|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 - 12:19 schreef derq het volgende:heb? haha nou wordt 't wel heeeel erg :P nee, maar ff zonder dollen, een spelfoutje is helemáál niet erg, alleen soms staan er echt berichten in waar je gewoon niet wijzer van wordt door de spelling. hahaha Wat is er mis met "heb" dan???? Volg het nu helemaal niet meer. Volgens mij ben jij nu gek hoor. na nog een keer te kijken miste ik inderdaad de T. Ben ik weer de lul.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mar het gaat tog om de inhout? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: nerd, er stond eerst reageerd... hij heeft het ge-edit naar een 't' ... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: presies dad wau ik mar zechen!!! Derk is aleen mar amn hed ziken!!!! hat hed dar al ofer gehat. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 - 20:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] presies dad wau ik mar zechen!!! Derk is aleen mar amn hed ziken!!!! hat hed dar al ofer gehat. foutloos fries. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 - 20:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] presies dad wau ik mar zechen!!! Derk is aleen mar amn hed ziken!!!! hat hed dar al ofer gehat. hehehe oet morken tot morgen.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
maar de organisatie van hoerenveen is echt top, daarom pakken ze zoveel prijzen... (ff on topic) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:22 schreef hotjumper het volgende:maar de organisatie van hoerenveen is echt top, daarom pakken ze zoveel prijzen... (ff on topic) Zijn wel kampioen van het Noorden TOCH!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zie ze liever dan onze directie!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: omdat cambuur al helemaal niks is, sfeerloze toestand overigens daar in heerenveen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Lijkt de Kuip tegenwoordig wel. die gaat wel ver he???? Hahahaha!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2009 - 14:07 schreef Geraldo di basta het volgende:iedereen die nu Verbeek belachelijk maakt met zijn krachthonk en trainingen moeten eens gaan kijken morgen naar onze eigen spelers en hoe fit ze zijn nadat ze gestopt zijn met krachttraining enz. hahaha.Er lopen gewoon lijken in ons elftal.Wie is er beter geworden onder Vlemmings en waar zijn de oudjes zoals de Cler en Landzaat en Hofland en Lucius zonder die krachttrainingen? Bruins ook zo'n meelopertje,hij heeft juist baat bij die trainingen. nee zonder Verbeek zijn we echt beter geworden, goed gezien allemaal hahaha Helemaal gelijk , onder Verbeek wonnen we de ene na de andere pot met oogstrelend aanvallend voetbal. Ik geniet nog na van het flitsende combinatie spel en de messcherpe counters. Vooral thuis tegen de Graafschap wil op een of andere manier maar niet uit mijn gedachten verdwijnen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:06 schreef F.L.E het volgende:[..] Helemaal gelijk , onder Verbeek wonnen we de ene na de andere pot met oogstrelend aanvallend voetbal. Ik geniet nog na van het flitsende combinatie spel en de messcherpe counters. Vooral thuis tegen de Graafschap wil op een of andere manier maar niet uit mijn gedachten verdwijnen... ja, maar helaas is de gemiddelde supporter alleen maar uit op de makkelijke kick van een overwinning, niemand had oog voor de nonchalance waarmee waarmee greene zijn haar goed deed na een flitsende uitbraak. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat je nog reageert op zo'n hersenloze!!!!!! Laatste wedstrijden toch betere reeks neergezet dan in de rest van het seizoen. Dus zelfs dat heeft hij mis. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hij zal als baby wel te vaak een strak mutsje hebben opgehad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
vinnie1980
|
|
|
hallo allemaal
iedereen kan zijn mening hebben over het vertrek van verbeek, maar ik ben er zeker van dat verbeek er een heel groot aandeel in heb hoe de sfeer was in het elftal. iedereen mag ze eigen mening hebben maar wij als supporters weten helaas niet alles en kunnen daar dus alleen maar over speculeren en oordelen over wat we horen via de pers. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 11 maart 2009 - 19:54 schreef vinnie1980 het volgende:hallo allemaal iedereen kan zijn mening hebben over het vertrek van verbeek, maar ik ben er zeker van dat verbeek er een heel groot aandeel in heb hoe de sfeer was in het elftal. iedereen mag ze eigen mening hebben maar wij als supporters weten helaas niet alles en kunnen daar dus alleen maar over speculeren en oordelen over wat we horen via de pers. helemaal met je eens |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Verbeek? wie was dat ook alweer |
|
|
|