BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbal wet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
vinnie1980
 vinnie1980 - woensdag 11 maart 2009 - 20:18   quote  deeplink  
de nieuwe voetbal wet een goed plan of iets wat al mislukt is voor dat het er echt is.
wat is jullie mening?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:20   quote  deeplink  
Hou me eigen er absoluut niet mee bezig. Is toch al jaren supportertje pesten???
vinnie1980
 vinnie1980 - woensdag 11 maart 2009 - 20:22   quote  deeplink  
dat snap ik ben ik het mee eens, maar wat nu als jij met een paar vrienden een biertje staat tedrinken bij de kuip en je wordt opgepakt voor samenscholing?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Dan word het rellen!!!! Ben normaal zo niet maar niemand die mij zomaar op pakt. Dan krijgen ze een reden ook.
vinnie1980
 vinnie1980 - woensdag 11 maart 2009 - 20:28   quote  deeplink  
drie vrienden van mij hebben nu net een stadion verbod gekregen
1 voor ze bloten reet telaten zien aan de politie die een foto maakte
2 voor opruiing zeggen dat mensen niet moesten blijven staan
3 voor het roepen van m e weg er mee
ik vrees er voor dat dit soort onzing dingen alleen maar meer en meer gaan voor komen als die wet er is als je kop ze niet aan staat dat ze je zonder pardon oppakken!!!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 11 maart 2009 - 20:30   quote  deeplink  
Ach lekker makkelijk voor justitie enburgemeesters. Kunnen ze wel 800 man arresteren , want volgens die nieuwe voetbalwet mag dat wel. Kunnen ze lekker willekeurig en zonder verantwoording af te leggen iedereen arresteren onder het mom van de voetbalwet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:32   quote  deeplink  
Moeten ze eens gezellig naar DHZ komen!!!! Of doen op stadionplein!!! ka nje wachten dat de vlam in de pan slaat. Hoeven maar een keer de verkeerde te pakken. ACAB till i die!!!! Wekt alleen maar meer agressie op en haat jegens de politie!! Ik zal mij nooit zonder slag of stoot voor niets laten op pakken. Moeten zo eens handelen s'avonds in bepaalde wijken van Rotterdam!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 11 maart 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Wij zijn allemaal aanstellers
Groot gelijk dat ze dit doen
Wij moeten naar het systeem van Engeland toe
Daar misdraagt bijna niemand zich
Waarom?

Levert je een boete op waar je met een normale baan van je leven niet van af komt
Je mag nooit meer een stadion bezoeken
En tijdens wedstrijden moet je je melden op het politiebureau
Dat moeten wij ook hebben

Supportertje persten...
Tss, jullie weten niet hoe makkelijk de Nederlandse supporters het hebben...

Hooligans uit heel Europa hopen dat hun club tegen een Nederlandse club moet spelen
Dan kunnen ze zich bij de uitwedstrijd lekker uitleven
Op naar het land waar alles mag...
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 11 maart 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 20:28 schreef vinnie1980 het volgende:
drie vrienden van mij hebben nu net een stadion verbod gekregen
1 voor ze bloten reet telaten zien aan de politie die een foto maakte
2 voor opruiing zeggen dat mensen niet moesten blijven staan
3 voor het roepen van m e weg er mee
ik vrees er voor dat dit soort onzing dingen alleen maar meer en meer gaan voor komen als die wet er is als je kop ze niet aan staat dat ze je zonder pardon oppakken!!!
Hou oud zijn je vrienden?
Drie jaar ofzo?
Gewoon zielig gedrag
Je bereikt er niks mee
Je brengt hoogstens andere supporters in de problemen
Misschien ongewild, maar dat is wel het enige effect dat het hebben kan
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:39   quote  deeplink  
klopt niet wat je zegt Phyxsius!!! Dit gaat over buiten het stadion. weet niet of je weet wat er in Engeland buiten het stadion gebeurt. deze wet betekent dat als sparta moet spelen en jij loop toevallig in een Feyenoord shirt in Noord dat je opgepakt word. Als mij dat gebeurt zorg ik dat de hel over ze neer strijkt. Ben normaal zo niet maar ik weet wel wie ik moet bellen. Ze zorgen zo alleen maar voor meer agressiviteit jegens de politie. Dan nog geen eens over de haat gesproken jegens politie en politiek!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 maart 2009 - 20:44   quote  deeplink  
[naïef-modus]in engeland gebeurt er tegenwoordig nooit meer wat sinds ze daar een voetbalwet hebben [/naïef-modus]

toevallig stond het volgende ook op nu.nl:

