|
|
hotjumper
|
|
|
misschien kan ie wat supporters van poznan halen ofzo, zal de uefa leuk vinden als we versterking krijgen uit die hoek... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb er helemaal geen verstand van Pietje.Het enige plekkie waar ik wat kan downloaden is op kamer 100.hahaha hahaha, dat is wel de beste plek. Daar is ook de livestream voor as zondag ;-) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: hahaha weer iets dat kapot gemaakt is door Joep van het Hek |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat vind ik nou zo'n intense bokkelul. Die is alleen bijdehand als ie geen weerwoord krijgt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha ik zit gewoon in het stadion ,en daar ga ik in geen geval naar kamer 100 geloof mij maar : } |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wakker worden Pietje!!!!! We spelen thuis. Denk je dat we onze hele avond zitten te verdoen op een Feyenooordforum omdat we teletekstsupporter zijn?? Hahahahaha!!!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:57 schreef hotjumper het volgende:[..] dat vind ik nou zo'n intense bokkelul. Die is alleen bijdehand als ie geen weerwoord krijgt. Tja, daarom ook weer iets kapot. Hij maakt Tv al kapot. Laat hem lekker in die jodengrot zitten, past hij goed. |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
genoeg gezopen,terug naar de werkelijkheid.Wat mij betreft mag er best een Pool komen maar die moet de middelmatigheid ontsteigen,anders blijft Feyenoord grauwe middelmaat. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:Wakker worden Pietje!!!!! We spelen thuis. Denk je dat we onze hele avond zitten te verdoen op een Feyenooordforum omdat we teletekstsupporter zijn?? Hahahahaha!!!! o... goh, dat wist ik niet... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
van mij mag Ebi terugkomen.
en je hebt nooit genoeg gezopen, langs de weg.