BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Israel heeft gesproken?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 21:58   quote  deeplink  
Het centrum informatie en documentatie Israel heeft Ajaxsupporters gemaand te stoppen met het gebruik van"Joden"als geuzennaam.En terecht eigenlijk....

Het zal niet snel gebeuren maar het wordt uiteindelijk verboden.

Nu is het toch aan ons om een nieuwe Geuzennaam te vinden voor deze supporters.

Ik zat zelf te denken aan de Pissebedden
Of omdat ze toch veel copieren "Papagaaien".Klinkt wel grappig klote papagaai.

Of freggels ofzo wat vinden jullie de geschikte geuzennaam voor deze supporters in de toekomst???
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 22:00   quote  deeplink  
ajaxcied, dat is zo'n beetje het enige wat ik als een belediging opvat als iemand het tegen mij zou zeggen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 22:03   quote  deeplink  
Neuzen!!!!!! Wat vinden jullie ervan???? Word ik toch ook boos om!!! dat is n9iet omdat ik zo'n grote neus heb. (heb ik wel, maar ja) Of wat vreet een kakkerlak????? WE VRETEN ZE OP!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Neuzen!!!!!! Wat vinden jullie ervan???? Word ik toch ook boos om!!! dat is n9iet omdat ik zo'n grote neus heb. (heb ik wel, maar ja) Of wat vreet een kakkerlak????? WE VRETEN ZE OP!!!!!!
Dat doet ze niks denk ik.Je kan zeggen wat je wil maar die geuzennaam van hun tegenover ons kwam eerst best aan.
Eerst deed het pijn.
Maar nu vind ik het fijn .
Om een kakkerlak te zijn.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat doet ze niks denk ik.Je kan zeggen wat je wil maar die geuzennaam van hun tegenover ons kwam eerst best aan.
Eerst deed het pijn.
Maar nu vind ik het fijn .
Om een kakkerlak te zijn.
dat snap ik dan weer niet, boeit me niet dat ze ons zo noemen, maar om jezelf nou zo te noemen? Geef je ze nog een beetje gelijk ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door hotjumper --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat snap ik dan weer niet, boeit me niet dat ze ons zo noemen, maar om jezelf nou zo te noemen? Geef je ze nog een beetje gelijk ook.
Ik zal het uitleggen.Ik woon al bijna 14 jaar bijna in 020 en ik kan het niet laten om mijn trots voor Feyenoord te tonen.Mijn bus is behangen met de kleine teneutjes en op mijn werk in A~dam kijken ze mij eerst een paar dagen aan,en dan komen ze hoor hey kakkerlak.En dan begin ik met treiteren.Ik heb dat woord zovaak naar mijn hoofd gekregen dat ik vind dat ze een hele mooie naam terug moeten geven.Zondag ga ik in iedergeval weer ff bijtanken in Rotterdam.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 22:22   quote  deeplink  
Iets van het nageboorte van Nederland.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zal het uitleggen.Ik woon al bijna 14 jaar bijna in 020 en ik kan het niet laten om mijn trots voor Feyenoord te tonen.Mijn bus is behangen met de kleine teneutjes en op mijn werk in A~dam kijken ze mij eerst een paar dagen aan,en dan komen ze hoor hey kakkerlak.En dan begin ik met treiteren.Ik heb dat woord zovaak naar mijn hoofd gekregen dat ik vind dat ze een hele mooie naam terug moeten geven.Zondag ga ik in iedergeval weer ff bijtanken in Rotterdam.
Ben ik bijna je buurman waarschijnlijk
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 22:26   quote  deeplink  
Kakkerlak is een geuzennaam en het is een feit dat die dingen niet uit te roeien zijn. d Als ze dat maar weten!!!!!! Vandaar enige trots. Moet ze het plezier niet geven om er kwaad om te worden. Mij heeft het nooit geen pijn gedaan!!! Een of andere erge ziekte Feyenoorder vind ik veel erger. Dan maak je me woest.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ben ik bijna je buurman waarschijnlijk
Nee toch Nieuw-Vennep
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 22:28   quote  deeplink  
Zit ik nou gewoon met twee in Joodcity wonende gasten te chatten??? Hahahahaha!!!! (noem het maar even chatten)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zit ik nou gewoon met twee in Joodcity wonende gasten te chatten??? Hahahahaha!!!! (noem het maar even chatten)
Hahaha ja joh kakkerlak Whahaha
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahaha ja joh kakkerlak Whahaha
4-0 hahahahahahahaha

