BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dudek wil terug naar Feyenoord!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - woensdag 11 maart 2009 - 10:37   quote  deeplink  


Dudek wil loopbaan afsluiten bij Feyenoord

De Poolse doelman Jerzy Dudek wil zijn loopbaan afsluiten bij Feyenoord. De 35-jarige Dudek, tweede keeper achter Iker Casillas bij Real, zei dinsdag na afloop van het met 0-4 verloren duel in de Champions League met Liverpool na de zomer naar Feyenoord terug te willen keren. Hij mag dan transfervrij weg.

Dudek speelde tussen 1996 en 2002 al bij Feyenoord. Met de Rotterdamse club veroverde hij in 1999 de landstitel.

Bron: NOS.nl

Op zich een goede keeper en heeft ook veel voor ons betekend, maar er zal ook een jongere keeper moeten komen!


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door Het-Legioen.nl --
sevillana
 sevillana - woensdag 11 maart 2009 - 11:08   quote  deeplink  
(NOG STEEDS) Een Feyenoord held! Dus, altijd welkom!
pfe83
 pfe83 - woensdag 11 maart 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Als ze hem duidelijk kunnen maken dat hij binnenkomt als 2e keeper lijkt het me goed, kan hij als begeleider en stand-inn fungeren voor de eerste jonge keeper (darley, mulder, velthuijzen). Vraag me alleen af of hij dat wil, 2e keeper zijn.
KKL
 KKL - woensdag 11 maart 2009 - 12:00   quote  deeplink  
Van mij mag hij komen maar niet voor een salaris zoals die van Landzaat en consorten.
Richard
 Richard - woensdag 11 maart 2009 - 12:15   quote  deeplink  
Als 3e keeper,2e keeper Rob v Dijk en 1e Velthuizen,Krul een gewone hollandse
jongen die in beeld komt bij van Marwijk.Eerst had hij ook geen zin wilde graag naar Real en nu lekker afbouwen doe dat maar ergerns anders
E. FR1908
 E. FR1908 - woensdag 11 maart 2009 - 12:19   quote  deeplink  
zolang het geen vermeer word,zoals velen roepen op de overige sites
flikker op met die jood

voor de rest,mulder,velthuizen,krul etc zijn allemaal welkom
Morpheus79
 Morpheus79 - woensdag 11 maart 2009 - 12:22   quote  deeplink  
Met alle respect voor Dudek maar ik denk niet dat Feyenoord hem terug moet halen. Hij wordt deze maand 36 jaar en heeft sinds 2005 maar 11 competitiewedstrijden (6 voor Liverpool en 5 voor Real Madrid) in het eerste team gespeeld. Ik denk dat zijn salaris te hoog is in vergelijking tot wat hij nog kan brengen. Hij is inmiddels de salarissen van Liverpool en Real Madrid gewend.
E. FR1908
 E. FR1908 - woensdag 11 maart 2009 - 12:25   quote  deeplink  
hij wil zelf komen,dus hij moet lopen eikelen over een bepaald salaris
als t hem niet aanstaat,blijft die maar weg
ik denk ondanks zn leeftijd dat die heel wat beter is als timmer
dus ik denk zeker wel dat het een aanwinst kan zijn,zoiezo als 2e keeper,en miss wel 1 seizoen als 1e keeper
sevillana
 sevillana - woensdag 11 maart 2009 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 12:25 schreef E. FR1908 het volgende:
hij wil zelf komen,dus hij moet lopen eikelen over een bepaald salaris
als t hem niet aanstaat,blijft die maar weg
ik denk ondanks zn leeftijd dat die heel wat beter is als timmer
dus ik denk zeker wel dat het een aanwinst kan zijn,zoiezo als 2e keeper,en miss wel 1 seizoen als 1e keeper
Precies, geheel mee eens!
Milano08
 Milano08 - woensdag 11 maart 2009 - 12:47   quote  deeplink  
Laten we even logisch redeneren.

We hebben in Mulder een talentvolle jonge Feyenoorder.

Daar is iedereen het mee eens,.

wat gebeurt er als we een Velthuizen of Krul of Vorm halen ( allen ook jong en talentvol,...)

