BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lucius: 'PSV mooiste club van de wereld'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 12 maart 2009 - 15:46
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Lucius: "PSV mooiste club van de wereld" (Het-Legioen.nl)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - donderdag 12 maart 2009 - 15:55   quote  deeplink  
Lucius: "PSV mooiste club van de wereld" (video)

Zondag staat Feyenoord-PSV op het programma in de Nederlandse Eredivisie. Dit was voor PSV TV het moment om eens met Theo Lucius te gaan praten. De Feyenoord-middenvelder, die eerder bij PSV onder contract stond, vindt PSV nog steeds de mooiste club die er is.

De verdediger, die in het seizoen 1998 tot 2006 in Eindhoven speelde, spreekt nog steeds lovende woorden over zijn oude liefde. Het mooiste moment van Lucius is toch wel de met 3-1 gewonnen wedstrijd tegen AC Milan in de halve finale van de Champions League in het seizoen 2004-2005. De middenvelder speelde, net als de andere PSV'ers, een superieure wedstrijd, maar de Eindhovenaren werden toch uitgeschakeld door het dubbeltellende uitdoelpunt van de Italianen.

Lucius kreeg na die wedstrijd complimenten van niemand minder dan Johan Cruijff. "Toen ik dat hoorde kon ik daar natuurlijk niks mee, want je bent net uitgeschakeld, maar als je daar nu over nadenkt is het natuurlijk geweldig dat zo'n man zo over je praat", aldus de sympathieke Nederlander. "Het was ongeloofelijk zuur dat je door een tegendoelpunt in de laatste minuut van de wedstrijd de finale van de Champions League misloopt. Het was sneu voor iedereen die iets met PSV te maken had. Uiteindelijk sta je dan toch met lege handen. Ik had graag die finale gespeeld." Volgens Lucius had PSV die zeker gewonnen. "We hadden de finale zeker gewonnen. Alles klopte bij PSV."

"Mijn tijd bij PSV was top. Het is nog steeds mijn thuis. Ik zou graag nog een keer terugkeren bij PSV, want PSV is echt de mooiste club van de wereld", besluit Lucius.

Bekijk hier het volledige interview:
http://www.het-legioen.nl/index.php?action=comments&news_id=2935
El
 El - donderdag 12 maart 2009 - 16:11   quote  deeplink  
Istie helemaal besodemietert! Opflikkeren met die gast. Is nog aanvoerder geweest ook; deed toen al zeer aan mijn ogen; oude,afgekeurde psv-er! Ben normaal niet zo voor persoonlijke aanvallen, maar hier beschadig je mijn club mee, zeker zo net voor de wedstrijd van zondag. Ga maar lekker ergens anders psv de mooiste club zitten vinden!
Fonsie
 Fonsie - donderdag 12 maart 2009 - 16:20   quote  deeplink  
Boer zoekt boer en doort ie thuis
sevillana
 sevillana - donderdag 12 maart 2009 - 16:25   quote  deeplink  
"Mijn tijd bij PSV was top. Het is nog steeds mijn thuis. Ik zou graag nog een keer terugkeren bij PSV, want PSV is echt de mooiste club van de wereld", besluit Lucius.

