BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie weet wat Tiendalli heeft misdaan???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 08 maart 2009 - 17:32   quote  deeplink  
Vooropgesteld vond ik dat Leerdam het goed heeft gedaan en dat het absoluut geen penalty was.

Ik vond het echter wel opvallend dat hij er in kwam en Tiendalli, net zoals tegen Vitesse, op de bank hield.

Tiendalli was voor zijn schorsing de 1e keus als rechtsback maar is dus niet 3e keus geworden. Weet iemand waarom???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2009 door Madhopfc --
markw3
 markw3 - zondag 08 maart 2009 - 17:36   quote  deeplink  
in de wedstrijd tegen ajax laten zien dat ie toch echt een amsterdammer is, is volgens mij het enige wat ie mis heeft gedaan en dat is mijns inziens genoeg om hem de rest van het seizoen niet meer op te stellen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2009 door markw3 --
ariefr
 ariefr - zondag 08 maart 2009 - 17:42   quote  deeplink  
de woede uitbarstingen, eerst bij verbeek en nu bij vlemmings ook waardoor ie er nast is gezet. dat verbeek het veld op kwam om hem rustig te houden en die andere x ik weet alleen nu ff niet meer tegen wie da twas
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 08 maart 2009 - 19:37   quote  deeplink  
goed dat wij niet weten wat er gebeurd is (als er iets gebeurd is tenminste) dat zou betekenen dat de vuile was eindelijk eens binnen blijft!

maar t kan ook gewoon voetbaltechnisch zijn natuurlijk!
hotjumper
 hotjumper - zondag 08 maart 2009 - 21:04   quote  deeplink  
leerdam is beter
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 maart 2009 - 21:04   quote  deeplink  
Ach, Bij de andere trainers stond Tiendalli er ook naast. Dus misschien hadden we eerst niet beter en nu wel.
Robertz
 Robertz - zondag 08 maart 2009 - 21:46   quote  deeplink  
Ik denk dat Tiendalli niets heeft misdaan,maar dat hij op dit moment te kort komt en inderdaad tegen Ajax de boot in ging.
puffin
 puffin - zondag 08 maart 2009 - 22:25   quote  deeplink  
komt te kort: kan niet 1-tegen-1 spelen, geen sliding, geen opbouw omdat hij een 'kindertrap' heeft en mist het overzicht als er druk op defensie komt te staan. Overigens, ook Greene, Nieveld en -vandaag weer overduidelijk te zien- Leerdam ontbreken deze noodzakelijke kwaliteiten. Kortom, defensief blijft het kwetsbaar en kansloos, zeker als we iedere week zien dat dan weer Lucius, dan weer Hofland, dan weer De Cler en ga zo maar door zien afvallen. Tiendalli is een heuse miljoen(en)miskoop, twee als ik het destijds goed begreep en dat geld is nu weer te kort op de begroting.
eriver
 eriver - zondag 08 maart 2009 - 22:31   quote  deeplink  
ik weet het!!!!
mario wil verder met de leerdam en niet met tiendalli.
zie er wordt nu al aan de toekomst gewerkt.

leon en mario hebben nu al veel overleg
mdr8
 mdr8 - zondag 08 maart 2009 - 23:47   quote  deeplink  
tiendalli is ook geen feyenoord niveau.. lekker verkopen dalijk
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 08:51   quote  deeplink  
Hij raakte leonardo niet hard genoeg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 09:01   quote  deeplink  
precies. had Leonardo in tweeen moeten schoppen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie weet wat Tiendalli heeft misdaan???









0.0070319