BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leugenaar vd Herik

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 09 maart 2009 - 06:00   quote  deeplink  
Jorien van den Herik (foto) heeft gezegd dat de huidige financiële problemen bij Feyenoord niet aan hem zijn te wijten. De oud-voorzitter van de Stadionclub (1992-2006) liet zondag via het programma Studio Voetbal en de website van het Algemeen Dagblad weer eens van zich horen. Dit deed Van den Herik door een verklaring naar buiten te brengen.

De financiële situatie bij Feyenoord is niet bepaald florissant te noemen. Zo moest er recent worden geleend bij een externe geldschieter om de salarissen van de spelers te voldoen en werd er uitstel van betaling aangevraagd wat betreft de huur van het stadion.

Als gevolg van de nieuwe leningen is Feyenoords schuld gestegen van 17 naar 21 miljoen euro. (KVN)

Enkele passages uit de verklaring van Van den Herik:
'Als verklaring voor de bijzonder zorgelijke financiële omstandigheden bij Feyenoord wordt bij herhaling, doch zeer ten onrechte (waardoor ik mij helaas genoodzaakt voel te reageren), gewezen op de last van de schuldpositie in de jaren 2005/2006 en de soms hoge rente die daarvoor moest worden betaald.

'Er wordt, bij de verdediging van het nieuwe beleid na mijn periode, echter voorbij gegaan aan de vermogenspositie zijnde het saldo van schulden en bezittingen. Deze was per 30 juni 2006 positief. Op dat tijdstip stonden er tegenover de schulden dus meer bezittingen.

'Uit cijfers door Feyenoord verspreid, werd het seizoen per 30 juni 2006 afgesloten met een netto winst van 3.144.000 miljoen euro. Er was geen sprake van een negatief eigen vermogen. Een sluitende begroting voor het seizoen 2006/2007 had voor een verder financieel herstel moeten zorgen.'

(...)

'De door mij midden ’80 jaren verstrekte leningen werden in delen vanaf begin jaren’90 terug betaald en uiteindelijk in 2004/2005 in z’n geheel afgelost. Het rente percentage dat daarbij in die jaren werd gehanteerd bedroeg Euribor plus 2%. Gemiddeld kwam dit neer op een rente percentage van 5%.'

(...)

'Niet onbelangrijk: tijdens mijn voorzitterschap is nooit 1 euro rente in rekening gebracht en is er ook geen aflossing aan Feyenoord betaald! Ik wist, als zakenman, dat zich altijd een betere situatie zou aandienen ten bate van Feyenoord. De nieuwe leiders, die toegaven aan de emotie, hebben mij die mogelijkheid ontnomen. In die situatie – er zijn grenzen aan wat er van mij mocht worden verwacht – paste geen liefdadigheid meer. Iets dat onder normale omstandigheden wel zou zijn gebeurd.'

Sorry hoor maar dit is een goedpratertje van vd Herik , hij heeft Feyenoord duidelijk met een flinke schuld achter gelaten en nu probeert ie zijn straatje schoon te vegen!!
Ik hoop niet dat ie achterbaks aan het proberen is om weer in de kuip aan de macht te komen . Deze meneer heeft volledig afgedaan bij mij nu hij geen schuld durft te bekennen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 08:43   quote  deeplink  
Ene kant ben ik het met je eens maar aan de andere kant is het een welles-nietes verhaal. Wij kennen ook niet alle feiten.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 08:44   quote  deeplink  
geef hem wel gelijk in zijn opmerking over de regeling met de fiscus, dat geld weerd wel heel gemakkelijk af getikt.

Voor de rest is het lastig te controleren wat er waar is van zijn beweringen, mede dankzij de transparantie van het huidige bestuur.
Gast138
 Gast138 - maandag 09 maart 2009 - 08:50   quote  deeplink  
Ik weet dat economische principes lastig zijn voor een aantal, zeker voor de topicstarter.
Ik heb het op dit podium al meer gezegd maar dat is blijkbaar niet helemaal doorgekomen, daarom zal ik het nu langzaam zeggen: s c h u l d i s n i e t e r g a l s e r m a a r b e z I t t I n g e n t e g e n o v e r s t a a n.

