BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Afscheid Henkie Timmer!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 14:42   quote  deeplink  
Ik wil iedereen langs deze weg oproepen om Henk Timmer een mooi afscheid te geven. Ik doe dit omdat iedereen de laatste tijd zo negatief over hem is. Inclusief ik. We moeten alleen niet vergeten wat Henk timmer de laatste jaren wel voor de club betekend heeft!!! Geef Henk daarom aan het einde van het seizoen een afscheid die hij nooit meer vergeet.
Nop
 Nop - woensdag 11 maart 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Geef Henk daarom aan het einde van het seizoen een afscheid die hij nooit meer vergeet.

gevaarlijke uitspraak :)

Timmer verdient een afscheid, maar ook niet gaan overdrijven! hij is geen held en nooit geweest je moet ook wel een bijzonder/onvergetenlijk afscheid verdienen.
en uit medelijden nuhhhh
Els
 Els - woensdag 11 maart 2009 - 20:08   quote  deeplink  
lijkt me inderdaad wel dat hij een leuk afscheid verdient
vinnie1980
 vinnie1980 - woensdag 11 maart 2009 - 20:10   quote  deeplink  
mijn steun heb je
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 16:18 schreef Nop het volgende:
Geef Henk daarom aan het einde van het seizoen een afscheid die hij nooit meer vergeet.

gevaarlijke uitspraak :)

Timmer verdient een afscheid, maar ook niet gaan overdrijven! hij is geen held en nooit geweest je moet ook wel een bijzonder/onvergetenlijk afscheid verdienen.
en uit medelijden nuhhhh
Elke speler die wat voor de club betekent heeft ,heeft recht op een afscheid om nooit meer te vergeten. Moet je daarom een held zijn???? Slechte instelling. Voetbal doe je minimaal met zijn elven en daar is Timmer toch een onderdeel van geweest. Sowieso als heel de hele Kuip je naam scandeert en nog even you'll never walk alone er tegen aan gooit vergeet je dat nooit mee. Overigens is de oproep eigenlijk bedoelt om je niet negatief uit te laten tijdens zijn afscheid. Zijn altijd van die hersenlozen die een korte termijn geheugen hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door Feyenoord till i die --
F.L.E
 F.L.E - woensdag 11 maart 2009 - 20:25   quote  deeplink  
Henk heeft zich in de media nooit negatief uitgelaten over Feyenoord, ook niet toen bekend werd dat de optie in zijn contract niet door ging.Hij heeft vaak genoeg met een spuit in zijn poot staan keepen. En dan mag het dit seizoen minder gaan, wat eigenlijk voor 80% van de selectie geldt, dan nog verdient hij in mijn ogen een Feyenoord waardig afscheid.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:28   quote  deeplink  
dat bedoel ik dus!!!
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 11 maart 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Ik vind ook dat hij een mooi ereronde verdient en dat de supp.ver. hem een passend kado moet geven......een mini trampoline bv. zodat hij bij zijn nw club wel de hoge ballen kan pakken.....geintje!!!!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 11 maart 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 20:33 schreef Madhopfc het volgende:
Ik vind ook dat hij een mooi ereronde verdient en dat de supp.ver. hem een passend kado moet geven......een mini trampoline bv. zodat hij bij zijn nw club wel de hoge ballen kan pakken.....geintje!!!!
Dat zou typische Feyenoord humor zijn en eerlijk gezegd denk ik dat Henk daar nog om zou kunnen lachen ook.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 20:33 schreef Madhopfc het volgende:
Ik vind ook dat hij een mooi ereronde verdient en dat de supp.ver. hem een passend kado moet geven......een mini trampoline bv. zodat hij bij zijn nw club wel de hoge ballen kan pakken.....geintje!!!!
Hij is wel leuk!!! Hahahaha!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 maart 2009 - 21:17   quote  deeplink  
rondje lopen, bloemetje, shirt zwaai zwaai.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 21:28   quote  deeplink  
Dat bedoel ik. Alleen zijn er van die hersenlozen die hem dan weer uit schelden om dit seizoen. Vergeten wat hij wel voor Feyenoord gedaan heeft.
Nop
 Nop - donderdag 12 maart 2009 - 09:28   quote  deeplink  
Uitfluiten zou triest zijn, maar een afscheid als GIO over 2 jaar te wachten staat is wat anders als Timmer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 09:28 schreef Nop het volgende:
Uitfluiten zou triest zijn, maar een afscheid als GIO over 2 jaar te wachten staat is wat anders als Timmer.
Daar is heel de Kuip en alle supporters het over eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Afscheid Henkie Timmer!!!









0.0076131