BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat moeten we doen met Roy Makaay na het seizoen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 05:25 schreef cornelis het volgende:
hij snap het spelletje niet, het is een teamsport ,wil zeggen, zelf mee doen
Waar heb jij je ogen zitten? werkt er juist teveel voor waardoor hij niet op de juiste plaaats op het juiste moment is. en laten we het al helemaal niet hebben over de aanvoer die hij krijgt. Egootje Biseswar heeft bijvoorbeeld alleen oog voor zijn eigen actie.
Els
 Els - woensdag 11 maart 2009 - 20:16   quote  deeplink  
Zullen we voor de verandering eens gewoon een contract respecteren, en misschien ook een beetje respect tonen voor de mens en de speler Makaay. In mijn ogen werkt hij keihard en voelt hij zich superverantwoordelijk. Pech kan je iemand niet verwijten, gebrek aan inzet wel. Volgens mij is Makaay dus niets te verwijten.
Cornelis, supergrappige opmerking van je, hij snapt het spelletje niet!
BTW: hoe groot is jouw ego?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Sommige mensen hebben oogkleppen op. Zien alleeen die zes mooie doelpunten van biseswar bijvoorbeeld. zien niet wat er allemaal bij hem fout gaat. makaay scoort niet dus dat is een lul die niets kan. Tenminste dat is hun redenatie.
Els
 Els - woensdag 11 maart 2009 - 22:03   quote  deeplink  
Scoorde toch vaker dan de zo bejubelde Biseswar
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 22:48   quote  deeplink  
Precies Els. Je slaat de spijker op zijn kop. Heeft als spits denk ik nog meer assists op zijn naam staan als die ego ook. Terwijl dat juist zijn werk is van die Biseswar!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat moeten we doen met Roy Makaay na het seizoen?









0.0052859