Een schuld van 21 miljoen met oude spelers die geen restwaarde hebben (Makaay, Hofland, Gio, Tomasson) is velen malen erger dan een schuld van 33 miljoen euro met spelers die wel restwaarde hebben (Kuit, Kalou, Castelen en Guzzman)
Een negatief eigen vermogen en een schuld van 21 miljoen is velen malen erger dan een schuld van 33 miljoen en een positief eigen vermogen.

Een schuld waardoor je morgen geen brood kan kopen is vele malen erger dan een schuld waardoor je je eigen begrafenis niet kan betalen. (het verschil tussen korte en lange termijn hier versimplificeert voor jou Antonio). Onder de Grote Kale Leider kon Feyenoord altijd de volgende dag brood kopen, de begrafenis lag iets moeilijker maar gezien de lange termijn was er voldoende tijd om daar een oplossing voor te vinden. Onder deze amateurs (begonnen met het binnenhalen van Die Kleine Gnoom ook wel De Onzichtbare Man genoemd) kan Feyenoord morgen geen brood kopen en daar boven op Feyenoord kan zijn eigen begrafenis niet betalen.

Feyenoord maakte winst in 2006 dat kan je nazoeken, geef eens aan wanneer we onder deze prutsers winst hebben gemaakt. Deze prutsers die niet nalaten om de grootste voorzitter na Kieboom met modder te besmeuren en niet gehinderd door enige kennis blaten de schapen deze prutsers na.

In deze huidige crisis heb ik liever de GKL aan het stuur dan de Guddetjes, Jacobtjes van deze wereld. De GKL heeft bewezen over een goed zakelijk instinct te beschikken en liefde voor Feyenoord. Dat kan je van de 020-supporter Gudde niet zeggen of van die Kleine Gnoom die zijn incompetente vriendjes en familieleden een baantje gaf (vriendjespolitiek in een mate waar zelfs Stalin zich niet aan durfde te bezondigen). De Kleine Gnoom die aan het handje van Cruijff in 2002 zichzelf aanbood bij 020 om daar technisch directeur te worden. 020 was verstandig en stuurde Jansen weg en stelde van gaal aan.

Wat verdiende de GKL bij Feyenoord ten opzichte van bijvoorbeeld Die Kleine Gnoom of Gudde?
Heeft Die Kleine Gnoom wel eens verantwoording afgelegd, of heeft zijn maatje Bosz wel eens verantwoording afgelegd?

De hersenloze schreeuwerds worden altijd gehoord, dat heb je recent gezien met Verbeek en in het verleden met de GKL en het geblaat voor Wim Jansen. Door naar die schreeuwerds te luisteren zijn we geconfronteerd met een rij incompetente zakkenvullers, Wim Jansen, Peter Bosz, Stanley Brard, van Wel, Gudde. Door naar die schreeuwerds te luisteren zijn familieleden van spelers bedreigd (Gio zijn ouders op de dag dat de leugenaar Verbeek wegging).

Liever één GKL in de hand dan een handvol incompetente kleine mannetjes als Wim Jansen, Peter Bosz, Stanley Brard, van Wel en Gudde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Gast138 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 08:50   quote  deeplink  
Dat bedoelde ik inderdaad ook al te zeggen Hotjumper. Is makkelijk wijzen maar hij zal in sommige dingen misschien best wel gelijk hebben. Wij kennen de feiten ook niet. alleen wat er naar buiten gebracht word en misschien zitten daar ook wel genoeg leugens bij. Het was tijd voor GKL om op te stappen maar er zal bij hem ook wel iets van waarheid in zitten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 08:50 schreef Gast138 het volgende:
Ik weet dat economische principes lastig zijn voor een aantal, zeker voor de topicstarter.
Ik heb het op dit podium al meer gezegd maar dat is blijkbaar niet helemaal doorgekomen, daarom zal ik het nu langzaam zeggen: s c h u l d i s n i e t e r g a l s e r m a a r b e z I t t I n g e n t e g e n o v e r s t a a n.

Een schuld van 21 miljoen met oude spelers die geen restwaarde hebben (Makaay, Hofland, Gio, Tomasson) is velen malen erger dan een schuld van 33 miljoen euro met spelers die wel restwaarde hebben (Kuit, Kalou, Castelen en Guzzman)
Een negatief eigen vermogen en een schuld van 21 miljoen is velen malen erger dan een schuld van 33 miljoen en een positief eigen vermogen.

