BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie nieuwe aanvoerder 2009/2010

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nop
 Nop - woensdag 11 maart 2009 - 16:31   quote  deeplink  
Vindt Hofland het prima doen na de winterstop, en zeker zijn rol achterin lijkt hij soms wel de aanvoerder.

Wanneer de ploeg beter voetbal speelt kan GIO zijn rol weer terugvinden. Ik vindt hem nu als aanvoerder niet goed uit de verf komen. wie zien jullie graag als aanvoerder,
welke eventuele versterking zou deze rol kunnen overnemen of welke positie is de juiste als aanvoerder.
vindt een keeper aanvoerder van zijn eigen doelgebied daarmee klaar...?
pfe83
 pfe83 - woensdag 11 maart 2009 - 16:34   quote  deeplink  
Gio
R.spoorenn
 R.spoorenn - woensdag 11 maart 2009 - 16:34   quote  deeplink  
ik vind Hofland de meest geschikte man,
hij is de enige die het in zich om een echte leider te zijn.
denk dat hem da ook meer vertrouwen geeft.
RaYmOnDiNhO
 RaYmOnDiNhO - woensdag 11 maart 2009 - 16:58   quote  deeplink  
wat een kansloze toppic, we zitten nog in het seizoen 2008/2009. En je weet niet eens wie er volgend seizoen allemaal bij feyenoord spelen
Jentje
 Jentje - woensdag 11 maart 2009 - 17:01   quote  deeplink  
Idd kansloze topic....gewoon Gio natuurlijk.
Hij is zelfs capatain bij 't NL elftal...
dennis
 dennis - woensdag 11 maart 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Gewoon Gio maar denk
doet het wel goed als Captain.
danny four
 danny four - woensdag 11 maart 2009 - 17:06   quote  deeplink  
Hofland heeft veel meer power dan gio,hij neemt risico,s (affaire verbeek)en stroopt de mouwen op en heeft ook humor op zijn tijd.
Hofland is een echte aanvoerder vooral als de beuk derin moet..heb veel respect voor hoffie gekregen de afgelopen tijd.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 11 maart 2009 - 17:11   quote  deeplink  
lekker belangrijk wie die band draagt , echte leiders hebben geen band nodig , en op dit moment heeft Feyenoord 1 speler die het team echt bij de hand neemt : Jon Dahl Tomasson , hij werkt , coacht , scoort , en is echt kwalitatief van een hoog nivo.
Maar laat Gio lekker aanvoerder dat verdient hij en spelers als Hofland en JD nemen hun verantwoording toch wel!
sevillana
 sevillana - woensdag 11 maart 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 17:11 schreef jantje 1974 het volgende:
lekker belangrijk wie die band draagt , echte leiders hebben geen band nodig , en op dit moment heeft Feyenoord 1 speler die het team echt bij de hand neemt : Jon Dahl Tomasson , hij werkt , coacht , scoort , en is echt kwalitatief van een hoog nivo.
Maar laat Gio lekker aanvoerder dat verdient hij en spelers als Hofland en JD nemen hun verantwoording toch wel!
ZO IS DAT!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:12   quote  deeplink  
Gerard!!! even om aan te geven wat voor kansloze topic dit weer is.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 maart 2009 - 21:25   quote  deeplink  
ik
Nop
 Nop - donderdag 12 maart 2009 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 20:12 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Gerard!!! even om aan te geven wat voor kansloze topic dit weer is.
achjoh als jij alleen nog aan dit seizoen denkt vindt ik het knap! Afscheid van Timmer, inversteerders, contract verlening alle speculaties kun je dan ook kansloos noemen.
Ik denk dat we het naderende einde van het seizoen wel een conclussie kunnen stellen dat GIO als aanvoerder matig naar voren is gekomen, ook inzake Verbeek had ik meer van hem verwacht als vertegenwoordiger van de groep.
Op het veld vond ik hem voor de winterstop meer aanwezig als na zijn blessure.
evalueren is nooit kansloos, leren van wat er gebeurt is.

kansloos is om niet inhoudelijk op een topic te reageren,
discuseer, heb je er geen mening over sla dan eens over tx!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Nop --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 09:34 schreef Nop het volgende:

[..]

achjoh als jij alleen nog aan dit seizoen denkt vindt ik het knap! Afscheid van Timmer, inversteerders, contract verlening alle speculaties kun je dan ook kansloos noemen.
Ik denk dat we het naderende einde van het seizoen wel een conclussie kunnen stellen dat GIO als aanvoerder matig naar voren is gekomen, ook inzake Verbeek was had ik meer van hem verwacht als vertegenwoordiger van de groep.
Op het veld vond ik hem voor de winterstop meer aanwezig als na zijn blessure.
evalueren is nooit kansloos, leren van wat er gebeurt is.

