BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wim Jansen???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 09:05   quote  deeplink  
waarom brand iedereen Wim Jansen zo af??? Hij heeft nu fouten gemaakt waar hij de hand voor in eigen boezem gestoken heeft. Volgens mij is iedereen wel vergeten wat hij in het verleden wel voor Feyenoord gedaan heeft. heeft ons in het verleden van degradatiezone terug aan de top gebracht bijvoorbeeld.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 09:22   quote  deeplink  
het gerucht gaat dat ie voor de neuzen gespeeld heeft....

Jansen blijft voor mij altijd een held, is samen met van Hanegem boegbeeld van het Feyenoord dat ik bewust heb meegemaakt. Toen ie terug kwam als trainer bevestigde hij die status nog eens.
Denk dat zijn geslotenheid de grootste boosdoener is in deze. Hij is net zo open als het huidige bestuur.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 09:28   quote  deeplink  
Dat is waar maar heeft inhet verleden WEL gepresteerd!!! Dat kan je van dit bestuur niet zeggen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 09:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dat is waar maar heeft inhet verleden WEL gepresteerd!!! Dat kan je van dit bestuur niet zeggen.
dat geef ik toch ook aan. Hij had gewoon stilletjes in een hoekje held moeten blijven en zich niet in de slangenkuil die het huidige feyenoord is, moeten begeven...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 09:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat geef ik toch ook aan. Hij had gewoon stilletjes in een hoekje held moeten blijven en zich niet in de slangenkuil die het huidige feyenoord is, moeten begeven...
100% eens!!
Fonsie
 Fonsie - maandag 09 maart 2009 - 11:34   quote  deeplink  
"t is hem niet geluk maar heb geen twijfels over z'n goede wil. Wim jansen is een Feyenoord mens, Feyenoord zit in z'n bloed net als W v H. C.M. E.P.G. O.K. e.z.v.
Dit mag ze nooit worden afgenomen, zij hebben mede onze club op de kaart gezet, dat zal nooit worden vergeten en moet altijd zo blijfen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 11:34 schreef Fonsie het volgende:
"t is hem niet geluk maar heb geen twijfels over z'n goede wil. Wim jansen is een Feyenoord mens, Feyenoord zit in z'n bloed net als W v H. C.M. E.P.G. O.K. e.z.v.
Dit mag ze nooit worden afgenomen, zij hebben mede onze club op de kaart gezet, dat zal nooit worden vergeten en moet altijd zo blijfen.
Precies. Maar niet alleen zijn voetballende jaren maar vooral zijn trainers en TD jaren heb ik veel respect voor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wim Jansen???









0.0073218