Een schuld waardoor je morgen geen brood kan kopen is vele malen erger dan een schuld waardoor je je eigen begrafenis niet kan betalen. (het verschil tussen korte en lange termijn hier versimplificeert voor jou Antonio). Onder de Grote Kale Leider kon Feyenoord altijd de volgende dag brood kopen, de begrafenis lag iets moeilijker maar gezien de lange termijn was er voldoende tijd om daar een oplossing voor te vinden. Onder deze amateurs (begonnen met het binnenhalen van Die Kleine Gnoom ook wel De Onzichtbare Man genoemd) kan Feyenoord morgen geen brood kopen en daar boven op. Feyenoord kan zijn eigen begrafenis niet betalen.

Feyenoord maakte winst in 2006 dat kan je nazoeken, geef eens aan wanneer we onder deze prutsers winst hebben gemaakt. Deze prutsers die niet nalaten om de grootste voorzitter na Kieboom met modder te besmeuren en niet gehinderd door enige kennis blaten de schapen deze prutsers na.

In deze huidige crisis heb ik liever de GKL aan het stuur dan de Guddetjes, Jacobtjes van deze wereld. De GKL heeft bewezen over een goed zakelijk instinct te beschikken en liefde voor Feyenoord. Dat kan je van de 020-supporter Gudde niet zeggen of van die Kleine Gnoom die zijn incompetente vriendjes en familieleden een baantje gaf (vriendjespolitiek in een mate waar zelfs Stalin zich niet aan durfde te bezondigen). De Kleine Gnoom die aan het handje van Cruijff in 2002 zichzelf aanbood bij 020 om daar technisch directeur te worden. 020 was verstandig en stuurde Jansen weg en stelde van gaal aan.

Wat verdiende de GKL bij Feyenoord ten opzichte van bijvoorbeeld Die Kleine Gnoom of Gudde?
Heeft Die Kleine Gnoom wel eens verantwoording afgelegd, of heeft zijn maatje Bosz wel eens verantwoording afgelegd?

De hersenloze schreeuwerds worden altijd gehoord, dat heb je recent gezien met Verbeek en in het verleden met de GKL en het geblaat voor Wim Jansen. Door naar die schreeuwerds te luisteren zijn we geconfronteerd met een rij incompetente zakkenvullers, Wim Jansen, Peter Bosz, Stanley Brard, van Wel, Gudde. Door naar die schreeuwerds te luisteren zijn familieleden van spelers bedreigd (Gio zijn ouders op de dag dat de leugenaar Verbeek wegging).

Liever één GKL in de hand dan een handvol incompetente kleine mannetjes als Wim Jansen, Peter Bosz, Stanley Brard, van Wel en Gudde.
Zit wel een kern van waarheid in!! Maar waarom brand iedereen Wim Jansen aldoor af??? hij heeft nu zijn fouten gemaakt en de hand in eigen boezem gestoken maar is iedereen vergeten wat hij in het verleden wel voor goede dingen voor de club heeft gedaan.
Candy
 Candy - maandag 09 maart 2009 - 08:56   quote  deeplink  
Ik wilde beginnen met "En dit zijn nou precies die emotionele (re)acties waar de GKL op doelt. Hhhhhmmmm misschien zit er wel een kern van waarheid in zijn verhaal.", maar heb besloten met achter Gast138 te scharen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Candy --
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 09:26   quote  deeplink  
gaaf woord voor scrabble of galgje

quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 08:50 schreef Gast138 het volgende:
s c h u l d i s n i e t e r g a l s e r m a a r b e z I t t I n g e n t e g e n o v e r s t a a n.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 09:30   quote  deeplink  
Is geen woord. Zijn er meerdere. Wat een grammatica zeg!!!! Om even in de sporen van vriend Derq te treden. Hahahahaha!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 09:36   quote  deeplink  
ik vond hem al zo gul met z'n spaties
Fonsie
 Fonsie - maandag 09 maart 2009 - 11:12   quote  deeplink  
v.d.H. Iedereen komt voor zich zelf, op hij, mooi laten weg smelten, we gaan een nieuw tijdperk te gemoet.misschien wel met z'n tegenspellers van toen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 11:26   quote  deeplink  
Maakt me niet uit met wie we het nieuwe tijdperk in gaan als we eindelijke maar weer eens de positieve kant uit gaan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 maart 2009 - 12:41   quote  deeplink  
De reactie van Gudde kan me wel bekoren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 12:41 schreef Stylzz het volgende:
De reactie van Gudde kan me wel bekoren.
Is waar. Doet hij ook eens wat positiefs.
RuudN
 RuudN - maandag 09 maart 2009 - 14:54   quote  deeplink  
bij dat geile studio voetbal!!... word er al 2 weken lang feyenoord met de grond gelijk gemaakt.. die joden daar van gelder en mulder, die vinden het schitterend dat ze feyenoord negatief in de publiciteit brengen!!.. eerst met verbeek en nu met vd herik!!... kheb net een mail gestuurd naar nos studio voetbal dat het maar een afgelopen moet zijn!!..

laat ze lekker over 020 zeik stralen die hebben 30 miljoen uitgegeven en hebben niks!!!..
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 maart 2009 - 15:29   quote  deeplink  
Nou.. gelukkig nu is het over.. eindelijk positief nieuws over Feyenoord gaat er komen.. Ze gaan er allemaal mee ophouden! Ruud heeft een mail gestuurd, HALLELUJA!

en oh ja.. 020 KON tenminste 30miljoen uitgeven, wij HEBBEN niks!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 08:50 schreef Gast138 het volgende:
Ik weet dat economische principes lastig zijn voor een aantal, zeker voor de topicstarter.
Ik heb het op dit podium al meer gezegd maar dat is blijkbaar niet helemaal doorgekomen, daarom zal ik het nu langzaam zeggen: s c h u l d i s n i e t e r g a l s e r m a a r b e z I t t I n g e n t e g e n o v e r s t a a n.

Een schuld van 21 miljoen met oude spelers die geen restwaarde hebben (Makaay, Hofland, Gio, Tomasson) is velen malen erger dan een schuld van 33 miljoen euro met spelers die wel restwaarde hebben (Kuit, Kalou, Castelen en Guzzman)
Een negatief eigen vermogen en een schuld van 21 miljoen is velen malen erger dan een schuld van 33 miljoen en een positief eigen vermogen.

Een schuld waardoor je morgen geen brood kan kopen is vele malen erger dan een schuld waardoor je je eigen begrafenis niet kan betalen. (het verschil tussen korte en lange termijn hier versimplificeert voor jou Antonio). Onder de Grote Kale Leider kon Feyenoord altijd de volgende dag brood kopen, de begrafenis lag iets moeilijker maar gezien de lange termijn was er voldoende tijd om daar een oplossing voor te vinden. Onder deze amateurs (begonnen met het binnenhalen van Die Kleine Gnoom ook wel De Onzichtbare Man genoemd) kan Feyenoord morgen geen brood kopen en daar boven op Feyenoord kan zijn eigen begrafenis niet betalen.

Feyenoord maakte winst in 2006 dat kan je nazoeken, geef eens aan wanneer we onder deze prutsers winst hebben gemaakt. Deze prutsers die niet nalaten om de grootste voorzitter na Kieboom met modder te besmeuren en niet gehinderd door enige kennis blaten de schapen deze prutsers na.

In deze huidige crisis heb ik liever de GKL aan het stuur dan de Guddetjes, Jacobtjes van deze wereld. De GKL heeft bewezen over een goed zakelijk instinct te beschikken en liefde voor Feyenoord. Dat kan je van de 020-supporter Gudde niet zeggen of van die Kleine Gnoom die zijn incompetente vriendjes en familieleden een baantje gaf (vriendjespolitiek in een mate waar zelfs Stalin zich niet aan durfde te bezondigen). De Kleine Gnoom die aan het handje van Cruijff in 2002 zichzelf aanbood bij 020 om daar technisch directeur te worden. 020 was verstandig en stuurde Jansen weg en stelde van gaal aan.

