BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nog kaarten verkrijgbaar voor Feyenoord-PSV

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 maart 2009 - 14:37   quote  deeplink  
Het is nu Dinsdag en deze wedstrijd van aankomende zondag is nog niet uitverkocht. Is wel een teken aan de wand. Normaliter is deze al op de eerste verkoopdag uitverkocht.

Hopelijk komt het nog vol!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 15:30   quote  deeplink  
Dan te bedenken dat er al zeker 40000 duizend seizoenkaarthouders zijn en ze krijgen het nog niet uitverkocht. Je hoort je club in goede en slechte tijden te steunen!!!!!!! Vind dit echt triest. Blijf dan helemaal weg!!! Mooi weer supporters!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door Feyenoord till i die --
MarkFR
 MarkFR - dinsdag 10 maart 2009 - 16:05   quote  deeplink  
40000 seizoenkaarthouders zijn er zeker niet. Feyenoord mag er volgens mij 30000 verkopen omdat er ook plaatsen vrij moeten zijn voor KNVB, geblesseerde spelers, Sponsoren etc.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 16:28   quote  deeplink  
klopt niet wat je zegt. Was een record aantal verkocht van boven de 35000 seizoenkaarten. Durf het precieze aantal niet te zeggen. anders zijn er in ieder geval meer dan 40000 plaatsen standaard bezet met onder ander de sponsors, seizoenkaarthouders enz. dan nog. deze wedstrijd is normaal de eerste dag van vrije verkoop uitverkocht. Als ze nu niet komen mogen ze van mij helemaal weg blijven. Namaak supporters!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Nop
 Nop - dinsdag 10 maart 2009 - 16:51   quote  deeplink  
kan me geen reet schelen tegen wie we spelen, de kuip hoort altijd vol te zitten,
PSV is dan een topclub maar meer dan dat is het niet. Sperma en Nac doen me nog meer. als je tegen psv wel gaat ben je nog steeds geen echte supporter, of een finale beker zoals vorig jaar,heb liever dat de echte supporters er ook zijn als het Heracles is of de eerste ronde beker etc
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 17:19   quote  deeplink  
Dat klopt ook NOP.Ik ben nu alleen van mening dat de Kuip van mij nu niet meer vol hoeft te zijn. Laat ze nu maar weg blijven die namaak supporters. Mooi weer supporters. Heb liever alleen echte supporters in het stadion.
charles
 charles - dinsdag 10 maart 2009 - 18:07   quote  deeplink  
Ik denk dat het ook aan de prijzen ligt ik zit op vak O heb daar al jaren samen met mijn vrouw maar een los kaartje kost wel € 62.50 je mag niet meer omrekenen maar het is wel haast 138 ,- gulden ik denk dat juist deze vakken nog te koop zijn
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 18:20   quote  deeplink  
[wijsneus-mode] De "echte" kopen geen losse kaarten die hebben een seizoenkaart [/wijsneus-mode]

volgens mij hebben ze 38000 seizeonkaarten verkocht. Stoor me veel meer aan zo'n vak dat uitverkocht schijnt te zijn maar dat altijd max. halfvol zit.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 20:55   quote  deeplink  
Dat is gedeeltelijk waar. Zijn ook genoeg mensen die in verband met werk dat niet kunnen. Als je meer kwijt ben aan je seizoenkaart dan je in een jaar naar Feyenoord kan door je werk zou ik ook geen seizoenkaart kopen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 20:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dat is gedeeltelijk waar. Zijn ook genoeg mensen die in verband met werk dat niet kunnen. Als je meer kwijt ben aan je seizoenkaart dan je in een jaar naar Feyenoord kan door je werk zou ik ook geen seizoenkaart kopen.
eens, zou ik ook niet doen.

(lekkere actie van Kuyt overigens)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:17   quote  deeplink  
Zit niet te kijken. Vrouw heeft televisie in beheer. Wel mooi 2-0. Snel even gekeken. Kut Joden Madrid!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:18   quote  deeplink  
inderdaad, daarom is de commentator ook op de hand van real.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Zal eens niet zo zijn. Dirkie Kuyt, Dirkie Kuyt!!!! Wat gun ik het hem zeg. Zie hem nog staan na die verloren finale. Overigens gun ik het Liverpool ook. Is altijd mijn club in het buitenland geweest. Was daarom ook helemaal gelukkig dat Dirkie daar naar toe ging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:33   quote  deeplink  
mooie club, maar van mij mogen ze failliet gaan zodat Dirk terug komt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:35   quote  deeplink  
nee dat gun ik ze niet. Laat dirk dit jaar maar championsleague en kampioenschap winnen. kan dan nooit erg lang meer duren. Hooguit een jaar of twee.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:36   quote  deeplink  
z'n kids moeten zo naar school, dat moet toch in Katwijk? dan kan ie terug komen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:37   quote  deeplink  
dat is een goede!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:44   quote  deeplink  
zal hem ff mailen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:49   quote  deeplink  
Ik ook. Misschien komt hij dan meteen???
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:51   quote  deeplink  
is 3-0 hahahahaha, moet ie Gerrard ook maar meenemen voor de gezelligheid
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 21:56   quote  deeplink  
Word het ineens heel gezellig. 3-0 heb ik mee gekregen. walk on ,walk on!!! with hope in your heart!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 21:59   quote  deeplink  
ja gaat lekker, alleen die commentator, bij Liverpool vindt ie alleen bijbal goed, real wordt gedold.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 22:01   quote  deeplink  
Joodse Omroep Stichting??????? Denk het wel. Praag?????
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 22:03   quote  deeplink  
alleen jammer dat de spanning er een beetje vanaf is. Misschien dat schneider nog iets afscheurt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Ja!!! Zijn nek hoop ik!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 22:05   quote  deeplink  
hahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 22:08   quote  deeplink  
Jammer dat ze Huntelaar niet doormidden kunnen schoppen. Doet die gozer met dat kutwijf eigenlijk niet mee??? Kan die ook nog wat afscheuren. hoop zijn zak. Kijken of die stinkhoer dan bij hem blijft.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 22:19   quote  deeplink  
u doelt op meneer meis? die werd net aardig overhoop gelopen, waarna schneider de bal de twee ring in joeg.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 22:30   quote  deeplink  
dat is de enige met een rasechte stinkhoer die ik ook ken!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 22:36   quote  deeplink  
hahahaha domme doos: Ik wist niet dat raffi voetballer was..

tuurlijk niet trut, je hebt je door de halve selectie van telstar laten douwen en dan heb je nog nooit van van der v gehoord
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 23:06   quote  deeplink  
Alleen dat halve elftal?????
sevillana
 sevillana - woensdag 11 maart 2009 - 00:23   quote  deeplink  
Wedstrijd tegen Pisvee nog niet uitverkocht? Ach ja, 't blijft toch een provincie club!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 09:32   quote  deeplink  
nee Sevillana!!! Typisch geval van mooi weer supporters!!! Moeten lekker naar de snelkookpan gaan!!!
Els
 Els - woensdag 11 maart 2009 - 22:09   quote  deeplink  
Is het inmiddels uitverkocht?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 22:46   quote  deeplink  
Weet het niet!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nog kaarten verkrijgbaar voor Feyenoord-PSV









0.0081379