BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbeek: Organisatie Heerenveen is 5 keer beter dan die van Feyenoord...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
derq
 derq - zaterdag 07 maart 2009 - 19:17   quote  deeplink  
Ik heb net met Gertjan gesproken en hem gevraagd over het verschil in structuur van de organisaties tov H'Veen en Feyenoord...

voor wie het niet uit de competitierankings af kon lezen:

De organisatie Heerenveen is 5 keer zo ver als Feyenoord...

Er moeten nog steeds koppen rollen! we zijn niet meer de beste.. ook niet in potentie!
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 07 maart 2009 - 19:19   quote  deeplink  
tuurlijk heb je met gertjan gesproken geloof je het zelf derg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 19:25   quote  deeplink  
Oud bericht. Nog slecht gebracht ook.
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 07 maart 2009 - 19:25   quote  deeplink  
Daarom wisten ze in Heerenveen ook eerder dat ze van GJV af moesten dan bij ons...
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 20:32   quote  deeplink  
Yme kuiper had genoeg van zijn wonderlijke ideen oa dat krachttraining onderdeel zou kunnen zijn van het normale gezinsleven en je er volgens gjv ook niet snel genoeg me kon beginnen,maar ja hoor
onze directie vond verbeeks geitemelkers ideen geweldig om op het organisatorisch vlak een inhaalslag te doen,nou en nu zitten we met een ouwe koe in de kontkijk situatie wat 1.4 miljoen heeft gekost.bah
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 maart 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 20:32 schreef danny four het volgende:
Yme kuiper had genoeg van zijn wonderlijke ideen oa dat krachttraining onderdeel zou kunnen zijn van het normale gezinsleven en je er volgens gjv ook niet snel genoeg me kon beginnen,maar ja hoor
onze directie vond verbeeks geitemelkers ideen geweldig om op het organisatorisch vlak een inhaalslag te doen,nou en nu zitten we met een ouwe koe in de kontkijk situatie wat 1.4 miljoen heeft gekost.bah
Ja en dat je voor die achterlijke trainingen + het slopen van de halve selectie ook nog eens 750,000 euries mee krijg .Nee ben blij dat deze Neanderthaler weer in zijn hunnebed woont.
derq
 derq - zaterdag 07 maart 2009 - 21:29   quote  deeplink  
het gaat hier niet om verbeek, maar wel om de visie die de club heerenveen uitdraagt. kunnen wij nog wat van leren... Gert jan heeft beide mogen aanschouwen en is tot de conclusie gekomen, dat feyenoord vèr en vèr achterloopt op it Fean....
dat benadrukte hij vanavond maar weer.
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 21:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en dat je voor die achterlijke trainingen + het slopen van de halve selectie ook nog eens 750,000 euries mee krijg .Nee ben blij dat deze Neanderthaler weer in zijn hunnebed woont.
Wahahahahaaaaaaaaa
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 maart 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 21:29 schreef derq het volgende:
het gaat hier niet om verbeek, maar wel om de visie die de club heerenveen uitdraagt. kunnen wij nog wat van leren... Gert jan heeft beide mogen aanschouwen en is tot de conclusie gekomen, dat feyenoord vèr en vèr achterloopt op it Fean....
dat benadrukte hij vanavond maar weer.
Sorry Derq zijn visie is de visie van springende hamstrings en kuitspieren.
Ik heb niks met die man en ook nooit gehad.Zoals ik hem al bekeek bij Heerenveen ,was hij voor mij een ongeturnde biologieleraar.Vreemde man die een beetje (erg)wereldvreemd was.En voor sommige supporters ik trap niet na want ik heb hem nooit wat gevonden voor Feyenoord.
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 21:29 schreef derq het volgende:
het gaat hier niet om verbeek, maar wel om de visie die de club heerenveen uitdraagt. kunnen wij nog wat van leren... Gert jan heeft beide mogen aanschouwen en is tot de conclusie gekomen, dat feyenoord vèr en vèr achterloopt op it Fean....
dat benadrukte hij vanavond maar weer.
Ja heb je ook gelijk in derq het gaat ook niet meer over verbeek,en de directie heeft ook al te kennen geven
het concept heerenveen aantrekkelijk te vinden voor de toekomst.Jammer is dat we daar eerst voor heel erg uit de bocht moesten vliegen.
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 21:46   quote  deeplink  
Verbeek doet het goed bij een club als de graafschap,veendam de luchtmobile brigade
en de himba,s.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 maart 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 21:46 schreef danny four het volgende:
Verbeek doet het goed bij een club als de graafschap,veendam de luchtmobile brigade
en de himba,s.
En niet te vergeten de commandotroepen ter Roosendaal.Dril sergant Verbeek 10 puss ups you lazy COW!!!!hahaha
fey21
 fey21 - zaterdag 07 maart 2009 - 22:12   quote  deeplink  
fuck verbeek!

