BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wil Beenhakker een heel Pools elftal halen????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 14:32   quote  deeplink  
Zijn natuurlijk allemaal weer geruchten maar lees overal dat we Polen aan het volgen zijn. Hoe staan jullie er tegenover als Beenhakker daar daadwerkelijk mee bezig is?? Ik vind dat we sowieso twee Polen moeten halen en dat zijn Dudek en Smolarek. Vind ook wel dat de Polen die we gehaald hebben altijd goed bij de club pasten en het redelijk tot goed deden. Ik denk dat het Poolse voetbal vergelijkbaar is met het voetbal dat we bij Feyenoord willen zien. STERKER DOOR STRIJD!!! Ik hoop alleen dat ze ook verder gaan kijken dan alleen naar Polen. Misschien kijkt Been naar Nederlanders of die in Nederland spelen en Beenhakker naar de Polen. ben toch erg benieuwt waar ze mee op de proppen komen waar ze ook vandaan komen. Het is in ieder geval een voordeel dat Beenhakker de betere Poolse spelers al een tijdje volgt. We shall see!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 maart 2009 - 14:35   quote  deeplink  
Polen, vaak wel goedkope krachten. Wel een lelijk gezicht, al die oude VW busjes voor De Kuip :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 15:32   quote  deeplink  
Word wel het supportersbestand weer flink opgekrikt met al die Polen die hier werken. Als je kijkt dat ze nu de Kuip voor zondag niet eens uitverkocht krijgen. Heb je nu eenmaal he. Als het goed gaat zijn ze voor Feyenoord en als het slecht gaat zie je ze niet!!!!! Namaaksupporters!!!!!!!!
derq
 derq - dinsdag 10 maart 2009 - 15:34   quote  deeplink  
het hele legioen valt me eigenlijk tegen als ik kijk naar supportersacties van bijvoorbeeld twente en groningen.. daar hoor je tenminste meer dan 1 liedje en is er veel meer eenheid.
Candy
 Candy - dinsdag 10 maart 2009 - 15:41   quote  deeplink  
Jongens.... sorry hoor, maar Dudek. Was echt een topper, maar of hij nou de goaly voor de komende 5 jaar wordt......
derq
 derq - dinsdag 10 maart 2009 - 15:47   quote  deeplink  
niet voor de komende 5 jaar, maar misschien nog een jaar 1e keeper, mulder klaarstomen, en dan 2e keeper.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 15:41 schreef Candy het volgende:
Jongens.... sorry hoor, maar Dudek. Was echt een topper, maar of hij nou de goaly voor de komende 5 jaar wordt......
Geen vijf jaar nee. In ieder geval wel twee jaar. Aangezien onze talenten er nog niet klaar voor zijn hebben die dan nog twee jaar om klaar gestoomd te worden. Zeker Mulder zal er dan wel klaar voor zijn. Zo geef je de talenten tenmiste ook een toekomstperspectief voor dat ze weer voor een habbekrats naar een andere club gaan. Dudek op doel. v. Dijk tweede doelman. (als hij nog een jaar blijft). Darley derde keeper. Mulder verhuren aan eredivisieclub. Als v. Dijk dan na volgen seizoen stopt kan Mulder terug komen. Dan hebben Mulder en Darley dan nog een jaar de tijd om van de oude meester te leren. Als Mulder dan al niet beter is dan Dudek. Persoonlijk vind ik het de beste optie. Als Real zijn contract nog wil verlengen heeft hij echt nog wat in zijn mars. Wil zelf niet. Dus transfervrij en komt denk graag terug naar Feyenoord. Zo goed genoeg onderbouwt???
MarkFR
 MarkFR - dinsdag 10 maart 2009 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 15:34 schreef derq het volgende:
het hele legioen valt me eigenlijk tegen als ik kijk naar supportersacties van bijvoorbeeld twente en groningen.. daar hoor je tenminste meer dan 1 liedje en is er veel meer eenheid.
Ach, wat heb jij toch altijd nutteloze REacties. Stel alle liedjes van Feyenoord is op tegen over Lala liedjes van Heerenveen en Twente.
danny four
 danny four - dinsdag 10 maart 2009 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 15:34 schreef derq het volgende:
het hele legioen valt me eigenlijk tegen als ik kijk naar supportersacties van bijvoorbeeld twente en groningen.. daar hoor je tenminste meer dan 1 liedje en is er veel meer eenheid.
Stuur ze deze directie maar eens voor de komende 10 jaar
zul je zien hoe mooi ze dan zingen.(ga ik hier niet neer zetten)
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - dinsdag 10 maart 2009 - 16:20   quote  deeplink  
Iraneusz jelen, Lewandowki en Dariusz Dudka gaan allen naar Feyenoord
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - dinsdag 10 maart 2009 - 16:21   quote  deeplink  
Het heeft er alle schijn van dat er komend zomer minimaal één Poolse speler naar Feyenoord vertrekt. In navolging van Real Madrid-doelman Jerzy Dudek worden nu ook aanvaller Ireneusz Jelen en verdediger Dariusz Dudka (foto) met de club uit Rotterdam in verband gebracht. Het tweetal werd afgelopen zondag in de wedstrijd tegen Stade Rennes door een delegatie van Feyenoord bekeken. (Diverse Franse media)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 16:20 schreef Roberto Gonzalez het volgende:
Iraneusz jelen, Lewandowki en Dariusz Dudka gaan allen naar Feyenoord
Dat zijn inderdaad de geruchten. Je bent Dudek in het rijtje vergeten. Eerst zien en dan geloven.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 16:05 schreef danny four het volgende:

[..]

Stuur ze deze directie maar eens voor de komende 10 jaar
zul je zien hoe mooi ze dan zingen.(ga ik hier niet neer zetten)
Zit ook wat in.
dennis
 dennis - dinsdag 10 maart 2009 - 16:50   quote  deeplink  
is Dudek nu echt de komende 2 jaar de goalie van Feyenoord?
Op een andere voetbalsite stond dat Dariuz Dudka waarschijnlijk als enigste naar Rotterdam-Zuid komt.
derq
 derq - dinsdag 10 maart 2009 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 16:03 schreef MarkFR het volgende:

[..]

Ach, wat heb jij toch altijd nutteloze REacties. Stel alle liedjes van Feyenoord is op tegen over Lala liedjes van Heerenveen en Twente.
het gaat me niet om alle beschikbare liedjes, het gaat me om de kracht en passie waarmee er gezongen wordt.

tuurlijk zijn er meer liederen van Feyenoord, maar die moeten we ook laten horen, als eenheid.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 17:18 schreef derq het volgende:

[..]

het gaat me niet om alle beschikbare liedjes, het gaat me om de kracht en passie waarmee er gezongen wordt.

tuurlijk zijn er meer liederen van Feyenoord, maar die moeten we ook laten horen, als eenheid.
Begin eerst eens op het bestuur te zeiken. Die supporters zijn er wel. dat die het ook met leede ogen aankijken op dit moment snap ik wel. die eenheid word door het bestuur al door tegen gewerkt. Als je een keer lul laat vallen moet je uit kijken dat je geen stadionverbod krijgt. Sfeer word ook erg tegen gegaan door bestuur. Kijk naar de TIFO. Ook weer de schuld van dat graf bestuur.
derq
 derq - dinsdag 10 maart 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 17:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Begin eerst eens op het bestuur te zeiken. Die supporters zijn er wel. dat die het ook met leede ogen aankijken op dit moment snap ik wel. die eenheid word door het bestuur al door tegen gewerkt. Als je een keer lul laat vallen moet je uit kijken dat je geen stadionverbod krijgt. Sfeer word ook erg tegen gegaan door bestuur. Kijk naar de TIFO. Ook weer de schuld van dat graf bestuur.
ja daar heb je ook gelijk in.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 10 maart 2009 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 16:21 schreef Roberto Gonzalez het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat er komend zomer minimaal ��n Poolse speler naar Feyenoord vertrekt. In navolging van Real Madrid-doelman Jerzy Dudek worden nu ook aanvaller Ireneusz Jelen en verdediger Dariusz Dudka (foto) met de club uit Rotterdam in verband gebracht. Het tweetal werd afgelopen zondag in de wedstrijd tegen Stade Rennes door een delegatie van Feyenoord bekeken. (Diverse Franse media)
Geef me één reden om jou serieus te nemen...