Zo snel mogelijk terugsturen naar lampjesstad, daar kan hij altijd nog wel als terreinknecht terecht!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 16:28   quote  deeplink  
vuile graf boer!!!! Opzouten!!! Hij krijgt het te voorduren zondag. Wat een mongool.
Als ze hem zijn contract nu nog verlengen word ik gek.
Dan heb ik het echt helemaal gehad met dat graf bestuur. ik roep op voor spandoeken aanstaande zondag die allen tegen die graf boer gericht zijn. Kan niet erg genoeg zijn wat er op staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die --
danny four
 danny four - donderdag 12 maart 2009 - 16:36   quote  deeplink  
Zie me al thuis komen en tegen mijn vriendin zeggen,die moniek van vroeger he....
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 16:36 schreef danny four het volgende:
Zie me al thuis komen en tegen mijn vriendin zeggen,die moniek van vroeger he....
hé, ben je ook met moniek geweest...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 16:50   quote  deeplink  
Jullie ook al!!!! Wat een slet zeg!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 12 maart 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 16:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Jullie ook al!!!! Wat een slet zeg!!!
Ach ja, die Monique
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 16:57   quote  deeplink  
Even on-topic!!!! Waar blijven die verwensingen. Ik ben woedend op die graf boer. Verklaart een hoop. Is ons al tijden aan het saboteren met dat dramaspel van hem.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 16:59   quote  deeplink  
heb van m'n moeder geleerd dat ik geestelijk gehandicapten niets mag kwalijk nemen
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 12 maart 2009 - 17:01   quote  deeplink  
Judas!! Niet meer opstellen deze gast , laat hem maar met het tweede mee trainen en een flinke boete erbij . Niet meer verlengen laten gaan deze banaan
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 17:02   quote  deeplink  
geestelijk gehandicapt???? heb je dat spel van hem gezien??? Toch minstens geestelijk en lichamelijk gehandicapt!!!!! En waarschijnlijk ook nog een psychisch probleem buiten zijn aangeboren afwijkingen om ook!!!!
derq
 derq - donderdag 12 maart 2009 - 17:08   quote  deeplink  
fysiek ook gehandicapt inderdaad...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 17:12   quote  deeplink  
maar het is dus duidelijk niet verantwoord hem zondag te laten spelen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 17:23   quote  deeplink  
Niet verantwoord om hem de Kuip binnen te laten. Nog beter. Het is niet verantwoord om hem uberhaupt naar Rotterdam te laten komen. Laat hem maar bij zijn vrienden in Eindhoven gaan kijken op eredivisie live!!! Zou ik zelf al doen om mijn leven zeker te zijn!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 12 maart 2009 - 17:27   quote  deeplink  
Als dit waar is is dit een mooi staaltje van eigen ruiten ingooien
Zo kan hij een nieuw contract wel vergeten
Zeker als hij zondag beslissende fout(en) maakt
Anja80
 Anja80 - donderdag 12 maart 2009 - 17:42   quote  deeplink  
Hij miszegt toch niets? Worden Kuyt en Dudek ook uitgekotst door resp. Liverpool en Real Madrid omdat ze zeggen graag terug te gaan naar Feyenoord? Dit is onvolwassen geklets!
El
 El - donderdag 12 maart 2009 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 17:12 schreef hotjumper het volgende:
maar het is dus duidelijk niet verantwoord hem zondag te laten spelen.
Zeker wel laten spelen. Na twee minuten wisselen en onder striemend fluitconcert naar de bank van psv sturen.
El
 El - donderdag 12 maart 2009 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 17:42 schreef Anja80 het volgende:
Hij miszegt toch niets? Worden Kuyt en Dudek ook uitgekotst door resp. Liverpool en Real Madrid omdat ze zeggen graag terug te gaan naar Feyenoord? Dit is onvolwassen geklets!
Zeggen dat ze ooit naar Feyenoord terug willen zouden ze nog wel overleven, maar die hoeven het echt niet tegenover de supporters te flikken om te beweren dat Feyenoord de mooiste club van de wereld is hoor, en terecht. Respectloos tegenover de supporters en de club waar je in dienst bent!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 17:42 schreef Anja80 het volgende:
Hij miszegt toch niets? Worden Kuyt en Dudek ook uitgekotst door resp. Liverpool en Real Madrid omdat ze zeggen graag terug te gaan naar Feyenoord? Dit is onvolwassen geklets!
Heb jij even een bunker om je taas!!!! Zoiets zeg je niet als je bij de ene topclub in Nederland speelt over een andere topclub in Nederland. Liverpool en Real zijn ook grotere, belangrijkere en betere clubs. Dus zullen ze dat nooit zeggen. Is logisch dat ze naar hun oude club terug willen asl ze al ouder zijn en hebben daar successen behaalt en die club is van mindere kwaliteit. Zeker in het geval van Kuyt omdat het in zijn eigen land is. Je roept niet als je bij Feyenoord speelt dat PSV de mooiste club ter wereld is. Wat je er na doet moet je zelf weten. En je zegt zoiets al zeker niet als je over drie dagen met Feyenoord tegen PSV moet spelen. Wat ben jij hersenloos zeg!!! Godallemachtig!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Marioscenario
 Marioscenario - donderdag 12 maart 2009 - 18:29   quote  deeplink  
Heel het stadion moet zondag om Lucifer gaan zingen dat hij van schaamte niet weet waar te kijken zodat hij zelf om een wissel gaat vragen. Hij zal zich zonder te douchen (ik vraag me af of hij zich wel eens heeft gewassen)voorgoed door de achterdeur verdwijnen. De man heeft het verstand van een spaarlamp.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 18:32   quote  deeplink  
Hijijijijij koooomt deeee Kuip niet uit!!!!! Hij komt de Kuip niet uit!!! Hij komt de Kuip niet uit!!! Hij komt de Kuip niet uit!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die --
F.L.E
 F.L.E - donderdag 12 maart 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 17:42 schreef Anja80 het volgende:
Hij miszegt toch niets? Worden Kuyt en Dudek ook uitgekotst door resp. Liverpool en Real Madrid omdat ze zeggen graag terug te gaan naar Feyenoord? Dit is onvolwassen geklets!
Wel als je bij Liverpool roept dat Everton de mooiste club ter wereld is of bij Real dat Barcelona de mooiste club is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 18:37   quote  deeplink  
Ja joh!!! Dat wijf is echt hersenloos!! Is een ding erger en dat is wat Landzaat nog gaat roepen!!!
danny four
 danny four - donderdag 12 maart 2009 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 16:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hé, ben je ook met moniek geweest...
Ja ik was haar eerste vriendje toen ze verhuisde naar
Oudezijds Voorburgwal heb ik nooit meer wat van haar gehoord,nou ja nu van jou en feyenoord wahahahaha
Mike-Fr
 Mike-Fr - donderdag 12 maart 2009 - 18:45   quote  deeplink  
anja
denk nou eens na

