BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wilfred Genee een zwak voor Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 09 maart 2009 - 09:22   quote  deeplink  
Er wordt in dit forum nog weleens geroepen dat Genee pro 020 en anti Feyenoord is. Ik heb dit nog nooit kunnen waarnemen en vind Genee een zeer bekwame journalist en hij durft heel goed Derksen tegen te spreken als die eens onzin uitkraamt.

Voor diegenen die nog steeds denken dat Genee anti Feyenoord is verwijs ik naar zijn column in de laatste Playboy. Op pagina 95 (dan hoeven jullie niet alles door te bladeren ;-) ) zegt hij supporter te zijn voor SC Cambuur en een zwak voor Feyenoord te hebben.

Dus koester Genee want zoveel vrienden hebben we niet in Hilversum........dat bleek ook al uit de samenvatting van NAC -Feyenoord. Die verslaggever heeft de naam Pattinama niet genoemd (hij dacht dat het Gio was) terwijl het een goede assist was. Ik had het willen meemaken als een jeugdig talent van 020 deze beslissende assist had gegeven......dan stond die jongen nu nog voor de camera van de Neuzen Omroep Stichting !!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 09:26   quote  deeplink  
De Neuzen Omroep Stichting (NOS,JOS), Koninklijke Nederlandse Joden Bond (KNVB,KNJB) Zo zijn er wel meer instellingen hier inNederland.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 09:34   quote  deeplink  
Genee? lekker belangrijk....
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 maart 2009 - 10:43   quote  deeplink  
Wie?
Fonsie
 Fonsie - maandag 09 maart 2009 - 11:08   quote  deeplink  
Schijn bedriegt ik vind de grootste valslacher die ik ken. moet totaal niks maar dan ook van die vent hebben, z'n collems sla ik gewoon over, net zo al die vent met die graszor onder z'n neus. in de stripwereld waren ze misschien beter, maar ook dat moet je maar afwachten. schow in iedereem stenkt er maar in.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 11:27   quote  deeplink  
Heel de media kots ik uit wat dat betreft. Ik lees alleen maar dingen op verschillende Feyenoord sites.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 11:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Heel de media kots ik uit wat dat betreft. Ik lees alleen maar dingen op verschillende Feyenoord sites.
daarom zijn we het zo vaak eens...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 12:02   quote  deeplink  
Zou dat het geheim zijn ja. Word tijd dat we dat voortaan met zijn allen doen dan. Dan zou er alleen nog weinig aan zijn op dit forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 maart 2009 - 12:41   quote  deeplink  
Ach ik kijk en luister ook nog wel naar de oude media.
Neem alles met een korrel zout, er zit altijd wel een kern van waarheid in, alleen t filteren is vaak lastig.
Ronneke
 Ronneke - maandag 09 maart 2009 - 15:49   quote  deeplink  
U zegt?
danny four
 danny four - maandag 09 maart 2009 - 18:02   quote  deeplink  
achterklapkwast.bah
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 09 maart 2009 - 18:17   quote  deeplink  
Wij maken ons druk over wat de pers over Feyenoord schrijft maar dit hebben we aan onszelf te danken , elke paar jaar komen we met wilde plannen om terug te keren in de top van Nederland en er komt geen kloot van terecht! Ja dan krijg je de pers over je heen , gewoon een paar jaar top presteren en iedereen houd weer van Feyenoord : ook de pers!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door jantje 1974 --
feyenoordlies
 feyenoordlies - maandag 09 maart 2009 - 18:34   quote  deeplink  
Genee en Derksen zijn gewoon veel te zeurderig. Niet echt pro-ajax, maar zeker ook niet boeiend. De Nos is wel echt pro-ajax en dat zag en hoorde je gisteren ook weer terug. Gewoon onbekwaam en weinig professioneel. Ik vind niet dat wij daar verantwoordelijk voor zijn jantje 1974
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 09 maart 2009 - 18:40   quote  deeplink  
ik kijk niet meer naar de NOS , alleen eredivisie live en daar vind ik t wel meevallen met pro-ajax gehalte.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 19:19   quote  deeplink  
Dan snap ik het Jantje. Persoonlijk geef ik geen extra cent uit om meer voetbal te zien. Ik stop allleen mijn geld in Feyenoord en als ze uit spelen dan maar de Neuzen Omroep Stichting kijken. Of probeer een enkele keer mee uit te gaan.Dit jaar niet gelukt dus ik geloof dat ik nu min silvercard kwijt raakt met de nieuwe regels.
Jeli
 Jeli - maandag 09 maart 2009 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 18:40 schreef jantje 1974 het volgende:
ik kijk niet meer naar de NOS , alleen eredivisie live en daar vind ik t wel meevallen met pro-ajax gehalte.
Volgens mij wordt de NOS gesponsord door Eredivsie Live. Dat geld verdienen ze vanzelf terug doordat iedereen nu noodgedwongen een abonnement gaat nemen. Het competitievoetbal (en dan met name de wedstrijden van Feyenoord) wordt zeer slecht in beeld gebracht bij de NOS. Ben zelf inmiddels ook overgestapt op Eredivisie Live. Kost een paar centen, maar dan zie je tenminste alles. Ook het commentaar en de analyses bevallen mij wel.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 22:30   quote  deeplink  
Misschien toch maar eens doen dan. Hoeveel kost je dat nou per maand???
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 maart 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 22:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Misschien toch maar eens doen dan. Hoeveel kost je dat nou per maand???
http://www.eredivisielive.nl/Wat-kost-het.htm

LUIWAMMES! :-)
craven
 craven - dinsdag 10 maart 2009 - 13:14   quote  deeplink  
Kan me eigenlijk niks schelen of ze pro of anti zijn, ze lullen allemaal
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

http://www.eredivisielive.nl/Wat-kost-het.htm

LUIWAMMES! :-)
Dank u. Dacht dat je je eigen verveelde dus dacht geef hem wat te doen. Hahahahaha!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wilfred Genee een zwak voor Feyenoord









0.0048251