hij is ook verantwoordelijk voor deze crisis.

en trouwens, kijk naar de toekomst en niet naar het verleden...
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En niet te vergeten de commandotroepen ter Roosendaal.Dril sergant Verbeek 10 puss ups you lazy COW!!!!hahaha
whahahhaaaaaaaaaaaa
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 maart 2009 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 21:29 schreef derq het volgende:
het gaat hier niet om verbeek, maar wel om de visie die de club heerenveen uitdraagt. kunnen wij nog wat van leren... Gert jan heeft beide mogen aanschouwen en is tot de conclusie gekomen, dat feyenoord vèr en vèr achterloopt op it Fean....
dat benadrukte hij vanavond maar weer.
Nou goed dan Derq: AZ Groningen Heerenveen Twente PSV en Ajax zijn de clubs waar wij tegen op kijken.Je moet er alleen niet gek vanop kijken dat we volgendjaar opeens op de Coolsingel staan.Dan kunnen ineens alle visie`s het riool in.Uiteraard zal iedereen dan weer spreken over die goede visie die er is ontstaan bij Feyenoord ,die geweldige jeugdopleiding bla bla bla.Het is en blijft Feyenoord de raarste club van Nederland.
Els
 Els - zaterdag 07 maart 2009 - 23:06   quote  deeplink  
Tja, en als Verbeek het zegt, dan moet het waar zijn, he? En mocht iemand onverhoopt er anders over denken, dan is dat uiteraard zijn waarheid, en daar kan Verbeek weer niks mee.
Het interesseert me echt geen flikker wat die Verbeek denkt, hij heeft Feyenoord al genoeg gekost. Dus Derq, voortaan gewoon als je Verbeek spreekt over gewichten keuvelen, en niet over visie. Heeft die man nl niet
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 23:07   quote  deeplink  
Sorry Els maar dat heeft hij wel. TUNNELVISIE!!!!! Hahahahaha!!
Els
 Els - zaterdag 07 maart 2009 - 23:09   quote  deeplink  
volgens mij heb je gelijk
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 23:10   quote  deeplink  
Mag ook wel een keer.
hotjumper
 hotjumper - zondag 08 maart 2009 - 04:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 19:17 schreef derq het volgende:

....
Ik heb net met Gertjan gesproken en hem gevraagd over het verschil in structuur van de organisaties tov H'Veen en Feyenoord...
ten eerste: waarom zou je dat willen?
ten tweede: had je echt een objectief antwoord verwacht?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2009 door hotjumper --
derq
 derq - zondag 08 maart 2009 - 04:34   quote  deeplink  
ik weet dat het objectief is. het probleem is juist dat de jongens die kritiek hebben op mijn uitspraak hierboven, niet snappen wat er voor nodig is om feyenoord weer aan te top te krijgen.

Met alleen goede voetballers en een sympathieke coach kom je er niet...
Het mentale aspect, de veelbesproken 'topsportmentaliteit', komt bij de eerder genoemde clubs veel beter uit de verf. Waarom? omdat er bij Feyenoord geen geduld genoeg is, en wellicht geen visie genoeg om het tij te keren.

Om mij gelijk misselijk te noemen als ik vertel wat ik denk, gaat ook wel weer wat ver.