Ik denk niet dat Mulder dan even 3 jaar gaat wachten op zijn kansje, en deze jongens komen ook niet als 2e keus.

Stel we nemen Dudek,.

Dan heb je een ervaren keeper ( hoeveel wedstrijden had Lodewijks gekeept voor hij bij ons kwam ?? )waar Mulder als 2e keeper achter kan staan voor 1 jaar !!!! en erg veel kan leren.

Reken maar dat je met druk moet omgaan en ervaring moet hebben om er 3 te stoppen in een CL finale

mijn mening Dudek terug 1e jaar als 1e en 2e jaar als 2e achter Mulder
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 12:47 schreef Milano08 het volgende:
Laten we even logisch redeneren.

We hebben in Mulder een talentvolle jonge Feyenoorder.

Daar is iedereen het mee eens,.

wat gebeurt er als we een Velthuizen of Krul of Vorm halen ( allen ook jong en talentvol,...)

Ik denk niet dat Mulder dan even 3 jaar gaat wachten op zijn kansje, en deze jongens komen ook niet als 2e keus.

Stel we nemen Dudek,.

Dan heb je een ervaren keeper ( hoeveel wedstrijden had Lodewijks gekeept voor hij bij ons kwam ?? )waar Mulder als 2e keeper achter kan staan voor 1 jaar !!!! en erg veel kan leren.

Reken maar dat je met druk moet omgaan en ervaring moet hebben om er 3 te stoppen in een CL finale

mijn mening Dudek terug 1e jaar als 1e en 2e jaar als 2e achter Mulder
eindelijk iemand die logisch na denkt!!!! alleen vind ik dat het tweede jaar ze het moeten uitvechten. wie zegt dat hij dan niet nog steeds beter is dan Mulder?? Mulder eerste jaar verhuren en tweede jaar moeten we maar zien. Mulder kan dan ieder geval nog een jaar veel leren van de oude meester. Als eerste of tweede keeper!!!
Jopie54
 Jopie54 - woensdag 11 maart 2009 - 13:10   quote  deeplink  
weggegooid geld en energie!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 13:10 schreef Jopie54 het volgende:
weggegooid geld en energie!
Is transfervrij dus waar heb je het over. we hebben ook bakken met geld om een andere goede keeper te halen voor een paar jaar. Of wou je het toekomstperspectief van Mulder ook naar de klote helpen???? Gaat hij straks weer lekker voor een habbekrats bij een andere club keepen. kan je weer lekker zeiken op het beleid. Mensen gebruik toch eens je verstand!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 maart 2009 - 13:29   quote  deeplink  
De vraag is, hoe goed is iemand nog die al jaren op de bank zit?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 13:31   quote  deeplink  
Goed genoeg dat Real hem een contract aanbied!!! dan heb je wel wat in je mars. Ook al is het als tweede keeper. Dat je het niet van Casillas wint kan ik wel mee leven.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 maart 2009 - 13:37   quote  deeplink  
Heeft Real eigenlijk dan wel een tweede elftal waar Dudek wel elke week keept?
Zo ja, dan kan hij zeker in de Mickey Mouse competitie nog mee komen.

