|
|
frlegioen.nieuwslog.
|
|
|
Voetbalbond KNVB heeft arbiter Kevin Blom aangewezen als scheidsrechter bij de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV, die komende zondag in De Kuip wordt gespeeld. Blom wordt daarbij geassisteerd door Arie Brink en Sander van Roekel. Feyenoord - PSV begint komende zondagmiddag om 12.30 uur.
----------------------------------------------------------- www.frlegioen.nieuwslog.nl -----------------------------------------------------------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door frlegioen.nieuwslog. -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ja en dan???? Leuk voor hem. Moeten wij hem nu met zijn allen gelijk afbranden of wat is je bedoeling van deze topic???? Afbranden doen we wel als hij slecht gefloten heeft. Snap het hele nut van deze topic niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
veel te vroeg 12.30 uur gaaaaaaaaap |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Gaaaaaaaaaaap van deze topic ja!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
12.30 is kut, maakt niet uit wie er fluit. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Is dad idereen noch nit so lasarus ies!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
jawel hor, gewon saterdach al bir foor in de trijn haalen kan je lam sein foor je in de kuip ben |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Iek wet hed. denc iek ok nit mar bestur weel!!! En dee Kooninklike Neederlantse Jooden Bont. Ov noch leker waker fan stiemelerende midelen!!!! for di menchen aleen mar beeter. Neemen di tog noch leintje!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tering Derq help mij even hier kom ik niet meer uit man.Wat een spelling pfffff |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:09 schreef Leon FR1908 het volgende:Tering Derq help mij even hier kom ik niet meer uit man.Wat een spelling pfffff ????? duitzers op heet forrum |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vanaf waar snap je het niet Leon???? Eerste twee woorden van de post die je niet snapt. Is sowieso vaak een klinker teveel of te weinig. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: War sein di mofen ????? mein faamili heevt noch en fits techoed. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mot je rente fragen, ken je minstens een mersedez ophaalen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 - 21:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:Vanaf waar snap je het niet Leon???? Eerste twee woorden van de post die je niet snapt. Is sowieso vaak een klinker teveel of te weinig. Scheise uberhaut ich begi et ein bische te bekreiben.zie hauben auch eine fits ???? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Beina Leon. Jei bechint beina egt Moofricaans tee schreiven. Aalleen slegte gramatika for Derk!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
was eben een bruckentje om weer aut topfic zu kommen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
maar goed de scheids maakt geen fuck uit, zijn allemaal kut. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Pas maar op!!!! Straks heb je een stadionverbod aan je broek!! Ben het wel zeer eens!!! |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Als Blom Feyenoord in de laatste minuten een penalty toewijst en Feyenoord wint daardoor met 1-0 dan zal je van mij niet horen dat Blom een klootzak is. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
toch zijn ze allemaal kut. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:30 schreef Robertz het volgende:Als Blom Feyenoord in de laatste minuten een penalty toewijst en Feyenoord wint daardoor met 1-0 dan zal je van mij niet horen dat Blom een klootzak is. dat heeft ie zelf dan al 90 minuten gehoord, voor ie eindelijk eens die pingel geeft. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ik bedoel maar1 Allemaal kut!!!! |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Toch noem ik hem geen klootzak als hij Feyenoord in de laatste minuut tegen PSV een welverdiende pingel geeft 1-0. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Maar dan nog is het scheidsrechtersniveau in Nederland echt bizar slecht. |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Daar neem ik er eentje op. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik niet is nog een beetje te vroeg!!! Hahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Om te zuipen toch wel. Zit niet graag midden op de dag half lazarus bij mijn kinderen. Vind ik persoonlijk een gebrek aan opvoeding naar je kinderen toe. Maar ja, ieder voor zich.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tsja dat zijn de zegeningen van een kinderloos bestaan, maar je hebt gelijk. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Alles heeft zijn voor- en nadelen!!!! |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
of je nou kinderen hebt of niet alles op z'n tijd |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ach een keer vroeg beginnen moet ook kunnen!! Twee weken geleden bijna een week volgehouden!! (Carnaval!!) |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Als je er echt trek in heb moet je het doen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
precies!!! Maar trek of behoefte is wat anders natuurlijk!! Ben getrouwd dus vaak behoefte!!! Hahahahaha!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Dan wordt de trek ook minder. |
|
|
|