben je natuurlijk kansloos........................
Wat is dit nou weer voor onzin?
Feyenoord staat wereldwijd nog steeds bekend als een hele grote club, net zoals Ajax, ondanks dat we inmiddels de aansluiting met de Europese top al lang kwijt zijn.

Daarnaast ziet iedere speler van welke nederlandse club dan ook, de stap naar Ajax PSV of Feyenoord nog steeds als een sprong vooruit, zowel in salaris als in status.

EDIT: Ontopic, zo'n bijzondere verdediger is Douglas trouwens ook niet, denk niet dat die iets toevoegt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2009 door moa --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 18:09   quote  deeplink  
beste Moa , ik ben 10x in Zuid-Amerika geweest en echt FEYENOORD kennen ze bijna nergens , t is triest maar wel waar , Feyenoord in 1 adem met Ajax en PSV noemen dat doen de supporters nog wel maar (zeker buitenlandse) spelers denken daar héél anders over , Feyenoord is al jaren geen top-3 in Nederland meer dat zijn helaas de feiten die jij (begrijpelijk) door je Feyenoordhart niet wil inzien. En het spelen van CL of Uefacupvoetbal is heilig bij spelers.

EDIT: denk t wel dat hij een toevoeging is , wil hem zo ruilen met Bahia hoor!
moa
 moa - zaterdag 07 maart 2009 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 18:09 schreef jantje 1974 het volgende:
beste Moa , ik ben 10x in Zuid-Amerika geweest en echt FEYENOORD kennen ze bijna nergens , t is triest maar wel waar , Feyenoord in 1 adem met Ajax en PSV noemen dat doen de supporters nog wel maar (zeker buitenlandse) spelers denken daar héél anders over , Feyenoord is al jaren geen top-3 in Nederland meer dat zijn helaas de feiten die jij (begrijpelijk) door je Feyenoordhart niet wil inzien. En het spelen van CL of Uefacupvoetbal is heilig bij spelers.

EDIT: denk t wel dat hij een toevoeging is , wil hem zo ruilen met Bahia hoor!
Het eerste wat je zegt is echt absolute onzin, Feyenoord is wereldwijd gewoon een grote voetbal naam.

Het top3 verhaaltje is ook gewoon onzin, clubjes als AZ Twente Groningen Heerenveen e.d. doen het 1/2/3 jaar goed, dat i.c.m. de mailaise bij Feyenoord zorgt ervoor dat we nu zo dramatisch laag staan in de Eredivisie.

Dat betekend natuurlijk NIET dat dit seizoen de maatstaf is voor de komende jaren, of enigzins in de lijn der verwachtingen voor de komende jaren zit..

Ajax en Feyenoord (in mindere mate PSV) zijn gewoon de grootste clubs van Nederland, de meeste supporters, meeste sponsors, grootste jeugd opleidingen.. etc..

Op de lange termijn zullen we dus altijd gewoon de beste en grootste club van Nederland blijven,
Om dan nu de vergelijking te trekken tussen omhoog gevallen provinciale clubjes waar alles al op rolletjes loopt, en tussen een topclub in crisis is dan wel heel makkelijk....
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 19:17   quote  deeplink  
ach jij denkt zo , ik denk anders , betreft dat grote naam wereldwijd : je zit er echt naast , ga jij naar Venezuela,Brazilie,Argentinie en vraag 100 mensen naar Feyenoord en 95 zullen je aankijken at je nou bedoeld , vraag ze naar Ajax en 95 zullen je zeggen: aaaahhhhhh Kluivert,de Boer , Davids , Cruijff en zo nog een paar.

Maar ben blij voor je dat jij nog in de jaren 70 leeft hoor , en dit seizoen is idd geen maatstaf maar wanneer is Feyenoord voor t laatst in de top 3 geindigd? Leg de klasseringen van de laatste 5 jaar van Feyenoord,AZ en Twente naast elkaar en we komen er niet best af , om t over Ajax en PSV maar niet eens te hebben.................................en dat je ook nog denkt dat we de beste club van Nederland blijven is natuurlijk helemaal een utopie , dat zijn we gewoon niet! We zijn in mijn ogen wel de mooiste club en mogen (als we geluk hebben) 1 x per 10 jaar een kampioenschap vieren en doen dat dan ook uitbundig , dus t wordt el weer s tijd....................
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 19:24   quote  deeplink  
Zonder Europees voetbal word het lastig goede spelers te halen. zie hem dan ook niet komen terijl ik hem wel goed vind.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 19:05 schreef moa het volgende:

[..]

