BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat moeten we doen met Roy Makaay na het seizoen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ovi
 ovi - maandag 09 maart 2009 - 13:10   quote  deeplink  
Naar mijn mening mag hij zo snel mogelijk vertrekken.
Wat een drama is dat zeg!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 13:20   quote  deeplink  
Alweer een anti Makaay topic????? Heel het team is of was drama. Met de juiste mensen om hem heen kan hij echt nog wel wat voor Feyenoord betekenen. Laat Been dat maar uit maken. In een draaiend team schiet hij er volgend jaar misschien wel twintig in of meer. Heeft bijna hele seizoen op een eiland gestaan. Kunnen we ook wel weer topics openen over Lucius, Landzaat, Greene, Vincken, Vlaar, de Cler ,el Ahmadi enzovoort. Veel besproken zaken waar we nu maar eens over op moeten houden. Misschien ziet Been het in sommige spelers wel zitten maar blijven ze slecht presteren omdat ze aldoor gedemoniseerd worden. Ik zou ook niet beter van gaan voetballen als ik alleen maar negatieve berichten las over mezelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Feyenoord till i die --
R()b
 R()b - maandag 09 maart 2009 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 13:10 schreef ovi het volgende:
Naar mijn mening mag hij zo snel mogelijk vertrekken.
Wat een drama is dat zeg!
En als Makaay er 25 inschiet volgend seizoen , mag hij zeker blijven?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 13:36   quote  deeplink  
Precies R()b. En ook al tien van deze topics over Makaay gezien.
ovi
 ovi - maandag 09 maart 2009 - 13:38   quote  deeplink  
Maar ik vind Makaay gewoon niet bij Feyenoord passen .
Ik denk dat we bij Feyenoord meer hebben aan een spits
met een eigen actie. Kijk bijv.als Mols erin komt
die kan wel een balletje vast houden.Was Mols nou maar
10 jaar jonger.Makaay is nooit een goede voetballer geweest.
Hij doet af en toe pijn aan mijn ogen.
har
 har - maandag 09 maart 2009 - 13:39   quote  deeplink  
Nou inderdaad,
Gister de hele pot op tv bekeken. Hij wordt echt helemaal niet aangespeeld.
Slory en wijnaldum lopen zoveel met de bal, en de aanvallen gaan zo traag dat makaay binnen no time tussen 2 verdedigers ingeklemd staat. daar liggen nou net niet zijn kwaliteiten. dan kan beter mols erin of een lange kopsterke spits.
Het ligt niet aan makaay maar het spel van nu past gewoon niet bij hem!
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 maart 2009 - 13:42   quote  deeplink  
Het spel van nu lijkt me ook niet waar je als Feyenoord wilt blijven hangen.
Kijk bijvoorbeeld naar de 1-1 en de 1-2 Dat is t voetbal waar je heen wilt. Maar dan structureel.
Als er meer beweging in t team zit Krijgt Makaay zn kansen weer en gaat ie ook scoren.
Ik zou Makaay zeker nog een jaar houden, kan hij de nieuwe spits gaan opleiden.
El
 El - maandag 09 maart 2009 - 14:08   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij blijft, net zoals Gio, Hofland, Tomasson, enz. We hebben de ervaren spelers hard nodig. De jonkies doen het prima, mede door het coachen en werken van de routiniers. Met alleen jeugd hebben we geen toekomst bij Feyenoord, die worden als ze goed spelen heel snel verkocht omdat we het geld hard nodig hebben. Gio, Roy en Kevin hoeven niet meer zo nodig, die spelen bij onze club omdat ze dat willen. Die zijn destijds gekomen om Feyenoord weer op de rails te krijgen en prijzen te pakken. De eerste was vorig jaar binnen, nu die andere nog. En mochten Gio en Roy na volgend seizoen stoppen, gun ik ze die prijs nog van harte en ben ik ze dankbaar dat ze destijds voor mijn club gekozen hebben. Ze hadden voor een makkelijkere weg kunnen kiezen. Veel respect voor deze mannen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 14:09   quote  deeplink  
100% eens Stylzz!!
Fonsie
 Fonsie - maandag 09 maart 2009 - 14:21   quote  deeplink  
Feyenoord weet weer wat winnen is, ongetwijfeld doet Roy z'n best , voetbal kan hij niet verleerd zijn, ze hebben nog een paar wedstrijden te gaan, en hopelijk vinden ze elkaar snel weer en kruipt hij uit het dal, we gaan niet katten , want ook voor de toekomst kan hij nog wel eens super belangrijk worden, met al z'n wetenschap over het spel voetbal.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 maart 2009 - 14:33   quote  deeplink  
En dit biedt toch wel perspectief voor de toekomst:
Feyenoord met 6 spelers hofleverancier Oranje onder 17 (FR-Fanatic)
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=10450&abbr=frfanatic
Lavoe