Maar wel al 35 he.. Maar ja keepers gaan lang mee...
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 11 maart 2009 - 13:46   quote  deeplink  
Ook al ben je tweede keeper bij Real, de schaduw e;lftallen van de primera division zijn altijd nog 3 klassen beter dan de eredivisie. Als hij elke week in het tweede van Real staat, heeft hij meer ervaring opgedaan de laatste tijd dan welke keeper bij ons in Nederland dan ook. Trouwens alleen al het trainen daar moet een keeper al beter van worden. Staar je niet blind op spelen in het eerste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door Pietje1 --
Jopie54
 Jopie54 - woensdag 11 maart 2009 - 14:13   quote  deeplink  
Feyenoord till i die;
Transfervrij of niet, hij zal niet goedkoop zijn kwa salaris. Ik ben helemaal klaar met dat gezeik. Waarom moet er weer geteerd worden op ouderen. Dit seizoen heeft al bewezen dat ervaring ook niet alles zegt.
Haal gewoon kwaliteit voor de toekomst. Daarnaast hebben we een keeper in huis die de stap misschien maar eens moet gaan maken. bouwen aan een solliede toekomst.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 11 maart 2009 - 14:18   quote  deeplink  
Ik zie hem als een versterking
Maar ik denk dat Been en Beenhakker dat het beste kunnen beoordelen
Ik zie hem wel graag komen
Jopie54
 Jopie54 - woensdag 11 maart 2009 - 14:26   quote  deeplink  
Zeker waar en daarom zitten wij ook niet bij feyenoord en hun wel. hoop alleen wel, dat er voor volgend seizoen de juiste beslissingen genomen worden. Komende periode(jaar/jaren) zullen crusiaal zijn voor feyenoord anders gaat de club naar de klote. Ik denk dat we niet weer zo'n seizoen kunnen volhouden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 14:13 schreef Jopie54 het volgende:
Feyenoord till i die;
Transfervrij of niet, hij zal niet goedkoop zijn kwa salaris. Ik ben helemaal klaar met dat gezeik. Waarom moet er weer geteerd worden op ouderen. Dit seizoen heeft al bewezen dat ervaring ook niet alles zegt.
Haal gewoon kwaliteit voor de toekomst. Daarnaast hebben we een keeper in huis die de stap misschien maar eens moet gaan maken. bouwen aan een solliede toekomst.
je spreekt jezelf tegen.
1. Lodewijks heeft gezegd dat Mulder er nog niet klaar voor is.
2. Lodewijks ziet in Mulder in nabije jaren een topkeeper
3. moet je dan een andere jonge keeper halen voor een hoop geld en Mulder zijn toekomstperspectief weg gooien?
4. als je punt 3 doet gaat Mulder straks voor habbekrats naar een andere club (dan weer lekker zeiken op beleid)
5. hoeveel geld denk je dat we straks te besteden hebben?
6. is verstandigste om een gratis oudere keeper te halen tot Mulder er wel klaar voor is.
7. de ene oudere is de andere oudere niet!!
8. een team jonkies bij mekaar kopen is ook geen direct resultaat
9. ervaring in team heb je nodig of een jong team moet lang samen gespeeld hebben
10. Real bied Dudek niet voor niets een nieuw contract aan
11. jonge keeper halen blijft ook een gok maar kost wel een hoop
12. Mulder een jaar uit huren aan andere club en dan terug om nog een jaar te leren van de oude meester. (of misschien is hij er dan al)
13. Misschien heeft Mulder nog maar een jaar nodig en dan wil jij een hoop geld in een andere keeper steken
14. Als je gratis goede spelers kan kan halen en ze vragen geen topsalaris, waarom niet?? (oudere spelers)
15. gevolg punt 14. Hou je geld over voor andere spelers
16. kan nog wel even door gaan maar ben denk ik duidelijk en heb het goed onderbouwt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door Feyenoord till i die --
RuudN
 RuudN - woensdag 11 maart 2009 - 14:40   quote  deeplink  
dudek voor 2 jaar !! dan mulder!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 14:43   quote  deeplink  
Eindelijk nog iemand die eens goed na denkt!!!
Jopie54
 Jopie54 - woensdag 11 maart 2009 - 15:01   quote  deeplink  
Haha goed onderbouwt antwoord (muv punt 7 t/m 16).

Ben het met je eens dat niet zomaar een andere jonge keeper aan moeten trekken. Kan me alleen niet laten ontgaan dat Dudek niet voor een zak aardappelen hierheen komt(kwa salaris). Je mag best weten dat ik bijna van de stoel af pleurde toen ik hoorde wat Gio, Makaay, Landzaat en de Cler verdiende (afgezien van de waarheid). dat feyenoord de hoogste salarispost heeft van de nederlandse club. In vergelijking met de ranglijst is dat krom. maargoed ik weik af. Daarom heb ik moeite met weer een (ex)topper.
Ervaring heb je idd nodig, maar is dat al niet in huis? mij hoor je niet zeggen een team met jonkies succes is. Jonkies kunnen vaak wel het verschil maken met inzet. gaan er voor willen zich bewijzen(ook niet altijd goed) er moet een goede balans zijn.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 15:18   quote  deeplink  
Over een te hoog salaris zijn we het helemaal eens. Daar moet over onderhandelt worden. Wat die andere verdienen werd ik ook een beetje eng van. Is ook nog steeds niet zeker dat alle ouwertjes blijven. Krijg je weer ruimte in salaris en kan je andere ervaring binnen halen. Denk ook dat we een gtote groep potentiele toppers in huis hebben maar die zijn er nog niet. Geef die de kans om door te groeien door wat oudere spelers te halen dan kan je over een paar jaar uit je eigen jeugd teren. dan spaar je weer een hoop centen uit. Heb nog wat aanpassingen in mijn punten gedaan zodat er iets duidelijkers staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Danny.K
 Danny.K - woensdag 11 maart 2009 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 14:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