Realiseer je gewoon dat er meer veranderd zal moeten worden binnen feyenoord om weer structureel aan de top mee te kunnen draaien. Ik geef toe, Verbeek heeft misschien niet elke keer even tactische keuzes gemaakt, maar gaf wèl een positieve impuls aan de tegenstand van het wanbeleid... Verandering kost tijd... Verbeek heeft misschien te snel de gelouterde spelers willen omschakelen, maar uiteindelijk was de visie die hij had toch echt de juiste.
hotjumper
 hotjumper - zondag 08 maart 2009 - 04:50   quote  deeplink  
in dat gebrek aan visie bij Feyenoord heb je gelijk... Daar was/is een schromelijk gebrek aan. Het is te hopen dat daar verandering in komt met de komst van Beenhakker en Been.
Ik sta meer achter de visie van Been, door een prettig klimaat te scheppen gaan spelers beter presteren em vormen ze een hechter team, dit kan heel goed samengaan met een topsportmentaliteit.
Els
 Els - zondag 08 maart 2009 - 08:30   quote  deeplink  
Zo jammer dat ik het niet begrijp, maar goed, toch maar een reactie.
Als je dingen wil veranderen, moet je iedereen overtuigen van de noodzaak van die verandering, je zorgt dat je medestanders hebt, het liefst de opiniebepalers binnen de groep, de leiders. Verbeek heeft zich nooit om het 'voetvolk' bekommerd, want de directie steunde hem. Dat is een dusdanige hierarchische houding, dat 'ie rechtstreeks uit de middeleeuwen moet komen, want zo functioneert de maatschappij al decennia niet meer.
En Derq, je hebt wel Verbeek trekjes he, als iemand het met jou oneens is, dan snapt 'ie het niet. Hmm, heb ik in vele varianten vaker gehoord, het laatste half jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2009 door Els --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 maart 2009 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 04:34 schreef derq het volgende:
ik weet dat het objectief is. het probleem is juist dat de jongens die kritiek hebben op mijn uitspraak hierboven, niet snappen wat er voor nodig is om feyenoord weer aan te top te krijgen.

Met alleen goede voetballers en een sympathieke coach kom je er niet...
Het mentale aspect, de veelbesproken 'topsportmentaliteit', komt bij de eerder genoemde clubs veel beter uit de verf. Waarom? omdat er bij Feyenoord geen geduld genoeg is, en wellicht geen visie genoeg om het tij te keren.

Om mij gelijk misselijk te noemen als ik vertel wat ik denk, gaat ook wel weer wat ver.