maar ik woon tenminste nog in nederland en niet in duitsland zoals jij.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 22:35   quote  deeplink  
Is dat jullie voor Feyenoord zijn hoor. Zit ik hier even mijn avond te verdoen met twee in Joodcity wonende gasten. Is me dat wat!!! Hahahahaha!!! Hotjumper ben jij een echte Aaaaaaaggggg....!!! Aaaaamstggggg!!!! Aaaaaaaamgggggg!!! Sorry krijg het mijn strot en vingers niet uit. Hahahahaha!!!! Of ben je er gaan wonen??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Is dat jullie voor Feyenoord zijn hoor. Zit ik hier even mijn avond te verdoen met twee in Joodcity wonende gasten. Is me dat wat!!! Hahahahaha!!! Hotjumper ben jij een echte Aaaaaaaggggg....!!! Aaaaamstggggg!!!! Aaaaaaaamgggggg!!! Sorry krijg het mijn strot en vingers niet uit. Hahahahaha!!!! Of ben je er gaan wonen??
Ik ben ook benieuwd hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 22:37   quote  deeplink  
Beter in Duitsland dan in Joodcity!!! Is maar waar je van houd!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 22:38   quote  deeplink  
Waar kom jij dan vandaan Leon???? Niet zeggen dat ik nog de enige Rotterdammer bent ook he???
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 22:39   quote  deeplink  
geboren en getogen hier, [steek-onder-water-mode aan] als ik in Rotterdam had gewoond was ik nooit verhuisd [steek-onder-water-mode uit]. Overigens veel Feyenoorders hier.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Waar kom jij dan vandaan Leon???? Niet zeggen dat ik nog de enige Rotterdammer bent ook he???
Ik kom uit Vlaardingen geboren en 25 jaar getogen.010 dus
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 22:48   quote  deeplink  
hahaha ik had je post niet gelezen, ik kom uit zaandam
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:39 schreef hotjumper het volgende:
geboren en getogen hier, [steek-onder-water-mode aan] als ik in Rotterdam had gewoond was ik nooit verhuisd [steek-onder-water-mode uit]. Overigens veel Feyenoorders hier.
Ik was vorig jaar in IJburg bezig met mijn Feyenoordpet op.Komt er ineens een HELEgroote kalen gozer op mij af.En zeg in het plat A~dams ,Hey wat heb jij op je petje staan.Ik dacht Ohooo die is wel erg groot.Ik zeg oh dat en draai mijn petje om.Hij zegt het geeft niet hoor ik uit de Jordaan en kijk ik ben ook voor Feyenoord.Liet hij een goude Feyenoordketting zien te groote van een Mercedes ster.Ik vond het geweldig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:48 schreef hotjumper het volgende:
hahaha ik had je post niet gelezen, ik kom uit zaandam
Oke ik ben juist klaar in Zaandam ,heb alle kozijnen geplaatst in de oude chocoladefabriek en de Machinefabriek Buhrs.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 22:52   quote  deeplink  
hahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 22:53   quote  deeplink  
Geloof mij in rotterdam wil je nu echt niet wonen met je gezin. (twee dochtertjes) zeker niet als je vrouw in uit een dorp komt en je weet hoe het daar is. dan nog dat ik hier een bizar groot huis kon kopen voor 2 ton met een lap grond waar je eng van word. 500 vierkante meter grond en 200 vierkante meter woonoppervlak over twee verdiepingen en dan nog een zolder. zou gek zijn als ik nog in dat broednest van criminaliteit en Aboutalebs woonde!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 22:57   quote  deeplink  
ach ja als ik de kans had had ik niet eens meer in nederland gewoond
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Geloof mij in rotterdam wil je nu echt niet wonen met je gezin. (twee dochtertjes) zeker niet als je vrouw in uit een dorp komt en je weet hoe het daar is. dan nog dat ik hier een bizar groot huis kon kopen voor 2 ton met een lap grond waar je eng van word. 500 vierkante meter grond en 200 vierkante meter woonoppervlak over twee verdiepingen en dan nog een zolder. zou gek zijn als ik nog in dat broednest van criminaliteit en Aboutalebs woonde!!!!
Nou ik zou best terug willen en ga best vaak uit nog in de regio.Ik heb mijn oude vrienden allemaal nog dus.Maar ik ga nu kappen en naar mijn nest .later
Oja pissebeden vind ik nog de mooiste.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 maart 2009 - 23:04   quote  deeplink  
Woon nog in Nederland. Hier kan je dat ook nog zien en ze kunnen hier ook nog allemaal Nederlands!!! Ook een ander raar taaltje maar vind dat niet zo erg. deze Duitsers zijn in ieder geval ingeburgerd
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 maart 2009 - 23:13   quote  deeplink  
hahahaha ga ook pitten
sevillana
 sevillana - dinsdag 10 maart 2009 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Iets van het nageboorte van Nederland.
Okay, dus geen "Godenzonen" maar "Jodenzonen" of zo iets dan?
(by the way, born n raised in 010)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door sevillana --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 09:37   quote  deeplink  
Idem Sevillana!!!! "stuk nageboorte" vind ik wel iets voor de enkele supporter!!! Kunnen ze het hele zooitje inderdaad "het nageboorte van Nederland" noemen!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 maart 2009 - 10:40   quote  deeplink  
krijg je weer problemen met de NVVN.
sevillana
 sevillana - woensdag 11 maart 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 10:40 schreef hotjumper het volgende:
krijg je weer problemen met de NVVN.
Noem maar eens iets waar Feyenoord (+ supporters) geen probleem mee kunnen krijgen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 maart 2009 - 11:36   quote  deeplink  
dat is ook weer zo
KKL
 KKL - woensdag 11 maart 2009 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 11:02 schreef sevillana het volgende:

[..]

Noem maar eens iets waar Feyenoord (+ supporters) geen probleem mee kunnen krijgen?
De belasting?
E. FR1908
 E. FR1908 - woensdag 11 maart 2009 - 12:20   quote  deeplink  
zijn jullie een beetje vergeten waarom we kakkerlakken genoemd worden ofso?
europacup 1..remember?
sevillana
 sevillana - woensdag 11 maart 2009 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 11:59 schreef KKL het volgende:

[..]

De belasting?
Heb ik ook zat mee te stellen gehad!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 11:59 schreef KKL het volgende:

[..]

De belasting?
Anders ik wel!!! en Feyenoord toch ook of volg jij het nieuws niet??? hebben nog zo'n 8 miljoen openstaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 12:20 schreef E. FR1908 het volgende:
zijn jullie een beetje vergeten waarom we kakkerlakken genoemd worden ofso?
europacup 1..remember?
Wat wil je nu eigenlijk zeggen??
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 maart 2009 - 13:31   quote  deeplink  
Maar wat vinden de palestijnen er van?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 13:31 schreef Stylzz het volgende:
Maar wat vinden de palestijnen er van?
hamas,hamas............!!!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 maart 2009 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 13:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

hamas,hamas............!!!!!
LOL!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 14:33   quote  deeplink  
dat mag dus niet he!!! Daar lol om hebben. Jij ben er zeker zo een ie het voor de club en je medesupporters verziekt?? Hahahahaha!!!
Nop
 Nop - woensdag 11 maart 2009 - 16:26   quote  deeplink  
Schiedam 010!