 Lavoe - maandag 09 maart 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Ik denk dat je Makaay wel moet houden,hij mist gewoon een echte nummer 10 achter zich denk ik,zoals bv een lasse schone kan zijn,iemand die met slimme pasjes Roy voor de keeper kan zetten,want dat is Roy gewend om een nummer 10 achter zich te hebben,dan komt hij echt tot zn recht,kijk als Wijnaldum en Slory gaan rennen,dan komt Roy daar nooit meer voorbij,maar hij moet juist veeel eerder in stelling gebracht worden! Misschien een idee,tomasson en makaay in de punt en Schone erachter!!
R()b
 R()b - maandag 09 maart 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 13:39 schreef har het volgende:
Nou inderdaad,
Gister de hele pot op tv bekeken. Hij wordt echt helemaal niet aangespeeld.
Slory en wijnaldum lopen zoveel met de bal, en de aanvallen gaan zo traag dat makaay binnen no time tussen 2 verdedigers ingeklemd staat.
Klopt en dan nog het onnodige balverlies van Wijnaldum en Slory.
We hebben al veel cruciaal balverlies geleden daardoor.
En ook vaak de wedstrijd verloren door dat gedonder.
Wat minder pingelen en wat meer balvastheid zou fijn zijn.
Bekijk alle samenvattingen maar terug!
Makaay krijgt werkelijk geen bal voorin.
Al moet ik wel eerlijk zeggen gisteren kreeg hij er een paar , maar niet genoeg.
Ronneke
 Ronneke - maandag 09 maart 2009 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 13:10 schreef ovi het volgende:
Naar mijn mening mag hij zo snel mogelijk vertrekken.
Wat een drama is dat zeg!
Onzin, zet er volgend seizoen een goede ervaren spits naast, niet die hordeloper van een biseswar, en tomasson er achter en hij knalt er 20 in volgende seizoen.
derq
 derq - maandag 09 maart 2009 - 15:48   quote  deeplink  
en het seizoen daarna ook nog
Mike-Fr
 Mike-Fr - maandag 09 maart 2009 - 15:49   quote  deeplink  
hou hem maar maar dan wel een jeugspeler naast hem in de spits: erasmus,pattinama janota ofzo
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 09 maart 2009 - 17:34   quote  deeplink  
Makaay heeft absoluut topkwaliteiten , maar laten we zeggen : het matcht niet met dit elftal en Roy wordt ook niet beter , ik denk niet dat Mario een elftal gaat bouwen om een 34-jarige (ex)topspits heen , dus t wordt flink aanpassen voor Roy of hij zal mogen vertrekken en krijgen wij wat ruimte in de salarishuishouding , al vind ik niet dat we Roy de grond in moeten trappen , je wist 2 jr geleden wat voor type je haalt toen hadden ze gelijk de spelstijl aan hem moeten aanpassen.........en idd hij kan wel erg waardevol zijn voor de jonge spelers en als hij weer wat scherper wordt is hij wel dodelijk voor de goal .............
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - maandag 09 maart 2009 - 17:35   quote  deeplink  
Stop toch eens met die k*tforums over Makaay. Het hele seizoen gaat het al zo. Als hij er al 20 in had liggen hoor je er toch niemand over. En als het nou alleen aan hem lag dan zeg ik ja gelijk heb je, maar het hele team (was erg) begint nu langzaam aan steeds beter te draaien. Gewoon houden en volgend jaar een echte 10 erachter scoort hij veel meer.
danny four
 danny four - maandag 09 maart 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Als makaay met een slim achterbaks middenveldertje wat in de kaats kon,en per wedstijd 7 gehaaide steekballetjes diep krijgt wil ik wel eens zien wie hem na een paar wedstrijden stopt.
Ik zou makaay nu beslist nog niet weg doen sterker nog, mooi houden met thomason en
voor volgend seizoen eerst het middenveld en de verdediging versterken en verder zien wat er aan eigen jonkies al bij kan.
mdr8
 mdr8 - maandag 09 maart 2009 - 17:55   quote  deeplink  
middenveld is goed bezet, we moeten keeper en verdedigers hebben.. makaay mag blijven hoor, maar dan wel op de bank
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 09 maart 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 17:55 schreef mdr8 het volgende:
middenveld is goed bezet, we moeten keeper en verdedigers hebben.. makaay mag blijven hoor, maar dan wel op de bank
ja wat wil je nou? je zegt : mveld is goed bezet we moeten keepers en verdedigers halen en Makaay moet op de bank! Volgens mij moet je dan ook nog wat aanvallers halen hoor!
fey21
 fey21 - maandag 09 maart 2009 - 18:59   quote  deeplink  
makaay is een superspits.
Hij mist alleen de guzman dit seizoen.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 09 maart 2009 - 19:03   quote  deeplink  
als je bij gemis van 1 bepaalde speler niet meer functioneerd ben je volgens mij niet super hoor!