Wat verdiende de GKL bij Feyenoord ten opzichte van bijvoorbeeld Die Kleine Gnoom of Gudde?
Heeft Die Kleine Gnoom wel eens verantwoording afgelegd, of heeft zijn maatje Bosz wel eens verantwoording afgelegd?

De hersenloze schreeuwerds worden altijd gehoord, dat heb je recent gezien met Verbeek en in het verleden met de GKL en het geblaat voor Wim Jansen. Door naar die schreeuwerds te luisteren zijn we geconfronteerd met een rij incompetente zakkenvullers, Wim Jansen, Peter Bosz, Stanley Brard, van Wel, Gudde. Door naar die schreeuwerds te luisteren zijn familieleden van spelers bedreigd (Gio zijn ouders op de dag dat de leugenaar Verbeek wegging).

Liever één GKL in de hand dan een handvol incompetente kleine mannetjes als Wim Jansen, Peter Bosz, Stanley Brard, van Wel en Gudde.
Hey gast goed geschreven..petje af
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:
Nou.. gelukkig nu is het over.. eindelijk positief nieuws over Feyenoord gaat er komen.. Ze gaan er allemaal mee ophouden! Ruud heeft een mail gestuurd, HALLELUJA!

en oh ja.. 020 KON tenminste 30miljoen uitgeven, wij HEBBEN niks!
Misschien een idee dat we dat eens met zijn allen doen!! Als er tig duizend mailtjes binnen komen gaan ze in ieder geval zweten. Moeten de mailtjes wel redelijk netjes blijven anders krijg je dat weer en werkt het alleen maar averechts.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 19:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Misschien een idee dat we dat eens met zijn allen doen!! Als er tig duizend mailtjes binnen komen gaan ze in ieder geval zweten. Moeten de mailtjes wel redelijk netjes blijven anders krijg je dat weer en werkt het alleen maar averechts.
Ja zoals vuile kale typhus hond als ik jou op straat tegen kom sla ik je voor je baggerlip met je fietspompelullebekkie.Of bedoel je iets anders till i die ??
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 19:54   quote  deeplink  
nee hij bedoeld meer van "He Amice, zal ik uw aangezicht eens met mijn gebalde hand toucheren"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 19:54 schreef hotjumper het volgende:
nee hij bedoeld meer van "He Amice, zal ik uw aangezicht eens met mijn gebalde hand toucheren"
hahaha een stuk beschaafder ja.
F.L.E
 F.L.E - maandag 09 maart 2009 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 08:50 schreef Gast138 het volgende:
Ik weet dat economische principes lastig zijn voor een aantal, zeker voor de topicstarter.
Ik heb het op dit podium al meer gezegd maar dat is blijkbaar niet helemaal doorgekomen, daarom zal ik het nu langzaam zeggen: s c h u l d i s n i e t e r g a l s e r m a a r b e z I t t I n g e n t e g e n o v e r s t a a n.

Een schuld van 21 miljoen met oude spelers die geen restwaarde hebben (Makaay, Hofland, Gio, Tomasson) is velen malen erger dan een schuld van 33 miljoen euro met spelers die wel restwaarde hebben (Kuit, Kalou, Castelen en Guzzman)
Een negatief eigen vermogen en een schuld van 21 miljoen is velen malen erger dan een schuld van 33 miljoen en een positief eigen vermogen.

Een schuld waardoor je morgen geen brood kan kopen is vele malen erger dan een schuld waardoor je je eigen begrafenis niet kan betalen. (het verschil tussen korte en lange termijn hier versimplificeert voor jou Antonio). Onder de Grote Kale Leider kon Feyenoord altijd de volgende dag brood kopen, de begrafenis lag iets moeilijker maar gezien de lange termijn was er voldoende tijd om daar een oplossing voor te vinden. Onder deze amateurs (begonnen met het binnenhalen van Die Kleine Gnoom ook wel De Onzichtbare Man genoemd) kan Feyenoord morgen geen brood kopen en daar boven op Feyenoord kan zijn eigen begrafenis niet betalen.

Feyenoord maakte winst in 2006 dat kan je nazoeken, geef eens aan wanneer we onder deze prutsers winst hebben gemaakt. Deze prutsers die niet nalaten om de grootste voorzitter na Kieboom met modder te besmeuren en niet gehinderd door enige kennis blaten de schapen deze prutsers na.