Realiseer je gewoon dat er meer veranderd zal moeten worden binnen feyenoord om weer structureel aan de top mee te kunnen draaien. Ik geef toe, Verbeek heeft misschien niet elke keer even tactische keuzes gemaakt, maar gaf wèl een positieve impuls aan de tegenstand van het wanbeleid... Verandering kost tijd... Verbeek heeft misschien te snel de gelouterde spelers willen omschakelen, maar uiteindelijk was de visie die hij had toch echt de juiste.
1. ik noem je misselijk omdat je op andermans grammatica zit te zeiken (snap toch wat diegene bedoeld???) 2. Snap het dondersgoed!!! 3. Is een vreselijk oud bericht 4. Wat Verbeek deed was ook wanbeleid (spelers blijven opstellen die absoluut niet voldoen) 5. Met de veranderingen die moeten komen ben ik het volledig met je eens. 6. Steek eerst eens de hand in eigen boezem voor dat je anderen aanvalt.
danny four
 danny four - zondag 08 maart 2009 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 04:50 schreef hotjumper het volgende:
in dat gebrek aan visie bij Feyenoord heb je gelijk... Daar was/is een schromelijk gebrek aan. Het is te hopen dat daar verandering in komt met de komst van Beenhakker en Been.
Ik sta meer achter de visie van Been, door een prettig klimaat te scheppen gaan spelers beter presteren em vormen ze een hechter team, dit kan heel goed samengaan met een topsportmentaliteit.
Helemaal mee eens Jumper.
F1908R
 F1908R - zondag 08 maart 2009 - 11:16   quote  deeplink  
en hij heeft helemaal gelijk
danny four
 danny four - zondag 08 maart 2009 - 11:54   quote  deeplink  
De waarheid van GJV was dat Yme Kuiper niet zomaar iemand op straat kiepert,maar toen spelers aangaven dat ze moeite hadden verbeek te overleven,heeft Yme herhaaldelijk verzocht aan de Terminator of het een tandje minder mocht.
Natuurlijk was zijn primairebok ontwikkeling niet verder gekomen dan die van een kwartel en toen spelers aangaven hun contract niet meer te willen verlengen en zaakwaarnemers opdracht kregen voor spelers uit te gaan kijken naar een andere club was de maat vol.
En ja hoor peter b dacht tjonge achterlijke friezen dit is onze kans de club eens flink te gaan bicepsen en na een wonderlijke psychoanalyse kon worden medegedeeld dat de visie van deze kwast geheel in lijn was met die van Feyenoord.
Peter b had gewoon normaal even met zijn vorige werkgever moeten overleggen dan waren al die belachelijke screanings fratsen ook niet nodig geweest,maar ja ook dat paste in de visie van bosz (klinkt zo mooi he psychoanalyse)
Wat nu rest is buiten een grote imago schade die 2 x ruim 7 ton kost een ontredderde bende bestuursleden die tot opheden nog niet aan zelfreflectie hebben gedaan en hun broeierige onheils erfenis met wat gevatte woorden proberen aan het legioen te verkopen als,hihi we moeten een wat kleiner broekje aan ...
Christian Grindheim is in een intervieuw op de friese tv uit de slof geschoten over GJV en zijn verlichte geest en Grindheims verhalen liepen helemaal syncroon met die van hofland en dan begrijp ik wel dat hofland een noodgreep deed toen ze volstrekt geen gehoor vonden bij de directie.
De exacte woorden van Christian Grindheim waren.We willen verbeek NOOIT MEER.!!
Ik vind het eerlijk gezegd nog knap ook dat onze selectie met zo,n broddelend bestuurskliek en negatieve media achter hun aan zelfs nog wedstrijden weet te winnen.

Als je een fries bv vraagt is die die verbeek getrouwd,krijg je geheid het antoowrd nee die leeft solitair omdat vrouwen zelf nadenken.bah wat ook een primairekrijtperiodebok.

Zo dat dat lucht op...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 maart 2009 - 12:16   quote  deeplink  
Goed verhaal zeg ,kort gezegd Bosz had de tweelingbroer van Corky aangenomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2009 door Leon FR1908 --
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 08 maart 2009 - 12:24   quote  deeplink  
Volgens mij heeft hij Pim Verbeek gesproken............... Gert-jan Verbeek heeft bij zijn aanstelling destijds al verklaard dat de organisatie bij Heerenveen tig keer beter is dan in de kuip!!
Dus geen ouwe koeien uit de sloot halen.
danny four
 danny four - zondag 08 maart 2009 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 12:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
Goed verhaal zeg ,kort gezegd Bosz had de tweelingbroer van Corky aangenomen.
wahahahaha idd dat zou zomaar de uitkomst een DNA analyze kunnen zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 maart 2009 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 12:50 schreef danny four het volgende:

[..]

wahahahaha idd dat zou zomaar de uitkomst een DNA analyze kunnen zijn.
hahahaha
Geraldo di basta
 Geraldo di basta - zondag 08 maart 2009 - 14:07   quote  deeplink  
iedereen die nu Verbeek belachelijk maakt met zijn krachthonk en trainingen moeten eens gaan kijken morgen naar onze eigen spelers en hoe fit ze zijn nadat ze gestopt zijn met krachttraining enz. hahaha.Er lopen gewoon lijken in ons elftal.Wie is er beter geworden onder Vlemmings en waar zijn de oudjes zoals de Cler en Landzaat en Hofland en Lucius zonder die krachttrainingen?
Bruins ook zo'n meelopertje,hij heeft juist baat bij die trainingen.

