BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik hoop dat de investeerders snel uitspreken voor financiele steun

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 10 maart 2009 - 23:54   quote  deeplink  
Hallo beste mede fans,

Ik hoop van harte dat de investeerders snel willen toezeggen dat men er geld in willen pompen om de club weer wat lucht te geven en om omhoog te kijken en te investeren
En dan natuurlijk voor een leuk bedragje €€€€€€€€€€€€€

Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor ik mijn seizoenskaart wil verlengen ..................
danny four
 danny four - woensdag 11 maart 2009 - 09:02   quote  deeplink  
Dat is idd te hopen,want de wekelijkse soap bagger smijten in de media en met ze,n allen aan de landelijke schandpaal hangen zijn de meesten wel haast zat.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 maart 2009 - 09:06   quote  deeplink  
Seizoenkaart neem ik toch wel weer, als ik dat moet laten afhangen van het bestuur was ik nooit gekomen. Natuurlijk hoop ik ook dat de investeerders snel over de brug lomen. Maar ik hoop vooral dat ze wat besluitvaardigheid gaan afdwingen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 23:54 schreef antoniorijen het volgende:
Hallo beste mede fans,

Ik hoop van harte dat de investeerders snel willen toezeggen dat men er geld in willen pompen om de club weer wat lucht te geven en om omhoog te kijken en te investeren
En dan natuurlijk voor een leuk bedragje €€€€€€€€€€€€€

Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor ik mijn seizoenskaart wil verlengen ..................
Laat je eigen maar in de kaart kijken Antonio. Wat is de garantie dat we met geld volgend jaar presteren????? Misschien word je met minimale middelen volgend jaar wel kampioen!!! Dat is het mooie met voetbal. Heb vertrouwen in Been en Beenhakker. Als het volgend jaar weer drama is kan ik je begrijpen. heb ik zelf ook gezegd. Blijf niet naar een club gaan die van binnenuit kapot gemaakt word.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 11 maart 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Ik hoop vooral dat de investeerders zelf in het bestuur plaatsnemen... In ieder geval mensne met verstand van zaken doen en het hart is rood en wit en dan ook nog in de juiste volgorde.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 11 maart 2009 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 09:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Laat je eigen maar in de kaart kijken Antonio. Wat is de garantie dat we met geld volgend jaar presteren????? Misschien word je met minimale middelen volgend jaar wel kampioen!!! Dat is het mooie met voetbal. Heb vertrouwen in Been en Beenhakker. Als het volgend jaar weer drama is kan ik je begrijpen. heb ik zelf ook gezegd. Blijf niet naar een club gaan die van binnenuit kapot gemaakt word.
Dan moet je jezelf van kant maken.... volgens je naam.... Dat geeft dan weer zo'n troep in het stadion.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 13:58 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Dan moet je jezelf van kant maken.... volgens je naam.... Dat geeft dan weer zo'n troep in het stadion.
Heb je gelijk in. Maar wat heeft het voor nut om de club in het stadion te blijven steunen als we toch kapot worden gemaakt??? Ik blijf ze natuurlijk altijd steunen maar ga er dan geen 2000 euro per jaar meer aan uit geven. Verwacht ook wel dat het beleid zal veranderen. zeker met de investeerders als dat door gaat. Alleen iedereen staart zich blind op dat geld. (60 miljoen??) Moeten we wel een aantal jaar mee doen. Ik verwacht dan ook geen hele dure aankopen. hooguit 1. Maar zoals Antonio het schrijft is voor hem alleen het geld wat telt en daar moeten we zoveel mogelijk vnan uitgeven voor spelers anders levert hij zijn seizoenkaart in. Is pure onzin. Dat noem ik heel kortzichtig denken. ik denk dat ik groot gelijk heb als ik zeg dat ik geen seizoenkaart meer neem als we hetzelfde beleid als de afgelopen jaren blijven volgen. Is voor mij niet alleen die seizoenkaart maar bijvoorbeeld al 30 euro per wedstrijd aan benzine. Neem ik wel eredivisie live!!!! Als het geld wat ik voor mijn seizoenkaart betaal toch verkwanselt word. Blijf wel Feyenoord till i die!!! Allen met het beleid wat afgelopen jaren gevoerd is haalt Feyenoord mijn dood niet. Dus dan word het een ander verhaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik hoop dat de investeerders snel uitspreken voor financiele steun









0.0070621