Het eerste wat je zegt is echt absolute onzin, Feyenoord is wereldwijd gewoon een grote voetbal naam.

Het top3 verhaaltje is ook gewoon onzin, clubjes als AZ Twente Groningen Heerenveen e.d. doen het 1/2/3 jaar goed, dat i.c.m. de mailaise bij Feyenoord zorgt ervoor dat we nu zo dramatisch laag staan in de Eredivisie.

Dat betekend natuurlijk NIET dat dit seizoen de maatstaf is voor de komende jaren, of enigzins in de lijn der verwachtingen voor de komende jaren zit..

Ajax en Feyenoord (in mindere mate PSV) zijn gewoon de grootste clubs van Nederland, de meeste supporters, meeste sponsors, grootste jeugd opleidingen.. etc..

Op de lange termijn zullen we dus altijd gewoon de beste en grootste club van Nederland blijven,
Om dan nu de vergelijking te trekken tussen omhoog gevallen provinciale clubjes waar alles al op rolletjes loopt, en tussen een topclub in crisis is dan wel heel makkelijk....
ik zal je even helpen met wat feitjes misschien kom je dan s uit je droom:

eindklasseringen laatste 5 jaar:

AZ : 11e / 3e / 2e / 3e / 8e
Fey: 6e / 7e / 3e / 4e / 3e
Tw ; 4e / 4e / 9e / 6e / 5e

nou geloof niet dat wij ons groter hoeven te voelen dan hun , zeker met de klassering van dit jaar erbij...................Maar ik hoop wel dat ik over 5 jaar een heel ander beeld heb en zal zeggen : Die Moa was zo gek nog niet , Wij zijn Feyenoord en Wij zijn de Beste!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 23:10   quote  deeplink  
Vind het kut om te zeggen maar we zijn een Nono in de wereld op dit moment. In zuid-Amerika weten er maar heel weinig wat Feyenoord is en waar het speelt. In de rest van de wereld zal het niet veel beter zijn denk ik.
hotjumper
 hotjumper - zondag 08 maart 2009 - 04:35   quote  deeplink  
voor de uefa zijn wij geen onbeduidend clupje hoor.....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 maart 2009 - 09:12   quote  deeplink  
Ligt dat aan Feyenoord of dat groepje raddraaiers???? In Europa hebben we nog wel een naam op sportief gebied. Alleen over de rest van wereld zijn het toch Pisvee en Ajakkes die de grootste naam hebben. Vooral Ajakkes
Milo
 Milo - zondag 08 maart 2009 - 09:13   quote  deeplink  
Ik ben een tijdje geleden voor een langere periode in Argentinie geweest, en wat denk je Feyenoord gewoon live uitgezonden op tv!!!! Dus Feyenoord is zeker nog bekend!!!!
En mensen op straat weten echt wel dat feyenoord bestaat!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 maart 2009 - 09:23   quote  deeplink  
Valt me toch weer mee dan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 maart 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 19:35 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ik zal je even helpen met wat feitjes misschien kom je dan s uit je droom:

eindklasseringen laatste 5 jaar:

AZ : 11e / 3e / 2e / 3e / 8e
Fey: 6e / 7e / 3e / 4e / 3e
Tw ; 4e / 4e / 9e / 6e / 5e

nou geloof niet dat wij ons groter hoeven te voelen dan hun , zeker met de klassering van dit jaar erbij...................Maar ik hoop wel dat ik over 5 jaar een heel ander beeld heb en zal zeggen : Die Moa was zo gek nog niet , Wij zijn Feyenoord en Wij zijn de Beste!
Als ik dit zo zie Jantje waren we in iedergeval toch beter als Twente en AZ de laatste jaren??
Het is alleen niet spraakmakend.
Maar ik begrijp je punt,dat dan weer wel..
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 23:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Vind het kut om te zeggen maar we zijn een Nono in de wereld op dit moment. In zuid-Amerika weten er maar heel weinig wat Feyenoord is en waar het speelt. In de rest van de wereld zal het niet veel beter zijn denk ik.
Ken in merida/mexico een bar eigenaar die Feyenoord fan is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 09:28   quote  deeplink  
Valt me toch weer mee dan!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Douglas!!









0.0052580