Europa kritisch over mensenrechten Nederland

maar het bleek niets met elkaar te maken te hebben..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 20:36 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Hou oud zijn je vrienden?
Drie jaar ofzo?
Gewoon zielig gedrag
Je bereikt er niks mee
Je brengt hoogstens andere supporters in de problemen
Misschien ongewild, maar dat is wel het enige effect dat het hebben kan
Kont verhaal!!! Politie moet ook tegen een geintje kunnen. Agressief gedrag valt niet te tolereren maar dit zijn toch gewoon zatte geintjes!!! dit zal alleen averechts werken. Kijk maar hoe supporters reageren op het bestuur over het spandoeken, TIFO ofgeen ernstige spreekkoren. Gaat gewoon nergens meer over. In de jaren zeventig werd al gezongen "hij is een hondelul"!!! Nu krijg je er een stadionverbod voor.
vinnie1980
 vinnie1980 - woensdag 11 maart 2009 - 20:47   quote  deeplink  
ff een groot misverstand uit de wereld halen in engeland hebben ze geen voetbal wet iedereen denk dat maar dat klop niet de wetgeving is daar wel anders als hier maar nederland zal de eerste land zijn met zo een wet.
En phyxsuis het gaat niet om leeftijd iedereen doet wel eens wat in een lollige bui maar moet je daar dan 9 maanden stadion verbod voor krijgen.
en als jij nou met je auto langs de weg rijdt en je moet ineens heel nodig plassen je wordt gepkat en krijg 65euro boete oke dat accepteer je maar wat nu als je dat in de buurt doet van een stadion dan krijg je een halfjaar stadion verbod en 200 euro boete maar dat vind jij dus logis?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door vinnie1980 --
F.L.E
 F.L.E - woensdag 11 maart 2009 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 20:33 schreef Phyxsius het volgende:
Wij zijn allemaal aanstellers
Groot gelijk dat ze dit doen
Wij moeten naar het systeem van Engeland toe
Daar misdraagt bijna niemand zich
Waarom?

Levert je een boete op waar je met een normale baan van je leven niet van af komt
Je mag nooit meer een stadion bezoeken
En tijdens wedstrijden moet je je melden op het politiebureau
Dat moeten wij ook hebben

Zo ,vind je. Dus dan gaan we marokanen ook maar harder straffen dan nederlanders. En turken, en joden, en surinamers en.. ach doe iedere huidskleur of geloof maar een eigen straf.
Wordt leuk, glas naar politie gooien tijdens stappen, openbare geweldpleging 500 euro boet, aansteker gooien tijdens voetbalwedstrijd 10.000 euro boete.
En in Engeland heeft het geweld zich alleen maar verplaatst naar buiten het stadion, zo veel gebeurd er ook niet in de nederlandse stadions.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 20:44 schreef hotjumper het volgende:
[naïef-modus]in engeland gebeurt er tegenwoordig nooit meer wat sinds ze daar een voetbalwet hebben [/naïef-modus]

toevallig stond het volgende ook op nu.nl:

Europa kritisch over mensenrechten Nederland

maar het bleek niets met elkaar te maken te hebben..
Precies Phyxsius. Heb je dit gelezen of ooit van gehoord!!! In Brussel zijn ze niet zo blij met hoe Nederland de mensenrechten hanteert!!! Iedereeen kan zich hier toch zo lekker uit leven. Ja die klote allochtonen in de grote steden!!! Waar jij het over hebt is al lang geweest.
Els
 Els - woensdag 11 maart 2009 - 22:01   quote  deeplink  
Vooropgesteld, ik ben tegen geweld en geloof heilig in de lichamelijke integriteit van een ander.
Heb geen goed gevoel bij de voetbalwet, lijkt me verstandig om eerst eens met een supporter te praten en te vragen waar de agressie vandaan komt, frustratie, bravoure, voelde zich in de hoek gedrukt, voordat er wer een heel scala aan mogelijke straffen tevoorschijn wordt gehaald. Anders dan bij normale overtreders wordt bij supporters door de media, de politie, burgemeesters en de algemene opinie gelijk moord en brand geschreeuwd. Verlies bijvoorbeeld niet uit het oog dat momenteel alleen voor voetbalsupporters collectieve schuld geldt!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 maart 2009 - 22:11   quote  deeplink  
ach is gewoon flinkdoenerij, de politiek heeft geen idee waar ze het over hebben, lossen niks op maar kloppen zich nu op de borst.
Els
 Els - woensdag 11 maart 2009 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 22:11 schreef hotjumper het volgende:
ach is gewoon flinkdoenerij, de politiek heeft geen idee waar ze het over hebben, lossen niks op maar kloppen zich nu op de borst.
Ben bang dat we er toch wel last van gaan krijgen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 maart 2009 - 22:44   quote  deeplink  
de politie krijgt er ook last van dat voorspel ik je!!! Niet dat ik daar toe oproep maar verwacht dat wel.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 22:15 schreef Els het volgende:

[..]

Ben bang dat we er toch wel last van gaan krijgen
ach dat hebben we toch al...
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 12 maart 2009 - 06:10   quote  deeplink  
Ja hier ben ik weer!!
Zo snel mogelijk de engelse voetbalwet invoeren hier in Nederland en dan mag ik een zeur zijn, maar die klote supporters die het verpesten voor de goede supporters moeten er zo snel mogelijk uit.

En ik hoop echt dat er flinke straffen voor worden uitgetrokken voor de nederlandse voetbalwet, maar dan moeten ze wel de echte relschoppers hebben en geen onschuldige...............

Maar deze wet had al 20 jaar geleden ingevoerd moeten worden en nu is er al te veel leed geleden
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 06:10 schreef antoniorijen het volgende:
Ja hier ben ik weer!!
Zo snel mogelijk de engelse voetbalwet invoeren hier in Nederland en dan mag ik een zeur zijn, maar die klote supporters die het verpesten voor de goede supporters moeten er zo snel mogelijk uit.

En ik hoop echt dat er flinke straffen voor worden uitgetrokken voor de nederlandse voetbalwet, maar dan moeten ze wel de echte relschoppers hebben en geen onschuldige...............

Maar deze wet had al 20 jaar geleden ingevoerd moeten worden en nu is er al te veel leed geleden
ja en de supporters van Millwall en Tottenham treffen elkaar alleen nog maar voor genoegelijke partijtjes scrabble.
Dunkie
 Dunkie - donderdag 12 maart 2009 - 08:00   quote  deeplink  
Volgens mij zijn degene die echt tegen zijn ook degene die bang zijn dat ze nu aangepakt worden. Maar we moeten ook wel afwachten hoe onze jongens met de pet de wet gaan uitvoeren.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 08:00 schreef Dunkie het volgende:
Volgens mij zijn degene die echt tegen zijn ook degene die bang zijn dat ze nu aangepakt worden. Maar we moeten ook wel afwachten hoe onze jongens met de pet de wet gaan uitvoeren.
Oké omdat ik tegen ben zou ik dus een hooligan zijn. Je bent al net zo kortzichtig als de beleidsbepalers in dit land. Die hele voetbalwet is een bewijs van onvermogen. Ze zijn gewoon niet in staat het probleem bij de basis aan te pakken en daarom pakken ze iederéén maar die graag in het stadion naar voetbal kijkt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 08:00 schreef Dunkie het volgende:
Volgens mij zijn degene die echt tegen zijn ook degene die bang zijn dat ze nu aangepakt worden. Maar we moeten ook wel afwachten hoe onze jongens met de pet de wet gaan uitvoeren.
Ik wil gewoon niet voor bijvoorbeeld het onschuldige liedje "Hij is een hondelul" opgepakt worden. Is bijna nostalgie maar straks wel strafbaar!!! Of als ik in mijn Feyenoordshirt door Rotterdam-noord loopt als Sparta speelt. Zijn maar twee voorbeelden!!!
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 12 maart 2009 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 09:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik wil gewoon niet voor bijvoorbeeld het onschuldige liedje "Hij is een hondelul" opgepakt worden. Is bijna nostalgie maar straks wel strafbaar!!! Of als ik in mijn Feyenoordshirt door Rotterdam-noord loopt als Sparta speelt. Zijn maar twee voorbeelden!!!
Bij de tweede geef ik je gelijk
Dat eerste moet je gewoon laten
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 17:36   quote  deeplink  
Waarom??? Werd al in begin jaren zeventig gezongen!!!! Nooit geen probleem geweest!!! Mag toch nog wel je ongenoegen tegenover de scheidsrechter laten horen. Moeten we dan maar als makke lammetjes op de tribune blijven zitten?? is ook onderdeel van het steunen van je club. scheidsrechter zenuwachtig maken hoort er gewoon bij. Als er maar geen familieleden of enge ziektes bij komen!!
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 12 maart 2009 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 17:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Waarom??? Werd al in begin jaren zeventig gezongen!!!! Nooit geen probleem geweest!!! Mag toch nog wel je ongenoegen tegenover de scheidsrechter laten horen. Moeten we dan maar als makke lammetjes op de tribune blijven zitten?? is ook onderdeel van het steunen van je club. scheidsrechter zenuwachtig maken hoort er gewoon bij. Als er maar geen familieleden of enge ziektes bij komen!!
Volgens de regels mag het niet
De scheidsrechter kan de wedstrijd stop zetten
En je club krijgt een boete (kan)