kansloos is om niet inhoudelijk op een topic te reageren,
discuseer heb je er geen mening over sla dan eens over tx!
Wil met mijn vorige post zeggen dat wij absoluut niet kunnen bepalen wie er aanvoerder moet zijn. Een aanvoerder ben je niet alleen op het veld. En de rest krijgen wij er maar weinig van mee. Was niet de bedoeling om jou persoonlijk af te zeiken.
Nop
 Nop - donderdag 12 maart 2009 - 10:40   quote  deeplink  
Je hebt gelijk aanvoerder hebben wij niet voor het zeggen, maarja over wat wel,
enige wat wij een beetje kunnen bepalen is de sfeer tijdens de wedstrijd.
En ja daar zijn we supporters voor om je ploeg altijd te steunen in de hoop op winst.
El
 El - donderdag 12 maart 2009 - 10:41   quote  deeplink  
Absoluut Gio. Alleen al vanwege het feit dat hij bereid was om in een moeilijke tijd terug te keren naar zijn club om te proberen Feyenoord weer op de rails te krijgen. Een echt Feyenoordhart, en die gaan we niet vertrappen door hem de aanvoerdersband af te nemen!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 10:41 schreef El het volgende:
Absoluut Gio. Alleen al vanwege het feit dat hij bereid was om in een moeilijke tijd terug te keren naar zijn club om te proberen Feyenoord weer op de rails te krijgen. Een echt Feyenoordhart, en die gaan we niet vertrappen door hem de aanvoerdersband af te nemen!
precies!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 maart 2009 - 13:46   quote  deeplink  
Gio, zolang er geen echte leider word aangekocht.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 10:40 schreef Nop het volgende:
Je hebt gelijk aanvoerder hebben wij niet voor het zeggen, maarja over wat wel,
enige wat wij een beetje kunnen bepalen is de sfeer tijdens de wedstrijd.
En ja daar zijn we supporters voor om je ploeg altijd te steunen in de hoop op winst.
we hebben inderdaad nergens wat over te zeggen maar kunnen wel oordelen wie we het liefst in het veld hebben aan de hand van hun spel. Een aanvoerder moet ook buiten het veld een echte aanvoerder zijn en daar zien we maar hele kleine stukjes van. vandaar dat we daar echt niets over kunnen zeggen. Ik zou nu inderdaad wel zeggen Gio. Aan de hand van hoe hij zich opgesteld heeft dit seizoen ondanks alle problemen. Heel goed mee omgegaan, vandaar dat Verbeek nu echt afgedaan heeft bij mij. Bizar om hem aan te vallen terwijl Gio hem altijd nog een beetje een hand boven het hoofd gehouden heeft. Zeker in de media. maar dit is wel gelijk een goed voorbeeld van dat we niet weten hoe dat voor de rest zit. Weer even over aanvoerderschap. niemand kent de club ook beter dan Gio.
Richard
 Richard - donderdag 12 maart 2009 - 13:53   quote  deeplink  
Gio,en Jon Dahl als reserve,maar by the way eerst proberen 9e te worden hopelijk wordt NEC 10e ofzo,want Feyenoord -NEC is niet echt leuk voor Been.Geen UEFA-cup is een drama,dan wordt er weinig gekocht of de investeerders doen een behorelijke duit in het zakje,maar dan ook letterlijk bedoeld.
El
 El - donderdag 12 maart 2009 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 13:46 schreef Stylzz het volgende:
Gio, zolang er geen echte leider word aangekocht.
En wat is dan een ëchte leider"volgens jou?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 maart 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 13:55 schreef El het volgende:

[..]

En wat is dan een ëchte leider"volgens jou?
Iemand die leiderschap toont van nature, de lijnen uitzet en als spreekbuis naar voren treed, zonder uit te stralen dat die rol hem eigenlijk niet ligt.
El
 El - donderdag 12 maart 2009 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 13:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Iemand die leiderschap toont van nature, de lijnen uitzet en als spreekbuis naar voren treed, zonder uit te stralen dat die rol hem eigenlijk niet ligt.
Voor mij is het Feyenoordhart het belangrijkste. Er is een verschil tussen Feyenoorders en spelers van Feyenoord. Ik heb liever zo'n Feyenoorder als aanvoerder van mijn club dan een speler met leiderschap die een seizoen later aanvoerder van een andere club wordt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Sorry Stylzz maar is erg kortzichtig. Aanvoerderschap heeft veel meer om de arm dan wat jij nu alleen schrijft. Een aanvoerder hoeft van mij ook niet echt de lijnen uit te zetten, maar wel zijn elftal ondeer controle hebben. is naar mijn mening veel belangrijker dat elke linie iemand heeft die de lijnen uit zet. Een aanvoerder is diegene die zijn team tot rust maant of juist op pept. Een spreekbuis die beheerst overkomt naar de scheidsrechter. Buiten het veld een soort vader van het team. Kort samengevat: Een speler die zijn team onder controle heeft in verschillende opzichten. Lijnen uit zetten kan je toch niet over het hele veld. Maar ja, ieder zijn mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die --
RuudN
 RuudN - donderdag 12 maart 2009 - 14:11   quote  deeplink  
GIO !!! voetballend brengt die heel veel over!!.. alleen tis niet zo'n prater!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 14:11   quote  deeplink  
Lichaamshouding ,verleden en een blik zegt vaak genoeg.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 14:12   quote  deeplink  
juist omdat die rol hem niet zo ligt vind ik het knap van hem dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 14:16   quote  deeplink  
Ik bedoel maar!!! heeft ook een carriere achter de rug zeg. is overal kampioen geworden waar hij gespeeld heeft. Behalve bij Feyenoord dus we weten wat ons te doen staat volgend seizoen.
Mike-Fr
 Mike-Fr - donderdag 12 maart 2009 - 15:40   quote  deeplink  
tomasson
positief ingesteld
en werkt
en zeikt bij scheid rechter
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 16:51   quote  deeplink  
Wie niet op de scheidsrechters in Nederland!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 16:56   quote  deeplink  
hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie nieuwe aanvoerder 2009/2010









0.0087900