BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 maart 2009 - 17:16   quote  deeplink  
Ik las zojuist een bericht dat Karim in de belangstelling staat van HSV.Jol zou hem graag deze zomer naar zijn club halen.Wat denken jullie daarvan??
Hij heeft ons best wat geld gekost,met wat voor bedrag zou hij moeten vertrekken dan??Minimaal 10 miljoen lijkt mij,volgens mij is het een broodje AAP verhaal toch????
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 08 maart 2009 - 17:18   quote  deeplink  
Ik hoop het niet dat het een broodje aap verhaal . Ik zie hem graag gaan voor een bedrag rond de € 13.000.000,=
Maar het zal wel niet gebeuren denk ik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 maart 2009 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 17:18 schreef antoniorijen het volgende:
Ik hoop het niet dat het een broodje aap verhaal . Ik zie hem graag gaan voor een bedrag rond de € 13.000.000,=
Maar het zal wel niet gebeuren denk ik
Ik heb 2 strijd bij Karim ,ik geloof dat hij een zeer bruikbare speler is in een goed draaiend elftal.En omdat we langzaam in opbouw zijn kan het wel eens zonde zijn om hem nu al te verkopen.Wij hebben de ware El Ahmadi nog niet gezien volgens mij.
Die miljoenen zijn ook intresant natuurlijk ,maar als hij straks bij HSV die onmisbare speler is op het middenveld ,hebben wij ons mooi in de vingertjes gesneden.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 08 maart 2009 - 17:29   quote  deeplink  
als we de prijs kunnen krijgen die we betaald hebben : gelijk doen! Voor dat geld iemand anders halen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 maart 2009 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 17:29 schreef jantje 1974 het volgende:
als we de prijs kunnen krijgen die we betaald hebben : gelijk doen! Voor dat geld iemand anders halen!
Dus 6 miljoen opstrijken en daarvoor een andere middenvelder halen.Maar welke middenvelder dan??Honda????
Zou jij Karim inruilen voor Honda.Ikkke wel denk ik maar dan moet hij alleen niet meer zijn haar verfen .Anders krijg ik het Lee syndroom weer terug.
Shinjinr1
 Shinjinr1 - zondag 08 maart 2009 - 18:16   quote  deeplink  
weg ermee. hij moet leren afspelen contineu dat gepiel op het middenveld.
Veel balverlies. Niet alleen hij doet het ook Fer!!!!!!!!!!!
fey21
 fey21 - zondag 08 maart 2009 - 18:23   quote  deeplink  
wil HSV bruins niet hebben?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 08 maart 2009 - 21:07   quote  deeplink  
ik hoorde dat ze een big deal willen maken: el ahmadi/lucius/greene voor 6 miljoen en 3 broodjes braatworst...........
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 08 maart 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 18:16 schreef Shinjinr1 het volgende:
weg ermee. hij moet leren afspelen contineu dat gepiel op het middenveld.
Veel balverlies. Niet alleen hij doet het ook Fer!!!!!!!!!!!
Fer is 19 jr die mag nog fouten maken , al blijf ik t een optie vinden om Fer om te turnen tot verdediger , volgens mij heeft ie daar t ideale lichaam voor , kan dan af en toe ook opstomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 maart 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 21:09 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Fer is 19 jr die mag nog fouten maken , al blijf ik t een optie vinden om Fer om te turnen tot verdediger , volgens mij heeft ie daar t ideale lichaam voor , kan dan af en toe ook opstomen.
Daar ben ik het ook mee eens betreft Fer.Maar wat hebben wij nou kunnen oordelen over el Ahmadi.Die jongen is gebracht in het slechtst draaiende team ever.Kijk hij staat bij mij ook niet hoog in mijn rangorde maar misschien volgendjaar in een goed draaiend wel.Ik vind niet dat we hem al kunnen beoordelen,het zou niet eerlijk zijn.Er zijn in het verleden zat spelers te vroeg afgeschreven die het later bij grotere clubs wel goed speelden.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 08:54   quote  deeplink  
Ik wil hem nog wel een kans geven volgend jaar, wil wel zien hoe hij speelt onder een goeie trainer. Als HSV echter een goeie zak geld voor hem overheeft mag ie van mij weg.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 08:58   quote  deeplink  
Voor meer geld dan je hem gehaald heb moet je dat doen. hond en Davids naar Feyenoord halen voor dat geld en misschien nog ene. hangt ervan af hoeveel je vangt. (Davids van NEC)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi









0.0049600