In deze huidige crisis heb ik liever de GKL aan het stuur dan de Guddetjes, Jacobtjes van deze wereld. De GKL heeft bewezen over een goed zakelijk instinct te beschikken en liefde voor Feyenoord. Dat kan je van de 020-supporter Gudde niet zeggen of van die Kleine Gnoom die zijn incompetente vriendjes en familieleden een baantje gaf (vriendjespolitiek in een mate waar zelfs Stalin zich niet aan durfde te bezondigen). De Kleine Gnoom die aan het handje van Cruijff in 2002 zichzelf aanbood bij 020 om daar technisch directeur te worden. 020 was verstandig en stuurde Jansen weg en stelde van gaal aan.

Wat verdiende de GKL bij Feyenoord ten opzichte van bijvoorbeeld Die Kleine Gnoom of Gudde?
Heeft Die Kleine Gnoom wel eens verantwoording afgelegd, of heeft zijn maatje Bosz wel eens verantwoording afgelegd?

De hersenloze schreeuwerds worden altijd gehoord, dat heb je recent gezien met Verbeek en in het verleden met de GKL en het geblaat voor Wim Jansen. Door naar die schreeuwerds te luisteren zijn we geconfronteerd met een rij incompetente zakkenvullers, Wim Jansen, Peter Bosz, Stanley Brard, van Wel, Gudde. Door naar die schreeuwerds te luisteren zijn familieleden van spelers bedreigd (Gio zijn ouders op de dag dat de leugenaar Verbeek wegging).

Liever één GKL in de hand dan een handvol incompetente kleine mannetjes als Wim Jansen, Peter Bosz, Stanley Brard, van Wel en Gudde.
Gelul,

