BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Beenhakker is baan in Polen niet zeker'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - woensdag 11 maart 2009 - 15:00   quote  deeplink  


'Beenhakker is baan in Polen niet zeker'

Alles leek na een goed gesprek weer koek en ei tussen Leo Beenhakker en de Poolse bond (PZPN), maar in de lokale media wordt er nog altijd druk gespeculeerd over de toekomst van Don Leo bij de nationale ploeg. De krant Fakt meldt dat het lot van de Rotterdammer is gekoppeld aan het resultaat in de aanstaande WK-kwalificatiewedstrijd tegen Noord-Ierland.

Dat de relatie tussen Beenhakker en de PZPN verre van ideaal is, is geen noviteit, maar nadat de keuzeheer bekend maakte ‘jeugdliefde’ Feyenoord tot aan het eind van het huidige seizoen bij te zullen staan met technisch advies, brak bij bondsvoorzitter Grzegorz Lato even de klomp. De twee heren gingen echter met elkaar om de tafel, en leken alle problemen uit te hebben gesproken.

Volgens de media ter plaatse is niets echter minder waar, en kunnen slechts goede prestaties het hachje van de 66-jarige coach nog redden. Assitent Jan de Zeeuw ontkent alle speculaties. “Leo’s plannen zijn niet veranderd. Zijn belangrijkste doel is het kwalificeren voor het WK in Zuid-Afrika van volgend jaar. Hij zal in ieder geval z’n contract niet opzeggen.”

Bij zeges op eerst Noord-Ierland en drie dagen later San Marino zijn de Polen hard op weg naar dat uiteindelijke doel. “Als we de komende twee wedstrijden winnen, zijn we bijna zeker van de eindronde”, aldus De Zeeuw. “Geef me één reden waarom zijn dienstverband zou worden beëindigd.”

Bron: Voetbalzone

Nou dan kan die binnenkort volledig voor Feyenoord aan de slag!!


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door Het-Legioen.nl --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 15:25   quote  deeplink  
Oud bericht. Dan weer wel en dan weer niet en dan weer wel. Ik zie het wel gebeuren.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 11 maart 2009 - 15:33   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij beide wedstrijden verliest
Met een beetje mazzel komt hij dan vast bij ons ins dienst
Candy
 Candy - woensdag 11 maart 2009 - 15:52   quote  deeplink  
Komt ie toch wel, duurt alleen wat langer en dat spaart weer centen uit. :-)
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - woensdag 11 maart 2009 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 15:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Oud bericht. Dan weer wel en dan weer niet en dan weer wel. Ik zie het wel gebeuren.
Is helemaal geen oud bericht, is net vers van de pers!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Al gelezen en gehoort sinds het ten sprake kwam dat hij Feyenoord wou helpen. berichten al tig keer op nieuw in media geplaatst. Dus een oud bericht wat ze maar blijven herhalen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Beenhakker is baan in Polen niet zeker'









0.0068941