maaar ik was al geen fan van lucius
en nu is die alleen maar dieper gezonken
Robertz
 Robertz - donderdag 12 maart 2009 - 18:57   quote  deeplink  
Als hij deze uitspraken heeft gedaan kan je hem dan nog wel opstellen zondag;wederom een slechte beurt van Lucius.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 12 maart 2009 - 19:14   quote  deeplink  
vuurwerk bommetje onder zijn auto lijkt me wel een leuk idee
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 12 maart 2009 - 19:14   quote  deeplink  
een IQ van een ezel. Dal blijkt maar weer
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 12 maart 2009 - 19:24   quote  deeplink  
die kerel moet heel snel wegwezen..sufkut
edwin
 edwin - donderdag 12 maart 2009 - 19:32   quote  deeplink  
lijkt me duidelijk, strik erom en weg ermee.
Anja80
 Anja80 - donderdag 12 maart 2009 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 18:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hijijijijij koooomt deeee Kuip niet uit!!!!! Hij komt de Kuip niet uit!!! Hij komt de Kuip niet uit!!! Hij komt de Kuip niet uit!!!!
't zou een zegen zijn als jijijij deeee Kuip niet in zou komen. Dan zou die voetbalwet ook niet nodig zijn
Thijs
 Thijs - donderdag 12 maart 2009 - 19:36   quote  deeplink  
lucius is een kneus ole ole. Ik was al geen fan van hem maar nu al helemaal niet meer
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 12 maart 2009 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 17:42 schreef Anja80 het volgende:
Hij miszegt toch niets? Worden Kuyt en Dudek ook uitgekotst door resp. Liverpool en Real Madrid omdat ze zeggen graag terug te gaan naar Feyenoord? Dit is onvolwassen geklets!
Alleen zijn Liverpool en Real MAdrid geen concurrenten
En vooral:
Voor Kuijt en Dudek zou het de eerste keer zijn dat ze publiekelijk hun club in het diskrediet brengen
RuudN
 RuudN - donderdag 12 maart 2009 - 19:48   quote  deeplink  
die Tyfus hond moet lekker oprotten en vuurwerk gaan verkopen!!.. gloeilamp!!... hij is al het hele seizoen bezig!.. met uitspraken die bloedlijer!!!
Anja80
 Anja80 - donderdag 12 maart 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 19:44 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Alleen zijn Liverpool en Real MAdrid geen concurrenten
En vooral:
Voor Kuijt en Dudek zou het de eerste keer zijn dat ze publiekelijk hun club in het diskrediet brengen
Kom op zeg, Feyenoord is al jaren geen concurrent meer van PSV
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 12 maart 2009 - 20:26   quote  deeplink  
Ben jij Anja Lucius?
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 12 maart 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:15 schreef Anja80 het volgende:

[..]

Kom op zeg, Feyenoord is al jaren geen concurrent meer van PSV
elke club in de eredivisie is een concurrent
uiteindelijk wil elke club de beste worden
En zal doen wat hij kan om dat te bereiken
Dus feitelijk is iedereen ieders concurrent
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 maart 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 19:32 schreef Anja80 het volgende:

[..]