nee zonder Verbeek zijn we echt beter geworden, goed gezien allemaal hahaha
derq
 derq - zondag 08 maart 2009 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 12:24 schreef antoniorijen het volgende:
Volgens mij heeft hij Pim Verbeek gesproken............... Gert-jan Verbeek heeft bij zijn aanstelling destijds al verklaard dat de organisatie bij Heerenveen tig keer beter is dan in de kuip!!
Dus geen ouwe koeien uit de sloot halen.
dat het oud nieuws was, wist ik ook wel, hij benadrukte het echter nog toen ik met hem sprak.
derq
 derq - zondag 08 maart 2009 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 14:07 schreef Geraldo di basta het volgende:
iedereen die nu Verbeek belachelijk maakt met zijn krachthonk en trainingen moeten eens gaan kijken morgen naar onze eigen spelers en hoe fit ze zijn nadat ze gestopt zijn met krachttraining enz. hahaha.Er lopen gewoon lijken in ons elftal.Wie is er beter geworden onder Vlemmings en waar zijn de oudjes zoals de Cler en Landzaat en Hofland en Lucius zonder die krachttrainingen?
Bruins ook zo'n meelopertje,hij heeft juist baat bij die trainingen.

nee zonder Verbeek zijn we echt beter geworden, goed gezien allemaal hahaha
(Y)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 maart 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 14:07 schreef Geraldo di basta het volgende:
iedereen die nu Verbeek belachelijk maakt met zijn krachthonk en trainingen moeten eens gaan kijken morgen naar onze eigen spelers en hoe fit ze zijn nadat ze gestopt zijn met krachttraining enz. hahaha.Er lopen gewoon lijken in ons elftal.Wie is er beter geworden onder Vlemmings en waar zijn de oudjes zoals de Cler en Landzaat en Hofland en Lucius zonder die krachttrainingen?
Bruins ook zo'n meelopertje,hij heeft juist baat bij die trainingen.

nee zonder Verbeek zijn we echt beter geworden, goed gezien allemaal hahaha
Tja en Verbeek is misschien niet de reden dat Landzaat Slory de Cler en Lucius enzo enzo springende hamstrings hebben.Het is te stom voor woorden om spelers te bekritseren die bv bij Bayern Milaan en Barcalona hebben gevoebald..Het idee is wel goed alleen niet toepassen met de snelheid van het licht.Het voebal moet de hoofdzaak blijven dus maak er geen bodybulders maar voetballers van.Wat betreft Vlemmings die had assistent intrim moeten zijn.
danny four
 danny four - zondag 08 maart 2009 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 14:07 schreef Geraldo di basta het volgende:
iedereen die nu Verbeek belachelijk maakt met zijn krachthonk en trainingen moeten eens gaan kijken morgen naar onze eigen spelers en hoe fit ze zijn nadat ze gestopt zijn met krachttraining enz. hahaha.Er lopen gewoon lijken in ons elftal.Wie is er beter geworden onder Vlemmings en waar zijn de oudjes zoals de Cler en Landzaat en Hofland en Lucius zonder die krachttrainingen?
Bruins ook zo'n meelopertje,hij heeft juist baat bij die trainingen.

nee zonder Verbeek zijn we echt beter geworden, goed gezien allemaal hahaha
Ja je hebt ook helemaal gelijk,kom ik ga nu weer even van de overwinning genieten van de selectie lijken 1.
danny four
 danny four - zondag 08 maart 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 15:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja en Verbeek is misschien niet de reden dat Landzaat Slory de Cler en Lucius enzo enzo springende hamstrings hebben.Het is te stom voor woorden om spelers te bekritseren die bv bij Bayern Milaan en Barcalona hebben gevoebald..Het idee is wel goed alleen niet toepassen met de snelheid van het licht.Het voebal moet de hoofdzaak blijven dus maak er geen bodybulders maar voetballers van.Wat betreft Vlemmings die had assistent intrim moeten zijn.
Heel goed en treffend verwoord leon,niks meer aan veranderen.
hihi 1-2 voor het gelijk leon.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 maart 2009 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 16:29 schreef danny four het volgende:

[..]