Ik snap jouw redenering wel
Maar zo is het niet meer
De regels zijn anders

Als je dat wil veranderen moet je de juiste weg vinden
En dat is niet door de regels te negeren

Daarmee bereik je 2 dingen:
1. Je club(in jouw geval Feyenoord) kan er alleen maar problemen van krijgen
2. De kans dat de regels verslappen maak je kleiner

Je werkt dus alleen jezelf en Feyenoord tegen
Dus ik snap wel dat je daarvoor kan worden opgepakt
Op die manier beschermen ze Feyenoord en jou tegen jou

Nogmaals, ik snap je redenering
Ik ben het er niet mee eens
Maar ik begrijp hem wel
Maar door de regels te negeren benadeel je jezelf en je club
En dat kan niet jouw bedoeling zijn...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Phyxsius --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 21:55   quote  deeplink  
Dat laatste heb je helemaal goed!! Laatste wat ik wil is mijn club benadelen. Zal er overigens wel alles aan doen om de grenzen te verkennen. Hij is een Ajacied mag je bijvoorbeeld wel zingen denk ik!!! Krijg dat alleen zo moeilijk mijn strot uit!!! Hahahaha!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 maart 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Sinds die voetbalwet in Engeland worden erveel relletjes gemeld zoals Beverwijk,ver buiten het stadion.Het probleem geweld is niet verholpen hoor slechts verplaatst.Ik kom geregeld in Grimsby Town en hoor het van mijn vrienden daar.1 voordeel het is iig niet meer in de stadions dat dan weer wel.Als je hardcore supporters nu allemaal een stadionverbod geeft bij Feyenoord zitten er zondag nog maar 2000 man.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 22:11   quote  deeplink  
zeg ik dus ook. raken controle alleen maar meer kwijt.
MarCo alias Bassie
 MarCo alias Bassie - vrijdag 13 maart 2009 - 08:29   quote  deeplink  
Laatst bij Feyenoord Heerenveen stond er zo'n lange rij bij de poort, dat ik uit de rij ben gegaan om achter de klantenservice in de bosjes maar ben gaan zeiken. Binnen notime 4 man ME om me heen en 90 euro boete. Zonde maar ik kon niet anders. Ik kreeg alleen wel weer sterk het gevoel dat het supportertje pesten was, want mogelijkheden om buiten een wc te bezoeken zijn er niet. Maarja, het streelt wel je ego als er 4 man ME voor nodig zijn om een wildplasser aantepakken. Geeft toch aan dat je een behoorlijk wapen uit je broek heb hangen :-)
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 13 maart 2009 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 08:00 schreef Dunkie het volgende:
Volgens mij zijn degene die echt tegen zijn ook degene die bang zijn dat ze nu aangepakt worden. Maar we moeten ook wel afwachten hoe onze jongens met de pet de wet gaan uitvoeren.
jammer voor jou maar ik ben echt geen relschopper , maar ik vind deze groep wel de grootste verziekers voor Feyenoord en Rotterdam in naam en eer
Richard
 Richard - vrijdag 13 maart 2009 - 10:12   quote  deeplink  
Het enige wat ik wil zeggen is dat je gewoon naar het stadion zou moeten gaan met je zoontje of dochter of het nou tegen ajax is of tegen den haag en na afloop naar huis of nog ergens wat kunnen drinken zonder dat er aan alle kanten agressie heerst
Ik ben een keertje naar Nederland -Turkeije geweest en daar liepen de turse supporters een stel met galatasaray shirts ,fernebache shirts Trapsonspor en nog een paar andere en ze spraken gewoon met elkaar,moet je in nederland niet flikken alhoewel de echte oranje supporters zou het wel bij gaan.De engels voetbalsongs zijn beter dan de nederlandse.Zing je de hele wedstrijd Feyenoord liederen is het perfect en your never walk alone is in een volle Kuip kippevel moment,maar andermans moeder of vrouw uitschelden is totaal niveauloos.Als je ziet tijdens een wedstrijd dat er gasten rondlopen in een Feyenoord shirt die hooguit 5 min v/d wedstrijd zien en uit zijn om te rellen vind ik niet normaal,ik ben het ook volledig eens met antoniorijen.Zoals die Twente figuur die een agent slaat een half jaar daar kan gaan zitten perfect,moet hier ook worden ingesteld.Laten we onze club steunen
FRFC
 FRFC - vrijdag 13 maart 2009 - 13:20   quote  deeplink  
quote:

Wij moeten naar het systeem van Engeland toe
Daar misdraagt bijna niemand zich
Wat dacht je wat er gebeurt buiten de stadions? Elke club heeft een firm die zich laat horen (en voelen). En in de lagere divisies gebeurt er ook nog gewoon van alles, ook in de stadions.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 13 maart 2009 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 - 13:20 schreef FRFC het volgende:

[..]

Wat dacht je wat er gebeurt buiten de stadions? Elke club heeft een firm die zich laat horen (en voelen). En in de lagere divisies gebeurt er ook nog gewoon van alles, ook in de stadions.
tis niet waar????
FRFC
 FRFC - vrijdag 13 maart 2009 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 - 13:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

tis niet waar????
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2009 door FRFC --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 13 maart 2009 - 15:24   quote  deeplink  
Ergste rellen zijn altijd buiten het stadion en vaak door jongens die niet eens naar binnen gaan. Dus ze bereiken er niets mee.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 14 maart 2009 - 16:25   quote  deeplink  
Maar als jij als club die jongens weigert binnen te laten kun je er niks aan doen
Dan ben je ook niet aansprakelijk
Clubs zijn wel aansprakelijk als de supporters eerst de wedstrijd volgen en daarna de boel slopen
Maar als een voetbalclub die mensen niet binnen laat zijn ze nooit verantwoordelijk
En dat is het grote verschil

Je verplaatst de problemen
Maar de club is niet meer verantwoordelijk
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 augustus 2014 - 17:17   quote  deeplink  
Uitingen op ondershirt harder bestraft

gyan.jpg

De scheidsrechters in de Eredivisie zullen uitingen onder de voetbalshirts in het nieuwe seizoen harder gaan bestraffen. Spelers die een persoonlijke, politieke of religieuze boodschap tonen op het ondershirt krijgen direct een gele kaart, zo laat de KNVB weten.

De Nederlandse voetbalbond is verplicht de regel door te voeren voor het seizoen 2014/2015. De FIFA heeft namelijk besloten dat deze regel moet gaan gelden voor het nieuwe seizoen. De KNVB laat zelf weten niet veel problemen te hebben met uitingen op een ondershirt, maar heeft dus geen andere keus dan mee te gaan met de nieuwe regel van de FIFA.