Vorig jaar vond ik t altijd mooi om Roy te volgen , zijn slimheid , alleen lopen als t nodig was , altijd net niet buitenspel , en superscherp voor de goal dit jaar is hij gewoon niet scherp , niet zo slim dus dat lijkt toch echt op slijtage..............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 17:55 schreef mdr8 het volgende:
middenveld is goed bezet, we moeten keeper en verdedigers hebben.. makaay mag blijven hoor, maar dan wel op de bank
Makaay op de bank???? weet je wat die kost aan salaris??? dan kan je hem beter verkopen maar daar ben ik het al niet mee eens. gewoon laten staan en als het gaat draaien schiet hij er volgend seizoen 20 in.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 19:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Makaay op de bank???? weet je wat die kost aan salaris??? dan kan je hem beter verkopen maar daar ben ik het al niet mee eens. gewoon laten staan en als het gaat draaien schiet hij er volgend seizoen 20 in.
Nee, niet weer he....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 19:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee, niet weer he....
Inderdaad. spreken dit af. Ik kijk de ene week naar alle media en jij de andere. Zijn we het misschien wat meer oneens.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 19:57   quote  deeplink  
nee dat doe ik niet...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Ik ook niet. Was maar een geintje!!! Kunnen we het beter met mekaar eens zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 20:14   quote  deeplink  
Makaay is een goeie jongen volgens mij met de hart op de juiste plaats.Alleen hij moet scoren en dat doet hij niet .Elke spits die genoemd wordt is beter van Amoah tot van Wolfswinkel Berg die Pool of Arnautovic.Sorry Roy of gaan scoren of naar Excelsior jongen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Leon FR1908 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
Makaay is een goeie jongen volgens mij met de hart op de juiste plaats.Alleen hij moet scoren en dat doet hij niet .Elke spits die genoemd wordt van Amoah tot van Wolfswinkel Berg die Pool of Arnautovic.Sorry Roy of gaan scoren of naar Excelsior jongen.
Moet je het hele elftal naar Exselsior doen. Zijn weinige scoren kan je niet alleen hem aanrekenen vind ik. Een spits van zijn kaliber, oud of niet, schiet er in een draaiend team denk nog steeds minimaal twintig in. Zeker in deze kauwgomballen competitie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Moet je het hele elftal naar Exselsior doen. Zijn weinige scoren kan je niet alleen hem aanrekenen vind ik. Een spits van zijn kaliber, oud of niet, schiet er in een draaiend team denk nog steeds minimaal twintig in. Zeker in deze kauwgomballen competitie.
Het ligt ook aan het systeem en een ontbrekende diepe spits.Niet aan Roy maar ik zie liever de werkende spits of bewegelijke spits Arnautovic.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Moet je het hele elftal naar Exselsior doen. Zijn weinige scoren kan je niet alleen hem aanrekenen vind ik. Een spits van zijn kaliber, oud of niet, schiet er in een draaiend team denk nog steeds minimaal twintig in. Zeker in deze kauwgomballen competitie.
precies, dit seizoen is geen maatstaf, er zijn teveel randgebeurtenissen die een goed draaien van het team in de weg staan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het ligt ook aan het systeem en een ontbrekende diepe spits.Niet aan Roy maar ik zie liever de werkende spits of bewegelijke spits Arnautovic.
Zo'n werkende spits moet je er naast zetten en Tomasson er achter. o wat zullen de verdedigers dan al zweten voor de wedstrijd begint. Je zult het zien. Met een goede aankoop naast Makaay en Tomasson erachter moeten die drie goed zijn voor 50 goals denk ik!!! Zelf een hele grote voorkeur ook voor Arnautovic. maar die wil niet meer komen denk en is veel te duur. Twente gaat denk weer Championsleague halen dus hij zou wel gek zijn om naar Feyenoord te komen. We kunnen hem nou ook niet echt een topsalaris aanbieden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 09 maart 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het ligt ook aan het systeem en een ontbrekende diepe spits.Niet aan Roy maar ik zie liever de werkende spits of bewegelijke spits Arnautovic.
Ik mag niet schelden dus vul de puntjes zelf maar in
R.andd.b..l, Roy IS juist een een bewegelijke spits!!!
Bij Arnoutovic werkt het gewoon omdat hij een zeer creatief en bewegend middenveld en aanval om zich heen heeft
Denk maar aan Perez, Elia etc
Als wij nu Arnoutovic halen is dat kapitaal vernietiging
Hij krijgt dan dezelfde problemen als Makaay
Arnoutovic is eigenlijk een jongere versie van Makaay