je spreekt jezelf tegen.
1. Lodewijks heeft gezegd dat Mulder er nog niet klaar voor is.
2. Lodewijks ziet in Mulder in nabije jaren een topkeeper
3. moet je dan een andere jonge keeper halen voor een hoop geld en Mulder zijn toekomstperspectief weg gooien?
4. als je punt 3 doet gaat Mulder straks voor habbekrats naar een andere club (dan weer lekker zeiken op beleid)
5. hoeveel geld denk je dat we straks te besteden hebben?
6. is verstandigste om een gratis oudere keeper te halen tot Mulder er wel klaar voor is.
7. de ene oudere is de andere oudere niet!!
8. een team jonkies bij mekaar kopen is ook geen direct resultaat
9. ervaring in team heb je nodig
10. Real bied Dudek niet voor niets een nieuw contract aan
11. jonge keeper halen blijft ook een gok maar kost wel een hoop
12. Mulder een jaar uit huren aan andere club en dan terug om nog een jaar te leren van de oude meester.
13. Misschien heeft Mulder nog maar een jaar nodig en dan wil jij een hoop geld in een andere keeper steken
14. Als je gratis goede spelers kan kan halen en ze vragen geen topsalaris, waarom niet??
15. gevolg punt 14. Hou je geld over voor andere spelers
16. kan nog wel even door gaan maar ben denk ik duidelijk en heb het goed onderbouwt.
Je hebt gelijk ik zie Mulder en Dudek het liefst gelijk komen zodat Mulder langzaam gebracht kan komen, alleen wat doen we met van Dijk.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 15:27   quote  deeplink  
Mulder word sowieso een jaar aan andere eredivisieclub uit geleend. Dus dat zit er al niet in. Is ook beter. Even een jaartje de echte klappen van de zweep voelen. Dan terug laten komen en kijken of hij al beter dan Dudek is. Zo niet nog een jaartje leren achter de oude meester en het jaar daarna in het diepe dan maar!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 11 maart 2009 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 15:24 schreef Danny.K het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ik zie Mulder en Dudek het liefst gelijk komen zodat Mulder langzaam gebracht kan komen, alleen wat doen we met van Dijk.
Contract van Van Dijk loopt af
Als je Dudek besluit te halen moet je het contract van Van Dijk lekker laten aflopen
Nop
 Nop - woensdag 11 maart 2009 - 16:20   quote  deeplink  
per wedstrijd betalen, niet fit geen geld, niet opgesteld geen geld,
hij is welkom hoor! hoe goed hij is zullen we zien, maar de regel blijft ook gelden je bent zo goed als je verdediging!
Ronneke
 Ronneke - woensdag 11 maart 2009 - 16:59   quote  deeplink  
Voor mij mag hij komen transfervrij en ik neem aan dat hij fit is anders zit je bij real niet eens op de bank. Dan heeft Mulder ook nog zo'n twee jaar tijd om te ontwikkelen en als tweede keeper bij feyenoord 1 op de bank plaats te nemen en veel van dudek te leren.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 11 maart 2009 - 17:14   quote  deeplink  
ik was eerst geen voorstander om weer een oude keeper te halen , echter de financiele toestand van onze club laat geen andere oplossing , het zou natuurlijk stom zijn om 2 of 3 miljoen uit te geven voor een keeper als Dudek transfervrij is en je hebt ook Mulder nog.
Ik ben wel voorstander om Mulder wel bijv. in de beker een basisplaats te geven om zo toch zijn minuten te krijgen , en ook af en toe een comp.wedstrijd. Anders kun je hem beter verhuren want op de bank wordt je niet sterker.........
sevillana
 sevillana - woensdag 11 maart 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 15:36 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Contract van Van Dijk loopt af
Als je Dudek besluit te halen moet je het contract van Van Dijk lekker laten aflopen
Dudek en van Dijk samen bij de selectie en Mulder 'n jaar verhuren aan eredivisie club. Daarna Dudek en Mulder het samen laten uitvechten. Is ook een optie.
R!ck
 R!ck - woensdag 11 maart 2009 - 17:31   quote  deeplink  
jongen ff 1 ding je weet niet hoe velthuizen en vorm het doen bij Feyenoord, kunnen dus 2de babos effect worden (leuke voetballer alleen te licht voor Feyenoord) + als we dudek halen hebben we eerstens een betrouwbare sluitpost en misschien dijk nog een jaar en dan kunnen ze mulder jaartje aan heracles ofso verhuren (kijk ramos (sparta)) zo krijgt mulder eredivisie niveau en kan hij groeien en stel hij kan ht niet aan kan dan kun je hem zo verkopen aan bijv. een club als heracles. en natuurlijk kunnen we ook velthuize etc. halen maar dan als 2de keeper of anders mogen ze het uitvechten met dudek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door R!ck --
R!ck
 R!ck - woensdag 11 maart 2009 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 17:29 schreef sevillana het volgende:

