BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lucius: 'PSV mooiste club van de wereld'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 12 maart 2009 - 15:46
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Lucius: "PSV mooiste club van de wereld" (Het-Legioen.nl)

Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 21:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

Totaal verkeerde vergelijking! Is geen concurrentie van Feyenoord. Weet je trouwens wat er a.s. zondag op het programma staat? Foute timing dus om dit bericht nu in de media te laten verschijnen! Een "bommetje leggen" noemen ze dit soort dingen ook wel. Eigenlijk niet zo vreemd ook want die eikel weet wel meer over bommetjes, dacht ik.
sorry Sevillana voor mijn vorige post maar die ANJA80 is echt hersenloos. Moet zeggen dat jij vaak de spijker op de kop slaat. Dus vind jou een van de weinige uitzonderingen.
feyenoord040
 feyenoord040 - donderdag 12 maart 2009 - 21:34   quote  deeplink  
hij mag zondag mooi bij mij terug aan de trekhaak als ik na de 3-0 overwinning op die nichten terugrij.Dan dump ik 'm hier wel ergens.Zal een mooi vuurwerkje geven;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 maart 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 21:34 schreef feyenoord040 het volgende:
hij mag zondag mooi bij mij terug aan de trekhaak als ik na de 3-0 overwinning op die nichten terugrij.Dan dump ik 'm hier wel ergens.Zal een mooi vuurwerkje geven;)
hahaha
sevillana
 sevillana - donderdag 12 maart 2009 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 21:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

sorry Sevillana voor mijn vorige post maar die ANJA80 is echt hersenloos. Moet zeggen dat jij vaak de spijker op de kop slaat. Dus vind jou een van de weinige uitzonderingen.
Ben vereerd, thk U!
N.B. Probeer eigenlijk alleen maar de (mijn) realiteit te (laten) zien.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 21:36 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ben vereerd, thk U!
N.B. Probeer eigenlijk alleen maar de (mijn) realiteit te (laten) zien.
Het genoegen is totaal wederzijds!!!
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 12 maart 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Het bewijs dat vrouwen niets bij voetbal te zoeken hebben en al helemaal niet moeten proberen om er over mee te praten!!!
Eens!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 22:16   quote  deeplink  
gebeurt ook niet vaak morpheus dat wij het eens zijn!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 12 maart 2009 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 22:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:
gebeurt ook niet vaak morpheus dat wij het eens zijn!!!
zo zie je maar weer, "wonderen zijn de wereld niet uit"
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 12 maart 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 22:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:
gebeurt ook niet vaak morpheus dat wij het eens zijn!!!
Ik denk dat wij het vaker eens zijn dan jij denkt haha.
Marciano
 Marciano - donderdag 12 maart 2009 - 22:23   quote  deeplink  
hahaha Lucius kan overal heen wat een top speler wat denk ie wel niet man!
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 12 maart 2009 - 22:23   quote  deeplink  
Wat ik het ergste van alles vind is dat die Lucius nog dommer is dan hij eruit ziet. Daar is echt veel voor nodig.
Anja80
 Anja80 - donderdag 12 maart 2009 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Het zou een zegen zijn als een hersenloze als jij niet voor Feyenoord was. Jij haalt het gemiddelde IQ binnen het legioen drastisch naar beneden. Door jou worden de Feyenoordsupporters afgeschilderd als simpele figuren. Wat ik schreef over dat hij de Kuip niet uit zou komen is in de Kuip bijna door de hele Kuip ooit gezongen over vriend Luinge.(was dus nostalgisch liedje) Dus was als geintje bedoeld. Maar ja, dat kan jij niet weten want je bent er waarschijnlijk nooit.
Lees de reactie van Phyxsius eens!!! Heeft gereageerd op jou post. Zal je wel niet snappen!!!
Ik zal niet zeggen dat alle Feyenoord supporters simpele figuren zijn, maar heel veel wel, waaronder jij. En ik ben alle thuiswedstrijden in de Kuip en bij vrijwel alle uitwedstrijden ben ik er ook. Maar ja, dat kan jij niet weten want je bent waarschijnlijk nooit bij uitwedstrijden.
Els
 Els - donderdag 12 maart 2009 - 23:24   quote  deeplink  
Hij mag het wel denken, maar absoluut niet zeggen. Weg met die kerel, vanaf nu niet meer opstellen, wat een klootviool
Ik ben het oneens met Anja, mag ik nu alsjeblieft wel meepraten ;-)
Rotterdammert
 Rotterdammert - donderdag 12 maart 2009 - 23:24   quote  deeplink  
Wat een sukkel, gewoon niet opstellen. Zeker niet tegen PSV, stel hij laat in de 85 minuut zijn tegenstander lopen...
Wagelijk gewoon, net zoals die zogenaamde anja die even gaat zeggen wie wel en wie niet een wedstrijd bezoekt.

Anja triest wijf!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 13 maart 2009 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 23:24 schreef Els het volgende:
Hij mag het wel denken, maar absoluut niet zeggen. Weg met die kerel, vanaf nu niet meer opstellen, wat een klootviool
Ik ben het oneens met Anja, mag ik nu alsjeblieft wel meepraten ;-)
Els jij raakt ook meestal wel de spijker op de kop dus jij mag ook meepraten!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 13 maart 2009 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 22:57 schreef Anja80 het volgende:

[..]

Ik zal niet zeggen dat alle Feyenoord supporters simpele figuren zijn, maar heel veel wel, waaronder jij. En ik ben alle thuiswedstrijden in de Kuip en bij vrijwel alle uitwedstrijden ben ik er ook. Maar ja, dat kan jij niet weten want je bent waarschijnlijk nooit bij uitwedstrijden.
Dat klopt daar heb je gelijk in!!! Wel wat beters te doen dan onze eigen jongens uit te fluiten bij Heerenveen!!! Sorry maar ik moest even onder de gordel. Jij bent globaal de enige die van de mening is die jij hebt. Moet ik wel zeggen dat ik het heel netjes vind dat je staat voor wat je vind. Ben nu al tweeduizend euro per jaar kwijt aan Feyenoord vind dat meer dan genoeg met dit wanbeleid. Heb overigens ook nog een gezin die tijd met me willen doorbrengen. Als silvercardhouder heb ik ook geen tijd om om de haverklap ergens in de rij te liggen dus. heb dus genoeg redenen om niet naar uitwedstrijden te gaan. Maar wil wel mijn woorden terug nemen over je wedstrijdenbezoek. Respect dat jij wel de tijd en de centen er voor over hebt!! moet alleen wel leren dat je op een forum niet alles zo letterlijk moet nemen als er staat. doel op mijn post dat hij de Kuip niet uit zou komen. nogmals was als lolletje omdat we dat ooit tegenovert vriend Luinge hebben gezongen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lucius: 'PSV mooiste club van de wereld'









0.0075299