Als je Makaay wil vervangen zul je met een type Kuijt moeten komen
Anders verzuipt de vervanger ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Phyxsius --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:43 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik mag niet schelden dus vul de puntjes zelf maar in
R.andd.b..l, Roy IS juist een een bewegelijke spits!!!
Bij Arnoutovic werkt het gewoon omdat hij een zeer creatief en bewegend middenveld en aanval om zich heen heeft
Denk maar aan Perez, Elia etc
Als wij nu Arnoutovic halen is dat kapitaal vernietiging
Hij krijgt dan dezelfde problemen als Makaay
Arnoutovic is eigenlijk een jongere versie van Makaay

Als je Makaay wil vervangen zul je met een type Kuijt moeten komen
Anders verzuipt de vervanger ook
Ja echt het type Dirk Kuijt van voor naar achter van links naar rechts.Nu hij zo slecht is wordt hij wat bewegelijker ,is zelfs met succes te vinden in onze verdediging.Waarom denk jij dat ze hem altijd het spook hebben genoemd.Arnautovic is meer te vergelijken met Zlatan Ibrahimovic.PS Ik had mijn zoontje van 8 erbij gehaald voor de puntjes.Hij zegt tegen mij hij noemt jou randdebiel,ik zei tegen hem erg he dat is nou een leraar geschiedis mijn zoon hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Leon FR1908 --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 09 maart 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja echt het type Dirk Kuijt van voor naar achter van links naar rechts.Nu hij zo slecht is wordt hij wat bewegelijker ,is zelfs met succes te vinden in onze verdediging.Waarom denk jij dat ze hem altijd het spook hebben genoemd.Arnautovic is meer te vergelijken met Zlatan Ibrahimovic.PS Ik had mijn zoontje van 8 erbij gehaald voor de puntjes.Hij zegt tegen mij hij noemt jou randdebiel,ik zei tegen hem erg he dat is nou een leraar geschiedis mijn zoon hahaha
Arnoutovic vind ik meer op Makaay lijken dan Zlatan