Op dit moment is het al zo dat spelers een gele kaart krijgen als ze hun shirt uittrekken na het scoren van een doelpunt. Vaak doen de spelers hun shirt echter maar een stuk omhoog, waarna er op het ondershirt een boodschap te zien is voor bijvoorbeeld een familielid. Vanaf het nieuwe seizoen is dat dus verboden.
Bron:Soccernews
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 augustus 2014 - 15:31   quote  deeplink  
ze zouden wat aan de corruptie bij uefa en fifa moeten doen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 augustus 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Vrees dat daar niks aan te doen is..
van geil
 van geil - woensdag 06 augustus 2014 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 15:31 schreef hotjumper het volgende:
ze zouden wat aan de corruptie bij uefa en fifa moeten doen
eens
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 augustus 2014 - 03:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 20:28 schreef vinnie1980 het volgende:
drie vrienden van mij hebben nu net een stadion verbod gekregen
1 voor ze bloten reet telaten zien aan de politie die een foto maakte
2 voor opruiing zeggen dat mensen niet moesten blijven staan
3 voor het roepen van m e weg er mee
ik vrees er voor dat dit soort onzing dingen alleen maar meer en meer gaan voor komen als die wet er is als je kop ze niet aan staat dat ze je zonder pardon oppakken!!!
Helemaal goed! Nog meer verboden uitdelen !
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 augustus 2014 - 03:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 20:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:
klopt niet wat je zegt Phyxsius!!! Dit gaat over buiten het stadion. weet niet of je weet wat er in Engeland buiten het stadion gebeurt. deze wet betekent dat als sparta moet spelen en jij loop toevallig in een Feyenoord shirt in Noord dat je opgepakt word. Als mij dat gebeurt zorg ik dat de hel over ze neer strijkt. Ben normaal zo niet maar ik weet wel wie ik moet bellen. Ze zorgen zo alleen maar voor meer agressiviteit jegens de politie. Dan nog geen eens over de haat gesproken jegens politie en politiek!!
Ik vind dat er nog te veel wordt toe gelaten, van mij mag er nog strenger en harder worden opgetreden ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 augustus 2014 - 03:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 20:47 schreef vinnie1980 het volgende:
ff een groot misverstand uit de wereld halen in engeland hebben ze geen voetbal wet iedereen denk dat maar dat klop niet de wetgeving is daar wel anders als hier maar nederland zal de eerste land zijn met zo een wet.
En phyxsuis het gaat niet om leeftijd iedereen doet wel eens wat in een lollige bui maar moet je daar dan 9 maanden stadion verbod voor krijgen.
en als jij nou met je auto langs de weg rijdt en je moet ineens heel nodig plassen je wordt gepkat en krijg 65euro boete oke dat accepteer je maar wat nu als je dat in de buurt doet van een stadion dan krijg je een halfjaar stadion verbod en 200 euro boete maar dat vind jij dus logis?
Niet meer dan normaal ja!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 augustus 2014 - 03:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 22:01 schreef Els het volgende:
Vooropgesteld, ik ben tegen geweld en geloof heilig in de lichamelijke integriteit van een ander.
Heb geen goed gevoel bij de voetbalwet, lijkt me verstandig om eerst eens met een supporter te praten en te vragen waar de agressie vandaan komt, frustratie, bravoure, voelde zich in de hoek gedrukt, voordat er wer een heel scala aan mogelijke straffen tevoorschijn wordt gehaald. Anders dan bij normale overtreders wordt bij supporters door de media, de politie, burgemeesters en de algemene opinie gelijk moord en brand geschreeuwd. Verlies bijvoorbeeld niet uit het oog dat momenteel alleen voor voetbalsupporters collectieve schuld geldt!
Moet die agressie ergens vandaan komen dan? Men heeft zich maar te gedragen ... Politie, justitie en OM zijn nog veel te laks hier in NL !
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 augustus 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Wat heb je het toch slecht, bijna 5,5 jaar later. Lutser :')
Milo
 Milo - woensdag 06 augustus 2014 - 11:22   quote  deeplink  
wie heeft dit tyfus topic omhoog gehaald?! Renato!!!
van geil
 van geil - woensdag 06 augustus 2014 - 13:11   quote  deeplink  
Aanleggen en op de knieen richten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbal wet









0.0101060