10 minuten rijden naar de kuip, 45 minuten terug door de mega kut georganiseerde verkeersbegeleiders rond de kuip.

voor mij blijven het J*den en neuzen met het liefst nog wat woorden ervoor.
achja pannekoeken zijn het ook, maarja die lust ik graag zo noem ik ze liever niet want dan komen die niet meer in mijn huis!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:13   quote  deeplink  
helemaal gelijk NOP!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 maart 2009 - 11:41   quote  deeplink  
Tsja, ik woon boven in de kop van NH, zeg maar tegen de afsluitdijk aan.
Alleen maar neuzen en kaaskluivers hier om me heen.

Vandaar dat ik helaas dan ook minder wedstrijden bezoek dan ik eigenlijk zou willen.

Maar pak toch altijd wel een paar wedstrijden per jaar mee! En voor de rest, ja zeg t maar: Ik ben een Teletekst/Eredivisielive supporter. :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 11:41 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, ik woon boven in de kop van NH, zeg maar tegen de afsluitdijk aan.
Alleen maar neuzen en kaaskluivers hier om me heen.

Vandaar dat ik helaas dan ook minder wedstrijden bezoek dan ik eigenlijk zou willen.

Maar pak toch altijd wel een paar wedstrijden per jaar mee! En voor de rest, ja zeg t maar: Ik ben een Teletekst/Eredivisielive supporter. :)
Dat wil ik niet meteen zeggen maar ik moet uit zuid-limburg komen maar heb toch ook een seizoenkaart!!!! is geen verwijt hoor. Kan sowieso niet in jouw portemonee kijken en ook het reizen kost aardig wat centjes. Ben persoonlijk blij dat de benzineprijzen weer naar beneden zijn gegaan!!! moet je eens kijken of je anders niet kan carpoolen. Weet bijvoorbeeld dat er elke thuiswedstrijd twee of drie bussen van hier uit richting rotterdam vertrekken. Vaak een kwestie van een berichtje op een forum achterlaten. Hotjumper moet bijvoorbeeld al uit de zaanstreek komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 maart 2009 - 13:45   quote  deeplink  
Het is geen kwestie van geld. Maar ik werk gemiddeld zo'n 50 a 60 uur per week. En dat is dan exclusief reistijd. Ik loop ook vaak standby als escalatie manager. Verder heb ik ook een dochtertje van 6 maanden en daar wil ik graag tijd mee doorbrengen. En mijn vrouw wil me ook wel eens zien, wakker. Het is een kwestie van prioriteiten stellen, maar ik heb maar weinig tijd in de weekenden, en vind ik Feyenoord op TV zien nu voldoende. Maar ik mis geen wedstrijd.

Vroeger wel een seizoenskaart gehad hoor.. Maar ja toen was ik nog een vrije jongen :-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 13:50   quote  deeplink  
Goede prioriteiten gesteld. Ik heb ook wel het voordeel dat ik zelf van oorsprong een Rotterdammer ben en mijn familie daar dus nog woont. Ik maak er dan ook vaak een weekend van en dan gaat het gezin gewoon mee. Blijf ik bij mijn ouders slapen. Dus dat is voor mij een heel groot voordeel. Anders heb ik ook mijn vrienden of andere familie nog waar ik kan blijven pitten. Maar jij heb gelijk dat je gezin voor gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 11:41 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, ik woon boven in de kop van NH, zeg maar tegen de afsluitdijk aan.
Alleen maar neuzen en kaaskluivers hier om me heen.

Vandaar dat ik helaas dan ook minder wedstrijden bezoek dan ik eigenlijk zou willen.

Maar pak toch altijd wel een paar wedstrijden per jaar mee! En voor de rest, ja zeg t maar: Ik ben een Teletekst/Eredivisielive supporter. :)
kut- westfriezen (hahahahahahaha)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 14:11   quote  deeplink  
Zei hij die in of vlakbij de poel des verderfs woont!!!! Hahahahaha!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Israel heeft gesproken?









0.0060060