Verder, die woorden leer ik van mijn leerlingen
Ze roepen het regelmatig tegen elkaar
En dan zit ik er lachend bij :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Phyxsius --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja echt het type Dirk Kuijt van voor naar achter van links naar rechts.Nu hij zo slecht is wordt hij wat bewegelijker ,is zelfs met succes te vinden in onze verdediging.Waarom denk jij dat ze hem altijd het spook hebben genoemd.Arnautovic is meer te vergelijken met Zlatan Ibrahimovic.PS Ik had mijn zoontje van 8 erbij gehaald voor de puntjes.Hij zegt tegen mij hij noemt jou randdebiel,ik zei tegen hem erg he dat is nou een leraar geschiedis mijn zoon hahaha
Go Leon, go Leon!!! Die leraren van tegenwoordig!! Hahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:58 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Arnoutovic vind ik meer op Makaay lijken dan Zlatan

Verder, die woorden leer ik van mijn leerlingen
Ze roepen het regelmatig tegen elkaar
En dan zit ik er lachend bij :P
Dat is ook weer waar!! Toch fijn dat je als leraar ook van je leerlingen kan leren. Hahahahaha!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 20:58 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Arnoutovic vind ik meer op Makaay lijken dan Zlatan

Verder, die woorden leer ik van mijn leerlingen
Ze roepen het regelmatig tegen elkaar
En dan zit ik er lachend bij :P
Ohhhh Schande dat klasje van jou,wel leuk :>

PS het zou best kunnen wat je zegt hoor.Vind het alleen triest worden als je ver in het seizoen nog geen 5 doelpunten heb gescoord.Hoe kunnen we nu nog spreken van een topspits.Maar ja het is voetbal ,volgend seizoen kan hij er zomaar 25 intrappen.
Emile
 Emile - maandag 09 maart 2009 - 21:03   quote  deeplink  
kijk wat et nou is is ookal wat youri mulder zei gister bij studio voetbal;
doordat mensen de schuld krijgen zoals timmer en makaay etc, gaat iedereen op hun letten en daarom word er zoveel gezeken over die spelers terwijl ze net zoals de rest zijn.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 21:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ohhhh Schande dat klasje van jou,wel leuk :>

PS het zou best kunnen wat je zegt hoor.Vind het alleen triest worden als je ver in het seizoen nog geen 5 doelpunten heb gescoord.Hoe kunnen we nu nog spreken van een topspits.Maar ja het is voetbal ,volgend seizoen kan hij er zomaar 25 intrappen.
Heeft er negen gemaakt Leon!!! Hoe kom jij bij 5???? Is nog steeds onze topscoorder.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 21:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Heeft er negen gemaakt Leon!!! Hoe kom jij bij 5???? Is nog steeds onze topscoorder.
ZOOOOOOOO 9 al hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 21:09   quote  deeplink  
Waren dan toch nummers 291,292,293,294,295,296,297,298,299. Zo lijkt het toch nog heel wat. Hahahahaha!!! Komt allemaal goed volgend seizoen. Hij gaat dan minimaal naar de 325!!!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 maart 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ZOOOOOOOO 9 al hahaha
he hij staat al gelijk met onze vorige superspits, Harry...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 21:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Waren dan toch nummers 291,292,293,294,295,296,297,298,299. Zo lijkt het toch nog heel wat. Hahahahaha!!! Komt allemaal goed volgend seizoen. Hij gaat dan minimaal naar de 325!!!!!
Ik gun het hem wel iig,want hij is net zoals Gio een voorbeeldige prof.Maar er moet wel een talent bij komen die mee kan groeien ,en in dat proces is Tomasson de beste leermeester.Hij is toch onze boegbeeld vind ik ,voorop in de strijd en daar houden wij Feyenoorders van "STRIJD".

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door Leon FR1908 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 maart 2009 - 21:33   quote  deeplink  
STERKER DOOR STRIJD!!!! dat willen we inderdaad zien.
sevillana
 sevillana - woensdag 11 maart 2009 - 00:25   quote  deeplink  
Ik denk dat ik wel wat weet, voldoende bruikbare ballen aanspelen zodat hij weer kan gaan scoren! Daarvoor is hij toch onder contract genomen?
cornelis
 cornelis - woensdag 11 maart 2009 - 05:25   quote  deeplink  
hij snap het spelletje niet, het is een teamsport ,wil zeggen, zelf mee doen
kaki b
 kaki b - woensdag 11 maart 2009 - 08:02   quote  deeplink  
Het is gewoon een slecht jaar voor Feyenoord. Niet alleen voor of door Makaay. Gewoon lekker blijven en daarna bij Feyenoord spitsen trainer worden.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 maart 2009 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 05:25 schreef cornelis het volgende:
hij snap het spelletje niet, het is een teamsport ,wil zeggen, zelf mee doen
Dat begrijpt hij donders goed daarom loopt ie zich ook een slag in de rondte, alleen ik vind dat je in een team iederéén moet laten doen waar hij het beste in is. De aanvoer in zijn richting moet gewoon beter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat moeten we doen met Roy Makaay na het seizoen?









0.0070359