[..]

Dudek en van Dijk samen bij de selectie en Mulder 'n jaar verhuren aan eredivisie club. Daarna Dudek en Mulder het samen laten uitvechten. Is ook een optie.
sorry dat k na jouw hetzelfde typte k wist niet dat je dit ging posten :P
Marciano
 Marciano - woensdag 11 maart 2009 - 18:36   quote  deeplink  
Mooizo!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 11 maart 2009 - 18:42   quote  deeplink  
Als Mario idd de 2 backs van Nec wil meenemen heb je straks een defesie met in ieder geval 2 spelers die moeten wennen aan het spelen bij Feyenoord en in de Kuip. Zet je daar dan ook nog een jonge onervaren keeper achter denk ik dat dat geen goede zaak is. Alleen al voor de ervaring en routine mbt de coaching van achteruit zie ik liever een wat oudere ervaren keeper.
En met Dudek heb je in ieder geval wel een keeper die de club , het Legioen en waar Feyenoord voor staat kent.
En voor een oude held van het Legioen moet er altijd een plaats zijn binnen Feyenoord, liever dat dan al die passanten die er alleen maar zijn om hun zakken te vullen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door F.L.E --
sevillana
 sevillana - woensdag 11 maart 2009 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 17:33 schreef R!ck het volgende:

[..]

sorry dat k na jouw hetzelfde typte k wist niet dat je dit ging posten :P
Wij zijn het iig wel eens! Toch?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 19:58   quote  deeplink  
Ben blij dat er meer mensen nu toch nagedacht hebben. Wat een hersenloze reacties in het begin van deze topic. Dudek is echt de beste optie voor de toekomst en financieen.
vinnie1980
 vinnie1980 - woensdag 11 maart 2009 - 20:08   quote  deeplink  
ik ben het met je eens feyenoord till i die.
dudek nu lekker halen en mulder rustig brengen en onderschat darley niet uit het belofte elftal hij staat ook erg goed te keepen.
ik hoorde ook van iemand dat in de 70ge jaren eddy pg de belangrijkste wedstrijden keepte en eddy t de andere wedstrijden om hem rustig tebrengen dus mss is dat nu ook wel een leuke optie dudek vs mulder
Els
 Els - woensdag 11 maart 2009 - 20:11   quote  deeplink  
EPG was al uitgekeept en Treytel was eigenlijk 1e keeper. Tegen Cetic toch EPG in et doel, omdat hij stressbestendiger was. Treytel boos, maar wel de EC 1 binnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door Els --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:14   quote  deeplink  
klopt Els!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dudek wil terug naar Feyenoord!









0.0070209