Heel goed en treffend verwoord leon,niks meer aan veranderen.
hihi 1-2 voor het gelijk leon.
Oke dat doe ik dan ook maar niet..
Els
 Els - maandag 09 maart 2009 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 14:07 schreef Geraldo di basta het volgende:
iedereen die nu Verbeek belachelijk maakt met zijn krachthonk en trainingen moeten eens gaan kijken morgen naar onze eigen spelers en hoe fit ze zijn nadat ze gestopt zijn met krachttraining enz. hahaha.Er lopen gewoon lijken in ons elftal.Wie is er beter geworden onder Vlemmings en waar zijn de oudjes zoals de Cler en Landzaat en Hofland en Lucius zonder die krachttrainingen?
Bruins ook zo'n meelopertje,hij heeft juist baat bij die trainingen.

nee zonder Verbeek zijn we echt beter geworden, goed gezien allemaal hahaha
Ik heb gekeken. Wat is nu je punt?
derq
 derq - maandag 09 maart 2009 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 00:23 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb gekeken. Wat is nu je punt?
Els, jij doet ook je best om iedere opmerking die jou maar eventjes niet bevalt de grond in te trappen...
àls je het doet, doe het dan ook goed.
Fonsie
 Fonsie - maandag 09 maart 2009 - 02:22   quote  deeplink  
Ik was het vaak met die verbeek eens, maar zaterdagavond was er bij die buitenlanders ook geen org. Groningen was echt goed, maar toen kwam die wegeseef, wat een nul die vent, als uilenberg wil op schoonen moet hij daar mee beginnen, die vent is echt niks.
Els
 Els - maandag 09 maart 2009 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 01:07 schreef derq het volgende:

[..]

Els, jij doet ook je best om iedere opmerking die jou maar eventjes niet bevalt de grond in te trappen...
àls je het doet, doe het dan ook goed.
1 Klopt
2 huh?
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 07:49 schreef Els het volgende:

[..]

1 Klopt
2 huh?
ad 2. je moet hem op zijn grammatica aanpakken, jij snapt ook niks he ;-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 01:07 schreef derq het volgende:

[..]

Els, jij doet ook je best om iedere opmerking die jou maar eventjes niet bevalt de grond in te trappen...
àls je het doet, doe het dan ook goed.
En dat zeg jij. Als je niets passends kan vinden om andermans mening af te zeiken begin je over mensen hun grammatica!!!!
Els
 Els - dinsdag 10 maart 2009 - 08:12   quote  deeplink  
zal voortaan op de grammatica letten. Wist nog niet dat dat moest ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door Els --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 08:12 schreef Els het volgende:
zal voortaan op de grammatica letten. Wist nog niet data dat moest ;-)
heb je de forumregels dan niet gelezen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 08:12 schreef Els het volgende:
zal voortaan op de grammatica letten. Wist nog niet data dat moest ;-)
Van Derq wel!!!! Is waar hij het meeste op reageert op dit forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door Feyenoord till i die --
derq
 derq - dinsdag 10 maart 2009 - 11:59   quote  deeplink  
reageerd :D --> haha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Ik bedoel maar. Ben in ieder geval blij dat we er met zijn tweeen om kunnen lachen. Zijn van die figuren die gelijk op hun teentjes getrapt zijn als je ze een keertje ziekt. Je hebt me weer te pakken. Hahahahaha!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door Feyenoord till i die --
derq
 derq - dinsdag 10 maart 2009 - 12:19   quote  deeplink  
heb? haha nou wordt 't wel heeeel erg :P

nee, maar ff zonder dollen, een spelfoutje is helemáál niet erg, alleen soms staan er echt berichten in waar je gewoon niet wijzer van wordt door de spelling. hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbeek: Organisatie Heerenveen is 5 keer beter dan die van Feyenoord...









0.0074560