't zou een zegen zijn als jijijij deeee Kuip niet in zou komen. Dan zou die voetbalwet ook niet nodig zijn
Voetbal en zeker Feyenoord is emotie,ik heb voor de rest niks tegen jou en respecter jou mening.Maar krijg zwaar het idee dat ik jou liever tegenkom in een theater dan een voetbalstadion..............
Wat jij beweerd is anti voetbalsupport ik ben dus bang dat eigenlijk jij niet in een stadion thuis hoort terwijl je een top sociaal mens kan zijn.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 18:40 schreef danny four het volgende:

[..]

Ja ik was haar eerste vriendje toen ze verhuisde naar
Oudezijds Voorburgwal heb ik nooit meer wat van haar gehoord,nou ja nu van jou en feyenoord wahahahaha
hahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 19:32 schreef Anja80 het volgende:

[..]

't zou een zegen zijn als jijijij deeee Kuip niet in zou komen. Dan zou die voetbalwet ook niet nodig zijn
Het zou een zegen zijn als een hersenloze als jij niet voor Feyenoord was. Jij haalt het gemiddelde IQ binnen het legioen drastisch naar beneden. Door jou worden de Feyenoordsupporters afgeschilderd als simpele figuren. Wat ik schreef over dat hij de Kuip niet uit zou komen is in de Kuip bijna door de hele Kuip ooit gezongen over vriend Luinge.(was dus nostalgisch liedje) Dus was als geintje bedoeld. Maar ja, dat kan jij niet weten want je bent er waarschijnlijk nooit.
Lees de reactie van Phyxsius eens!!! Heeft gereageerd op jou post. Zal je wel niet snappen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 17:42 schreef Anja80 het volgende:
Hij miszegt toch niets? Worden Kuyt en Dudek ook uitgekotst door resp. Liverpool en Real Madrid omdat ze zeggen graag terug te gaan naar Feyenoord? Dit is onvolwassen geklets!
heb je te lang in zo'n phillips hoogtezon gekeken ofzo?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 19:14 schreef antoniorijen het volgende:
een IQ van een ezel. Dal blijkt maar weer
Antonio wat is dit nu???? Dit kan toch niet??? Dat jij nog eens aan onze kant zou staan met zo'n post!!!! Hahahahahaha!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

heb je te lang in zo'n phillips hoogtezon gekeken ofzo?
Het bewijs dat vrouwen niets bij voetbal te zoeken hebben en al helemaal niet moeten proberen om er over mee te praten!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Het bewijs dat vrouwen niets bij voetbal te zoeken hebben en al helemaal niet moeten proberen om er over mee te praten!!!
eens
danny four
 danny four - donderdag 12 maart 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Het bewijs dat vrouwen niets bij voetbal te zoeken hebben en al helemaal niet moeten proberen om er over mee te praten!!!
haha nou ga je link worden bij de dames feyenoord till die...
sevillana
 sevillana - donderdag 12 maart 2009 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 19:14 schreef antoniorijen het volgende:
vuurwerk bommetje onder zijn auto lijkt me wel een leuk idee
Ja, gewoon ....................... een grappie!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 21:05 schreef danny four het volgende:

[..]

haha nou ga je link worden bij de dames feyenoord till die...
dan nog!! let op!! VROUWEN HEBBEN NIETS BIJ VOETBAL TE ZOEKEN EN MOETEN AL HELEMAAL NIET PROBEREN OM ER OVER MEE TE PRATEN!!! WAAROM??? KIJK NAAR BEWIJS VAN ANJA80!!
sevillana
 sevillana - donderdag 12 maart 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 17:42 schreef Anja80 het volgende:
Hij miszegt toch niets? Worden Kuyt en Dudek ook uitgekotst door resp. Liverpool en Real Madrid omdat ze zeggen graag terug te gaan naar Feyenoord? Dit is onvolwassen geklets!
Totaal verkeerde vergelijking! Is geen concurrentie van Feyenoord. Weet je trouwens wat er a.s. zondag op het programma staat? Foute timing dus om dit bericht nu in de media te laten verschijnen! Een "bommetje leggen" noemen ze dit soort dingen ook wel. Eigenlijk niet zo vreemd ook want die eikel weet wel meer over bommetjes, dacht ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lucius: 'PSV mooiste club van de wereld'









0.0077347