Hiddink zou komen, Arsjavin zou komen, Gomes zou komen, Van Bommel zou komen etc
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 18:29   quote  deeplink  
Dan moet Leo maar ff in de gracht gaan zoeken, misschien vind ie daar ook nog een pool.
derq
 derq - dinsdag 10 maart 2009 - 18:37   quote  deeplink  
tymoschuk zou komen...
rukavina zou komen..
falcao zou komen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door derq --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 18:47   quote  deeplink  
charisteas
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 20:51   quote  deeplink  
Beckham ook!!! Weet alleen nog steeds niet zeker waar hij nou echt wil spelen. Hahahahaha!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 20:53   quote  deeplink  
op aanraden van gullit natuurlijk
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 20:58   quote  deeplink  
Ja aan gullit hebben we heel veel te danken. Is de ellende mee begonnen. geloof ik veertig spelers in de selectie.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:04   quote  deeplink  
daar gaat het niet om, maar hij zal zn vriendje beckham wel verteld hebben dat ie veel geld uit mocht geven daar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 14:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zijn natuurlijk allemaal weer geruchten maar lees overal dat we Polen aan het volgen zijn. Hoe staan jullie er tegenover als Beenhakker daar daadwerkelijk mee bezig is?? Ik vind dat we sowieso twee Polen moeten halen en dat zijn Dudek en Smolarek. Vind ook wel dat de Polen die we gehaald hebben altijd goed bij de club pasten en het redelijk tot goed deden. Ik denk dat het Poolse voetbal vergelijkbaar is met het voetbal dat we bij Feyenoord willen zien. STERKER DOOR STRIJD!!! Ik hoop alleen dat ze ook verder gaan kijken dan alleen naar Polen. Misschien kijkt Been naar Nederlanders of die in Nederland spelen en Beenhakker naar de Polen. ben toch erg benieuwt waar ze mee op de proppen komen waar ze ook vandaan komen. Het is in ieder geval een voordeel dat Beenhakker de betere Poolse spelers al een tijdje volgt. We shall see!!!!
Uhhm vond Thomas Raza geen succes hoor ,en zijn voorganger Thomek Iwan ofzo iets ook niet.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 10 maart 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 16:20 schreef Roberto Gonzalez het volgende:
Iraneusz jelen, Lewandowki en Dariusz Dudka gaan allen naar Feyenoord
Was jij ook niet diegene die zei dat Guus Hiddink TD wordt en Arshavin meeneemt???
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:07   quote  deeplink  
maar de smolarekjes weer wel (reactie op leon)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door hotjumper --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Rasza was geen absolute miskoop.deed het toch wel redelijk. was toch onze linksback met de UEFA cup. Iwan heb je wel gelijk in.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 16:20 schreef Roberto Gonzalez het volgende:
Iraneusz jelen, Lewandowki en Dariusz Dudka gaan allen naar Feyenoord
Je bent erg goed gelovig. Als ze ze volgen of het staat in de media wil niet gelijk zeggen dat ze komen. Zorg jij eerst maar eens dat je de feiten kent. Jij hebt veel loze verhalen.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 10 maart 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 18:47 schreef hotjumper het volgende:
charisteas
Dat is dan zeker een zuid-pool?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:10 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Dat is dan zeker een zuid-pool?
Weet jij nog een livestream voor zondag Pietje?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 10 maart 2009 - 21:13   quote  deeplink  
Ja op het toilet, daar zal het rijkelijk stromen na zaterdag nacht...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:13   quote  deeplink  
Geen livestreams waarschijnlijk meer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:13 schreef Pietje1 het volgende:
Ja op het toilet, daar zal het rijkelijk stromen na zaterdag nacht...
Zo en nu eerst een bavaria.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:15   quote  deeplink  
doe mij een whisky!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Geen livestreams waarschijnlijk meer.
Was een grappie,Pietje denkt dat ik altijd op livestreams zit of teletekst en nooit naar het stadion ga.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:15   quote  deeplink  
single malt?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:
doe mij een whisky!!
hahaha
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 10 maart 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Was een grappie,Pietje denkt dat ik altijd op livestreams zit of teletekst en nooit naar het stadion ga.
Grappig, ik heb er ooit een keer een opmerking over gemaakt op jouw vraag in het topic. Maar ik moest wel lachen want tegen de tijd dat je iets kon zien was de wedstrijd al afgelopen of niet? Of was het helemaal niet gelukt?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 10 maart 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:15 schreef hotjumper het volgende:
single malt?
bavaria malt
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:20 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

bavaria malt
ik heb nog wel een partijtje buckler staan, alcoholvrije old school!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:15 schreef hotjumper het volgende:
single malt?
ja lekker!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:31   quote  deeplink  
heb ik ook wel trek in. Maarja zit aan het bier.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:33   quote  deeplink  
ik ook. even de grote fles afgezworen. begon het te lekker te vinden. Even paar maandjes tussenpauze.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:19 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Grappig, ik heb er ooit een keer een opmerking over gemaakt op jouw vraag in het topic. Maar ik moest wel lachen want tegen de tijd dat je iets kon zien was de wedstrijd al afgelopen of niet? Of was het helemaal niet gelukt?
Ik heb er helemaal geen verstand van Pietje.Het enige plekkie waar ik wat kan downloaden is op kamer 100.hahaha
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:
ik ook. even de grote fles afgezworen. begon het te lekker te vinden. Even paar maandjes tussenpauze.
moet je wodka nemen, Stoli uit de vriezer, voor je het weet ga je op zoek naar de tweede fles.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb er helemaal geen verstand van Pietje.Het enige plekkie waar ik wat kan downloaden is op kamer 100.hahaha
hahahahahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

moet je wodka nemen, Stoli uit de vriezer, voor je het weet ga je op zoek naar de tweede fles.
Nee, alleen whisky, tequila of jagermeister!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:38   quote  deeplink  
die wodka is trouwens wel on-topic!!!! hahahahaha!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wil Beenhakker een heel Pools elftal halen????









0.0084278