Als er maar bezittingen tegenoverstaan.
Bla bla bla.
Mooi verhaal, maar vertel mij dan maar eens waarom er geen spits gehaald kon worden op het moment dat Kuyt en Kalou verkocht werden.
Dat kon niet want er was namelijk een schuld , die er niet was volgens Jorien.
En winst maken zegt helemaal niks.
Dit betreft namelijk operationele winst en heeft niets met schuld te maken.
Als ik 100.000 euro leen en ik koop een auto van 10.000 die ik daarna voor 12.000 verkoop heb ik ook 2.000 euro winst. Maar nog steeds een schuld van een ton.
Meneer de GKL probeert zich er mooi uit te lullen feit is en blijft dat Feyenoord met een schuld zat na zijn vertrek.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 19:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja zoals vuile kale typhus hond als ik jou op straat tegen kom sla ik je voor je baggerlip met je fietspompelullebekkie.Of bedoel je iets anders till i die ??
Zo heb ik het wel in mijn hoofd maar ik denk dat ik het toch maar iets nuanceer. Jij kale carsinogene (geloof dat je het zo schrijft) penis met je minder mooie snavelhoofd moet Feyenoord wat meer ophemelen anders zal het u niet believen.Hahahahahaha!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Zo heb ik het wel in mijn hoofd maar ik denk dat ik het toch maar iets nuanceer. Jij kale carsinogene (geloof dat je het zo schrijft) penis met je minder mooie snavelhoofd moet Feyenoord wat meer ophemelen anders zal het u niet believen.Hahahahahaha!!!!
hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 20:08   quote  deeplink  
We kunnen toch een mail sturen in de context van: Waarom moet Feyenoord aldoor zo in de grond gedrukt worden en dat Amsterdamse clubje blijven jullie maar ophemelen. Noemen jullie dat objectieve journalistiek??? Kan het zo beter Ajax-tv noemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:
We kunnen toch een mail sturen in de context van: Waarom moet Feyenoord aldoor zo in de grond gedrukt worden en dat Amsterdamse clubje blijven jullie maar ophemelen. Noemen jullie dat objectieve journalistiek??? Kan het zo beter Ajax-tv noemen.
Daar lachen ze alleen maar om.Stomp op z`n kannis is het enige dat help.Of wat ik doe ,gewoon niet kijken naar die glijer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 20:24   quote  deeplink  
Ik doe hetzelfde. Kijk alleen maar voetbal of iets waar Feyenoorders bij betrokken zijn. Lees over het algemeen ook alleen maar Feyenoord sites. Klopt wel wat je zegt maar als ze tig duizend van datsoort berichten krijgen moeten ze er toch een keer iets van gehoor of een reactie op geven. Stomp je op je kanis is alleen maar koren op de molen. Zeker als ze er daar tig duizend van krijgen. dan is het gelijk weer van, zie je wel dat die Feyenoorders uitschot zijn. Andere kant is dat ik daar maar een ding op kan zeggen. Feyenoordsupporters komen in de hemel, als er in de hel geen plaats is. No one likes us, we don't care!!! Zit er nog eens over na te denken en we moeten ze gewoon lekker laten lullen. Onze tijd komt nog wel!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 20:33   quote  deeplink  
als we volgend seizoen half februari al kampioen zijn zitten ze allemaal weer op hun knietjes om de geslachtsorganen van de diverse feyenoorders door hun bek te laten gieren. Zo geil worden ze van de, door hun natuurlijk aangekondigde, herrijzenis van de Volksclub op zuid.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 20:36   quote  deeplink  
precies!!! We zijn echte kakkerlakken. Een plaag waar je niet zomaar van af komt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:
precies!!! We zijn echte kakkerlakken. Een plaag waar je niet zomaar van af komt.
Nee, wij zijn het legioen, een zegen voor de nederlandse voetbalwereld.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee, wij zijn het legioen, een zegen voor de nederlandse voetbalwereld.....
hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee, wij zijn het legioen, een zegen voor de nederlandse voetbalwereld.....
En een echte plaag voor de rest van Nederland. Proberen ons uit te roeien maar het lukt ze maar niet. Zetten zelfs neuzen als burgemeester in Rotterdam in. WE SHALL NOT BE MOVED!!!! Kakkerlak till i die!!!!! Zo had ik me eigenlijk moeten noemen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Feyenoord till i die --
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 09 maart 2009 - 21:21   quote  deeplink  
Het is gewoon een feit dat die GKL zijn straatje probeer goed te praten. Het is en blijft een feit dat die GKL Feyenoord met een schuld van bijna € 40.000.000,=
achterliet en dan kan ie wel de meerwaarde van spelers erbij betrekken maar dat hoor je gwoon niet te doen je moet begroten met werkelijke inkomsten en uitgaven.
Niet zoals die GKL dat vroeger deed door enkele miljoenen bij de begroting als inkomsten uit Champions League terwijl men dit bijna nooit speelde en dat deed ie zo,n 6 seizoenen lang. Je kan dit gewoon nalezen uit de begrotingen die destijds jaarlijks bekend werden gemaakt!! En als je dan 6 seizoenen lang CL begroot met een bedrag van zo'n € 6.000.000,= dan heb je al gauw een schuld van € 36.000.000,=
En dan nog wilt ie nog ontkennen dat het zijn schuld is ??????????????
En dan dat belasting technisch spelletje, dat is spelen met geld avn de sponsoren en supporters
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 21:09   quote  deeplink  
foutje bedankt!!!
Els
 Els - woensdag 11 maart 2009 - 21:46   quote  deeplink  
Gast 138 schrijft een leuk verhaaltje wat lekker in het straatje van vd Herik past, maar gaat er aan voorbij dat wij geen van allen weten hoe het precies zit. Schulden zijn niet erg... hmmm, moet je nu bij de banken en de huizenbezitters in Amerika mee aankomen. Zo is het eigenlijk bij Feyenoord ook. De bezittingen kunnen met een reele waarde op de balans staan (was in elk geval zo bij de spelers) maar kunnen ook opgeklopt zijn (ik neem voor mijn 3 jaar oude Fiat Panda een waarde op van 40.000 euro) Nogmaals, wij weten het niet. Wil je de waardheid boven tafel, dan zal een fiscalist of een accountant in de cijfers moeten duiken. En heeft Feyenoord momenteel niet iets belangrijkers te doen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door Els --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 22:50   quote  deeplink  
Wij zullen nooit alle ins en outs weten. Hij zal best fouten gemaakt hebben maar word misschien ook van dingen beschuldigt die niet waar zijn of waar hij niets aan kon doen. Of zelfs helemaal niet in zijn handen lagen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leugenaar vd Herik









0.0075430